Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κανονισμοί για το 2005-2006 - 24/10 **ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ**
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κανονισμοί για το 2005-2006 - 24/10 **ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ**
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Formula 1
    19
    92
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ripper last edited by

      Όσον αφορα τους κανονισμούς μου θυμίζουν την παροιμοία (και συγνώμη για την έκφραση) είπαμε τον Γιάννη να χέσει κι αυτός ξεκολώθηκε
      Εντάξει να μειώσουμε την ταχύτητα των μονοθεσίων, αλλά με όλα αυτά τα μέτρα προβλέπω υπερβολικά μεγάλη μείωση του ρυθμού περιστροφής.
      Επιπλέον, το κάθε GP θα μοιάζει με κάτι σαν αγώνα αντοχής. Σου έσκασε το λάστιχο (ή για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί σωστά); Αντίο. Σου έσκασε ο κινητήρας; Αντίο για δύο GP. Πλέον η ταχύτητα περνάει ξεκάθαρα σε δεύτερο ρόλο. Αξιοπιστία και άγιος ο θεός.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        raikkonen last edited by

        Ο χρήστης ripper έγραψε:
        Όσον αφορα τους κανονισμούς μου θυμίζουν την παροιμοία (και συγνώμη για την έκφραση) είπαμε τον Γιάννη να χέσει κι αυτός ξεκολώθηκε
        Εντάξει να μειώσουμε την ταχύτητα των μονοθεσίων, αλλά με όλα αυτά τα μέτρα προβλέπω υπερβολικά μεγάλη μείωση του ρυθμού περιστροφής.
        Επιπλέον, το κάθε GP θα μοιάζει με κάτι σαν αγώνα αντοχής. Σου έσκασε το λάστιχο (ή για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί σωστά); Αντίο. Σου έσκασε ο κινητήρας; Αντίο για δύο GP. Πλέον η ταχύτητα περνάει ξεκάθαρα σε δεύτερο ρόλο. Αξιοπιστία και άγιος ο θεός.

        Δεν έχεις άδικο. Συμφωνώ απόλυτα. Αν στο τέλος πάμε μόνο για αξιοπιστία και τίποτα άλλο, οι όποιες μάχες υπάρχουν στη πίστα θα εξαφανιστούν για να φυλάξουν το μονοθέσιο! Ήδη φέτος αυτή η 'αντοχή' μου χτύπησε άσχημα στο μάτι. Είναι ωραίο να βλέπεις το Schumacher, τον Raikkonen κλπ κλπ να πηγαίνουν 10 θέσεις ποιο πίσω επειδή κάποια βίδα δε μπήκε καλά ή είχε πρόβλημα ο κινητήρας κ τον αλλάξανε;;; Αν κρινόταν το πρωτάθλημα οδηγών;;; Ολοένα και ξεφεύγεi η Formula1...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          pininfarina last edited by

          Περισσοτερο ισως απο αυτο με ενοχλει το sporting μερος των κανονισμων. Η FIA εχασε την ευκαιρια να διορθωσει μερικα απο τα προηγουμενα λαθη της, μεταξυ αλλων το ηλιθιο συστημα βαθμολογιας και το εξισου ηλιθιο συστημα δοκιμαστικων. Τους εχει ξεμωρανει μου φαινεται αυτη η κυριαρχια της Ferrari.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fanis-f1 last edited by

            Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
            Περισσοτερο ισως απο αυτο με ενοχλει το sporting μερος των κανονισμων. Η FIA εχασε την ευκαιρια να διορθωσει μερικα απο τα προηγουμενα λαθη της, μεταξυ αλλων το ηλιθιο συστημα βαθμολογιας και το εξισου ηλιθιο συστημα δοκιμαστικων. Τους εχει ξεμωρανει μου φαινεται αυτη η κυριαρχια της Ferrari.

