-
Ο χρήστης το τυπάκι που εμφανίζεται στο τέλος του βίντεο έγραψε:
Από την σύμβαση δεν δικαιούται να ζητήσει αστυνομική συνδρομή για να εισπράξει τα λεφτά του. Τώρα το κράτος του έφτιαξε και νόμο για να εισπράξει τα λεφτά του. Αυτή είναι η κατάντια!Δηλαδή το σωστό θα ήταν να κάνουμε συμβάσεις με ιδιώτες για να μας φτιάχνουν έργα, αλλά να μην τους πληρώνουμε. Έτσι μάλιστα.
Τελικά τι έγινε με την δίκη; Γιατί το ρεπορτάζ μας είπε όοοοολα τα άλλα εκτός από το ζουμί της υπόθεσης.
-
Πάντως χτές στους αγανακτισμένους στον λευκό πύργο ήταν και ένας εκπρόσωπος των 'δεν πληρώνω' και μίλησε για λίγο προτρέποντας τον κόσμο να μήν πληρώνει διόδια εκτος απ τα μάλγαρα και λέγοντας πώς α) όταν δεν υπάρχει τροχαία στον σταθμό σηκώνουμε μπάρα, β) όταν υπάρχει τροχαία συμπληρώνουμε ένα χαρτί κάτι για 'αδυναμία πληρωμής'.
-
O Χρήστος Λάππας έχει την ευτυχία να εξασκεί στην Ελλάδα ένα επάγγελμα που του αποφέρει λεφτά.
Εμένα μου δίνουν ψίχουλα και δε μου φτάνουν για να πληρώνω διόδια.
Όσοι αισθάνεστε οτι η Ελλάδα δε σας εκμεταλλεύεται πληρώστε ελεύθερα. -
Αλήθεια, ο Χρήστος Λάππας που ξέρει πολύ καλύτερα από τον mousato ότι τα χρήματα που παίρνει από την δουλειά του δεν είναι αρκετά, δικαιούται να μην πληρώνει εφορία και να παρακινεί και τους άλλους να το κάνουν ώστε να είναι σίγουρος ότι δεν θα έχει επιπτώσεις; Δικαιούται να μην πληρώνει τέλη, κυκλοφορώντας το αυτοκίνητο με πλαστές πινακίδες για παράδειγμα; Δικαιούται να βρει κάποιο νομικίστικο παραθυράκι για να γλιτώνει τα δημοτικά τέλη μια και θεωρεί ότι οι προσφερόμενες υπηρεσίες δεν είναι αρκετά καλές; Να μην πληρώνει ΕΡΤ που παρακολουθεί σπάνια;
Ασφαλώς και θα με βόλευε να μου πληρώνει ο φορολογούμενος το κόστος των διοδίων κάθε φορά που χρησιμοποιώ τους αυτοκινητόδρομους. Μια χαρά θα ήταν. Με τα χρήματα αυτά, θα μπορούσα να κάνω ένα σωρό πράγματα, να αγοράσω gadgets, να πηγαίνω διακοπές, να αγοράσω καινούργια πέδιλα. Θεωρώ όμως πιο δίκαιο το να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου προς τους οικονομικά ασθενέστερους, στον βαθμό που μου αναλογούν.
Το κίνημα 'να μου πληρώνουν οι άλλοι τα έξοδα (aka δεν πληρώνω)' προσπαθεί να ανατρέψει ακριβώς αυτό. Ο Χρήστος Λάππας σύμφωνα με την λογική τους πρέπει να πηγαίνει για σκι με έξοδα του φορολογούμενου.
Δίκαιο; Ειλικρινά δεν νομίζω.
Με την δίκη τελικά ξέρουμε τι έγινε;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί πρέπει να πληρώνω διόδια στην Κορίνθου-Πατρών που τα έργα έχουν σταματήσει εδώ και μήνες?
Γιατί, πληρώνεις στις Αφίδνες ή στην Ελευσίνα, όπου ο αυτοκινητόδρομος είναι τελειωμένος ?
Οταν γίνονταν ακόμα τα έργα στην Κορίνθου-Πατρών πλήρωνες ?Στις Αφίδνες και στην Ελευσίνα υποτίθεται πληρώνουμε για συντήρηση.Βλέπεις εσύ κάποια συντήρηση στη Κορίνθου-Πατρών?
Οταν γίνονταν τα έργα δεν έτυχε να πέρασω..πέρασα πρόσφατα όμως που τα έργα είχαν σταματήσει και πλήρωσα.Θα άλλαζε κάτι μήπως άμα δεν πλήρωνα?γιατί το πρόβλημα αν δεν έχεις καταλάβει ΔΕΝ είναι η μη πληρωμή διοδίων.. -
Ο χρήστης geko έγραψε:
Οφείλω να διορθώσω προηγούμενη δημοσιεύση, τελικά στα υπο εξέλιξη έργα (μόνο τα τέμπη είχαν μείνει) το δημόσιο έχει πληρώσει το μερίδιο του, αυτοί που δεν πληρώνουν είναι οι ιδιώτες επενδυτές οι οποίοι θεωρούν ότι η επένδυση είναι υψηλού ρίσκου. Απο την ερχόμενη εβδομάδα μάλλον τερματίζουν οι εργασίες στα Τέμπη! Οι οφειλές των κατασκευαστικών προς τους προμηθευτές χτυπάνε κόκκινο. Τρέχα γύρευε........... -
Χθες επέστρεψα από Β. Ελλάδα. 46,40 ευρώ το συνολικό κόστος διοδίων (πήγαινε-έλα) όταν πέρσι για την ίδια διαδρομή είχα πληρώσει 42,40. Τι συνέπειες όμως μπορεί να κάνει μια αύξηση της τάξεως των 4 ευρώ (10%) σε μια δεδομένη χρονική στιγμή Σε όλους τους σταθμούς, αν και δεν είχε κίνηση, άκουγες τη γνωστή σειρήνα. Ουκ ολίγες φορές είδα τον μπροστινό μου να κατεβαίνει και να σπρώχνει τη μπάρα και η ταμίας να σημειώνει τον αρ. κυκλοφορίας του. Οι μόνοι που δεν κατέβαιναν ήταν κάτι νταλικέρηδες...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Χθες επέστρεψα από Β. Ελλάδα. 46,40 ευρώ το συνολικό κόστος διοδίων (πήγαινε-έλα) όταν πέρσι για την ίδια διαδρομή είχα πληρώσει 42,40. Τι συνέπειες όμως μπορεί να κάνει μια αύξηση της τάξεως των 4 ευρώ (10%) σε μια δεδομένη χρονική στιγμή Σε όλους τους σταθμούς, αν και δεν είχε κίνηση, άκουγες τη γνωστή σειρήνα. Ουκ ολίγες φορές είδα τον μπροστινό μου να κατεβαίνει και να σπρώχνει τη μπάρα και η ταμίας να σημειώνει τον αρ. κυκλοφορίας του. Οι μόνοι που δεν κατέβαιναν ήταν κάτι νταλικέρηδες... -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Χθες επέστρεψα από Β. Ελλάδα. 46,40 ευρώ το συνολικό κόστος διοδίων (πήγαινε-έλα) όταν πέρσι για την ίδια διαδρομή είχα πληρώσει 42,40. Τι συνέπειες όμως μπορεί να κάνει μια αύξηση της τάξεως των 4 ευρώ (10%) σε μια δεδομένη χρονική στιγμή Σε όλους τους σταθμούς, αν και δεν είχε κίνηση, άκουγες τη γνωστή σειρήνα. Ουκ ολίγες φορές είδα τον μπροστινό μου να κατεβαίνει και να σπρώχνει τη μπάρα και η ταμίας να σημειώνει τον αρ. κυκλοφορίας του. Οι μόνοι που δεν κατέβαιναν ήταν κάτι νταλικέρηδες...Mόνο ο infinity λέει τα δικά του ως συνήθως
-
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Χθες επέστρεψα από Β. Ελλάδα. 46,40 ευρώ το συνολικό κόστος διοδίων (πήγαινε-έλα) όταν πέρσι για την ίδια διαδρομή είχα πληρώσει 42,40. Τι συνέπειες όμως μπορεί να κάνει μια αύξηση της τάξεως των 4 ευρώ (10%) σε μια δεδομένη χρονική στιγμή Σε όλους τους σταθμούς, αν και δεν είχε κίνηση, άκουγες τη γνωστή σειρήνα. Ουκ ολίγες φορές είδα τον μπροστινό μου να κατεβαίνει και να σπρώχνει τη μπάρα και η ταμίας να σημειώνει τον αρ. κυκλοφορίας του. Οι μόνοι που δεν κατέβαιναν ήταν κάτι νταλικέρηδες...
Mόνο ο infinity λέει τα δικά του ως συνήθως
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Χθες επέστρεψα από Β. Ελλάδα. 46,40 ευρώ το συνολικό κόστος διοδίων (πήγαινε-έλα) όταν πέρσι για την ίδια διαδρομή είχα πληρώσει 42,40. Τι συνέπειες όμως μπορεί να κάνει μια αύξηση της τάξεως των 4 ευρώ (10%) σε μια δεδομένη χρονική στιγμή Σε όλους τους σταθμούς, αν και δεν είχε κίνηση, άκουγες τη γνωστή σειρήνα. Ουκ ολίγες φορές είδα τον μπροστινό μου να κατεβαίνει και να σπρώχνει τη μπάρα και η ταμίας να σημειώνει τον αρ. κυκλοφορίας του. Οι μόνοι που δεν κατέβαιναν ήταν κάτι νταλικέρηδες...Δεν είναι θέμα αύξησης. Απλά ο Έλληνας συνειδητοποίησε (ή νομίζει) ότι βρήκε ένα τρόπο να απολαμβάνει μια υπηρεσία χωρίς να πληρώνει. Θα το έκανε ακόμα και αν οι τιμές ήταν ίδιες, ή και χαμηλότερες.
Το κίνημα δεν πηγάζει από την λαϊκή αγανάκτηση για τις αυξημενες τιμες (αν και οντως αυτο εδωσε μια δυναμικη) όπως κάποιοι θέλουν να πιστεύουμε, αλλά απο την σιγουριά ότι η παρανομία δεν θα έχει επιπτώσεις. Είναι ο ίδιος ακριβώς λόγος για τον οποίο έχουν πολλαπλασιαστεί οι περιπτώσεις όσων παραβιάζουν μονοδρομους, παρκάρουν σε πεζοδρόμια, κλείνουν ράμπες αναπήρων, και περνούν με κόκκινο.
Σε ένα κράτος χωρίς ουσιαστική αστυνόμευση, βρίσκουν και τα κάνουν. Δεν είναι τυχαίο ότι στα Μάλγαρα όλοι πληρώνουν.
-
Αφου η ολη φιλοσοφια και το σκεπτικο του κινηματος 'δεν πληρωνω'ειναι εναντιον τς αυξησης των διοδιων ,γιατι ΠΡΙΝ σηκωσουν την μπαρα δεν δινουν στο ταμειο το παλιο αντιτιμο που πληρωναν;
Αααα μηπως επειδη δεν θα παρουν αποδειξη;
Η μηπως φοβουνται μη κανουν τον ταμια κλεφτη; -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Δεν είναι θέμα αύξησης. Απλά ο Έλληνας συνειδητοποίησε (ή νομίζει) ότι βρήκε ένα τρόπο να απολαμβάνει μια υπηρεσία χωρίς να πληρώνει. Θα το έκανε ακόμα και αν οι τιμές ήταν ίδιες, ή και χαμηλότερες.
Το κίνημα δεν πηγάζει από την λαϊκή αγανάκτηση για τις αυξημενες τιμες (αν και οντως αυτο εδωσε μια δυναμικη) όπως κάποιοι θέλουν να πιστεύουμε, αλλά απο την σιγουριά ότι η παρανομία δεν θα έχει επιπτώσεις. Είναι ο ίδιος ακριβώς λόγος για τον οποίο έχουν πολλαπλασιαστεί οι περιπτώσεις όσων παραβιάζουν μονοδρομους, παρκάρουν σε πεζοδρόμια, κλείνουν ράμπες αναπήρων, και περνούν με κόκκινο.
Πολύ ισοπεδωτικός είσαι. Υπάρχουν και αυτοί που απλά δεν μπορούν άλλο και είναι πολλοί. Εσένα μπορεί να μη σου λέει τίποτα η όποια αύξηση, πολλούς όμως τους γονατίζει.
Βεβαια, μιλάμε για τη χώρα όπου η κίνηση των αγανακτισμένων στο Σύνταγμα είναι ένα 'ανοργάνωτο πανηγυράκι'
-
Ποιος σου λέει ότι εμένα δεν με πονάει η αύξηση και η κάθε αύξηση ρε Κωνσταντίνε; Μήπως νομίζεις ότι στα Σούρμενα τρυγάμε τα Ευρώδεντρα; Ή ότι δεν θα ήθελα να κάνω κάτι καλύτερο με τα χρήματα που δίνω στα διόδια; Απλά πιστεύω ότι αν είναι άδικο μια φορά για εμένα να πληρώνω διόδια, είναι 10 φορές πιο άδικο να περιμένω απο τον φορολογούμενο να τα πληρώσει ώστε να πηγαίνω εγω πιο γρήγορα και άνετα.
-
Αν διπλασιαστούν θα εξακολουθείς να πληρώνεις αδιαμαρτύρητα?
-
Δεν θα διπλασιαστούν. Το ερώτημα στερείται λογικής βάσης.
Παρόλα αυτά, για να καταλάβεις λίγο γιατί δεν είναι θέμα αβάσταχτου βάρους στον οικογενειακό προϋπολογισμό αλλά μαγκιάς, σκέψου το εξής. Πόσες διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες είδες για την συγκλονιστική αύξηση στην τιμή της βενζίνης ως αποτέλεσμα της φορολογίας; Πόσα πανό, οργανώσεις κινήματα και επιτροπές; Και ομως, αν είναι κάτι που πραγματικά έχει πονέσει την τσέπη όσων πηγαίνουν καθημερινά στην δουλειά τους είναι η βενζίνη πολυ περισσότερο απο τα διόδια.
-
Το φανταζόσουν 2 χρόνια πριν οτι η βενζίνη θα πήγαινε 60% πάνω τόσο σύντομα? Και τότε αν σε ρώταγα κάτι αντίστοιχο, θα μου ελεγες οτι το ερώτημα στερείται λογικής βάσης. Όπως επισης οτι ΔΕ θα ανέβαινε ο ΦΠΑ, ΔΕ θα γινόντουσαν άλλες περικοπές μισθών κτλ... Τι σε κανει τόσο σιγουρο οτι σε 2-3 χρονια δε θα εχουν διπλασιαστεί?
-
Δεν σε πρόλαβα. Δες λίγο το προηγούμενο μήνυμα μου, αν θέλεις.
Αν όντως διπλασιαζοντουσαν τα διόδια, θα χρησιμοποιούσα το αυτοκίνητο λιγότερο, θα έκανα car pooling, θα την έψαχνα για μηχανή, θα χρησιμοποιούσα πολυ περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφορας. Στη φάση ύφεσης που είμαστε τώρα όμως εξακολουθώ να θεωρώ το σενάριο σου απίθανο.
-
Μπο@#@#λο κράτος, με τσατσά τους πολίτες του.
Και επειδή οι πο@#@νες έφυγαν, όπου νά΄ναι θα κλείσει. -
@ taurus
Το γεγονός ότι υπάρχουν συμβάσεις αυτό μου αρκεί. Τώρα αν το κράτος σε παράβαση αυτών που έχει το ίδιο θεσπίσει αποφασίσει να διπλασιάσει την τιμή των διοδίων τότε δεν νομίζω ότι αυτό δεν θα γινόταν με τα διόδια υπό κρατικό έλεγχο. Αυτό γιατί η εύκολη πάντα λύση ήταν η αύξηση των φόρων και φυσικά το επιπλέον ζέψιμο αυτών που πληρώνουν.
Το θέμα είναι τι υπηρεσίες απολαμβάνουμε τώρα και τι υπηρεσίες είχαμε ότι οι δρόμοι ήταν στο σφιχτό εναγκαλισμό των κρατικών υπηρεσιών. Γιατί εδώ έχουμε το σχιζοφρένες ότι μέλη του φόρουμ που ξιφουλκούν κατά της κρατικής ΔΕΗ και των κρατικοδίαιτων συνδικαλιστών να ομιλούν και για τα λαμόγια ιδιώτες στους αυτοκινητόδρομους. Τώρα πως το ίδιο φυσικό πρόσωπο είναι ο φτωχός πλην τίμιος παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας από τη μία πλευρά και ο κακός και αιμοσταγής διοδιολάγνος από την άλλη αυτό δεν μπορώ προσωπικά να το εξηγήσω.
ΥΓ. Θα φανταζόσουν ποτέ τα μέτρα του ΓΑΠ να τα είχε πάρει ο ΚΚ?? Οι συνδικαλιστές θα είχαν βάλει στη βουλή με ΠΑΟ που θα είχαν στήσει στο Καλλιμάρμαρο και στα γραφεία της ΓΣΕΕ, ΓΕΝΟΠ, ΑΔΕΔΥ. Αλλά τώρα που ο ΓΑΠ τους τράβηξε το χαλάκι από τα πόδια τριγυρνούν κοιτώντας στο δάπεδο και είναι εξαφανισμένοι από το πρωί ως το βράδυ.
ΥΓ (2). Το καρούλι μου καίει 5.5~5.8 λίτρα στα 100 km για κίνηση με 120 km/h. Για να πάω και να έρθω από Θεσσαλονίκη (1000+ km) θέλω δηλαδή 58 λίτρα. Η αύξηση κατά 60 λεπτά σημαίνει επιβάρυνση 30 €. Η αντίστοιχη επιβάρυνση από τα διόδια είναι 20€ (από 20 στα 40). Αλλά δεν βλέπω κανένα όπως λέει ο Χ.Λ. να διαμαρτύρεται για το τελευταίο. Και αυτό για το δικό μου αμάξι. Σε ένα αμάξι με κατανάλωση 8 ή 10 λίτρα στα 100 όπου η επιβάρυνση 48 ως 60 € τι γίνεται; Μας φταίνε και σε αυτό οι κακές εταιρείες των διοδίων;
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!