-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
'Ποδηλατοδρομος' (...) στη Ν.Ερυθραία.
Money well spent. -
αυτό πάντως με τον μπροστά άξονα δε το ήξερα
εντάξει όπως και να χει αν πηγαίνεις συγκρατημένα και δε το ζορίζεις δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα ακόμα και μια-δυο βδομάδες να το χεις πάνω, απλώς πρέπει να το γνωρίζεις και να μη 'ξεφεύγεις' γιατί είναι πιο εύκολο να γίνει η στραβή και να πάρεις κι άλλους μαζί σου -
Περι αλλαγης ελαστικου και μονο.
Δεν χρειαζεται να σηκωσεις ολη την πλευρα αν δεν το μπορει ο γρυλος.
Σηκωνεις το πισω μερος που εχει το καλο λαστιχο, βγαζεις τον τροχο και βαζεις την ρεζερβα και κατεβαζεις το αυτοκινητο.
Μετα πας μπροστα, το ξανασηκωνεις, βγαζεις το σκασμενο βαζεις τον τροχο που εβγαλες απο και voila.Εγω εχω ομως μερικες απορειες....
-Αν το αμαξι εχει διαφορετικα ελαστικα μπρος και πως κανεις την τραμπα?
-Αν ειναι πισωκινητο θα βαλεις την ρεξερβα παλι πισω?
-Το owners manual δεν γραφει οτι πρεπει να το βαζεις πισω και οι μικρες ρεζερβες δεν εχουν ουτε rotation ουτε τιποτα. Οποτε μαλλον ειναι για all over καταστασεις και μονο για να φτασεις μεχρι το βουλκανιζατερ η σπιτι σου. Το οτι πρπει να τις βαζεις πισω ποιος το λεει?Food for thoughts.
-
Η λογική ρε Αννίβα, που δίνει προτεραιότητα σε τέτοιες περιπτώσεις το να έχεις φρένα και τιμόνι, από το να έχεις ελκτική πρόσφυση (μια και ανέφερες το πισωκίνητο). Όσο για τα διαφορετικής διάστασης λάστιχα... ε, τι ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν έχουν διαφορετική διάσταση μπρος-πίσω πια?
Εξάλλου όπως ειπες, η λογική της ειναι μέχρι να φτάσεις στο βουλκανιζατέρ ή στο σπίτι σου, όχι για να σουλατσάρεις μέχρι να βρεις λάστιχο ή να ξεβαρεθείς να πας να το αλλάξεις.
-
Αν το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου δε γράφει τίποτε διαφορετικό από το 'μέγιστη ταχύτητα 80 Km/h' τότε η κατηγοριοποίηση στα 'Ζώα' είναι υπερβολή. ΟΚ ίσως 'άσχετος' αλλά αυτή περιλαμβάνει το 90% των οδηγών οπότε σιγά τα νέα...
-
Για τα προσθοκινητα λεμε που ειναι και η πλειοψηφια στους δρομους... Παλαιοτερα δε ολα τα αυτοκινητα ειχαν κανονικους τροχους για ρεζερβα...Π.Χ το 2.24ν εχει κανονικο τροχο.... πισωκινητο, η Καππα εχει μικρο τροχο =(μεγαλο πορτ μπαγκαζ) προσθοκινητη, η Thesis εχει κανονικο τροχο..= μικρο πορτ μπαγκαζ.. προσθοκινητο και βαρυ=1700 κιλα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου δε γράφει τίποτε διαφορετικό από το 'μέγιστη ταχύτητα 80 Km/h' τότε η κατηγοριοποίηση στα 'Ζώα' είναι υπερβολή. ΟΚ ίσως 'άσχετος' αλλά αυτή περιλαμβάνει το 90% των οδηγών οπότε σιγά τα νέα...Με την ίδια λογική, να μη κατατάσσουμε στα ζώα κάποιους που κυκλοφορούν με σχεδόν καραφλά λάστιχα, επειδή δεν έχει λιώσει ακόμα ο δείκτης φθοράς τους και δεν έχει πέσει το πέλμα από το κατώτατο νόμιμο όριο. Απλά στους άσχετους. Σιγά το νέο...
-
As a matter of fact θεωρώ ότι γράφουμε υπερβολικά εύκολα στο παρόν θέμα. Οι πάντες ζώα είναι, αν μας πιστέψουμε, μόνο εμείς είμαστε υπεράνω και γνώστες ...τι γνώστες, μύστες της αυτοκίνησης.
-
Τι θεος ρε μεγαλε, ημιθεος κ βαλε να'ουμε...
-
Eγώ δεν ξέρω τίποτα, χρειάζομαι 4μιση ζωές ακόμα.
-
Όσες φορές κι αν το δω, ποτέ δεν θα το χωνέψω.
Έβγαινα σιγά-σιγά σε λεωφόρο από ΣΤΟΠ, χωρίς ορατότητα λόγω παράνομα παρκαρισμένων. Τσίμπησα λιγάκι το γκάζι και έκανα άλλο μισό μέτρο, οπότε τσουπ! ένας με βέσπα να κάνει ελιγμό για να με αποφύγει. Εντάξει, του είχα αφήσει πολύ χώρο και δεν βγήκα απότομα.
Τρελάθηκα όμως όταν είδα να έχει στα πόδια του ένα μωρό 2-3 ετών, φυσικά ακράνωτο, όπως και ο ίδιος. Δηλαδή με το ζόρι να γίνει κάποιος δολοφόνος παιδιού επειδή ο μπαμπάκας βαριέται να πάρει το ΙΧ ή το λεωφορείο; Καραγκιόζη! -
Η ρεζέρβα ανάγκης με όριο 80χλ/ωρα μπαίνει για να μας πάει στον πλησιέστερο λαστιχά για επισκευή ή στο σπίτι μας για πάρκιν και μόνο.Για καμία άλλη περίπτωση.Οι περιπτωσεις αλλαγής στο μπροστά ,πίσω άξονα,δεξια ,αριστερά,μπροστοκίνηση,πισωκίνηση που αναφέρετε ισχύουν μονο για αυτες τις δυο διαδρομές και μονο.Σε καθε αλλη περίπτωση όποιος περιφέρεται ανεμελα στον δρόμο είναι ζώο.
Τωρα αν υπάρχουν άλλες άμεσες ανάγκες στην δουλειά ,στο σπίτι και δεν ξερω τι και πας φορτσάτος ,πρίν το κανεις κανε και ενα σταυρό να προσέχει ο Θεός εσένα και τους άλλους.Στο δικό μου τουλάχιστον δεν διανοούμαι να κυκλοφορώ κανονικά με τετοιο λάστιχο (ποδηλάτου) για πολύ ωρα.Μια λακούβα ειναι αρκετή να σε ΄κανει ''αρχοντα''! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν βρεθεί τώρα κανένας μάγκας freestyler, αποφασισμένος να χρησιμοποιήσει τον ποδηλατόδρομο με το bmx του κανονικά και με το νόμο, υπάρχει περίπτωση να του κάνουν τίποτα?Θα γούσταρα τρελά να το δω αυτό Κώστα!
-
Θα γίνει όπως με τον πεζό που πέρασε πάνω από το καπώ του αλλου ζώου. Θα πληρώσει τις ζημιές στο όχημα αλλα και ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει αποζημείωση τον ποδηλάτη για στέρηση δικαιωμάτων , προσβολή προσωπικότητας κλπ ΄κλπ +δικαστικά έξοδα και πιθανόν κλήση για παρκάρισμα σε ποδηλατόδρομο.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Θα γίνει όπως με τον παζί που πέρασε πάνω από το καπώ του αλλου ζώου. Θα πληρώσει τις ζημιές στο όχημα αλλα και ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει αποζημείωση τον ποδηλάτη για στέρηση δικαιωμάτων , προσβολή προσωπικότητας κλπ ΄κλπ +δικαστικά έξοδα και πιθανόν κλήση για παρκάρισμα σε ποδηλατόδρομο.Που όλα αυτά, στην Ελλάδα?!!....
Btw, αν αφήσω το κινητό μου στη μέση του δρόμου και κάποιο αμάξι το πατήσει όπως περνάει θα πρέπει να μου το πληρώσει? Αν αφήσω ένα λάπτοπ?.. Η ισχύει κάτι διαφορετικό αν πρόκειται για αμάξι στο δρόμο ενός ποδηλάτη, επειδή και καλά το αμάξι είναι μεγάλο και φαίνεται?..
-
Τι γελάς; Αυτό που λέει ο Greek είναι αλήθεια. Έγινε όταν πεζός πέρασε πάνω από ένα παρκαρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο suv.
-
Ναι πριν κανα χρόνο εγινε αυτό. Πάρκαρε ο αλλος το τζίπ πάνω στο πεζοδρόμιο και επινε καφέ απένταντι, πέρναγε ζευγάρι και ο τύπος πέρασε πάνω απο το καπό . Πλακώθηκαν στο ξύλο , ήρθε η αστυνομία , επεσαν μυνήσεις , έφαγε κλήση ο παρκαρισμένος και τελικά το δικαστήριο δικαιωσε τον πεζό.
Αν θυμαμαι καλά και στο περίπου τα ποσά , ο πεζός πλήρωσε την ζημιά στο καπό , κανα 700άρι και ο οδηγός πέρα απο κλήση και δικαστικά έξοδα πλήρωσε κάνα 1000άρικο στο πεζό για προσβολή και παραβίαση προσωπικών δικαιωμάτων , κοινώς το δικαίωμα του πεζού να περπατάει στο πεζοδρόμιο.
-
Ο χρήστης kostaskg έγραψε:
Τι γελάς; Αυτό που λέει ο Greek είναι αλήθεια. Έγινε όταν πεζός πέρασε πάνω από ένα παρκαρισμένο πάνω στο πεζοδρόμιο suv.Γελάω γιατί στην Ελλάδα που η δικαιοσύνη είναι πιο αργή κι από την καθυστέρηση (οπότε και άνευ ουσίας σε πάααααρα πολλές περιπτώσεις), που υποθέσεις που έχουν τεράστια σημασία για τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων καθυστερούν χρόνια να εκδικαστούν, που έχουμε καταντήσει να φοβόμαστε να 'μπλέξουμε' [με τη δικαιοσύνη] για να βρούμε το δίκιο μας ακόμα και για απλά πράγματα, γίνονται τέτοια περιστατικά και 'βγαίνει άκρη'...
-
Τη Δευτέρα το πρωί στην Αττική Οδό,ένας με ένα μαύρο toyota yaris είχε κολλήσει στον προφυλακτήρα μου.Μιλάμε για απόσταση 50 πόντων,ενώ προσπερνούσα αμάξια δεξιά,με 130χαω.Αν πάταγα για κάποιο λόγο φρένο,θα γινόμασταν κομμάτια.Τελικά στη στροφή πριν τον Alpha με προσπέρασε από δεξιά ο λεβέντης,ξαναμπήκε αριστερά,πέρασε μερικά αμάξια,και μετά κάνει τέρμα δεξιά να βγει στην έξοδο 18.Αν τον βλέπατε πώς πήγε δεξιά θα φρικάρατε.Σχεδόν με γωνία 90 μοιρών...
Πολύ με εκνευρίζουν αυτοί που απαιτούν,να πάει ο άλλος πιο γρήγορα επειδή αυτοί βιάζονται,και ιδίως τη στιγμή που ο προπορευόμενος δεν μπορεί να πάει δεξιά.. -
Την επόμενη φορά που θα σου κολλήσει τέτοιος απο πίσω... μην πατήσεις φρένα, αλλά άναψε τα φώτα...
Πιάνει!
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]