            Νομιζω πως το συστημα βαθμολογιας που εισηγαγε απο το 2003,ηταν το μονο καλο που ειχε κανει η FIA κατα την αποψη μου.Απο'κει και περα,το συστημα των δοκιμων συνεχιζει να ειναι ιδια μ@λ@κει@ με αυτο του 2003,αλλα με διαφορετικο ''περιτυλιγμα'' ,απλως η μια περιοδος της Παρασκευης εχει παει Κυριακη πρωι.Τωρα το αθροισμα των χρονων απο τις 2 περιοδους ειναι ακομα μια απο τις ηλιθιοτητες που επεβαλλε με το ''ετσι θελω'' ο μεγιστος μ@λ@κ@ας που ακουει στο ονομα Max Mosley..... (Συγγνωμη κιολας αν το λεξιλογιο μου ειναι τοσο υβριστικο για εναν ανθρωπο που με περναει τουλαχιστον 5 δεκαετιες,αλλα δεν μπορω να μιλησω πιο ηπια για εναν ο οποιος ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ στην κυριολεξια το WRC και τωρα προσπαθει να πραξει και το ιδιο στην F1,την κορωνιδα του Μηχανοκινητου Αθλητισμου.)

            Με τις αλλαγες τωρα για το 2005,με βρισκουν συμφωνο οι αλλαγες που θα επιβληθουν στα αεροδυναμικα πακετα(δηλαδη η μετακινηση της πισω πτερυγας κατα 100 χιλιοστα και της μπροστινης,η ανυψωση της κατα 50 χιλιοστα),οι οποιες σημειωτεον θα μειωσουν την αρνητικη αντωση,περιπου στο 25%.
            Απο'κει και περα οι κανονισμοι περι ελαστικων και κινητηρων,με βρισκουν απολυτα αντιθετο.Οπως πολυ σωστα ειπαν και μερικοι πιο πριν την F1,την κανουν να μοιαζει σαν αγωνας αντοχης.Δηλαδη τωρα που υποχρεωνουν τους κατασκευαστες απο το 2005,να κατασκευαζουν κινητηρες που να αντεχουν για δυο αγωνες,θ'αλλαξει τιποτα απο τη φετινη κυριαρχια της Ferrari;Προσωπικα δεν το νομιζω,αλλα ελπιζω να βγω ψευτης στο τελος

            ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΗΣ FIA,ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ,ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΗ FERRARI...

            Αλλα τελικα τι τα λεω ολα αυτα,μπας και στο παρελθον η FIA(T) δεν εχει παρει ουκ'ολιγες φορες,αποφασεις υπερ της Ιταλικης ομαδας.......

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              ripper last edited by

              Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
              Απο'κει και περα,το συστημα των δοκιμων συνεχιζει να ειναι ιδια μ@λ@κει@ με αυτο του 2003,αλλα με διαφορετικο ''περιτυλιγμα'' ,απλως η μια περιοδος της Παρασκευης εχει παει Κυριακη πρωι.Τωρα το αθροισμα των χρονων απο τις 2 περιοδους ειναι ακομα μια απο τις ηλιθιοτητες που επεβαλλε με το ''ετσι θελω'' ο μεγιστος μ@λ@κ@ας που ακουει στο ονομα Max Mosley.....

              Το καινούριο σύστημα δοκιμαστικών μου φαίνεται χειρότερο από το παλιό (στο οποίο απορώ γιατί δεν επιστρέφουμε), αλλά καλύτερο από το περσινό και το προπέρσινο. Τα θετικά που έχει κατά τη γνώμη μου είναι ότι το Σάββατο τα μονοθέσια θα τρέχουν επιτέλους με ρυθμίσεις δοκιμών και με άδεια ρεζερβουάρ, οπότε θα μπορούμε να δούμε την απόλυτη ταχύτητα των μονοθεσίων. Επίσης με την αντιπαραβολή των χρόνων Σαββάτου - Κυριακής θα έχουμε μία ιδέα για το φορτίο καυσίμου και επομένως την στρατηγική των μονοθεσίων. Τέλος επιτρέπει σε κάποιον να ξεκινήσει με αρκετά καύσιμα και να διεκδικήσει μια καλή θέση στο grid, αν κάνει καλό χρόνο το Σάββατο. Αυτό θα φέρει πολλά καινούρια σενάρια στρατηγικής.
              Από την άλλη αυτό το άθροισμα των χρόνων δεν μου κάθεται πολύ καλά. Η pole position εξακολουθεί να μην είναι αυτό που έχουμε συνηθίσει: ο απόλυτος γύρος, ο οριακός χρόνος. Οι πιλότοι έχουν πάλι μία και μοναδική προσπάθεια, οπότε θα εξακολουθήσουν να πηγαίνουν πιο συντηρητικά και δεν θα έχουν τη δυνατότητα αντίδρασης. Ακόμη από πλευράς παρακολούθησης δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερα. Με ολοένα και περισσότερα μη ευρωπαϊκά GP τι ώρα θα πέφτουν τα δοκιμαστικά της Κυριακής; Κατά πόσο ο Alpha (για να έρθουμε και στα καθ' ημάς) θα είναι διατεθειμένος να μεταδίδει τα δοκιμαστικά μεσ' τα άγρια μεσάνυχτα; Και άντε και τα μεταδίδει, ποιος θα τα βλέπει (πλην των φανατικών);

