Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2011 (All Rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2011 (All Rounds)
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 35
    • 36
    • 21 / 36
    WRC
    62
    720
    1227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      http://www.autoblogger.gr/blog/?p=48#more-48

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thvarveris last edited by

        Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι έχει ξαναγίνει λάθος με προάφιξη με τους MacRae - Grist (εποχή focus) με το Mac Rae θυμάμαι να ειρωνεύεται τον Nicky Grist για το γεγονός σε δηλώσεις του στην τηλεόραση, ενώ ο Grist ήταν δίπλα του το αυτοκίνητο!
        Πάντως σε αυτό το επίπεδο εμπλοκής είναι πραγματικό έγκλημα το λάθος αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-em last edited by

          Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
          http://www.autoblogger.gr/blog/?p=48#more-48

          ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ ???

          ΦΙΛΙΚΑ,

          'EL-EM'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s-loeb last edited by

            Τέρμα ο αγώνας για τον Jari.!!ΚΡΙΜΑ γιατί ήτανε εξαιρετικός και το πάλευε..όσο ποτέ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theo13 last edited by

              ελεος με αυτη τη φορντ. ενα αξιοπιστο αυτοκινητο δεν μπορει να δωσει!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                s-loeb last edited by

                Μπορεί να το κοπάνησε και αυτός..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nafpaktos last edited by

                  Ο χρήστης el-em έγραψε:

                  http://www.autoblogger.gr/blog/?p=48#more-48

                  ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ ???

                  ΦΙΛΙΚΑ,

                  'EL-EM'

                  Το είχα διαβάσει παλιότερα και το έχω κρατήσει στο σκληρό για αρχείο γιατί είναι αρτιότατο.Ας αρχίσω και γω τώρα τις ερωτήσεις-απορίες.Αν και έχω βρεθεί σε εκκίνηση ειδικής κάποια πράγματα μου έχουν διαφύγει εντελώς.Οταν το αυτοκίνητο περνά την ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα του Σ.Ε.Χ δίνει το carnet για να ελέγξει κάποιος το χρόνο?(φαντάζομαι πως ναι.Ρωτάω γιατί το carnet αναφερεται μόνο στην κόκκινη πινακίδα)Αν εμφανιστεί νωρίτερα ή αργότερα(στην ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα )και χρεωθεί ποινή δίνει το carne σε κάποιον που βρίσκεται εκεί?( ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα ).Ποιός ο λόγος ύπαρξης της κίτρινη πινακίδας αφού δε νομίζω να διευκολύνει σε κάτι(νομίζω η κοκκινη αρκεί).Η ποινή με ποιό τρόπο φαίνεται στο carne?Και κάτι τελευταίο ,αν κάποιος αργήσει μερικά λεπτά να εμφανιστεί στο Σ.Ε.Χ και μπούν κάποια αυτοκίνητα στην ειδική και εμφανιστεί μετά ,τι χρόνο εκκίνησης του δίνουν?Και τι γίνεται με τους χρόνους εκκίνησης αυτών που είναι μετά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                    Αν και έχω βρεθεί σε εκκίνηση ειδικής κάποια πράγματα μου έχουν διαφύγει εντελώς.Οταν το αυτοκίνητο περνά την ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα του Σ.Ε.Χ δίνει το carnet για να ελέγξει κάποιος το χρόνο?(φαντάζομαι πως ναι.Ρωτάω γιατί το carnet αναφερεται μόνο στην κόκκινη πινακίδα)Αν εμφανιστεί νωρίτερα ή αργότερα(στην ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα )και χρεωθεί ποινή δίνει το carne σε κάποιον που βρίσκεται εκεί?( ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα ).Ποιός ο λόγος ύπαρξης της κίτρινη πινακίδας αφού δε νομίζω να διευκολύνει σε κάτι(νομίζω η κοκκινη αρκεί).

                    Σαφώς διευκολύνει σε κάτι η κίτρινη, στο να μην υπάρχει συνωστισμός πριν από το ΣΕΧ. Και κανονικά, αν κάποιος μπει νωρίτερα με σκοπό να 'ρεμβάσει', θα πρέπει να του δωθεί ο αντίστοιχος χρόνος στο καρνέ και όχι ο ιδανικός του. Το καρνέ βεβαίως δεν το δίνει αμέσως μόλις περάσει την κίτρινη, ώστε να ξέρει ο κριτής αν μπήκε στο σωστό χρόνο ή όχι, όταν όμως φτάσει μπροστά του, στην κόκκινη δηλαδή, και εφόσον ειχε και το νου του ο κριτής και τον πήρε χαμπάρι, το 'καπελάκι' του θα το φάει, δεν το γλιτώνει. Αν κατάλαβα καλά, αυτή ήταν η απορία σου.

                    Η ποινή με ποιό τρόπο φαίνεται στο carne?

