-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
όπως θελεις πες το. ενας μοντ να προτείνει κατι τέτοιο το βρίσκω απαράδεκτο. κριμα.Δεν είπε και τίποτε μεμπτό ο nass. Απλά ότι αν πας με 170 αντί για 150 η διαφορά στο καύσιμο είναι 3-4 L. Δεν είναι κάτι άγνωστο ή περίεργο και, φυσικά, δεν είναι προτροπή να πάει κάποιος με 170. Ίσα-ίσα δηλαδή που γράφει πως δεν υπάρχει λόγος να πας με τόσα γιατί και θα πληρώσεις και χρόνο δε θα κερδίσεις τελικά.
Ευχαριστώ.
-
α ναι σωστά.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
θα εξεγερθούν τα τέκνα της Σιών εναντίον των Τέκνων των ΕλληνώνΠαλαιά Διαθήκη, Ζαχαρίας, θ13.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
τι ωραία.'οδηγίες για το πώς να τρέχετε στους δρόμους χωρις να σας πιάσουν'.
τώρα τι άλλο θα προτείνουν οι 4Τ; πώς να περνάτε με κόκκινο χωρίς να σας πιάσουν είτε πώς να σφάξετε ΣΤΟΠ χωρίς να κινδύνους;
απαράδεκτο.-
όπως θελεις πες το. ενας μοντ να προτείνει κατι τέτοιο το βρίσκω απαράδεκτο. κριμα.
Δεν αντιλαμβάνομαι ποιό είναι το πρόβλημά σου.
Καταρχήν (θα έπρεπε να...) γνωρίζεις πολύ καλά ότι οι mods, όπως και οποιοσδήποτε άλλος χρήστης, ΔΕΝ εκφράζουν τους 4Τ.
Το 4Τ-Forum είναι ιδιοκτησία της 'Τεχνικές Εκδόσεις ΑΕ' και του περιοδικού '4 Τροχοί', που φέρουν και την τελική ευθύνη για τη λειτουργία του. Οι απόψεις που δημοσιεύονται στο 4T-Forum είναι προσωπικές και εκφράζουν αποκλειστικά και μόνο τα μέλη που τις διατυπώνουν. Η 'Τεχνικές Εκδόσεις ΑΕ' και το περιοδικό '4 Τροχοί' δεν φέρουν καμία ευθύνη για τις απόψεις που δημοσιεύονται, ούτε για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκύψει από τη χρήση του 4Τ-Forum.
Στο παραπάνω δεν ξεχωρίζει Mods ή απλούς χρήστες. Μπορείς να το διαβάσεις (αν το έχες ξεχάσει) στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/rules.html. Κατά συνέπεια, όταν ένας Mod δε γράφει με κόκκινο και δεν υπογράφει ως [Mod] τότε είναι ένας χρήστης όπως όλοι. Αλλά και όταν γράφει με τον 'ειδικό' τρόπο, πάλι ΔΕΝ εκφράζει τους 4Τ. Ξέρεις, οι Mods δεν είναι παπάδες και θεματοφύλακες της ηθικής και της αρετής των χρηστών, αλλά μόνο για την τήρηση του Κανονισμού φροντίζουν.
Κατά δεύτερο, εσύ ο ίδιος διαβάζεις ένα θέμα στο οποίο, όπως το λέει ο τίτλος, η εστίαση είναι ακριβώς αυτό που λες: 'Radar και που βρίσκονται' δηλ. 'πως να τρέχετε χωρίς να πέσετε πάνω τους'. Γιατί το διαβάζεις άραγε, για εγκυκλοπαιδικούς λόγους ?
Και στο οποίο θέμα πάρα πολύ συχνά αναφέρονται πληροφορίες για παράνομες συσκευές (anti-radar, jammers κτλ.) και τεχνικές πληροφορίες για radar (πχ. πριν 2-3 σελίδες έλεγαν 'αν είστε σε περιοχή που δεν έχει TP XR μη μασάτε αν δε φτάσετε λιγότερο από 1000 m από το μπλόκο').