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lybe last edited by

                Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                Αλλα τελικα τι τα λεω ολα αυτα,μπας και στο παρελθον η FIA(T) δεν εχει παρει ουκ'ολιγες φορες,αποφασεις υπερ της Ιταλικης ομαδας.......

                Μα ρε Φάνη, τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά περι FIA. Δεν νομίζω ότι το νέο σύστημα βαθμολόγησης που ανέφερες παραπάνω έχει βοηθήσει την Scuderia, αντιθέτως μάλλιστα την έχει ζημιώσει. Κάνε απλά ένα λογαριασμό και υπολόγισε από πότε θα είχαν κριθεί και τα δύο Πρωταθλήματα φέτος σύμφωνα με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης. Όλα αυτά περι FIA και Τ πιστεύω ότι είναι βλακείες και η εύκολη λύση -δικαιολογία- για μια ομάδα που χάνει. Θες να πεις δηλαδή ότι η κυριαρχία της Ferrari τα τελευταία χρόνια ωφείλεται στις αποφάσεις που έχει πάρει η FIA?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Η FIA προσπαθεί αυτή τη στιγμή να μειώσει τις ταχύτητες περιστροφής
                  μέσα από 3 διαφορετικούς δρόμους.

                  Ο πρώτος δρόμος είναι με το να περιορίσει την αεροδυναμική απόδοση.
                  Αυτό είναι κάτι παραπάνω από θεμιτό καθώς έτσι θα μειωθεί η ευαισθησία
                  των μονοθεσίων όταν ακολουθούν άλλο μονοθέσιο. Η αποτελεσματικότητα
                  του είναι όμως μειωμένη καθώς μάλλον θα είμαστε του χρόνου στα επίπε-
                  δα που είμασταν φέτος στην αρχή της χρονιάς.

                  Ο δεύτερος δρόμος είναι με τα λάστιχα. Με απόδοση 350 χιλιόμετρα
                  και όχι 150 max που είχαμε ως σήμερα αναμένεται να μειωθούν οι
                  ταχύτητες περιστροφής. Πόσο όμως? Με την εξέλιξη των λαστιχάδων
                  μάλλον θα χάσουμε περίπου 1 χρόνο εξέλιξης. Η Bridge δε, ίσως και
                  να παρουσιάσει λάστιχα που να αντέχουν έναν αγώνα αλλά να έχουν
                  ελαφρά καλύτερο grip από τα λάστιχα που ξεκίνησαν φέτος στην
                  Αυστραλία. (καθώς φαίνεται ότι σε θέματα αντοχής είναι εμπρός από
                  την Michelin).

                  Ο τρίτος δρόμος είναι οι κινητήρες. Εδώ μάλλον γελάμε. Απλά ίσως
                  να αυξηθεί κατά 2 με 3 κιλά το βάρος του κινητήρα αλλά μείωση της
                  απόδοσης δεν θα δούμε διότι (όπως φαίνεται και από την εξέλιξη
                  του ρυθμού περιστροφής των κινητήρων που επί 2 χρόνια βρίσκονται
                  στις 19000 στροφες) κρίσιμο για την απόδοση του κινητήρα είναι το
                  ρευστο-δυναμικό πρόβλημα (πως το καύσιμο θα καεί κατά βέλτιστο
                  τρόπο) και όχι η αντοχή αυτή κάθε αυτή των υλικών.

                  Οπότε για του χρόνου θα έχουμε μονοθέσια με ταχύτητες αντίστοιχες
                  των φετινών στην αρχή του 2004. Οριακά ίσως να δούμε και καλύτερους
                  χρόνους όταν με ρυθμίσεις δοκιμών θα βλέπουμε με άδεια καύσιμα να
                  κινούνται τα μονοθέσια υπό τη προϋπόθεση ότι οι λαστιχάδες θα εξασφα-
                  λίσουν την ίδια απόδοση για τα ελαστικά σε όλη τη διάρκεια ζωής.

