-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(από δημοσίευση του χρήστη mits007 στο forum του xwmatinos.gr)
Απορώ τι συζητάτε. Το βίντεο τα δείχνει όλα. Τα πληρώματα όχι μόνο έκαναν αυτό που έπρεπε αλλά έθεσαν σε κίνδυνο τη σωματική τους ακεραιότητα προκειμένου να βοηθήσουν στην αποφυγή ατυχήματος.
Όσον αφορά την κρίση των κ.κ. οργανωτή, αλυτάρχη, πλοηγού ότι δεν υπήρχε κίνδυνος, η κρίση είναι τόσο καταφανώς λανθασμένη ώστε μένει κανείς άφωνος.Υ.Γ. Μετά την ποινή που επεβλήθη (ορθώς ή μη ορθώς, δε με ενδιαφέρει) στον κο Κούγια για απείρως λιγότερο επικίνδυνο παράπτωμα, έχει πολύ ενδιαφέρον να δει κανείς την ποινή που θα επιβληθεί στους συγκεκριμένους ανθρώπους.
-
Αναμφίβολε οι κανονισμοί, δεν αναγνωρίζουν ικανότητα οδηγού, μα ικανότητα αυτοκινήτου.
Αν στην πρώτη μπούκλα, αποδειχτεί η υπέρμετρη ικανότητα ενός οδηγού να υπερβεί τον μπροστινό του, ενόσω δεν υπαρχή ανακατάταξη σε ένα σπριντ, δίνετε βραδυπορία στον επιβήτορα. Έμαθα ότι ζητήθηκε και δεν εδόθη. Βεβαία υπάρχει ο τρόπος της αίτησης, θεσμοθετημένος. Ο αγώνας δεν είναι μόνον στρίβουμε το τιμόνι και είμαστε χεραδες, μα γνωρίζουμε και τους κανονισμούς…… πόσοι από τους χεράδες είναι και γνώστες του κανονισμού?. Το φάουλ είναι φάουλ. Το πέναλτι πέναλτι. Το οφ σαϊτ οφ σαϊτ. Εάν αγωνίζεσαι πρέπει να ξέρεις τους κανόνες παιχνιδιού…… αλλιώς πας σε ρεγκιουλαριτι!!!!!..... αναμφίβολα μετρά και το ‘όνομα’ του αγωνιζόμενου την προηγουμένη χρονιά και φέτος, μα στην κατηγορία του.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εάν αγωνίζεσαι πρέπει να ξέρεις τους κανόνες παιχνιδιού…… αλλιώς πας σε ρεγκιουλαριτι!!!!!.....Και εκεί έχει κανονισμούς...
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία που εχω.
βάση ποιας λογικής δίνονται οι αριθμοί εκκίνησης.
πως είναι δυνατόν πίσω από μια bmw 2002 του 70 να αμολάς ένα subaru.Η ουσια ειναι οτι μετα απο δικο μας (των οδηγων )αιτημα , αποφασιστηκε αυτη η σειρα εκκινησης για 3 λογους
- Για να κρατιουνται οι θεατες και το ενδιαφερον τους
- Για να μην τρεχουν τα μικρα μεσα στ αυλακια των μεγαλων και των Ν4-Α8
- Για να βγαινει ο νικητης στο τελος του αγωνα , με οποιο οφελος εχει αυτο στην αναμονη εκπληξης.
Αναμεσα στις κατηγοριες δινεται εξτρα χρονος.
Το θεωρω πολυ καλη κινηση, και για να μην παρεξηγηθουμε το ζητησα (μαζι με αλλους) οταν ειχα το Ιμπρεζα -
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Η BMW τρέχει στην κατηγορία 1600 - 2000 και το SUBARU στην κατηγορία πάνω από 2000.ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΠΡΙΝΤ 2011
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/64APΘPO 4 AYTOKINHTA ΠOY ΓINONTAI ΔEKTA
4.1 Γίνονται δεκτά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 2.800 κιλά, των ομάδων N, A, E, Ιστορικά και 4Χ4.α. Tα αυτοκίνητα των ομάδων N και A πρέπει να είναι σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής τους.
β. Tα αυτοκίνητα των ομάδων E πρέπει να είναι σύμφωνα με τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς της EΘEA.
