-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Αν θέλεις να είσαι από τους καλύτερους όλων των εποχών απλά δεν μπορείς να κάνεις πράγματα που κάνουν στο GP2.
τοτε ουτε ο Σεννα ειναι κορυφαιος ουτε ο Σουμαχερ.Γιατι και αυτοι εκαναν αντιστοιχα.
Συμφωνα με αυτο που λες απο τους καλυτερους ειναι οι Hill, ButtonΝαι αλλά πόσα έχουν κάνει. 3 άντε 4 ο καθένας σε όλη τη καριέρα τους? Ο Hamilton είναι 5 χρόνια στην F1 και ήδη έχει κάνει περισσότερα! Σε έναν αγώνα μόνο έκανε 2 οπότε καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Επίσης όταν πχ ο Senna έκανε τα δικά του με τον Prost ήταν περίεργες εποχές οπότε μέχρι ένα σημείο είναι κατανοητό.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον πάντως είναι ότι ο Di Resta που έκανε ακριβώς το ίδιο με τον Hamilton είπε ότι ήταν λάθος του και φυσικά ούτε που κατηγόρησε τον οδηγό της STR ο οποίος έκανε ακριβώς το ίδιο με αυτό που έκανε ο Massa.
-
Καλημέεεραααα:
-
το παίζω οτι χαλαρώνω κ λιαζομε στη ξαπλώστρα με καμια 120dB στο ελαχιστο που περνανε καθε λιγα δευτερόλεπτα!!
Εκτως βεβαια αν ο πλαστικός χειρούργος μαζι με το κωλ... στούμπωσε κ το τύμπανο κ δεν ακούνε!
-
'Και βεβαίως δεν έχω πάρει χαμπάρι οτι με φωτογραφίζουνε'.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Αν θέλεις να είσαι από τους καλύτερους όλων των εποχών απλά δεν μπορείς να κάνεις πράγματα που κάνουν στο GP2.
τοτε ουτε ο Σεννα ειναι κορυφαιος ουτε ο Σουμαχερ.Γιατι και αυτοι εκαναν αντιστοιχα.
Συμφωνα με αυτο που λες απο τους καλυτερους ειναι οι Hill, ButtonΝαι αλλά πόσα έχουν κάνει. 3 άντε 4 ο καθένας σε όλη τη καριέρα τους? Ο Hamilton είναι 5 χρόνια στην F1 και ήδη έχει κάνει περισσότερα! Σε έναν αγώνα μόνο έκανε 2 οπότε καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Επίσης όταν πχ ο Senna έκανε τα δικά του με τον Prost ήταν περίεργες εποχές οπότε μέχρι ένα σημείο είναι κατανοητό.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον πάντως είναι ότι ο Di Resta που έκανε ακριβώς το ίδιο με τον Hamilton είπε ότι ήταν λάθος του και φυσικά ούτε που κατηγόρησε τον οδηγό της STR ο οποίος έκανε ακριβώς το ίδιο με αυτό που έκανε ο Massa.
Ο Σουμαχερ 3...;
οταν γυρισω το βραδακι θα με βαλεις να μετραω!
-
Ευτράπελων συνέχεια,αλλά αυτή τη φορά δεν έφταιγε η Pirelli-παρά τις περί αντιθέτου προσδοκίες πολλών-η οποία απέδειξε ότι ξέρει να κατασκευάζει και λάστιχα που αντέχουν πάνω από 15 γύρους
Το Monaco είναι η μοναδική πίστα 'παλαιάς κοπής',στην οποία δεν επιτρέπονται εκ των πραγμάτων τα προσπεράσματα και ως εκ τούτου δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική.Αποτελεί βέβαια το άκρον άωτον του παράδοξου το γεγονός ότι επιμένουν να την στριμώχνουν στο πρόγραμμα,όταν διακηρυγμένος σκοπός τους είναι η ασφάλεια και κυρίως αύξηση του θεάματος μέσω των προσπεράσεων....χάριν των οποίων επινόησαν αηδίες τύπου ελαστικών μηδενικής διάρκρειας, DRS κλπ......Vettel: 8,5
Η δεύτερη συνεχόμενη φορά που μολονότι δεν είχε ρυθμό αγώνα ανώτερο από τους διώκτες του,κατάφερε να αντέξει στην όποια πίεση δέχτηκε και να παραμέινει αλάνθαστος,κατακτώντας μια νίκη που λίγο έλειψε να του στερήσει το λάθος στο πρώτο pit.Και αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία και από την ίδια τη βαθμολογική συγκομιδή που συνεπάγεται η κατάκτηση της νίκης.