                    Στο καρνέ φαίνεται απλά ένας χρόνος, δε σημειώνει κάτι ιδιαίτερο ο κριτής. Απλά όταν γίνουν οι προσθαφαιρέσεις στη γραμματεία μετά τη μετάδοση των χρόνων, θα φανεί εκεί.

                    αν κάποιος αργήσει μερικά λεπτά να εμφανιστεί στο Σ.Ε.Χ και μπούν κάποια αυτοκίνητα στην ειδική και εμφανιστεί μετά ,τι χρόνο εκκίνησης του δίνουν?Και τι γίνεται με τους χρόνους εκκίνησης αυτών που είναι μετά.

                    Ας υποθέσουμε οτι ο αγώνας ειναι δίλεπτος, δηλαδή μπαίνουν στην ειδική κάθε 2 λεπτά. Από το ΣΕΧ στην αφετηρία υπάρχει διάστημα τουλάχιστον 3 λεπτών. Το 'τουλάχιστον' το γράφω, για την περίπτωση που ανέφερες, το ιδανικό είναι τα 3 λεπτά ακριβώς. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία η όποια έξτρα αναμονή, καθώς ο χρόνος για το επόμενο ΣΕΧ μετράει από την αφετηρία της ε.δ. και όχι από το ΣΕΧ. Πάμε λοιπόν να κάνουμε ένα παράδειγμα σαν αυτό που ανέφερες. Έχουμε 5 αυτοκίνητα με τους εξής ιδανικούς χρόνους για το ΣΕΧ:

                    [list:1kxh33oa]1--->10.12
                    2--->10.14
                    3--->10.16
                    4--->10.18
                    5--->10.20[/list:u:1kxh33oa]

                    Η σειρά εκκίνησης σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να ειναι.

                    [list:1kxh33oa]1--->10.15
                    2--->10.17
                    3--->10.19
                    4--->10.21
                    5--->10.23[/list:u:1kxh33oa]

                    Έστω οτι το 2 αργει και έρχεται 10.17 και έχουμε

                    [list:1kxh33oa]1--->10.12
                    3--->10.16
                    2--->10.17
                    4--->10.18
                    5--->10.20[/list:u:1kxh33oa]

                    Φυσικά ο αγώνας θα πρέπει να παραμείνει δίλεπτος και να μην κάτσει κανείς στο χώρο μεταξύ ΣΕΧ και αφετηρίας για λιγότερο από 3 λεπτά, οπότε η σωστή σειρά εκκίνησης σε αυτήν την περίπτωση ειναι

                    [list:1kxh33oa]1--->10.15
                    3--->10.19
                    2--->10.21
                    4--->10.23
                    5--->10.25[/list:u:1kxh33oa]

                    μέχρι να υπάρξει κάποιο κενό πιο μετά και να μαζευτεί ο χρόνος αναμονής. Βεβαίως έτσι δημιουργήθηκε ένα κενό 4 λεπτών μεταξύ του 1 και του 3, το οποίο θα μαζευτεί λογικά σε κάποια προγραμματισμένη ανασυγκρότηση. Το 2 θα συνεχίσει να εκκινεί μετά το 3 μέχρι το τέλος της ημέρας ή και του αγώνα, αν δεν αλλάξει η σειρά εκκίνησης την επόμενη (πράγμα σπάνιο).

                    Έχουμε και την περίπτωση που το 2 ερχόταν -ας πούμε- στο ίδιο λεπτό με το 4, δηλαδή 10.18. Τότε παίρνει εκκίνηση πρώτο αυτό που πέρασε πρώτο από το προηγούμενο ΣΕΧ (αυτό φαίνεται στο καρνέ), δηλαδή το 2, με χρόνο 10.21 και το 4 φευγει 2 λεπτά μετά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:

                      Αν και έχω βρεθεί σε εκκίνηση ειδικής κάποια πράγματα μου έχουν διαφύγει εντελώς.Οταν το αυτοκίνητο περνά την ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα του Σ.Ε.Χ δίνει το carnet για να ελέγξει κάποιος το χρόνο?(φαντάζομαι πως ναι.Ρωτάω γιατί το carnet αναφερεται μόνο στην κόκκινη πινακίδα)Αν εμφανιστεί νωρίτερα ή αργότερα(στην ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα )και χρεωθεί ποινή δίνει το carne σε κάποιον που βρίσκεται εκεί?( ΚΙΤΡΙΝΗ προειδοπιητική πινακίδα ).Ποιός ο λόγος ύπαρξης της κίτρινη πινακίδας αφού δε νομίζω να διευκολύνει σε κάτι(νομίζω η κοκκινη αρκεί).

                      Σαφώς διευκολύνει σε κάτι η κίτρινη, στο να μην υπάρχει συνωστισμός πριν από το ΣΕΧ. Και κανονικά, αν κάποιος μπει νωρίτερα με σκοπό να 'ρεμβάσει', θα πρέπει να του δωθεί ο αντίστοιχος χρόνος στο καρνέ και όχι ο ιδανικός του. Το καρνέ βεβαίως δεν το δίνει αμέσως μόλις περάσει την κίτρινη, ώστε να ξέρει ο κριτής αν μπήκε στο σωστό χρόνο ή όχι, όταν όμως φτάσει μπροστά του, στην κόκκινη δηλαδή, και εφόσον ειχε και το νου του ο κριτής και τον πήρε χαμπάρι, το 'καπελάκι' του θα το φάει, δεν το γλιτώνει. Αν κατάλαβα καλά, αυτή ήταν η απορία σου.

                      Με τη διευκρίνηση, ό,τι αν μπει στην κίτρινη στο λεπτό που προηγείται του 'ιδανικού' του τότε δεν τρώει 'καπέλο' (προπορείας = 1 min), έχει αυτό το δικαίωμα. Οταν δώσει το καρνέ στον κριτή, τότε 'χτυπάει' ο χρόνος.

                      Για το θέμα του συνωστιμού που αναφέρεις, να το εξηγήσω διαφορετικά στο φίλο nafpaktos: επειδή στην απλή διαδρομή κάθε αυτοκίνητο κινείται με το δικό του ρυθμό, άλλος αγχώνεται και βιάζεται, άλλος χαλαρός, άλλος σταματάει για ένα κατούρημα, η κίτρινη είναι το σημάδι ότι 'έφτασες στο ΣΕΧ' και λειτουργεί ως 'πύλη', ώστε ο καθένας μπαίνει στο ΣΕΧ όχι συμφωνα με τη σειρά που έφτασε αλλά σύμφωνα με τη σειρά που πρέπει.

                      Αυτό που πρέπει να έγινε στην Αργεντινή είναι να έδωσε το καρνέ (για λίγα δευτερόλεπτα ενδεχομένως) ΠΡΙΝ μπει το 'ιδανικό' λεπτό, οπότε ο κριτής, όπως και ήταν υποχρεωμένος, 'χτύπησε' το χρόνο που πήρε το καρνέ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aggelosf last edited by

                        Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                        :hmmm: Μπορεί να το κοπάνησε και αυτός..

                        Στο msfree διάβασα ότι κάπου το προσγείωσε ανώμαλα και έσπασε την ανάρτησή του

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          http://www.veemi.com/embed.php?v=CtKOa4 ... premium.tv

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Γρηγορη περιληψη αγωνα: αν και κοντεψε να καταστραφει την πρωτη ημερα ο Λεμπ ξανακερδισε γιατι ο Οζιε εσπασε ξανα υπο πιεση, το Φορντ ή/και οι οδηγοι τους ειναι μια κλαση κατω και ο Πετερ ειναι απλως ο Πετερ. Επισης στην power stage φανηκε ξεκαθαρα στο φλατ μετα το σπλιτ οτι ο Πετερ εχει ακριβως τα ιδια αλογα με τον Λεμπ. Μισο πανω στο σπλιτ, μισο πανω στον τερματισμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s-loeb last edited by

                              ΚΡΙΜΑ για τον Ogier, έχασε τον αγώνα μέσα από τα χέρια του..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s-loeb last edited by

                                Ο χρήστης aggelosf έγραψε:

                                :hmmm: Μπορεί να το κοπάνησε και αυτός..

                                Στο msfree διάβασα ότι κάπου το προσγείωσε ανώμαλα και έσπασε την ανάρτησή του

                                Ναι όντως ίσως αν είναι και έτσι..Θ α μάθουμε..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                                  :hmmm: Μπορεί να το κοπάνησε και αυτός..

                                  Στο msfree διάβασα ότι κάπου το προσγείωσε ανώμαλα και έσπασε την ανάρτησή του

                                  Ναι όντως ίσως αν είναι και έτσι..Θα μάθουμε..

                                  Σε video του wrc.com φαίνεται να χτύπησε βράχο που ήταν στη μέση του δρόμου.

                                  _

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    Τι εκανε παλι ο κοντος
                                    και ερχονται και τα ασφαλτινα σε λιγο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theo13 last edited by

                                      respect στον κοντο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fabiawrc last edited by

                                        τι ρισπεκτ μωρε τον σιχαθηκα πια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                                          τι ρισπεκτ μωρε τον σιχαθηκα πια...

                                          Τα έχει κάνει όλα ίσιωμα...

                                          _

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sp0 last edited by

                                            Ότι και να πούμε, ότι και να γράψουμε, ο κοντός είναι ακόμα αλλού.....

                                            (και σε θέαμα με αυτά τα αυτοκίνητα δεν υστερεί καθόλου....)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 21 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr