-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Και να βάλω racing τακάκι σε SUV?Στεφανε τα οεμ και στη δικη μου περιπτωση ηταν τελικα τα καλυτερα.
Αν θες να κανεις οικονομια βαλτα απλα εκτος αντιπροσωπειας η διαφορα θα ειναι μεγαλη, αλλα βαζε τα οεμΟι αλλες οι μαλακιες που ειχε βαλει ο πατερας μου (το χαμε συζητησει και msn νομιζω) οχι μονο δε δουλευαν καλα , αλλα παρεδωσαν πνευμα στα μισα χλμ σε σχεση με τα ατε
Ξαναβαλα τα κανονικα σε φιλικο μας εξουσιοδοτημενο ρενω (ηταν λιγο αμπαλοι με το διακοσμητικο με το λογοτυπο στη δαγκανα μου βεβαια , αλλα τα καταφεραν τελικα ) και ησυχασα
Και ακομα εχουν πολυ πραμα επανω
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ναι έχεις δίκιο. Την επόμενη φορά μόνο ΟΕΜ. Εγώ περισσότερο για τον πειραματισμό το έκανα και γιατί πίστευα ότι θα βάλω κάτι καλύτερο αλλά φευ...Και από λεφτά 30-40€ γλίτωσα...κλάιν μάιν δηλαδή...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κρύβε λόγια γιατί παίζει να χει από δαύτο...Όχι, όχι! έχει ένα καλογυαλισμένο (ξέρετε τι... ) στο γκαράζ για να το βλέπει και ένα άλλο για να κυκλοφορεί...
-
Eπεσε φορολογια κ στο φορουμ? Μηπως παρακολουθει κ σκεφτεται να επιβαλλει ΜΝΗΜΟΝΙΟ σε οσους γραφουν εκεινος ο πανεξυπνος Γ Α Π ?Δεν εξηγειται αλλιως τετοια απραξια
-
Ο χρήστης GPAIGIO έγραψε:
:iconcool: Eπεσε φορολογια κ στο φορουμ? Μηπως παρακολουθει κ σκεφτεται να επιβαλλει ΜΝΗΜΟΝΙΟ σε οσους γραφουν εκεινος ο πανεξυπνος Γ Α Π ?Δεν εξηγειται αλλιως τετοια απραξιαΕγώ πολύ το φοβάμαι!!!! (Το αυτοκίνητο το έχω κρύψει μην το δει ο δορυφόρος! )
-
Χαίρεται κύριοι!
Χθες βράδυ καθώς γυρνούσα από τη βραδινή Παρασκευγιάτικη διασκέδασή μου (μικροαστός γαρ ) και ενώ είχα για κάνα 10λεπτο ήδη σε λειτουργία το MMI ακούγοντας μουσική, ξαφνικά πέθανε. Έσβησε απροειδοποίητα και ξανάναψε μόνο του μετά από 2-3 λεπτά. Έως ότου ξανανάψει πάταγα το κουμπί να ανάψει και τίποτα. Επίσης νομίζω (γιατί ήμουν και εν κινήσει) ότι είχε σβήσει και ο φωτισμός όλων των πλήκτρων γύρω απ' το λεβιέ. Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη μπαταρία που είναι 2+ετών, αλλά γενικά δεν μου έχει δώσει άλλα δείγματα ότι έχει πτώση απόδοσης. Σκέφτομαι να πάω να του ρίξουν μια ματιά γιατί σε 3 μήνες λήγει και η έξτρα εγγύηση της Καρέντα και ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να κοστίζει μια ζημιά στο ΜΜΙ....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Χαίρεται κύριοι!Χθες βράδυ καθώς γυρνούσα από τη βραδινή Παρασκευγιάτικη διασκέδασή μου (μικροαστός γαρ ) και ενώ είχα για κάνα 10λεπτο ήδη σε λειτουργία το MMI ακούγοντας μουσική, ξαφνικά πέθανε. Έσβησε απροειδοποίητα και ξανάναψε μόνο του μετά από 2-3 λεπτά. Έως ότου ξανανάψει πάταγα το κουμπί να ανάψει και τίποτα. Επίσης νομίζω (γιατί ήμουν και εν κινήσει) ότι είχε σβήσει και ο φωτισμός όλων των πλήκτρων γύρω απ' το λεβιέ. Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη μπαταρία που είναι 2+ετών, αλλά γενικά δεν μου έχει δώσει άλλα δείγματα ότι έχει πτώση απόδοσης. Σκέφτομαι να πάω να του ρίξουν μια ματιά γιατί σε 3 μήνες λήγει και η έξτρα εγγύηση της Καρέντα και ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να κοστίζει μια ζημιά στο ΜΜΙ....
Ωχχ... αν χαλάει και το ΜΜΙ ζήτω που τη φάγαμε!! Να το πας με την ώρα σου στην αντιπροσωπεία και να επιμείνεις να στο ψάξουν καλά. Θέμα μπαταρίας δεν νομίζω να τίθεται, γιατί αυτή δεν λειτουργεί όσο το αυτοκίνητο είναι σε λειτουργία και δεν είναι σβηστό. Ο κεντρικός εγκέφαλος του ΜΜΙ μπορεί να είναι. Έχεις το ΜΜΙ με navi και όλα τα καλούδια ή το απλό?
-
Το ΜΜΙ plus είναι με navi κτλ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Χαίρεται κύριοι!Χθες βράδυ καθώς γυρνούσα από τη βραδινή Παρασκευγιάτικη διασκέδασή μου (μικροαστός γαρ ) και ενώ είχα για κάνα 10λεπτο ήδη σε λειτουργία το MMI ακούγοντας μουσική, ξαφνικά πέθανε. Έσβησε απροειδοποίητα και ξανάναψε μόνο του μετά από 2-3 λεπτά. Έως ότου ξανανάψει πάταγα το κουμπί να ανάψει και τίποτα. Επίσης νομίζω (γιατί ήμουν και εν κινήσει) ότι είχε σβήσει και ο φωτισμός όλων των πλήκτρων γύρω απ' το λεβιέ. Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο? Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη μπαταρία που είναι 2+ετών, αλλά γενικά δεν μου έχει δώσει άλλα δείγματα ότι έχει πτώση απόδοσης. Σκέφτομαι να πάω να του ρίξουν μια ματιά γιατί σε 3 μήνες λήγει και η έξτρα εγγύηση της Καρέντα και ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να κοστίζει μια ζημιά στο ΜΜΙ....
αυτό που μπορεί να προκάλεσε το restart είναι ο οπτικός δακτύλιος, κάπου το έχω ξαναδιαβάσει αυτό... Αν σου κάνουν ένα scan θα σου πουν ακριβώς τι προκάλεσε το πρόβλημα. Πάντως μην αγχώνεσαι, PCάκι είναι και αυτό και τρώει που και που κολλήματα!
-
Εγώ το τυχόν hardware πρόβλημα είναι αυτό που φοβάμαι. Αν είναι software δεν τρέχει τίποτα.
-
Ο χρήστης nisiotis έγραψε:
Πάντως μην αγχώνεσαι, PCάκι είναι και αυτό και τρώει που και που κολλήματα!Συγνώμη αλλα τη δουλειά έχει το PCακι με το αυτοκινητάκι:
Υπάρχει περίπτωση να δουλεύει το αυτοκίνητο να σβήσει να ακινητοποιηθεί λόγου εγκεφάλου και μετά από δέκα λεπτά να
πάρει προς σαν να μην εγινε τιποτα λιγο -
Ο χρήστης azor έγραψε:
Πάντως μην αγχώνεσαι, PCάκι είναι και αυτό και τρώει που και που κολλήματα!
Συγνώμη αλλα τη δουλειά έχει το PCακι με το αυτοκινητάκι:
Υπάρχει περίπτωση να δουλεύει το αυτοκίνητο να σβήσει να ακινητοποιηθεί λόγου εγκεφάλου και μετά από δέκα λεπτά να
πάρει προς σαν να μην εγινε τιποτα λιγοΆλλο λέω εγώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi_Media_Interface -
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ Q5 !!!
http://www.audi.gr/gr/brand/el/models/n ... iness.html
-
Οι τιμές ισχύουν από 19/4/2011
-
καλησπερα σε όλους - μόλις έγινα μέλος του φορουμ και σκοπεύω να είμαι ενεργός. Εχω και εγώ ένα Q5 s-tronic από τον Μάρτιο του 2010. Περιδιαβαίνοντας στο φορουμ, διαπίστωσα ότι πολλοι είχαν(?) προβληματα με 'τρέμουλο' στο τιμόνι, θέματα με το σασμάν κλπ. Επίσης διάβασα για αναβάθμιση του λογισμικού για αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων. Και εδώ είναι το τρέχον ερωτημά μου. Εγώ ήμουν τυχερός και δεν αντιμετώπισα τα παραπάνω προβλήματα - τουλάχιστον το τρεμούλιασμα, για το σασμάν δεν ξέρω. Μιας και κοντεύει ο καιρός για το σερβις του, τι προτείνετε? να ζητήσω να γίνουν αυτές οι αναβαθμίσεις ούτως ή άλλως?
Επίσης θα μπορούσε κάποιος φίλος να περιγράψει το πρόβλημα με το σασμάν που επιβάλει την αλλαγή του λογισμικού (μήπως και το έχω... αλλά δεν το κατάλαβα!)
Ευχαριστώ -
Εφόσον πας σε σοβαρό συνεργείο (όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία) το αυτοκίνητο θα συνδεθεί με το διαγνωστικό και οι αναβαθμίσεις θα γίνουν αυτόματα. Όσο για το s-tronic πιστεύω αν είχες πρόβλημα θα το καταλάβαινες. Δεν θα μπορούσε να κρατήσει σταθερές στροφές με σταθερό γκάζι και θα είχε την τάση να ανεβάζει. Όπως το δικό μου πχ:
-
Ευχαριστώ πολυ για την άμεση απάντηση. Φαντάζομαι το προβλημα με τις στροφές είναι πολυ πιο αισθητό στην πραγματικότητα, απ' οτι δείχνει το παραάνω video (πολύ μικρή διακύμανση στροφών). Νομίζω ότι δεν μου συμβαίνει αλλά τώρα που ξέρω θα το προσεξω...
-
Καλημέρα σε όλους. Σχεδιάζω ταξίδι στο εξωτερικό για αρκετές μέρες - Ιταλία, Γαλλία, Ελβετία κλπ. Το είχα ξανακάνει στο παρελθόν με ένα Audi 4 τότε και η εμπειρία μου με το Navigation ήταν εξαιρετική (δεν θα μπορούσα να πάω στο Ξενοδοχείο μου στο κέντρο του Μιλάνο χωρίς την βοήθειά του λόγω της απίστευτης μονοδρόμισης...). Οι χάρτες που έχει το Q5 μου είναι του 2010 φαντάζομαι - το πήρα αρχές του 2010 και σκέφτομαι να τους αναβαθμίσω. Εχω ακούσεις για κάτι τρελλές τιμές για αυτό... έχει κανείς σας σχετική εμπειρία? ποιά είναι η γνώμη σας?
-
Μη γελασεις ... Η λυση για μενα ειναι NOKIA e52 με online χαρτες
το καλοκαιρι και εγω εχω κλεισει για βορεια ευρωπη ..
με μια βεντουζιτσα το εχεις διπλα σου στο παραθυρακι και σε πληροφορω οτι ειναι καλυτερο και απο garmin (που εχω nuvi 360)
και απο tom tom (που επισης εχω ) ...και ασε τους αλλους να πληρωνουν για ξεπερασμενες αναβαθμισεις
-
Iphone 4 και ξερο ψωμι! Εχω 4 διαφορετικα navigation programs με ενσωματωμενους φρεσκους χαρτες, και τα χρησιμοποιω αναλογα με την ορεξη μου καθε φορα..
Ασε που κλειδωνει δορυφορο σε 3 δευτερολεπτα!
AUDI Q5