Δεν ξέρω αν ήταν τυχερός ή άτυχος.Σίγουρα το πρώτο SC δεν τον ευνόησε, ενώ η κόκκινη σημαία μάλλον δεν τον 'έσωσε',καθώς έχω την αίσθηση, παρά το παραλήρημα των τηλεσχολιαστών, ότι οι τελευταίοι γύροι δεν αφορούσαν τις 3 πρώτες θέσεις, οι οποίες υπήρχε περίπτωση να αλλάξουν μόνο εξαιτίας οδηγικού λάθους και όχι προσπεράσεων.Alonso: 8
Έκανε αυτό που έπρεπε,χωρίς να βγάλει λαγούς από το καπέλο:ευνοήθηκε από το πρώτο SC και θεωρητικά μόνον του στερήθηκε η δυνατότητα διεκδίκησης της νίκης από το δεύτερο(κατά τη γνώμη μου δεν θα επιχειρούσε ποτέ προσπέραση).Button:8
Όπως πάντα (σχεδόν αξιωματικά)ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους..μόνο που αντί να κάνει ένα stop...αυτή τη φορά έκανε 3 .
Η McLaren ήταν το μονοθέσιο με την μεγαλύτερη δυναμική στην πίστα.... και κατάφεραν να περιοριστούν σε μια τρίτη θέση.Αυτό όμως δεν αποτελεί λάθος του Button, ο οποίος ούτε έλαμψε, ούτε απογοήτευσε.Webber: 6
....αλλά το λάθος δεν είναι δικό του. Η Red Bull δεν θέλει να επαναλάβει τα περσινά της λάθη και τρέχει με ένα οδηγό νούμερο 1 και έναν νούμερο 2......συνεπικουρούμενη και απο το momentum του αυστραλού, το curicculum του οποίου εμφανίζει ανησυχητικές ομοιότητες με αυτό του Massa (έφτασαν,ξεπερνώντας εαυτόν στην πηγή, χωρίς να πιούν τελικά νερό και έκτοτε άρχισαν οι ατυχίες και η αγωνιστική πτώση).
Μπορεί κάποιος να κατηγορήσει την ομάδα;Εγώ πάντως όχι...Hamilton: 0
.....μόνο και μόνο γιατί δεν εννοεί να καταλάβει ότι σε αυτή την F1 και παρά τις περί αντιθέτου διακηρύξεις, το προσπέρασμα απαγορεύεται δια ροπάλου. Αυτός όμως συνεχίζει το βιολί του και συνεχίζει να προσπαθεί,ακόμα και στο Monaco....όπου αν δεν σε αφήσει ο μπροστινός σου, η επαφή είναι αναπόφευκτη.Τελεία.
Ο Massa διαμαρτύρεται.Κακώς.Και το απέδειξε τόσο ο Schumy χθες, όσο και το παρελθόν.
Ο Maldonado διαμαρτύρεται.Δύο φορές κακώς.
Δυστυχώς στο Monaco οι πιλότοι δεν κοιτούν ποτέ τον καθρέφτη. Κλείνουν κατά βούληση την τροχιά τους, βασιζόμενοι στη σιγουριά ότι ο αντίπαλος τους δεν θα επιχειρήσει ποτέ να περάσει,αφού υπάρχει η δαμόκλειος σπάθη του drive through.....Aν σήμερα έτρεχε κάποιος κύριος ονόματι Gilles κάτι.....θα του είχαν ανακαλέσει την άδεια
Επειδή βέβαια δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν σήμερα 15 Hamilton στην πίστα, οπότε το θέαμα και ο ανταγωνισμός θα ήταν εξασφαλισμένα,επινόησαν τις αηδίες του KERS,του DRS και της αλλοπρόσαλης γόμας......
