Για να περνάει ευχάριστα η ώρα μας, με ψυχαγωγία και μάθηση:
http://www.stoptech.com/products/high_p ... pads.shtml
και
http://www.zeckhausen.com/StopTech/ST40_pads.htm
Εγώ τα Φερόντο 2500 τα έχω υπερθερμάνει με την Οκτάβια στις Σέρρες (μπράβο μαλάκα, θα μπορούσατε να μου πείτε).
Πιθανόν αυτό να οφειλόταν όχι στο εμπροσθόβαρον και γενικώς το βάρος του κάρου, αλλά σε δική μου κουλαμάρα ή ακριβέστερα κουτσαμάρα, εν προκειμένω.
Για κάτι ανθεκτικότερο, χωρίς να είναι επικίνδυνο σε χρήση δρόμου, ώστε να πρέπει να αλλάζεις από δρόμο σε πίστα και τούμπαλιν, τι θα διαλέγατε από τα ανωτέρω εκτιθέμενα;
-Το Φερόντο 3000 ακόμη και ως Endurance λέει ότι αντενδείκνυται για δρόμο.
-Το Hawk Blue είναι θάνατος για τους δίσκους στις χαμηλές θερμοκρασίες, χωρίς να έχει σημαντικά μεγαλύτερη μέγιστη θερμοκρασία λειτουργίας από το Φερόντο 2500 (1050 Φαρενάιτ έναντι 1000). Το ΗΤ-10 μάλιστα, αλλά δεν νομίζω η ελάχιστη θερμοκρασία λειτουργίας του (αμ, δεν τη γράφει) να κάνει για δρόμο.
-Το Pagid Orange, ενδιαφέρον
-Το πλέον ενδιαφέρον δείχνει το ΒΗΡ, με μέγιστη θερμοκρασία τους 1130 Φαρενάιτ. Με απασχολεί όμως ότι το κατατάσσει σε ομάδα κατώτερη των Φερόντο 2500 ή Πάτζιντ πορτοκαλιών (καθαρά δρόμου - ίσως να έχει να κάνει με το μέγιστο συντελεστή τριβής του).
Για πείτε...