Αρα το παρόν θέμα σχεδόν ολόκληρο 'προτροπή σε παράνομες πράξεις' είναι, δε σε είδα να διαμαρτυρηθείς σε άλλη περίπτωση. Αντιθέτως, αφού διαβάζεις ήδη το 'ύποπτο' θέμα, διαμαρτύρεσαι που ένας άλλος χρήστης δημοσίευσε κάποια αποτελέσματα απλής κοινής λογικής και προσωπικής εμπειρίας (και, για να σε προλάβω, παραδέχτηκε ότι έχει όντως πάει με 'αντικοινωνικές' και παράνομες ταχύτητες, αυτό δε σημαίνει όμως ότι συνηθίζει να το κάνει αυτό ή ότι νιώθει περήφανος για αυτό, μόνο 'τυχερός' έγραψε ότι ήταν, που από μόνο του έχει ένα 'ηθικό δίδαγμα', για όποιον είναι ικανός να το διακρίνει φυσικά).
Ασε λοιπόν τις politically correct υποκρισίες, άσε τα προσωπικά (που δεν ξέρω τι και πως και για να σου πω την αλήθεια, frankly my dear, I don't give a damn) και ασχολήσου με τη δική σου συνεισφορά στο Forum.
-
μολις έδωσα τη συνεισφορά μου. και ήταν η εξής: θεωρώ απαράδεκτο να κάθεται ένας μοντ να δίνει οδηγίες για το πώς θα παρανομήσει ο κάθε πονεμένος. απλό δεν είναι;
τέλος, το ότι δεν κατακρίνετε και τους υπόλοιπους που δίνουν τέτοιες συμβουλές, σημαίνει πολύ απλα οτι εσείς δεν κάνετε τη δουλειά σας σωστά, όχι ότι οι άλλοι βρίσκονται σε λαθεμένο δρόμο. απλό είναι κι αυτό.
ΥΓ οποιοσδήποτε άνθρωπος με ένα 'αξίωμα' παύει να είναι ένας 'απλός άνθρωπος'. και δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να κατουράει ή να μην κοιμάται ή να μιλάει 14 γλώσσες. αλλά οτι έχει ευθύνες που οι υπόλοιποι δεν έχουν. απλό είναι κι αυτό, ισχύει από αρχαιοτάτων χρόνων.
ψιλά γράμματα.
-
επίσης: αν ίσχυε αυτό που λες περί... απλοτητας των μοντ, τότε γιατί υπαρχει ο σχετικός 'τίτλος' κάτω απο το νικ; για ομορφιά;
-
Σου απαντώ μόνο σε αυτό διότι δε βρίσκω ότι χρειάζεται να πω κάτι άλλο: τον βάζει αυτόματα το σύστημα.
-
άψογα.
περιμένουμε και ιδέες φοροδιαφυγής και γενικότερα κάθε λογής απάτης. οταν βέβαια 'θα βρεις ότι χρειάζεται να πεις'. μην πιέζεσαι κιόλας.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
άψογα.περιμένουμε και ιδέες φοροδιαφυγής και γενικότερα κάθε λογής απάτης. οταν βέβαια 'θα βρεις ότι χρειάζεται να πεις'. μην πιέζεσαι κιόλας.
υπαρχει ανοιχτο θεμα ηδη, παρακαλω να μεινει καθαρο το παρον.
-
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/05/australia-speed-camera-driver-busted-for-speeding/
Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην Αυστραλία δεν αστειευονται με τα όρια ταχύτητας.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
http://www.thetruthaboutcars.com/2011/05/australia-speed-camera-driver-busted-for-speeding/Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην Αυστραλία δεν αστειευονται με τα όρια ταχύτητας.
Είναι διαφορετικό το σύστημα εκεί. Αν παρουσιάσεις στοιχεία (πχ κάμερες ή gps) γίνονται αποδεκτά στο δικαστήριο. Στην Ελλάδα, το παίζεις 50-50 αν θα τα κάνουν αποδεκτά, ακόμα και αν δείχνεις μόνο τη στιγμή του ατυχήματος. Ίσως οι τελευταίες στιγμές να είναι δεκτές και τα υπόλοιπα - για λόγους προσωπικών δεδομένων - να απορριφθούν.
Γενικότερα όμως, σε όλο τον κόσμο, τα όρια είναι χαμηλά για τους περισσότερους οδηγούς. Ελάχιστοι θεωρούν ότι θα έπρεπε να είναι αυτά που είναι. Άλλωστε, σιγά μην τηρούν τον κανόνα του 85%. Τα χρήματα είναι πολύ καλό κίνητρο για να κάνεις αυθαιρεσίες στον ορισμό των ορίων. Φαντάζομαι αυτό το έχεις καταλάβει κι εσύ και, αν δεν το έχεις καταλάβει, θα το δεις σε λίγο καιρό με τα όρια στην Παραλιακή, στη Συγγρού, στη Βουλιαγμένης κλπ οδούς που θα κατέβουν στο 50...!!!
Ευχαριστώ.
-
Θα προτείνω μία δοκιμή και θέλω να δω αντιδράσεις, θετικές ή αρνητικές. Αν υπάρχει ενδιαφέρον να δει ο κόσμος τις δοκιμές, θα τις κάνω, αλλιώς... καλή καρδιά.
Περνάω από μία συγκεκριμένη κάμερα της Α.Ο. κάθε εβδομάδα. Είναι από αυτές που βρίσκονται ψηλά, τις παραβολικές Gatso. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, θα τραβήξω βίντεο με 3 διαφορετικούς ανιχνευτές σε διαφορετικές θέσεις (παράλληλα και κάθετα με το δρόμο) για να δούμε πώς μεταβάλλεται η απόσταση ανίχνευσης.
Ευχαριστώ.
-
Από εμένα υπάρχει, προχώρα!
-
Τι νόημα έχει το 'κάθετα στο δρόμο' για τον ανιχνευτή, τον χρησιμοποιεί κανείς έτσι ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τι νόημα έχει το 'κάθετα στο δρόμο' για τον ανιχνευτή, τον χρησιμοποιεί κανείς έτσι ?Έχει να κάνει με την πόλωση της κεραίας της κάμερας και την πόλωση της κεραίας του ανιχνευτή. Με πολύ λίγα λόγια (υπόσχομαι να το αναλύσω όταν βρω λίγο χρόνο) αν έχεις μία κάμερα πολωμένη κάθετα και έναν ανιχνευτή πολωμένο οριζόντια, τότε, η ανίχνευση θα γίνεται τόσο αργά (αν γίνεται καθόλου) που, ο ανιχνευτής θα είναι απλά άχρηστος για πρακτική χρήση. Αν και οι Gatso που υπάρχουν στην Ελλάδα θεωρητικά δεν παρουσιάζουν κάτι ιδιαίτερο από πλευράς πόλωσης, είναι καλό να το δοκιμάσουμε για επιβεβαίωση. Το ίδιο θα ήθελα να κάνω και με τις κάμερες στη Λ. Μαραθώνος που είναι της Sensys.
Ευχαριστώ.
-
Μάλλον δεν έχω καταλάβει: όταν λες 'κάθετα στο δρόμο' εννοείς κάθετα ως προς το οδόστρωμα ή κάθετα ως προς τον άξονα του δρόμου ?
(Εχω πετύχει στα ΗΑΕ κάμερες τοποθετημένες κάθετα στον άξονα του δρόμου) -
Πάντα, η κεραία του ανιχνευτή βλέπει το δρόμο και μάλιστα ο ανιχνευτής είναι παράλληλος με το επίπεδο του δρόμου. Στη συνέχεια, μπορείς να έχεις τον ανιχνευτή οριζόντια (όπως τοποθετείς ένα τηλεχειριστήριο πάνω σε ένα τραπέζι) ή κάθετα (όπως αν βάλεις ένα πακέτο τσιγάρα να στέκεται στην στενή και μακριά του πλευρά). Τα παρακάτω βίντεο θα εξηγήσουν καλύτερα:
Οριζόντια τοποθέτηση
Κατακόρυφη τοποθέτηση
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Πάντα, η κεραία του ανιχνευτή βλέπει το δρόμο και μάλιστα ο ανιχνευτής είναι παράλληλος με το επίπεδο του δρόμου. Στη συνέχεια, μπορείς να έχεις τον ανιχνευτή οριζόντια (όπως τοποθετείς ένα τηλεχειριστήριο πάνω σε ένα τραπέζι) ή κάθετα (όπως αν βάλεις ένα πακέτο τσιγάρα να στέκεται στην στενή και μακριά του πλευρά).E, εγώ, έχοντας στο νου μου και τις κάμερες κάθετα στον άξονα του δρόμου που ανέφερα, είχα καταλάβει ότι ο ανιχνευτής θα είναι και αυτός κάθετα στον άξονα του δρόμου (πχ. θα κοιτάει το δεξί παράθυρο), που δεν καταλάβαινα τι νόημα έχει με 'ελληνικές' κάμερες (αλλά και με τις άλλες πάλι άχρηστο θα 'ναι...)
Προφανώς 'κάθετα' εννοούσες 'στο οδόστρωμα' λόγω της ενδεχόμενης πόλωσης της (στοχεύουσας παράλληλα με τον άξονα του δρόμου) κάμερας. ΟΚ.('Κατακόρυφη τοποθέτηση' καταλαβαίνω: ο διαμήκης άξονας του ανιχνευτή κατακόρυφος NOT!)
-
Ο ανιχνευτής κατά τον διαμήκη άξονα του οχήματος. Στροφή του ανιχνευτή γύρω από το διαμήκη άξονά του κατά 90 deg για λόγους πόλωσης. Κάτι σαν τη στροφή Faraday που έχουμε στα μικροκυματικά (δορυφορικά κτλ). Κάθετα στο όχημα είναι άχρηστο, δεν θα πιάνει τίποτε.
Οι κάμερες αυτές που αναφέρεις δε γνωρίζω τι είδους είναι. Μπορεί να είναι από υπέρυθρες ακτίνες που διακόπτονται όταν περνάει όχημα, laser συστήματα ή κάτι άλλο. Αν δε δω δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Άλλωστε, στα ΗΑΕ έχουν περίεργα συστήματα, πανάκριβα και τελευταίες τεχνολογίας. Βέβαια, εκεί δεν έχουν χρηματικό πρόβλημα, οπότε μπορούν να αγοράζουν μικρές ποσότητες από διάφορες μάρκες. Εμείς, λόγω έλλειψης πόρων, είμαστε αναγκασμένοι να αγοράζουμε μία φορά μεγάλες ποσότητες για να έχουμε οικονομία κλίμακος.
Ευχαριστώ.
-
Οσοι νομίζουν οτι το μόνο μέρος που μπορούσες να δείς την τελική ταχύτητα του οχηματός σου στην ατελείωτη ευθεία της Τρίπολης θα πρέπει να το ξεχάσουν.
Το κορυφαίο ραντάρ χειρός στον κόσμο Traffipatrol XR με δυνατότητα μέτρησης της ταχύτητας σε αποστάσεις ανω των 2 χιλιομέτρων είναι ηδη εκεί για τον έλεγχο των γρήγορων οδηγών στον αυτοκινητόδρομο.
Radar και πού βρίσκονται.