Σε κάθε περίπτωση ο αγώνας αυτός ήταν κομμένος και ραμένος στα μέτρα του Luiginio, ο οποίος θα τον είχε καθαρίσει με συνοπτικές διαδικάσιες, αν δεν είχαν κάνει το λάθος στο Q3 των κατατακτηρίων.Λάθος που ήταν ηλίου φαεινότερο πως θα έβαζε σε μπελάδες τον Hamilton από εκεί που εκκινούσε.Συνεπώς όλα τα συγχαρητήρια στη Mc Laren που είναι και η μοναδική που βαθμολογείται υπό του μηδενός. -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Τα γεγονότα είναι γεγονότα και οι απόψεις απόψεις.Ο Μάσσα πήγε πίσω από τον Βέμπερ και ο Λούης είχε άπειρο κενό χώρο απο μέσα.
Βέμπερ πήγαινε αργά και ο Μάσσα κατάλαβε ότι θα τον περάσει χαλαρά απο μέσα και κλείνει διαγώνια.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ κύριοι στην αρχή της στροφής. Ποινή έπρεπε να πάρει ο Μάσσα.
Επειδή είδα το βίντεο σου λέω ότι έκανε αυτό που έχει δικαίωμα από τους κανονισμούς: είχε την σωστή αγωνιστική γραμμή (έτσι στρίβουν στη Lowes, δεν πατάνε το κέρμπ στην είσοδο της στροφής διότι τότε στην έξοδο πας στη στις μπαριέρες... εξάλλου όλοι έτσι έστριψαν...), ήταν ξεκάθαρα μπροστά, άλλαξε γραμμή μία φορά για να προστατέψει τη θέση του. Καλά έκανε και έκλεισε τον Hamilton, δεν υπάρχει κανένας κανονισμός που λέει ότι ο αμυνόμενος πρέπει να δίνει χώρο στον επιτιθέμενο. Δουλειά του επιτιθέμενου είναι να βεβαιώσει ότι έχει αρκετό χώρο, αν δεν έχει βάζει λίγη δύναμη στο αριστερό του ποδαράκι και προσπαθεί λίγο παρακάτω (πχ. στην πισίνα, όπου είχε περάσει στα ίσα ο Massa το Rosberg).
Τώρα αν αλλάξουν οι κανονισμοί, πάω πάσο, με τους παρόντες κανονισμούς ήταν φάουλ
-
τι αλλο θα δουμε εδω το να καβαλας ολο το κερμπ ειναι σωστο ενω το να κρατας την αγωνιστικη γραμμη ειναι λαθος!
να μου πεις εδω εδωσαν ποινη στον σουμι περυσι περι που πνευματως του αγωνα σε αυτα θα κολλησουν?... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα γεγονότα είναι γεγονότα και οι απόψεις απόψεις.
Ο Μάσσα πήγε πίσω από τον Βέμπερ και ο Λούης είχε άπειρο κενό χώρο απο μέσα.
Βέμπερ πήγαινε αργά και ο Μάσσα κατάλαβε ότι θα τον περάσει χαλαρά απο μέσα και κλείνει διαγώνια.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ κύριοι στην αρχή της στροφής. Ποινή έπρεπε να πάρει ο Μάσσα.
Επειδή είδα το βίντεο σου λέω ότι έκανε αυτό που έχει δικαίωμα από τους κανονισμούς: είχε την σωστή αγωνιστική γραμμή (έτσι στρίβουν στη Lowes, δεν πατάνε το κέρμπ στην είσοδο της στροφής διότι τότε στην έξοδο πας στη στις μπαριέρες... εξάλλου όλοι έτσι έστριψαν...), ήταν ξεκάθαρα μπροστά, άλλαξε γραμμή μία φορά για να προστατέψει τη θέση του. Καλά έκανε και έκλεισε τον Hamilton, δεν υπάρχει κανένας κανονισμός που λέει ότι ο αμυνόμενος πρέπει να δίνει χώρο στον επιτιθέμενο. Δουλειά του επιτιθέμενου είναι να βεβαιώσει ότι έχει αρκετό χώρο, αν δεν έχει βάζει λίγη δύναμη στο αριστερό του ποδαράκι και προσπαθεί λίγο παρακάτω (πχ. στην πισίνα, όπου είχε περάσει στα ίσα ο Massa το Rosberg).
Τώρα αν αλλάξουν οι κανονισμοί, πάω πάσο, με τους παρόντες κανονισμούς ήταν φάουλ
Τη φουρκέτα στη Lowes τη παίρνουν με διαφορετικό τρόπο, όπως και κάθε φουρκέτα. Άλλοι βγαίνουν εντελώς άκρη, μένουν δεξιά για να 'μπούνε' στο apex και να ανοιχτούν, ανοίγοντας όμως τη 'πόρτα' για προσπέρασμα και μετακινώντας πρακτικά το apex λίγο πιο μετά τη κορυφή (έτσι έστριβε ο Lewis) και άλλοι 'μένουν' στο μέσω της πίστας, φυλώντας την είσοδο και κλείνοντας τη πόρτα.
Επειδή λοιπόν όπως έγραψα το έκανε αυτό ο Lewis εκεί, ο Schumi το είδε και ΠΡΟΛΑΒΕ να χωθεί ΠΡΙΝ στρίψει ο Lewis, άρα τον είδε πλάι του και εμπρός του και αναγκαστικά συναίνεσε, άλλωστε δεν είχε αλλού να πάει.
Ο Lewis όπως και ο Di Resta άργησαν να χωθούν και να στρίψουν πρώτοι με αποτέλεσμα ο οδηγός εμπρός να είχε ήδη στρίψει.
Όλα αυτά γίνονται ΠΟΛΥ γρήγορα...οι οδηγοί κάθε φορά που στρίβουν συγκεντρώνονται στο δρόμο μπροστά και στις γραμμές τους. Δεν κοιτάνε τους καθρέπτες τους.
Συνεπώς δεν πρόκειται να αφήσουν έτσι απλά τον καθένα να περάσει επειδή του ήρθε να κάνει κίνηση καμικάζι.
Καταλαβαίνω ότι ο Lewis είχε εκνευριστεί και ήθελε να περάσει σε ένα Μονακό που είναι δύσκολο να περάσεις, άλλα μπορείς να προσφέρεις θέαμα χωρίς να βγάλεις έξω το μισό grid
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
(Hannibal, racing incident ήταν αυτό ? εγώ πάντως ως αγωνοδίκης θα το 'ριχνα το drive-through)
nass Σαν αγωνοδικης και εφ οσον εχω ηδη ριξει ποινη στον Di Resta θα εριχνα και εγς ποινη γιατι στον ιδιο αγωνα υπαρχει ηδη το δεδικασμενο. Κοινως εδειξαν απο την αρχη ποια θα ειναι η γραμμη πλευσης σε τετοιου ειδους προσπα8ειες/ενεργειες για προσπερασεις.
Αν δεν ηταν το πρωτο συμβαν, απο εκει και περα θα ηθελε παραπανω προσοχη και αναλυση.
Γενικα οι οι περισσοτεροι αγωνοδικες και λοιποι αρχοντες εκσεταζουνε πρωτα απο ολα αν η ενεργεια ειχε αντικτυπο στον αλλον οδηγο κοινως να εγκαταλειψει η να παθει ζημια ωστε να επιρεαστει ο αγωνας του.
Μετα κοιτανε κατα ποσο ο καθε οδηγος 8α μπορουσε να το αποφυγει απο την πλευρα του και το ποσο επικυνδινες ειναι οι κινησεις και αυτου που κανει επιθεση και αυτου που κανει αμυνα.
Οποτε η δουλεια του αγωνοδικη ειναι δισκολο πραγμα.Eddie μου την μπηκες στην αρχη επειδη εγραψα οτι δεν εχετε κατσει σε να κανετε αγωνα και ειναι ευκολο να κρινετε οχι για την ενεργεια του Hamilton αλλα σαν απαντηση σε ορισμενους που πηγαν να βγαλουν το σκηνικο παραγγας επειδη αργησε το συμβαν να γινει investigate. Και εκει ειναι που απαντησα λεγοντας οτι δεν κρινουν με χρονικη σειρα τα συμβαντα αλλα με σπουδαιοτητα. Αρα σωστα αντεδρασαν αφου πρωτα επρεπε να δουνε τι θα γινει με το αυτοκινητο ασφαλειας, την απομακρυνση του κατεστραμενου μονοθεσιου κλπ κλπ και μετα ολα τα υπολοιπα. Τωρα καταλαβες τι εννοουσα σε εκεινο το ποστ η θα αρχισεις παλι τα περι πλουσιου πετρελαια κλπ κλπ
Μια μικρη παρενθεση εδω. Racing incident θεωρουντε ολα μα ολα. Απλα αλλα δεν χριζουν προσοχης και αλλα πρεπει να τα ξαναδουνε ωστε αφου δουνε ολες τις παραμετρους, τοτε να δουνε αν χριζει ποινης η οχι.Vasilis Al χθες με ρωτησες αν ο Μασσα ειχε την γραμμη η οχι. Η αγωνιστικη γραμμη 8εωρητικα ειναι μια. Απο εκει και περα καθε οδηγος προσπαθει να εχει την καλυτερη εφικτη που θεςρει αυτοσ οτι πρεπει να εχει. Ο Μασσα στην συγκεκριμενη περιπτωση ενω στην αρχη ειχε την γραμμη ιδια με αυτη του Webber για τον χ,ψ,ω λογο την εκλεισε. Ειτε επειδη η8ελε να κλεισει τον Hamilton που ηδη βγαινοντας απο την προηγουμενη στροφη εκατσε αριστερα δειχνοντας τισ προθεσεις του ειτε επειδη θεωρησε οτι μπορουσε να εκμεταλευτει την αργοπορεια του Webber που αφησε την πορτα ανοιχτη και βουτηξε για να περασει χωρις να σκεφτει η να υπολογισει οτι εκει μπορει να ειναι ο Hamilton.
Αν υσχυει το δευτερο τοτε το λαθος ειναι περισσοτερο του Μασσα αλλα εκ του αποτελεσματος ειναι δισκολο να το πεις αυτο καθως ειναι πιο ευκολο να τα φορτοσουμε στον πισω.
Κατα την δικια μου γνωμη εγινε οτι γινεται παντα και οτι ειπε και ο Alonso οτι θα εκανε στην δικια του περιπτωση. Ο Hamilton υπερεβαλε εαυτο (οπως ολοι οι οδηγοι το red mist που εχω πει πολλακις) και εκβιασε το προσπερασμα δειχνοτας τις προ8εσεις του απο την εξοδο της προηγουμενης στροφης, ο Μασσα δεν ειναι χθεσινος το ειδε και πηγε να κλεισει την πορτα και εγινε οτι εγινε. Δεν τιθετε θεμα εαν ειναι rookie η οχι. Το ιδιο εγινε και με τον Maldonato.
Επειδη συγκρινετε και τα υπολοιπα προσπερασματα. Κοταχτε λιγο στην αρχη το περασμα του MS στον Hamilton οπου ο Hamilton εφ οσον ειδε τον MS να του χωνεται απο εσωτερικη στην ιδια στροφη ο Hamilton συνενεσαι και δεν χτυπησανε. Οπως και μετα στην φαση Rosberg me MS.Eddie με ρωτησες τι πιστευω για την φαση του τουνελ. Οπως ειπα πιο πανω. Ο Μασσα κλειστικε νωριτερα καθως ετσι τον εβγαλε και η γραμμη απο την προηγουμενη δεξια μετα το χτυπημα και τον εβγαλε νωριτερα και πιο ανοιχτα στο τουνελ. Εκει βαλε λιγο τα νευρα του και το red mist, βαλε και το KERS του Hamilton βγηκε να περασει απο εσωτερικη, ο Μασσα εμεινε στο γκαζι απο εξωτερικη που ειναι πιο βρωμικη βαλε και τα υπολυματα ελαστικων εκει, δεν η8ελε και πολυ να μην γλυστηρσει. Δεν νομιζω να ειχε καποιο προβλημα γιατι απο οτι ειδα σε κατι φωτογραφιες μετα την στουκα δεν εδειχνε μπροστα δεξια να ειχε καποιο προβλημα η αεροτομη απο το ακουμπημα με τον Webber.
Στην τελικη αυτο ειναι το racing που οι περισσοτεροι θελουμε οπως ειχε πει ο κ.Δημου στο τοπικ της Ισπανιας, και οχι τα προσπερασματα λογο στρατιγικης, ελαστικων η του αναδρομου Ερμη που ειχε στα pit και το crew καθηστερησε/κοιμηθηκε, κολλησε το αεροκλειδο, η κουβερτα και τα λοιπα που εχουμε δει κατα καιρους.
Υ.Γ. Σορρυ που βγηκε σεντονι αλλα τουλαχιστον ειναι στα Ελληνικα.
Υ.Γ.2 Σορρυ για τα οποια λαθη αλλα το πληκτρολογιο δεν δειχνει που ειναι τα ελληνικα γραμματα και μπορει να μου εχει ξεφυγει κατι.Εκ μέρους της ομάδας των moderators του 4T Forum αλλά και ως εκπρόσωπος των απλών χρηστών, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -τα ματάκια μας σε ευγνωμονούνε (φαντάζεσαι όλο αυτό να ήταν greeklish ) [Mod]
-
Πάντως σίγουρα είναι λάθος η γραμμή 'πατάω το κέρμπ στην είσοδο' -και αυτήν ακολούθησε ο Hamilton. Δεν αρκεί να προσπεράσεις, πρώτα απ΄όλα πρέπει, με τη γραμμή που έχεις, να μπορέσεις να στρίψεις, και αυτή η γραμμή στην έξοδο σε βγάζει στις μπαριέρες δεξιά, εκτός και αν βρεθεί άλλος στο δρόμο σου, οπότε τον χρησιμοποιείς ως μπερμ (μοτο-κρος) και στρίβεις
Είναι σα να προσπαθείς να προσπεράσεις στα φρένα, να μη σε παίρνει (οπότε, αν δεν υπήρχε τίποτε άλλο εκεί, θα έφευγες ευθεία), ο άλλος να στρίβει στη γραμμή του (ή έστω και να προσπαθεί να σε κλείσει, αν το επιτρέπουν οι κανονισμοί, και στην F1 το επιτρέπουν (μία αλλαγή γραμμής για προστασία θέσης)), να τρακάρετε και να λες ότι φταίει ο άλλος που δεν σου έδωσε χώρο
@Hannibal
Ολοι θέλουμε προσπεράσματα αλλά όχι demolition derby, αλλιώς βλέπουμε και NASCAR. Υπάρχουν κανόνες και ο Hamilton νομίζει ότι είναι υπεράνω τους.
Και για αυτό που λες για τους αγωνοδίκες, ότι δηλ. πρέπει να συνυπολογίζουν τι επίδραση είχε η παράβασή σου στον άλλον, κάνεις λάθος: η παράβαση είναι παράβαση είτε πέταξες τον άλλο έξω από την πίστα είτε όχι. Απλά πολλές φορές τη 'χαρίζουν' αν δεν γίνει τίποτα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως σίγουρα είναι λάθος η γραμμή 'πατάω το κέρμπ στην είσοδο' -και αυτήν ακολούθησε ο Hamilton. Δεν αρκεί να προσπεράσεις, πρώτα απ΄όλα πρέπει, με τη γραμμή που έχεις, να μπορέσεις να στρίψεις, και αυτή η γραμμή στην έξοδο σε βγάζει στις μπαριέρες δεξιά, εκτός και αν βρεθεί άλλος στο δρόμο σου, οπότε τον χρησιμοποιείς ως μπερμ (μοτο-κρος) και στρίβειςΜεσα στον αγωνα ακομα και τα κερμπ ο οδηγος τα 8εωρει πιστα οπως και το πρασινο εσωτερικο κομματι. Οι αγωνοδικες και ο clerk of the course δεν εχει προβλημα παρα μονο αν οι εξωτερικοι τροχοι ειναι πανω στο κερμπ απο την αρχη η ολοκληρος εκτος πιστας. Οπου αν δουνε οτι κερδιζεις θεση απο αυτο και δεν την δωσεις πισω τρως ποινη αλλιως απλο warning. Αλλα εδω ειναι οι φακα που πεφτουνε οι περισσοτεροι θεατες αλλα και οχι μονο. Σαν οδηγος πας στην εσωτερικη και καβαλας το κερμπ με τους εσωτερικους τροχους σου. Ο αμυνομενος σε κλεινει σαν να μην τρεχει τιποτε και σε ο8ει ειτε να βγεις ολοκληρος πανω στο κερμπ ειτε να ακουμπησετε ειτε και τα δυο.
Είναι σα να προσπαθείς να προσπεράσεις στα φρένα, να μη σε παίρνει (οπότε, αν δεν υπήρχε τίποτε άλλο εκεί, θα έφευγες ευθεία), ο άλλος να στρίβει στη γραμμή του (ή έστω και να προσπαθεί να σε κλείσει, αν το επιτρέπουν οι κανονισμοί, και στην F1 το επιτρέπουν (μία αλλαγή γραμμής για προστασία θέσης)), να τρακάρετε και να λες ότι φταίει ο άλλος που δεν σου έδωσε χώρο
Εδω εισαι λαθος στο παραδειγμα. Αμα προσπα8ησεις να περασεις στα φρενα και δεν σε περνει κανεισ το λεγομενο overshoot. Aν ο αμυνομενος ειναι τοσο στοκος οπου δεν το εχει δει οτι εσενα δεν σε περνει και πας για overshoot και αυτος συνεχισει να σε κλεισει και δεν κοψει να σε αφησει να βγεις εκτος πιστας και να περασει απο πισω σου τι να πω. Ειναι στοκος. Τρανταχτο παραδειγμα ο αγωνας μου που παρακολουθησες στο Yas με τον ομοσταβλο μου στο τερμα της πισω ευθειας οπου συνεχεια εκανε outbarke/overshoot τον εαυτο του. Αν εγω τον εκλεινα επιτηδες τοτε τα ηθελε ο κολος μου αν κοπαναγαμε. ΠΡΟΣΟΧΗ μιλαω βαση του παραδειγματος σου, αν ο μπροστα εχει δει τον αλλο οτι ερχεται και εχει δει το λαθος που 8α υποπεσει ο επιτη8εμενος. Οχι να μην τον εχει δει καθολου και απλα στριψει στην γραμμη του και ο αλλος εχει χασει τα φρενα και πεσει πανω του.
-
Μα ο Hamilton ήταν όλος στα κερμπ από την είσοδο της στροφής. Αυτή η γραμμή που είχε δεν τον έβγαζε να πάρει τη στροφή, αυτό λέω... Και να μην ήταν έτσι όμως, ο Massa είχε τη σωστή γραμμή, την έκλεισε για να προστατεύσει τη θέση του, όπως και του δίνουν το δικαίωμα οι κανονισμοί, άρα ο Hamilton είναι υπεύθυνος για ό,τι συνέβη. ΔΕΝ υπάρχει αυτό που είπε κάποιος πριν 'racing ethics', ό,τι επιτρέπεται το γράφουν οι κανονισμοί. Αν ήθελε ο Massa να συνεναίσει, κανένα πρόβλημα, αν δεν ήθελε όμως, όπως και το έδειξε, ήταν καθήκον του Hamilton να κάνει πίσω και να προσπαθήσει αργότερα (που θα τα κατάφερνε, δεδομένου ότι και είναι ταχύτερος, και το αυτοκίνητό του είναι ταχύτερο και τα λάστιχά του επίσης -απλά δεν έχει ακόμα μάθει ότι η οδήγηση εκτός από @@ θέλει και μυαλό).
(Τώρα μου 'ρθε: βρε μπας και ο Hamilton υπολόγισε να περάσει και το Massa και το Webber με μία κίνηση )
(Τα κερμπ είναι μέρος της πίστας, για την ακρίβεια το σύνορό της. Το πέρα των κερμπ (χρωματιστές λωρίδες, ασφάλτινο run-off, αμμοπαγίδα, γρασίδι) είναι εκτός πίστας και κάθε χρήση του πρέπει να συνοδεύεται από διερεύνηση μήπως κέρδισες άδικο πλεονέκτημα)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@Hannibal
Ολοι θέλουμε προσπεράσματα αλλά όχι demolition derby, αλλιώς βλέπουμε και NASCAR. Υπάρχουν κανόνες και ο Hamilton νομίζει ότι είναι υπεράνω τους.
Και για αυτό που λες για τους αγωνοδίκες, ότι δηλ. πρέπει να συνυπολογίζουν τι επίδραση είχε η παράβασή σου στον άλλον, κάνεις λάθος: η παράβαση είναι παράβαση είτε πέταξες τον άλλο έξω από την πίστα είτε όχι. Απλά πολλές φορές τη 'χαρίζουν' αν δεν γίνει τίποτα.Πραγματικη συζητηση τον Δεκεμβριο με τον clerk of the course.
Εγω: Just for the records. Εφ οσον ο αλλος οδηγος βγηκε εκτος πιστας και επανερχομενος εσκασε πανω μου. Επρεπε να κοψω εγω η αυτος και να μπει πισω μου?
Αυτος: Βαση κανονισμων αυτος που ειναι εκτος πιστας.
Εγω: οκ. Τοτε αφου με κοπανησε στεγνα θελοντας να επιστρεψει στην πιστα χωρις να θελει να χασει θεση και χρονο, γιατι δεν εφαγε εστω warning?
H απαντηση ηταν η παραπανω που σου ειπα. Και αυτη ηταν παρουσια του FIA steward οπου και επιβεβαιωσε οτι ετσι οντως εξεταζουνε τα incidents. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
(Τα κερμπ είναι μέρος της πίστας, για την ακρίβεια το σύνορό της. Το πέρα των κερμπ (χρωματιστές λωρίδες, ασφάλτινο run-off, αμμοπαγίδα, γρασίδι) είναι εκτός πίστας και κάθε χρήση του πρέπει να συνοδεύεται από διερεύνηση μήπως κέρδισες άδικο πλεονέκτημα)
Το ιδιο δεν ειπα και πιο πανω βρε ξεροκεφαλε, με την μονη διαφορα οτι μπορεις να τοπο8ετησεις τους εσωτερικους σου τροχους πανω στα rumble strips.
Ωπ.... Για μια στιγμη.... Αυτο κατι μου θυμιζει.... Αυτο δεν ειναι που ειχε πει ο Frazer αυτολεξη (ο Σκωτσεζος στο drivers briefing) που σε ειχα μαζι μου? -
Ας τα πούμε πάνω από κανα μπριζολικό
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ας τα πούμε πάνω από κανα μπριζολικόΕισαι εδω? θα σε παρω τηλεφωνο μετα το gym.....
-
Νταξει ειναι εμφανες οτι ο ΜΒΕς πηγε για προσπεραση και τις 2 φορες με την λογικη 'ενας απ'τους 2 δεν θα συνεχισει τον αγωνα'
Απ'την μια ωραιο ειναι να βλεπουμε αρχιδ@τα προσπερασματα, απ'την αλλη ομως ο Χαμιλτον εκανε παλι την.. πονηρια του, και αφου το εκανε 2 φορες, οι σοφοι αγωνοδικες τον τιμωρησαν με... +20 δευτερολεπτα ποινη. Τι να πεις δλδ εκει;Καλο ειναι να προσεχει ομως, γιατι ουτε Σεννα ειναι ουτε ξερει κανεις πως μπορει να καταληξει μια τετοια κινηση. Η Φ1 ειναι πολυ επικινδυνη για να κανει καποιος λαλακιες εντος πιστας
-
Δεν είναι Σένα -ακόμα. Αλλά είναι η καλύτερη ελπίδα που έχουμε να γίνει... αν βάλει μυαλό.
(Και ο Σένα έκανε τέτοια παλαβά και τον βρίζαμε τότε, μην το ξεχνάμε)
(Αλόνσο = Προστ, Φέτελ = δεν είμαι σίγουρος ακόμα, ίσως Σουμάχερ)+20 sec = σαν drive through μετά το τέλος του αγώνα για το περιστατικό με το Maldonado -που είναι το ίδιο: προσπερνάει εκτός γραμμής, ο άλλος κλείνει την πόρτα (μαγκιά του του πιτσιρικά), μπαμ. Μόνο που τελικά ο Hamilton δεν έπαθε τίποτα και ο Maldonaldo εκτός αγώνα Αν είναι αυτό 'δικαιοσύνη', τι να πω...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν είναι Σένα -ακόμα. Αλλά είναι η καλύτερη ελπίδα που έχουμε να γίνει... αν βάλει μυαλό.
(Και ο Σένα έκανε τέτοια παλαβά και τον βρίζαμε τότε, μην το ξεχνάμε)
(Αλόνσο = Προστ, Φέτελ = δεν είμαι σίγουρος ακόμα, ίσως Σουμάχερ)+20 sec = σαν drive through μετά το τέλος του αγώνα για το περιστατικό με το Maldonado -που είναι το ίδιο: προσπερνάει εκτός γραμμής, ο άλλος κλείνει την πόρτα (μαγκιά του του πιτσιρικά), μπαμ. Μόνο που τελικά ο Hamilton δεν έπαθε τίποτα και ο Maldonaldo εκτός αγώνα Αν είναι αυτό 'δικαιοσύνη', τι να πω...
πρεπει να αυτοbanαριστεις μετα απο αυτο ο θεος εριχνε σε ολους ειτε ηταν μπροστα ειτε οχι και κυριως ηταν ΑΝΘΡΩΠΟΣ με ολη την σημασια της λεξης δεν ασχολιοτας με το ξυρισμα του σε καθε gp..
Monaco Grand Prix 2011