γ. Τα ιστορικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι σύμφωνα με το παράρτημα Κ και το δελτίο αναγνώρισης
4.2 Ολα τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε κοινή κατηγορία (N - A – E- Ιστορικά-4Χ4) αλλά χωρίζονται σε τέσσερις κλάσεις κατηγορίας, όπως παρακάτω:
― έως 1400 cc
― πάνω από 1400 έως 1600 cc
― πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc
― πάνω από 2000 ccAPΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
10.1 H εκκίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται ως εξής:
Πρώτα θα εκκινούν τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας έως 1400cc μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc μετά τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας 1600 έως 2000 cc και μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 2000cc.10.2 Oι αριθμοί συμμετοχής δίνονται ως εξής: Oι αριθμοί θα ξεκινούν από το 1 και θα δίνονται μετά από αξιολόγηση (κατάταξη προηγούμενο έτος, κατάταξη τρέχουσας χρονιάς και γενικά αξιολόγηση του πληρώματος)
Aυτό δεν απαντάει πλήρως στην ερώτηση.
Θα μπορούσε 'μέσα' στις κλάσεις να ακολουθείται η ίδια λογική του αργότερου στην αρχή και ο πιο γρήγορος στο τέλος της κλάσης. Ακριβώς όπως στις αναβάσεις δηλαδή. Ο γρηγορότερος όλου του αγώνα στο τέλος , για να παραμείνει και ο κόσμος όπως ήταν το αρχικό σκεπτικό.
Για έναν περίεργο λόγο ξεκίνησε έτσι και καθιερώθηκε. Δημιουργήθηκε και η ανάγκη για τρίλεπτα στις αλλαγές κλάσεων που δεν ήταν απαραίτητο.
-
«Υ.Γ. Μετά την ποινή που επεβλήθη (ορθώς ή μη ορθώς, δε με ενδιαφέρει) στον κο Κούγια για απείρως λιγότερο επικίνδυνο παράπτωμα, έχει πολύ ενδιαφέρον να δει κανείς την ποινή που θα επιβληθεί στους συγκεκριμένους ανθρώπους.»
Το βίντεο δείχνει την αιτία του συμβάντος και μόνον.
Ειλικρινά θα ήθελα να είσαι περισσότερο επεξηγηματικός στην παρά πάνω φράση σου. Πήγα σε έναν αγώνα χωρίς καμία ενημέρωση, όχι για την δουλειά μου, (την γνωρίζω καλύτερα από τον κάθε ένα), μα για ονόματα κλπ.
Ο κουγιας ποιος είναι?. Εγώ με αυτό το όνομα γνωρίζω αυτόν που ξευτιλίζετε στην TV!.
Οι «συγκεκριμένοι» ποιοι είναι?.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αυτός φταίει. Θα έπρεπε να γνωρίζει την χρίση της κίτρινης. Δεν μας την δίνει ο αλυτάρχης, μα ο κανονισμός, για να αποφεύγονται τέτοια γεγονότα.36.5.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη.
Αρα δε χρειάζεται να ξέρει καμία χρήση της κίτρινης, αν του πει ο αλυτάρχης τη δείχνει, αν δεν του πει δεν τη δείχνει. Δεν είναι κίτρινη αγώνων ταχύτητας, είναι κίτρινη αγώνων ράλι και δεν υπεισέρχεται θέμα κρίσης κριτή πέραν του να πληροφορήσει σωστά τον αλυτάρχη ('μάτια και αυτιά').
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Η BMW τρέχει στην κατηγορία 1600 - 2000 και το SUBARU στην κατηγορία πάνω από 2000.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΠΡΙΝΤ 2011
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/64APΘPO 4 AYTOKINHTA ΠOY ΓINONTAI ΔEKTA
4.1 Γίνονται δεκτά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 2.800 κιλά, των ομάδων N, A, E, Ιστορικά και 4Χ4.α. Tα αυτοκίνητα των ομάδων N και A πρέπει να είναι σύμφωνα με το δελτίο αναγνώρισής τους.
β. Tα αυτοκίνητα των ομάδων E πρέπει να είναι σύμφωνα με τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς της EΘEA.
γ. Τα ιστορικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι σύμφωνα με το παράρτημα Κ και το δελτίο αναγνώρισης
4.2 Ολα τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε κοινή κατηγορία (N - A – E- Ιστορικά-4Χ4) αλλά χωρίζονται σε τέσσερις κλάσεις κατηγορίας, όπως παρακάτω:
― έως 1400 cc
― πάνω από 1400 έως 1600 cc
― πάνω από 1600 μέχρι 2000 cc
― πάνω από 2000 ccAPΘPO 10 ΣEIPA EKKINHΣHΣ, ΠINAKIΔEΣ, APIΘMOI ΣYMMETOXHΣ
10.1 H εκκίνηση των αυτοκινήτων θα γίνεται ως εξής:
Πρώτα θα εκκινούν τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας έως 1400cc μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 1400 μέχρι 1600 cc μετά τα αυτοκίνητα της κλάσης κατηγορίας 1600 έως 2000 cc και μετά τα αυτοκίνητα πάνω από 2000cc.10.2 Oι αριθμοί συμμετοχής δίνονται ως εξής: Oι αριθμοί θα ξεκινούν από το 1 και θα δίνονται μετά από αξιολόγηση (κατάταξη προηγούμενο έτος, κατάταξη τρέχουσας χρονιάς και γενικά αξιολόγηση του πληρώματος)
Aυτό δεν απαντάει πλήρως στην ερώτηση.
Θα μπορούσε 'μέσα' στις κλάσεις να ακολουθείται η ίδια λογική του αργότερου στην αρχή και ο πιο γρήγορος στο τέλος της κλάσης. Ακριβώς όπως στις αναβάσεις δηλαδή. Ο γρηγορότερος όλου του αγώνα στο τέλος , για να παραμείνει και ο κόσμος όπως ήταν το αρχικό σκεπτικό.
Για έναν περίεργο λόγο ξεκίνησε έτσι και καθιερώθηκε. Δημιουργήθηκε και η ανάγκη για τρίλεπτα στις αλλαγές κλάσεων που δεν ήταν απαραίτητο.
Σ αυτο εχεις δικηο Γιωργο. Εμεις ετσι το ζητησαμε, αλλά οπως ξερεις ποτε δεν παιρνουμε ακριβως αυτο που θελουμε γιατι θα πει ο κοσμος οτι ειχαμε δικηο...
Σαμαρα -Γιωργακη δε σου θυμισα τωρα? -
«Για έναν περίεργο λόγο ξεκίνησε έτσι και καθιερώθηκε. Δημιουργήθηκε και η ανάγκη για τρίλεπτα στις αλλαγές κλάσεων που δεν ήταν απαραίτητο.»
Τι λες αγόρι μου, σκέψου λίγο.
Ο Γαζετάς που ήταν θεός στα περάσματα του, θα ξεκινούσε στο δίλεπτο από τον Χρήστου?. Ξέρεις χρόνους?. Θα των ρουφούσε με καλαμάκι από μπουρί σόμπας!!!!!!!...... άσε σε αυτούς που έχουν οργανώσει αγώνες …..
Α. -
«Σαμαρα -Γιωργακη δε σου θυμισα τωρα?»
Γιατί μπερδεύεις ανθρώπους που κινδυνεύουν με τσογλανια?.
Α. -
Ξαναδιαβασε παπουουου... Αλλο πραγμα εγραψα
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«Για έναν περίεργο λόγο ξεκίνησε έτσι και καθιερώθηκε. Δημιουργήθηκε και η ανάγκη για τρίλεπτα στις αλλαγές κλάσεων που δεν ήταν απαραίτητο.»
Τι λες αγόρι μου, σκέψου λίγο.
Ο Γαζετάς που ήταν θεός στα περάσματα του, θα ξεκινούσε στο δίλεπτο από τον Χρήστου?. Ξέρεις χρόνους?. Θα των ρουφούσε με καλαμάκι από μπουρί σόμπας!!!!!!!...... άσε σε αυτούς που έχουν οργανώσει αγώνες …..
Α.Οχι ακριβώς. Στο παράδειγμα που αναφέρεις ο Γαζετάς θα ξεκίναγε πίσω ακριβώς απο τον Λευκαδίτη και τον Μποζιόνελο, οπότε το δίλεπτο είναι μιά χαρά.
Τον λόγο τον ανέφερε ο platis πιο πάνω.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ξαναδιαβασε παπουουου... Αλλο πραγμα εγραψα
Καλό μου αδελφάκι, την τελευταία φράση σου σχολιάζω!!!!!..... γιατί…. «Θα μπορούσε «μέσα» στις κλάσεις να ακολουθείται η ίδια λογική του αργότερου στην αρχή και ο πιο γρήγορος στο τέλος της κλάσης. Ακριβώς όπως στις αναβάσεις δηλαδή. Ο γρηγορότερος όλου του αγώνα στο τέλος , για να παραμείνει και ο κόσμος όπως ήταν το αρχικό σκεπτικό», αυτό και σωστά έπιασε ο GF, μα στο τελικό του, ¨ «Δημιουργήθηκε και η ανάγκη για τρίλεπτα στις αλλαγές κλάσεων που δεν ήταν απαραίτητο». Τελικά τα σκάτωσε.
Οι θεσμοί και η ορθολογιστικές σκοπιμότητες, καθορίζουν, την σχεδίαση ενός αγώνα.
Σίγουρα και η δεύτερη εντατικοί του γείτονα σου, του μεγάλου, μέσα σε 10 μέρες, τσιμπλιάζουν τα διαβάσματα μου.
Α.
,
.
..
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
«Για έναν περίεργο λόγο ξεκίνησε έτσι και καθιερώθηκε. Δημιουργήθηκε και η ανάγκη για τρίλεπτα στις αλλαγές κλάσεων που δεν ήταν απαραίτητο.»
Τι λες αγόρι μου, σκέψου λίγο.
Ο Γαζετάς που ήταν θεός στα περάσματα του, θα ξεκινούσε στο δίλεπτο από τον Χρήστου?. Ξέρεις χρόνους?. Θα των ρουφούσε με καλαμάκι από μπουρί σόμπας!!!!!!!...... άσε σε αυτούς που έχουν οργανώσει αγώνες …..
Α.Οχι ακριβώς. Στο παράδειγμα που αναφέρεις ο Γαζετάς θα ξεκίναγε πίσω ακριβώς απο τον Λευκαδίτη και τον Μποζιόνελο, οπότε το δίλεπτο είναι μιά χαρά.
Τον λόγο τον ανέφερε ο platis πιο πάνω.
Κάλε μου φίλε, ο Μπάμπης είναι αναδεδειγμένη φάτσα!. Δεν μπορείς να το βάλεις πίσω από ένα ΜΚ2 ΕΕ/11!!!.
Ο Σάββας με Α/6+, με ίδιας κλάσης αυτοκίνητο, είναι μετά από 4 λεπτά.
Σίγουρα από ένα 2/c2, χρειάζεται τρίλεπτο. Έκτος εάν είναι κουλός ο έχων το Α/6+ που δεν προσδιορίζετε αγωνιστικά και οργανωτικά, που στην περίπτωση, δεν προσδιορίζετε και αγωνιστικά, βάση πραγματικών χρόνων, εκ του αποτελέσματος.!.
Μα ποιος σου είπε, ότι εάν ήταν Πρωτώς στην κλάση ο Γιάννης, και ήταν στης καλές του, δεν θα ‘κατάπινε’ τον Δημήτρη?. Ξέρεις τι ‘χορσα’ έχω βγάλει σε αυτά τα μπουρδελα, τα τελευταία 8 χρόνια?. Ατελείωτη εξέλιξη!!!....
0 οργανωτής, σε καμία περίπτωση δεν είναι βελτιωτής. Διαβάζει επίσημα χαρτιά, και θέτει την σειρά των αγωνιζόμενων. Έχει το όπλο των ΟΚ επιβραδύνσεων αναχώρησης, και όλα είναι ΟΚ.
Η παπάς παπάς, η ζευγάς ζευγάς, άσε τους στον ρόλο τους. Αυτοί ξέρουν.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αυτοί ξέρουν.Σίγουρα;
-
Με αφορμή τον συγκεκριμένο αγώνα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου,
Επειδή έτυχε σε πολλούς αγώνες ράλλυ και σπρίντ να παραβρίσκομαι στο αρχηγείο και στον γενικότερο συντονισμό κατά την εξέλιξη του αγώνα, έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Αυτό που ενδιαφέρει πρώτιστα τον Αλυτάρχη είναι να ρέει ομαλά ο αγώνας και να δίνουν το στίγμα τους όλα τα αυτοκίνητα, πάνω στην διαδρομή, είτε δορυφορικά με τους σένσορες, είτε με τις αρνητικές αναφορές των κριτών.
Το επιτελείο παίρνει φωτιά και η αδρεναλίνη ανεβαίνει στα ύψη, όταν χαθεί ένα αυτοκίνητο και για χρονικό διάστημα που δεν ξεπερνά συνήθως τα 3 με 5 λεπτά δεν γνωρίζουμε που ακριβώς, και σε ποια κατάσταση βρίσκεται το αυτοκίνητο και κυρίως το πλήρωμα.
Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν περάσει μπροστά από έναν ενδιάμεσο και δεν φτάσει στον επόμενο. Η απόσταση αυτή ποικίλει από 500μ έως 3 χιλιόμετρα.
Την πρώτη πληροφορία την αντλούμε από το πλήρωμα που ακολουθεί, εάν δεν είδε τίποτα τότε τα πράγματα είναι σοβαρά, πιθανολογούμε το χειρότερο (ότι έχει πέσει σε κάποιο γκρεμό), διακόπτουμε τον αγώνα και στέλνουμε τον ενδιάμεσο προς αναζήτηση του αυτοκινήτου.
Όταν στην καλύτερη περίπτωση εντοπισθεί το πλήρωμα χωρίς κανένα πρόβλημα, αυτό που συνήθως ρωτά ο Αλυτάρχης είναι: εμποδίζει το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο; Την απάντηση την δίνει ο κριτής και είναι ανάλογη της εμπειρίας του, των γνώσεών του και της εξυπνάδας του.
Αν εμποδίζει ελάχιστα, τότε ενημερώνονται για την διαμορφωμένη κατάσταση οι αγωνιζόμενοι στην αφετηρία από τον αφέτη και στο σημείο του συμβάντος παραμένει κριτής σηματωρός, για να ειδοποιεί τα επερχόμενα αυτοκίνητα.
Αν εμποδίζει πολύ, επιχειρείται να μεταφερθεί εκτός διαδρομής και εάν αυτό είναι αδύνατο για οποιονδήποτε λόγο, τότε ακυρώνεται η ειδική και μετατρέπεται σε απλή διαδρομή. Αυτό μπορεί να συμβεί σε στενές ορεινές ειδικές.
Οι αποφάσεις παίρνονται από τον Αλυτάρχη, αλλά επειδή πάντα παρευρίσκεται στο αρχηγείο τουλάχιστον ένας Αγωνοδίκης, αυτές καλύπτονται ταυτόχρονα και με την επικύρωσή του.Γενικά η δουλειά του Αλυτάρχη είναι πολύ κρίσιμη, απαιτούνται αποφάσεις σε χρόνο dt, και εξαρτάται απόλυτα από την ποιότητα της κρίσης των κριτών του. Ειδικά όταν ο αγώνας είναι ανά ένα λεπτό, τότε πραγματικά απαιτείται ιδιαίτερο ταλέντο και ισχυρό ένστικτο, κάτι που είμαι βέβαιος ότι το διαθέτει ο Αλυτάρχης του εν λόγω αγώνα.
Για τις μη δέουσες εντολές που εδόθησαν, πιθανόν να ευθύνονται και οι ελλιπείς πληροφορίες που του εστάλησαν… -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτός φταίει. Θα έπρεπε να γνωρίζει την χρίση της κίτρινης. Δεν μας την δίνει ο αλυτάρχης, μα ο κανονισμός, για να αποφεύγονται τέτοια γεγονότα.
36.5.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη.
Αρα δε χρειάζεται να ξέρει καμία χρήση της κίτρινης, αν του πει ο αλυτάρχης τη δείχνει, αν δεν του πει δεν τη δείχνει. Δεν είναι κίτρινη αγώνων ταχύτητας, είναι κίτρινη αγώνων ράλι και δεν υπεισέρχεται θέμα κρίσης κριτή πέραν του να πληροφορήσει σωστά τον αλυτάρχη ('μάτια και αυτιά').
Κατά συνέπια, και διαπιστώνοντας το κίνδυνο που πραγματοποιήθηκε, εάν έβγαζα την κιτρίνη, θα έσωζα μεν τον αγώνα μα θα ήμουν παράτυπος.
Κάλε μου φίλε, ο 36.5.3 γράφτηκε από αυτούς που προσλαμβάνουν γιδια για κριτές.
«(‘’μάτια και αυτιά’’)» σε καμία περίπτωση εφεδρικά και υπό αίρεση….. κατά συνέπια κνοδαλακια για να βγάζουν τα έξοδα τους οι λέσχες….. και οι αναλαμβάνοντας….
Είναι και ο λόγος που ευδοκιμούν τα στραβάδια.
«Δεν είναι κίτρινη αγώνων ταχύτητας», και τι είναι αγώνας ρεγκιουλαριτη?. Κατά το σκεπτικό σου, πρέπει ο ένας να τρέχει δίπλα στον άλλο για να είναι «ταχύτητας»?. Βεβαίως ο 36.5.3 σε καλύπτει, μα δεν καλύπτει τους επίδοξους πεθαμένους, άρα είναι λάθος.
Όλοι φίλε ΝΑΣΟ πρέπει να γνωρίζουν την θέση που καλύπτουν. Όλοι ρέπει να βάζουν την σφραγίδα τους, στο σωστό αποτέλεσμα, ορθολογιστικά εκ του αποτελέσματος. Πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση των ιθυνόντων του αθλήματος, και θεσμοθέτηση των κανονισμών της κυριαρχίας τους. Ο καθένας πρέπει να είναι κυρίαρχος του ρόλου του. Σε καμία περίπτωση κνώδαλο του συστήματος.
Λυπάμαι που η ευθύτητα της σκέψης σου που γνωρίζω, ‘κόλλησε’ στον 35.5.3 που απεύχομαι, ως κόλαφο της ορθότητας της σκέψης των κριτών. Οι κριτές καλέ μου φίλε είναι παράγοντες , της ορθότητας της εφαρμογής ενός αγώνα. Πέραν αυτών το χάος, η ρεμούλα, τα άνομα συμφέροντα. Ακολούθα τα γονίδια των γεννητόρων σου, που τιμώ, εκτιμώ, πιστεύω, ακολουθώ, σαν ορόσημα της περεταίρω πορείας μου.
Δεν ξέρω την κορυφή, μα ακολουθώ το καλύτερο.
Δεν έχασα.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Με αφορμή τον συγκεκριμένο αγώνα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου,
Επειδή έτυχε σε πολλούς αγώνες ράλλυ και σπρίντ να παραβρίσκομαι στο αρχηγείο και στον γενικότερο συντονισμό κατά την εξέλιξη του αγώνα, έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Αυτό που ενδιαφέρει πρώτιστα τον Αλυτάρχη είναι να ρέει ομαλά ο αγώνας και να δίνουν το στίγμα τους όλα τα αυτοκίνητα, πάνω στην διαδρομή, είτε δορυφορικά με τους σένσορες, είτε με τις αρνητικές αναφορές των κριτών.
Το επιτελείο παίρνει φωτιά και η αδρεναλίνη ανεβαίνει στα ύψη, όταν χαθεί ένα αυτοκίνητο και για χρονικό διάστημα που δεν ξεπερνά συνήθως τα 3 με 5 λεπτά δεν γνωρίζουμε που ακριβώς, και σε ποια κατάσταση βρίσκεται το αυτοκίνητο και κυρίως το πλήρωμα.
Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν περάσει μπροστά από έναν ενδιάμεσο και δεν φτάσει στον επόμενο. Η απόσταση αυτή ποικίλει από 500μ έως 3 χιλιόμετρα.
Την πρώτη πληροφορία την αντλούμε από το πλήρωμα που ακολουθεί, εάν δεν είδε τίποτα τότε τα πράγματα είναι σοβαρά, πιθανολογούμε το χειρότερο (ότι έχει πέσει σε κάποιο γκρεμό), διακόπτουμε τον αγώνα και στέλνουμε τον ενδιάμεσο προς αναζήτηση του αυτοκινήτου.
Όταν στην καλύτερη περίπτωση εντοπισθεί το πλήρωμα χωρίς κανένα πρόβλημα, αυτό που συνήθως ρωτά ο Αλυτάρχης είναι: εμποδίζει το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο; Την απάντηση την δίνει ο κριτής και είναι ανάλογη της εμπειρίας του, των γνώσεών του και της εξυπνάδας του.
Αν εμποδίζει ελάχιστα, τότε ενημερώνονται για την διαμορφωμένη κατάσταση οι αγωνιζόμενοι στην αφετηρία από τον αφέτη και στο σημείο του συμβάντος παραμένει κριτής σηματωρός, για να ειδοποιεί τα επερχόμενα αυτοκίνητα.
Αν εμποδίζει πολύ, επιχειρείται να μεταφερθεί εκτός διαδρομής και εάν αυτό είναι αδύνατο για οποιονδήποτε λόγο, τότε ακυρώνεται η ειδική και μετατρέπεται σε απλή διαδρομή. Αυτό μπορεί να συμβεί σε στενές ορεινές ειδικές.
Οι αποφάσεις παίρνονται από τον Αλυτάρχη, αλλά επειδή πάντα παρευρίσκεται στο αρχηγείο τουλάχιστον ένας Αγωνοδίκης, αυτές καλύπτονται ταυτόχρονα και με την επικύρωσή του.Γενικά η δουλειά του Αλυτάρχη είναι πολύ κρίσιμη, απαιτούνται αποφάσεις σε χρόνο dt, και εξαρτάται απόλυτα από την ποιότητα της κρίσης των κριτών του. Ειδικά όταν ο αγώνας είναι ανά ένα λεπτό, τότε πραγματικά απαιτείται ιδιαίτερο ταλέντο και ισχυρό ένστικτο, κάτι που είμαι βέβαιος ότι το διαθέτει ο Αλυτάρχης του εν λόγω αγώνα.
Για τις μη δέουσες εντολές που εδόθησαν, πιθανόν να ευθύνονται και οι ελλιπείς πληροφορίες που του εστάλησαν…
kaλέ μου Μιχάλη, πάντα με ακρίβεια, και εύστοχο λόγο. Δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Πάντα στα χιλιάσου ο καλός λόγος αυτών που έκαναν το λάθος…..
Α. -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Με αφορμή τον συγκεκριμένο αγώνα, θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου,
Επειδή έτυχε σε πολλούς αγώνες ράλλυ και σπρίντ να παραβρίσκομαι στο αρχηγείο και στον γενικότερο συντονισμό κατά την εξέλιξη του αγώνα, έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Αυτό που ενδιαφέρει πρώτιστα τον Αλυτάρχη είναι να ρέει ομαλά ο αγώνας και να δίνουν το στίγμα τους όλα τα αυτοκίνητα, πάνω στην διαδρομή, είτε δορυφορικά με τους σένσορες, είτε με τις αρνητικές αναφορές των κριτών.
Το επιτελείο παίρνει φωτιά και η αδρεναλίνη ανεβαίνει στα ύψη, όταν χαθεί ένα αυτοκίνητο και για χρονικό διάστημα που δεν ξεπερνά συνήθως τα 3 με 5 λεπτά δεν γνωρίζουμε που ακριβώς, και σε ποια κατάσταση βρίσκεται το αυτοκίνητο και κυρίως το πλήρωμα.
Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν περάσει μπροστά από έναν ενδιάμεσο και δεν φτάσει στον επόμενο. Η απόσταση αυτή ποικίλει από 500μ έως 3 χιλιόμετρα.
Την πρώτη πληροφορία την αντλούμε από το πλήρωμα που ακολουθεί, εάν δεν είδε τίποτα τότε τα πράγματα είναι σοβαρά, πιθανολογούμε το χειρότερο (ότι έχει πέσει σε κάποιο γκρεμό), διακόπτουμε τον αγώνα και στέλνουμε τον ενδιάμεσο προς αναζήτηση του αυτοκινήτου.
Όταν στην καλύτερη περίπτωση εντοπισθεί το πλήρωμα χωρίς κανένα πρόβλημα, αυτό που συνήθως ρωτά ο Αλυτάρχης είναι: εμποδίζει το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο; Την απάντηση την δίνει ο κριτής και είναι ανάλογη της εμπειρίας του, των γνώσεών του και της εξυπνάδας του.
Αν εμποδίζει ελάχιστα, τότε ενημερώνονται για την διαμορφωμένη κατάσταση οι αγωνιζόμενοι στην αφετηρία από τον αφέτη και στο σημείο του συμβάντος παραμένει κριτής σηματωρός, για να ειδοποιεί τα επερχόμενα αυτοκίνητα.
Αν εμποδίζει πολύ, επιχειρείται να μεταφερθεί εκτός διαδρομής και εάν αυτό είναι αδύνατο για οποιονδήποτε λόγο, τότε ακυρώνεται η ειδική και μετατρέπεται σε απλή διαδρομή. Αυτό μπορεί να συμβεί σε στενές ορεινές ειδικές.
Οι αποφάσεις παίρνονται από τον Αλυτάρχη, αλλά επειδή πάντα παρευρίσκεται στο αρχηγείο τουλάχιστον ένας Αγωνοδίκης, αυτές καλύπτονται ταυτόχρονα και με την επικύρωσή του.Γενικά η δουλειά του Αλυτάρχη είναι πολύ κρίσιμη, απαιτούνται αποφάσεις σε χρόνο dt, και εξαρτάται απόλυτα από την ποιότητα της κρίσης των κριτών του. Ειδικά όταν ο αγώνας είναι ανά ένα λεπτό, τότε πραγματικά απαιτείται ιδιαίτερο ταλέντο και ισχυρό ένστικτο, κάτι που είμαι βέβαιος ότι το διαθέτει ο Αλυτάρχης του εν λόγω αγώνα.
Για τις μη δέουσες εντολές που εδόθησαν, πιθανόν να ευθύνονται και οι ελλιπείς πληροφορίες που του εστάλησαν…
Να ρέει ομαλά ο αγώνας, μπινκο!.
Δεν χάθηκε κανένα αυτοκίνητο, όλα έμειναν στην πίστα.
3 με 5 λεπτά ούτε τα βούρλα δεν χρειάζονται στην περίπτωση να αναφέρουν.
500 μέτρα με 3 χιλιόμετρα, καλό είναι να το ξανασκεφτείς.
Για έμπυρο και άπυρο κριτή, είναι άλλοι υπεύθυνοι.
Ο αγωνοδίκης είναι άσχετος με της άμεσες αποφάσεις κατά τον άγονα.
Ο αλυτάρχης είναι το πρόσωπο που κρίνεται. Είναι ο αρχηγός του αγώνα. Πάω για ύπνο. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αυτός φταίει. Θα έπρεπε να γνωρίζει την χρίση της κίτρινης. Δεν μας την δίνει ο αλυτάρχης, μα ο κανονισμός, για να αποφεύγονται τέτοια γεγονότα.
36.5.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη.
Αρα δε χρειάζεται να ξέρει καμία χρήση της κίτρινης, αν του πει ο αλυτάρχης τη δείχνει, αν δεν του πει δεν τη δείχνει. Δεν είναι κίτρινη αγώνων ταχύτητας, είναι κίτρινη αγώνων ράλι και δεν υπεισέρχεται θέμα κρίσης κριτή πέραν του να πληροφορήσει σωστά τον αλυτάρχη ('μάτια και αυτιά').
Κατά συνέπια, και διαπιστώνοντας το κίνδυνο που πραγματοποιήθηκε, εάν έβγαζα την κιτρίνη, θα έσωζα μεν τον αγώνα μα θα ήμουν παράτυπος.
Κάλε μου φίλε, ο 36.5.3 γράφτηκε από αυτούς που προσλαμβάνουν γιδια για κριτές.σε απάντησή σου, o Γενικός κανονισμός του WRC λέει τα ίδια ακριβώς:
39.5.3 Η κίτρινη σημαία θα επιδεικνύεται στα πληρώματα μόνο μετά από εντολή του αλυτάρχη. Η κίτρινη σημαία μπορεί να επιδεικνύεται μόνο σε σταθμούς ενδιαμέσων που αναφέρονται στο road book και μόνο από κριτή που φορά το διακριτικό γιλέκο, στο χρώμα που αναφέρεται στο Παράρτημα Η, επάνω στο οποίο φαίνεται το σήμα
του ενδιαμέσου (κεραυνός). Ο χρόνος επίδειξης της σημαίας θα καταγράφεται και θα γνωστοποιείται στους αγωνοδίκες από τον αλυτάρχη.
39.5.4 Εκτός από την κίτρινη σημαία καμία άλλη σημαία δεν επιτρέπεται να επιδεικνύεται σε οποιοδήποτε σημείο της ειδικής διαδρομής.
39.5.5 Η κίτρινη σημαία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε κάθε σημείο με ενδιάμεσο κριτή (τοποθετημένο κάθε 5χλμ περίπου).Μάλλον και σε όλο το WRC δεν θα έχουν κριτές αλλά 'γίδια'
Η κρίση του κριτή, τα 'μάτια και αυτιά' του αλυτάρχη είναι στην προκείμενη περίπτωση να πει ΔΥΝΑΤΑ και ΕΥΚΡΙΝΩΣ στο VHF: 'Γραμματεία ΕΠΕΙΓΟΝ ο ενδιάμεσος 13, ακινητοποιημένο αυτοκίνητο στην αγωνιστική γραμμή, ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ, αδύνατο να μετακινηθεί, ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, επαναλαμβάνω ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ, στείλατε βοήθεια'. Αυτό σημαίνει ΚΡΙΤΗΣ, όχι να εφαρμόζει τους κανονισμούς όπως του καπνίσει αλλά να είναι τα ΜΑΤΙΑ και τα ΑΥΤΙΑ του αλυτάρχη, όχι το ΜΥΑΛΟ του και τα ΧΕΡΙΑ του. Από εκεί και πέρα, ο αλυτάρχης που ΔΕΝ θα διακόψει τον αγώνα κατόπιν αυτού θα πρέπει να του πάρουν το κεφάλι -αλλά η ευθύνη είναι, όπως και πρέπει, δική του, όχι του κριτή.
Τόσα χρόνια έχω δει περισσότερες περιπτώσεις καταστροφής αγώνων από ηλίθιους κριτές που ΕΒΓΑΛΑΝ κίτρινη νομίζοντας ότι είναι σε 'Κ' σε πίστα (και με διαφοροποίηση ακίνητη-κινούμενη παρακαλώ ) παρά από σωστούς κριτές που, κατόπιν σωστής επικοινωνίας με τη Γραμματεία ΔΕΝ έβγαλαν κίτρινη.
(Σε περίπτωση αδυναμίας επικοινωνίας είναι όντως στην κρίση του κριτή)
Επίσης κάτι άλλο που έχω μάθει είναι ότι οι κανονισμοί είναι ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ όχι μόνο διότι συνήθως (υπάρχουν και εξαιρέσεις) αντιπροσωπεύουν τη συλλογική σοφία δεκαετιών εξέλιξής τους αλλά και κυρίως διότι η πιστή τήρησή τους είναι η καλύτερη εγγύηση δίκαιης και ισόνομης αντιμετώπισης όλων των εμπλεκόμενων. Οπότε κάποιο λόγο θα έχουν για να γράφουν αυτά που γράφουν και όχι για να τους καταστρατηγεί το όποιο στέλεχος (σε οποιαδήποτε θέση) νομίζει ότι η δική του σοφία είναι 'ανώτερης ποιότητας' και 'ξέρει καλύτερα' και 'θα σώσει τον αγώνα'.
Ραλλυ σπριντ Λουτρακιου