                  Το κρίσιμο δυστυχώς είναι ότι με τα λάστιχα στο τέλος της ζωής τους
                  ίσως σε αυτό τον δοκιμαστικό γύρο που θα παίζεται το 50% της τελικής
                  θέσης δεν θεωρώ απίθανο να δούμε κλαταρίσματα με μονοθέσια να
                  πετάνε από εδώ και από εκεί....

                  Για το θέμα τώρα του testing. Φυσικά και η Φερράρι μάζι με την Bridge
                  δεν θα ήθελαν περιορισμό δοκιμών. Η Sauber του χρόνου μάλλον
                  κλείνει με την Michelin οπότε δεν βλέπω να πολυκαίγεται για το πόσο
                  καλά λάστιχα θα έχει η Bridge οπότε εξηγείται και το agreement. Για
                  τις Jordan και Minardi τα πράγματα είναι πολύ απλά καθώς πως είναι
                  δυνατό να πει ο Eddie όχι στην Toyota όταν από αυτή θα ήθελε να
                  έχει κινητήρες όπως και o Paul δύσκολα θα έλεγε όχι στις βουλές
                  της Jaguar καθώς θα ήθελε να μην έρθει σε σύγκρουση με την Ford
                  (που μάλλον θα της προμηθεύσει κινητήρες του χρόνου όπως και
                  να έχει ή θα πάρει κινητήρες και αυτή από την Toyota οπότε ισχύει
                  ότι ισχύει με την Jordan).

                  Πάντως η θέση του Sauber μάλλον δηλώνει ότι η Sauber δεν είναι
                  ο κόκκινος δορυφόρος όπως κάποιοι δήλωναν λόγω της συνεργασίας
                  με την Ferrari. Άλλωστε τα 50 εκατ. $ το χρόνο είναι πολλά λεφτά....

                  Τώρα για τα δοκιμαστικά. Γιατί να καθίσω το Σάββατο να δω τα δοκιμα-
                  στικά καθώς δεν θα παίζεται τίποτα. Απλά θα πάω την Κυριακή να
                  δω και τα δοκιμαστικά και τον αγώνα. Πέραν αυτού αν κάποιος οδηγός
                  κάνει ένα ψιλολαθάκι στο 1ο δοκιμαστικό μάλλον αυτό θα καθορίζει
                  και την στρατηγική του οπότε την Κυριακή πάνω-κάτω θα γνωρίζουμε
                  ποιός θα πάει για 2 ή 3 ανεφοδιασμούς στον αγώνα (ή για 1 με 2
                  όπως αναφέρουν ήδη κάποιοι).

                  Πάντως θεωρώ ότι η Φ1 θα γίνει ακόμα πιο βαρετή (αν θεωρούμε
                  βαρετό έναν αγώνα που δεν έχει προσπέρασμα) καθώς μία πιθανή
                  έξοδος που θα διαλύσει το μονοθέσιο θα έχει ως αποτέλεσμα να τιμωρεί-
                  ται ο οδηγός και στον επόμενο αγώνα. Οπότε μην περιμένεται να δείτε
                  φοβερά πράγματα με προσπεράσεις αλλά τρενάκια.

                  Εγώ πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο κόσμος ασχολείται τόσο
                  πολύ με το αν οι κινητήρες είναι V8 ή V10. Ένας περιορισμός στα 225
                  λίτρα καύσιμο ανά αγώνα είναι υπεραρκετός για να δούμε τις ιπποδυνά-
                  μεις στα 800 άλογα και την πολύ αργή άνοδο τους. Όλοι δε θα είναι
                  ευχαριστημένοι και game over.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    raikkonen last edited by

                    Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                    Αλλα τελικα τι τα λεω ολα αυτα,μπας και στο παρελθον η FIA(T) δεν εχει παρει ουκ'ολιγες φορες,αποφασεις υπερ της Ιταλικης ομαδας.......

                    Μα ρε Φάνη, τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά περι FIA. Δεν νομίζω ότι το νέο σύστημα βαθμολόγησης που ανέφερες παραπάνω έχει βοηθήσει την Scuderia, αντιθέτως μάλλιστα την έχει ζημιώσει. Κάνε απλά ένα λογαριασμό και υπολόγισε από πότε θα είχαν κριθεί και τα δύο Πρωταθλήματα φέτος σύμφωνα με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης. Όλα αυτά περι FIA και Τ πιστεύω ότι είναι βλακείες και η εύκολη λύση -δικαιολογία- για μια ομάδα που χάνει. Θες να πεις δηλαδή ότι η κυριαρχία της Ferrari τα τελευταία χρόνια ωφείλεται στις αποφάσεις που έχει πάρει η FIA?

                    Εγώ θα έλεγα το υπάρχον βαθμολογικό σύστημα τη ζημειώνει όσο ζημειώνει και τις άλλες ομάδες, δηλαδή στο ότι 'υποβαθμίζεται' βαθμολογικά η αξία της νίκης.

                    Αυτός που τη πλήρωσε πραγματικά και με το παραπάνω αυτήν την αλλαγή ήταν η Jordan και όχι η καημένη η Ferrari πέρυσι. Αν πέρυσι ίσχυε το παλιό βαθμολογικό σύστημα τότε η νίκη που πέτυχε στη Βραζιλία (έστω και τυχερή) θα της έδινε την 6η θέση!!!! Τελικά πήρε την 9η... Αυτό δεν είναι μεγαλύτερη αδικία από το να έσπαγε προσωρινά τη συνεχόμενη κυριαρχία της Ferrari;;;

                    ΟΜΩΣ όπως και κάθε άλλο μέτρο που παίρνεται τα τελευταία χρόνια έχει γνώμονα την ασφάλεια + μείωση των εξόδων = αγώνας αντοχής. Έτσι το νέο βαθμολογικό σύστημα επιβραβεύει τη άντοχή του μονοθεσίου (και αποθαρρύνει τον οδηγό για λυσσαλέα διεκδίκηση της νίκης).

                    Ποιος από το 2001 έχει μακράν τη μεγαλύτερη αξιοπιστία από κάθε άλλον;;;
                    Ποιος έχει τα ποιο ανθεκτικά και σταθερά σε απόδοση ελαστικά...

                    Η Ferrari και Bridgestone.....

                    Συμπέρασμα; Ναι μεν τους χτυπάνε κάπως, αλλά συνολικά ευνοούνται.
                    Άποψή μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Το θεμα με τις αλλαγες των κανονισμων εχει εξελιχθει σε σαπουνοπερα οικτρης ποιοτητας. Δυστυχως πολυ φοβαμαι οτι τετοια τοσο μεγαλη ασταθεια θα επιδεινωσει την ηδη κακιστη κατασταση.
                      Μου ειναι απιστευτο ως αδιανοητο ολοι αυτοι οι καραγκιοζηδες να μην μπορουν να κατεβασουν εστω μια καλη ιδεα!
                      Δηλ. ειλικρινα εχω απορησει αν υπαρχουν αλλες σκοπιμοτητες (εκτος του να βγαζουν παρα πολλα χρηματα) κ ποιους τελικα εξυπηρετουν.
                      Ισως ξαναδουμε F1 απο το 2007-2008 οπου οι μεγαλοι σκεφτονται σοβαρα να αποστασιοποιηθουν!
                      Ολοι οι αγωνες πιστας διεξαγονται με slick, κ στην F1 με grooved tyres!
                      Συστημα δοκιμων που βαριουνται κ οι ιδιοι να παρακολουθησουν, συστημα βαθμολογησης που μειωνει τα κινητρα της νικης κλπ κλπ κλπ
                      Οικος ανοχης τελευταιας κατηγοριας.
                      Κ βεβαια ας μην ξεχναμε οτι εκει εχουν οδηγησει κ το παγκοσμιο πρωταθλημα rally οι ιδιοι ηλιθιοι της FIA.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        raikkonen last edited by

                        Προσπαθώντας να διορθώσουν(???) τα λάθη τους τα κάνουν ακόμα χειρότερα...

                        Στο μονότονο αγωνιστικά 2002 είχαμε τουλάχιστον κ ένα ωραίο σύστημα κατακτήριων δοκικών όπου σε αντίθεση με τους αγώνες είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον (αφού εκεί υπήρχε και ένας βασικός αντίπαλος ...ο Montoya)

                        Αλλά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                          Προσπαθώντας να διορθώσουν(???) τα λάθη τους τα κάνουν ακόμα χειρότερα...

                          Στο μονότονο αγωνιστικά 2002 είχαμε τουλάχιστον κ ένα ωραίο σύστημα κατακτήριων δοκικών όπου σε αντίθεση με τους αγώνες είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον (αφού εκεί υπήρχε και ένας βασικός αντίπαλος ...ο Montoya)

                          Αλλά...

                          Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο για το σύστημα κατατακτήριων δοκιμών
                          που σκοπός των αλλαγών δεν ήταν μόνον να δυσκολευθεί η Φερράρι (όταν
                          αλλάζεις τους κανόνες με τις ομάδες να έχουν παρουσιάσει τα νέα μονο-
                          θέσια ...) αλλά και τα λαμόγια να βγάλουν λεφτά με τον έξτρα χρόνο
                          κάλυψης από την τηλεόραση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fanis-f1 last edited by

                            Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                            Μα ρε Φάνη, τα έχουμε ξανασυζητήσει αυτά περι FIA. Δεν νομίζω ότι το νέο σύστημα βαθμολόγησης που ανέφερες παραπάνω έχει βοηθήσει την Scuderia, αντιθέτως μάλλιστα την έχει ζημιώσει.

                            Αγγελε,μαλλον δεν διαβασες προσεκτικα την προηγουμενη δημοσιευση μου...
                            Αν προσεξεις ειπα,πως το νεο συστημα βαθμολογιας ειναι η μονη καλη αλλαγη που εχει κανει η FIA τα τελευταια χρονια.
                            Οσον αφορα για το αν εχει ζημιωσει την Scuderia,αυτο προσωπικα δε νομιζω οτι ισχυει,αφου το νεο συστημα βαθμολογησης υφισταται για ολες τις ομαδες του Grid.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lybe last edited by

                              Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                              Οσον αφορα για το αν εχει ζημιωσει την Scuderia,αυτο προσωπικα δε νομιζω οτι ισχυει,αφου το νεο συστημα βαθμολογησης υφισταται για ολες τις ομαδες του Grid.

                              Εγώ πάντως πιστεύω ότι το νέο σύστημα βαθμολόγισης ζημιώνει αυτόν που παίρνει τις περισσότερες νίκες... Τώρα είναι ο Schumi αύριο θα είναι κάποιος άλλος.
                              Το θέμα είναι με τους νέους κανονισμούς να αυξηθεί το θέαμα και οι μονομαχίες χωρίς όμως να χάσει την ουσία του το σπορ.

                              Και μια ερώτηση που απευθύνεται σε όλους εσας. Όλοι λένε ότι θέλουν να βλέπουν καλύτερο θέαμα. Για κάποιον θέαμα θεωρείται ένα εντυπωσιακό τρακάρισμα ή να βλέπει έναν κινητήρα να καίγεται... Εσείς τι παραπάνω θέλετε να βλέπετε και ποιές αλλαγές κρίνετε απαραίτητες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Θέαμα σημαίνει ρίσκο. Με το σημερινό σύστημα βαθμολόγησης
                                η FIA έχει ανάγει τους αγώνες σε αγώνες αντοχής και στρατηγικής.

                                Με το παλαιό σύστημα βαθμολόγησης (με τη διαφορά μεταξύ του
                                1ου και 2ου στους 4 βαθμούς) μία εγκατάλειψη καλυπτόταν σε 2
                                αγώνες (ή κατί παραπάνω). Σήμερα θέλεις 5 αγώνες για να καλύψεις
                                μία εγκατάλειψη. Το 2003 ο KR με μία μόνο νίκη και με άλλη μία
                                θα μπορούσε να κερδίσει τον MS που είχε 6 νίκες.

                                Πέρα από αυτά στις αρχές του 1990 να θυμίσω ότι το 9-6-4-3-2-1
                                έγινε 10-6-4-3-2-1 για να δοθεί μεγαλύτερο κίνητρο για τους οδηγούς
                                για τη νίκη. Το 10-8-6-5-4-3-2-1 θα μπορούσε κάλιστα να γίνει
                                12-8-6-5-4-3-2-1 (αν θέλει η Φια να δώσει στους 8 πρώτους)
                                και να αποκατασταθούν εν μέρει λίγο οι διαφορές μεταξύ της νίκης
                                και της 2ης θέσης. Ποιός ο λόγος να ρισκάρεις 8 βαθμούς για πιθανούς
                                10 και συνολικό κέρδος με τον εμπρός οδηγό 4 πόντους. Αν όμως
                                ρίσκαρες για 4 πόντους και συνολική διαφορά στους 8 πόντους
                                τότε είναι βέβαιο ότι θα ακολουθούσες μία πιο επιθετική στρατηγική
                                και στο τελευταίο stint δεν θα βλέπαμε τα μονοθέσια να επιστρέφουν
                                σε crusing mode...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fanis-f1 last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  Το 2003 ο KR με μία μόνο νίκη και με άλλη μία
                                  θα μπορούσε να κερδίσει τον MS που είχε 6 νίκες.

                                  Δεν χρειαζοταν να ειχε κανει μια επιπλεον νικη ο Kimi περυσι για να παρει το πρωταθλημα.Αποψη μου ειναι,πως δεν επρεπε να ειχε κανει τρεις σημαντικες εγκαταλειψεις,οπου εκει το ''κοστισαν'' πραγματικα το πρωταθλημα(Ισπανια που επεσε στην εκκινηση πανω στον Pizzonia,Nurburgring που του εσπασε ο κινητηρας στον 26ο γυρο,ενω ηταν 1ος και Hockneheim που ενεπλακει στο ατυχημα της 1ης στροφης).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                                    Το 2003 ο KR με μία μόνο νίκη και με άλλη μία
                                    θα μπορούσε να κερδίσει τον MS που είχε 6 νίκες.

                                    Δεν χρειαζοταν να ειχε κανει μια επιπλεον νικη ο Kimi περυσι για να παρει το πρωταθλημα.Αποψη μου ειναι,πως δεν επρεπε να ειχε κανει τρεις σημαντικες εγκαταλειψεις,οπου εκει το ''κοστισαν'' πραγματικα το πρωταθλημα(Ισπανια που επεσε στην εκκινηση πανω στον Pizzonia,Nurburgring που του εσπασε ο κινητηρας στον 26ο γυρο,ενω ηταν 1ος και Hockneheim που ενεπλακει στο ατυχημα της 1ης στροφης).

                                    Οι εγκαταλείψεις δεν είναι στο πρόγραμμα????

                                    Με τα αν δεν κάνουμε δουλειά. Περύσι ο KR είχε πολυ περισσότερα κέρδη
                                    λόγω του νέου κανονισμού βαθμολογίας από τον MS. Φέτος δε ακόμα
                                    περισσότερα καθώς ο MS με το παλαιό σύστημα βαθμολόγησης θα είχε
                                    απλά 5 πόντους λιγότερους. Το νέο σύστημα βαθμολόγησης ήταν μία
                                    προσπάθεια να μην κερδίσει ο MS το πρωτάθλημα από το καλοκαίρι. Φέτος
                                    απλά το κέρδισε τέλη Αυγούστου...... Οπότε να και πάλι οι
                                    αλλαγές μήπως και κάποιος άλλος οδηγός δει το ονοματάκι στο
                                    κύπελλο του πρωταθλητή στον 21ο αιώνα και μήπως κάποιος από την
                                    χαμένη γενεά (RS, RB, JPM, DC κλπ.) καταφέρει να δει το όνομα του
                                    γραμμένο πριν οι νέοι (KR, FA κλπ.) ωριμάσουν για τα καλά.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ripper last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                      Οι εγκαταλείψεις δεν είναι στο πρόγραμμα????

                                      Στο πρόγραμμα του Raikkonen είναι. Στο πρόγραμμα του Schumacher δεν είναι!

                                      Οπότε να και πάλι οι
                                      αλλαγές μήπως και κάποιος άλλος οδηγός δει το ονοματάκι στο
                                      κύπελλο του πρωταθλητή στον 21ο αιώνα και μήπως κάποιος από την
                                      χαμένη γενεά (RS, RB, JPM, DC κλπ.) καταφέρει να δει το όνομα του
                                      γραμμένο πριν οι νέοι (KR, FA κλπ.) ωριμάσουν για τα καλά.....

                                      Ο μόνος λόγος για τον οποίο δεν γίνονται οι αλλαγές είναι αυτός που αναφέρεις. Εξάλου είπαμε, αν κάποιον ευνοούν οι αλλαγές, αυτός αποδεδειγμένα είναι η Ferrari.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lybe last edited by

                                        Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                        Εξάλου είπαμε, αν κάποιον ευνοούν οι αλλαγές, αυτός αποδεδειγμένα είναι η Ferrari.

                                        Αυτό το 'αποδεδειγμένα' που λες, μπορεις να το τεκμηριώσεις κιόλας?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          stavrosg last edited by

                                          Πολύ απλά η Ferrari ήταν αυτή που έδειξε αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα στις αλλαγές που έγιναν τα τελευταία χρόνια.
                                          Για παράδειγμα, από το 2002 στο 2003, με την αλλαγή του συστήματος βαθμολογίας ευνοήθηκε η McLaren και ο Raikkonen, o οποίος ούτε στα όνειρά του δεν θα έφτανε να διεκδικεί το πρωτάθλημα με το προηγούμενο βαθμολογικό σύστημα στον τελευταίο αγώνα (θεωρητικά έστω) έχοντας 1 μόνο νίκη μέσα στη σαιζόν ενώ ο αντίπαλός του να έχει 6 (δεν θυμάμαι ακριβώς τον αριθμό, κάπου εκεί είναι) .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                            Πολύ απλά η Ferrari ήταν αυτή που έδειξε αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα στις αλλαγές που έγιναν τα τελευταία χρόνια.
                                            Για παράδειγμα, από το 2002 στο 2003, με την αλλαγή του συστήματος βαθμολογίας ευνοήθηκε η McLaren και ο Raikkonen, o οποίος ούτε στα όνειρά του δεν θα έφτανε να διεκδικεί το πρωτάθλημα με το προηγούμενο βαθμολογικό σύστημα στον τελευταίο αγώνα (θεωρητικά έστω) έχοντας 1 μόνο νίκη μέσα στη σαιζόν ενώ ο αντίπαλός του να έχει 6 (δεν θυμάμαι ακριβώς τον αριθμό, κάπου εκεί είναι) .

                                            Μάλλον η Ferrari και μεγάλη προσαρμοστικότητα έχει και μεγάλη ικανότητα
                                            εξέλιξης. Στο τέλος του 2003 πολλοί ήταν αυτοί που προεξοφλούσαν
                                            την πτώση που τελικά δεν ήρθε. Το 2004 είδαμε τι έγινε. Οπότε προς
                                            τι η αλλαγή των κανονισμών καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξει
                                            ο νικητής. Κάτι παραπάνω ξέρει η ΦΙΑ και για αυτό το λόγο άρχισε να
                                            συζητά για αλλαγές μετά τους πρώτους αγώνες όταν έγινε αντιληπτό
                                            ότι η Φερράρι θα το πάρει και πάλι. Το θέμα είναι ότι η Φερράρι δεν θα
                                            ξαναπιαστεί στον ύπνο εκτός και αν 'ξαφνικά' η ΦΙΑ (όπως και το 2003)
                                            αποφασίσει μετά την παρουσίαση του μονοθεσίου της Φερράρι να αλλάξει
                                            και πάλι τους κανονισμούς κόβοντας τους και ράβοντας τους στα μονο-
                                            θέσια των ανταγωνιστών.

                                            Για τους οδηγούς της μέσης γενεάς. Η ΦΙΑ θέλει συνέχεια οπότε θα προ-
                                            τιμούσε ένας από τους οδηγούς στα 28-32 να χτυπήσει τον MS διότι όταν
                                            ο MS φύγει θέλει να έχει ένα πρωταθλητή σε ώριμη ηλικία και το νέο
                                            διεκδικητή. Αν ο MS φύγει το 2006 με άλλα 2 πρωταθλήματα (δύσκολο
                                            αλλά όχι ακατορθωτό) με 9 πρωταθλήματα και +100 νίκες το κενό που
                                            θα αφήσει θα είναι αντίστοιχο μίας μαύρης τρύπας όπως συνέβει και το
                                            1994 με τον Σέννα που επιστρατεύθηκε ακόμα και ο γερό-Μάνσελ από
                                            τα CART μήπως και διορθωθεί λίγο η κατάσταση. Κακά τα ψέματα αν
                                            από το MS domination πέσουμε στο KR domination ή FA domination
                                            τότε πάλι τα ίδια θα έχουμε στην ΦΙΑ αλλά βέβαια όχι από τους δημοσιο-
                                            γράφους της Γηραιάς Αλβιώνος. Εκτός και αν το πρόβλημα είναι συγκε-
                                            κριμένα ο συνδυασμός ΜS-Ferrari οπότε μάλλον όλα είναι προιόν εμπά-
                                            θειας και όχι σωτηρίας του 'Sport'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr