-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
fixed όπως λέμε φιξάκι, ακα μονοτάχυτο
άιντεεεε όλα εγώ πρέπει να τα λέω....ΥΓ πλάκα κάνω μην παρεξηγηθώ.
Υπάρχει μία μεγάλη διαφορά μεταξύ φίξ τζίαρ και μονοτάχυτου, καθώς το φιξ είναι μεν μονοτάχυτο, αλλά δεν έχει ελεύθερο οπότε, οι τροχοί κινούνται με την ίδια ταχύτητα με τα πετάλια επί τη σχέση μετάδοσης βέβαια. Το αποτέλεσμα? Δεν μπορείς να σταματήσεις να κάνεις πετάλι! Εάν προσπαθήσεις να σταματήσεις να κάνεις πετάλι, στην καλύτερη περίπτωση θα επιβραδύνεις σαν πατάς φρένο. Για αυτό τον τελευταίο λόγο, ενώ είναι υποχρεωτικό να είναι εφοδιασμένα με φρένα, έχει γίνει μόδα να τα βγάζουν και φρενάρουν μόνο με τα πετάλια. Προσοχή, δεν μιλάμε για μηχανισμό με 'κόντρα' πετάλι, είναι διαφορετικό.
Τα περισσότερα σύγχρονα φιξ τζίαρ έχουν από τη μία μεριά του τροχού φιξ κέντρο, και από την άλλη κλασσικό με ελευθερο, οπότε μπορείς να 'ψηθείς' με τη μία ταχύτητα πριν βάλεις το φιξ. Είναι για μένα τα πιο όμορφα και τα πιο στυλάτα, αλλά τελειώς ακατάλληλα για άπειρους αναβάτες στην Αθήνα...
-
Εδω στη Πατρα ο πιο ευκολα προσβασιμος για αγορα ειναι ο Μανιατοπουλος, οποτε ισως παρω κανενα ideal.
Οι διαδρομες μου θα ειναι κυριως αστικες και γυρω γυρω απ τη πολη, αν παρω τελικα ποδηλατο. Εχετε καμια προταση και καμια συμβουλη για το τι πρεπει να προσεξω, δω;
Επιπλεον ποιο ειναι το ελαχιστο ποσο για να παρεις κατι καλο; -
ορθόν, αλλά όπως λες τα περισσότερα έχουν φλιπ φλοπ κέντρο και ήθελα να δώσω στον παραπλανηθέντα υπουργό carfanatic να καταλάβει.
επίσης συμφωνώ οτι είναι πολύ δύσχρηστα, αν όχι τελείως ακατάλληλα, και οτι είναι θέμα μόδας και τρεντιάς 99,99999999% -
Ορθώς. Και το συγκεκριμένο φλιπφλοπ έχει. Παρέλαβε σήμερα χωρίς δεστρες για τα πόδια και έτσι, η πρώτη σαβούρα του φίλου μου πήρε παράταση μιας μέρας ( επειδή έβαλε την νορμαλ single speed πλευρά του hub).
[ ξεκατίνιασμα mode on] Όσον αφορά το ποσοστό, και.. λίγο λες! Είχε πάρει ένα giant entry level mtb, αξιοσέβαστο ( 280ε, νομίζω full acera). Και ξαφνικά bam, paranoia: hype fever. Στην αρχή εκδηλώθηκε με ένα υπερτιμημενο και under-specced macbook, συνέχεια πήρε μια slr ( 500D), και ήρθε η ώρα για το 'φιξακι'. Από αυτοκίνητα ( οδηγάει μόνο αυτόματα, ο μπαμπάς του εχει μια κορολα 20ετιας που λαδώνει κάθε χρόνο να περάσει κτεο. Ενδεικτικά, για να φτιάξει κάτι πρέπει να τον αφήσει το αυτοκίνητο. Τον αφήνει 1-2 φορές κάθε χρόνο. Ahahhah), του άρεσε πολύ το mini αλλά πλέον έχει πάρει τον ( πολύ ) στραβό δρόμο: «ρε άρη, ξέρεις πιο αυτοκίνητο είναι γαμάτο; Corsa opc. Έχει ενσωματωμένη σχαρα για ποδήλατα»...
...
Πίσω στο ποδήλατο: ένα charge των
620ε, με τιμή καταλόγου υποτίθεται 745ε +28ε μεταφορικά Αθήνα -βόλος. Είναι τρομακτικά άβολο, ποντάρω ότι στο εξάμηνο θα το στερεώσει με μια στυλάτη γωνία σε τοίχο στο σπίτι του, καθώς είναι αρκετά αγύμναστος και η θέση οδήγησης του δεν αστειεύεται. Βάρος κανονικό ( θα περίμενε κανείς να είναι πιο ελαφρύ καθώς είναι απαλλαγμένο από τα περιττά ).
Τον είδα λίγο δυστακτικό στην αναμενομενη εκδήλωση ενθουσιασμού όταν παίρνεις ένα καινούριο 'παιχνίδι', και ρώτησα:
-νιώθεις ότι έδωσες πολλά για αυτό που πήρες, ε; ( εννοώντας ότι για να ζήσεις την εμπειρία του φιξντ, δε χρειάζεται να δωσεις τέτοιο πόσο. Αν θες, το καταφέρνεις με κάτι λιγοτερο από 130ε π.χ.)
-Ε, ναι ρε. Ξενερωσα σήμερα.. Το προηγούμενο μοντέλο γαμουσε πάντως. Ήταν μαύρο με άσπρες ρόδες, άσπρη σέλα, άσπρες λαβες, κόκκινη αλυσιδα, ήταν από την αρχή στυλατο δε χρειαζόταν να κανείς τίποτα.
-...
Παιδιά, θα βάλει 150ε ζάντες, θα αλλάξει τιμόνι, σέλα για να του αρέσουν τα χρώματα.. Wtf? και μιλάμε για έναν ανθρωπο ο οποίος δυσκολεύτηκε αρκετά να τα βρει τα λεφτά ( εντάξει δεν πειναει κιόλας, αλλά έχει κρατήσει το κινητό του 5 χρόνια, έχει μια 14αρα τηλεόραση, ο μόνος του υπολογιστής είναι ένα 13ερι λάπτοπ ( Πολυτεχνείο είμαστε, τα βρίσκει σκούρα σε πολλά) κ.λπ. και ολ´αυτά γιατί; Γιατί του χτυπήθηκε τατουάζ στο μυαλό ότι άπαξ και έχεις χρωματιστό φιξντ, είσαι δεν ξέρω και εγώ ποιος.. Βασικά αν το χαρεί και το λιωσει, μου φτάνει και μου περισσεύει, ας δώσει την 900αρα του να ηρεμήσει. Έλα όμως που την βλέπω εγώ την αγγελία να έρχεται..
Τελωσπαντων, όχι οτι είναι κάτι άγνωστο αυτό που περιγράφω, αλλά είναι αξιοπερίεργο πως μπορεί να παρασυρθεί κάποιος και να επενδύσει σε κάτι που δεν τον ενδιαφέρει πραγματικά. Now that right there.. is marketing
Αναμένω να το καβαλησω σε fixed μορφή, να τσακιστώ, να τελειώνει και αυτό.. HeheSent
-
Ωραια ειναι τα φιξεντ ρε σεις
Και ο υμνος οσων αγοραζουν τετοια
Τωρα σοβαρα. Τιθεται ως επιχειρημα το μειωμενο βαρος των σταθερων εναντι της ευχρηστιας και της ευκολιας αυτων με ταχυτητες? Ποιος ο λογος να ταλαιπωρεισαι και να ψοφας στη παραμικρη ανηφορα? Μονο αν εισαι τιγκα γυμνασμενος μπορεις να καβαλας τετοιο ποδηλατο καθημερινα.
Ειχε o παππους μου ενα αρχαιο σοβιετικο με κοντρα, το πηγαινε σιγουλια σιγουλια. Ευτυχως που υπηρχα εγω και του εδειχνα(του ποδηλατου) το σωστο δρομο προς το ταφο. Το ειχα λιωσει στις κολιες Κωλοπαιδαραδες, καναμε διαγωνισμους ποιος θα κανει μακρυτερη κολια και αλλα τετοια σαχλα (φτιαχναμε βομβες απο τσιμεντο, πεταγαμε κοτρωνες σε δεξαμενες λαδιων για αγροτικα μηχανηματα στο διπλανο εργοστασιο. Βαζαμε κερματα, παπουτσια, οδικους κωνους, πετρες, το κολατσιο της μαμας, πανω σε ραγες τρενου)Κανενας που να κανει/εκανε ΒΜΧ υπαρχει εδω?
-
ρε ντροπιαστικό σοβιετικό απόβλητο δεν μας νοιάζει πως περνάει ο μέσος μεθυσμένος ξέκαβλος ρωσοέφηβος την άπειρη ώρα του στην ραδιενεργή ρωσική στέπα. είσαι αρνητικός στο κονσεπτ διότι το έχεις συνδέσει με το βούρκο που αποτελεί το σύνολο της ανήλικης ζωής σου(και λίγο απο την ενήλικη)
και εμείς τα ίδια κάναμεβασικά όπως το αντιλαμβάνομαι το fixed ξεκίνησε ως μόδα απο τα παρατημένα πάμφθηνα ατσαλάκια που είχε στη διάθεσή του ο Αμερικάνος της πόλης. αυτό σημαίνει έλλειψη ανταλλακτικών λόγω παλαιότητας + αβέρτο τσούρνεμα = λιγότερα εξαρτήματα = fixed.
μειωμένο βάρος δεν νοείται για τα ορίτζιναλ φιξακια διότι είναι ατσάλινα. οπότε μπορείς πάμφθηνα να έχεις τα όποια πλεονεκτήματα του μονοτάχυτου αν κολήσεις με ταινία τους αντίχειρες σου ώστε να μην μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες.
για κάτι πιο μόνιμο, που επιπλέον δεν αποτρέπει τη τεχνική του μουτζώματος, ξηλώνεις shifters οr derailleurs.
όμως έτσι δεν μπορούν να μάθουν όλοι/όλες οτι είσαι τρέντυ και τούμπανο οπότε αναγκάζεσαι να τα σκάσεις όπως ο φίλος του κουτσομπόλη αποπάνω.το συμπέρασμα είναι οτι αν βασίζεσαι στο μονοτάχυτο για να γ@μήσεις καλύτερα να μιλάς ρώσικα και να έχεις τα χρήματα που θα ξόδευες σε μικρά χαρτονομίσματα στη τσέπη
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ρε ντροπιαστικό σοβιετικό απόβλητο δεν μας νοιάζει πως περνάει ο μέσος μεθυσμένος ξέκαβλος ρωσοέφηβος την άπειρη ώρα του στην ραδιενεργή ρωσική στέπα. είσαι αρνητικός στο κονσεπτ διότι το έχεις συνδέσει με το βούρκο που αποτελεί το σύνολο της ανήλικης ζωής σου(και λίγο απο την ενήλικη)
και εμείς τα ίδια κάναμεΤα λες αυτα επειδη ζηλευεις , κυκλοθυμικο, γερικο, αχρηστο, ασχετο απο tnt, wannabe κογιοτι που ειναι ανικανο να πιασει ενα annoying χαζοπουλι. πλακα κανω ε, μη μου κανεις μηνυση, δεν εχω φραγκα
Επισης η ραδιενεργη στεππα, ηταν ουκρανικη ε
Και τη περισσοτερη ζωη μου, την περασα στον ελληνικο βουρκο καβαλωντας ενα bmx τιγκα στα νικελα, -με το οποιο εντυπωσιαζα γκομενακια κανοντας σουζες στη πλατεια Συνταγματος στο βλαχοΝαυπλιο- και το οποιο μου αφησε ενα σπασμενο σαγονι ως ενθυμιο καθως και ενα ηρωικο mountain, με το οποιο εχω κατεβει τα σκαλια του Παλαμηδιου (εφηβικη ηλιθιοτητα) -
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
το οποιο μου αφησε ενα σπασμενο σαγονι ως ενθυμιοαουτς
-
Χχαχαχχχχαααχ
Sent
-
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Το μπροστά χάνει λάδια ;
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Στις 18 του Μάη, γίνεται στα Χανιά για 4η φορά τα μεγαλύτερο ποδηλατικό παιχνίδι στην Ελλάδα (...και όχι μόνο ), πάντα στην πανσέληνο του Μαΐου και λέγεται 'Φεγγάρι στη ρόδα'. Το τι ακριβώς είναι αυτό μπορείτε να το διαβάσετε στο site Ποδηλάτρεις των Χανίων, αφού είναι τόσα πολλά που δεν γράφονται.
Φέτος είμαι από την πλευρά των διοργανωτών (χρειάζονται πάνω από 50) και θα χάσω αυτή την μοναδική εμπειρία του παίκτη. Πέρσι πήραν μέρος 500 παίκτες και παίζεται σε όλη την παλιά πόλη των Χανίων και το παλιό λιμάνι, που είναι κλειστό από αυτοκίνητα. Δείτε παρακάτω το επίσημο video από το Φεγγάρι 3 και θα καταλάβετε.....
Το βίντεο αυτό παίρνει μέρος φέτος και στο Bicycle Film Festival με μικρές ταινίες γύρο από το ποδήλατο.Όποιος είναι στα Χανιά την άλλη Τετάρτη ας έρθει.
Πριν λίγο καιρό σας είχα γράψει για το 'Φεγγάρι στη Ρόδα'.
Εδώ είναι ένα βιντεάκι (όχι το επίσημο που θα βγει σε 2-3 μήνες) για να πάρετε μία γεύση από το παιχνίδι που έγινε που την προηγούμενη βδομάδα.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Είναι για μένα τα πιο όμορφα και τα πιο στυλάτα, αλλά τελειώς ακατάλληλα για άπειρους αναβάτες στην Αθήνα...Μα και για εμπειρους αναβατες η Αθηνα ειναι ακαταλληλη για ποδηλατο οποιουδηποτε τυπου...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Είναι για μένα τα πιο όμορφα και τα πιο στυλάτα, αλλά τελειώς ακατάλληλα για άπειρους αναβάτες στην Αθήνα...
Μα και για εμπειρους αναβατες η Αθηνα ειναι ακαταλληλη για ποδηλατο οποιουδηποτε τυπου...
Κάτσε ρε τζέημς μπόντ, εσύ που ελίσσεσαι με την άστον, κάνεις σβούρες και κωλίδια, δεν μπορείς να πας βόλτα με το ποδηλάτάκι
Σίγουρα κάποιοι δρόμοι θέλουν πολλά γκάτς για να τους διαβείς, και αναπνευστήρα για το καυσάεριο. Ωστόσο καλό είναι να ξέρεις τη διαδρομή από πριν για να ελαχιστοποιείς την παραμονή σου σε τέτοιους δρόμους. Ωστόσο ότι βλέπω ότι κάποιος δρόμος έχει πολύ καυσαέριο ή κίνηση, κατεβαίνω και πεζοδρομιάκι. Δατ σίμπλ.
Η ασφάλεια βέβαια είναι μία πολύ μεγάλη συζήτηση. Καλώς ή κακώς πάνω σε ποδήλατο νιώθεις πολύ πιο ασφαλής από όταν είσαι πίσω από το τιμόνι και βλέπεις ποδηλάτες και σκέφτεσαι 'μα που πάει ο μ@λ@κ@ς???'
Για αυτό βγείτε στους δρόμους, να μας βλέπουν, να μας μαθαίνουν!!
ΥΓ το φιξάκι ηθελε λίγο χρώμα παραπάνω, ρόμαν το βιντέακι με τους στυλάτους με τα γυαλία είναι απλά επικό!
-
Μια μεγαλύτερη φώτο
Πλάκα έχει.
Το πήρα χθες και είχε πολύ πέραση στις αρχιτεκτόνισσες..
Με ρωτούσαν από μόνες τους αν είναι ελαφρύ!
'Ε, εντάξει, καλό είναι' είπα. 'Σήκωσέ το να δεις'.
'Είναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ! ΟΥΑΟΥ!'
Τρεις- τέσσερις είχαν ενθουσιαστεί. -
απαπα φιξάκι....είσαι ήρωας !!
καλό κουράγιο!
ΥΓ. ωραία η μαουντενιά μπροστά.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Εδω στη Πατρα ο πιο ευκολα προσβασιμος για αγορα ειναι ο Μανιατοπουλος, οποτε ισως παρω κανενα ideal.
Οι διαδρομες μου θα ειναι κυριως αστικες και γυρω γυρω απ τη πολη, αν παρω τελικα ποδηλατο. Εχετε καμια προταση και καμια συμβουλη για το τι πρεπει να προσεξω, δω;
Επιπλεον ποιο ειναι το ελαχιστο ποσο για να παρεις κατι καλο;Αφού θα τo χρησιμοποιείς κυρίως σε πόλη, θα σου πρότεινα ενα τρεκ ποδήλατο. Η λογική των τρεκ σαν ποδήλατα είναι ότι μπορούν να πάνε πολύ άνετα και ξεκούραστα σε δρόμο, και να διασχίσουν με σχετική ευκολία πάτημενο χώμα. Αν αποφασίσεις να αγοράσεις τελικά, πρόσεξε να έχει κατάλληλη σελα για χρήση σε δρόμο, και όχι καμία σκληρή, γιατί θα κουράζεσαι εύκολα. Να προσέξεις επίσης για τo κατάλληλο μέγεθος του ποδηλατου, που καθορίζεται με γνώμονα τo ύψος σου. Εννοείται ότι πριν αγοράσεις θα τo ζητήσεις για μια μικρή βόλτα να δεις αν σε βολεύει. Όσον αφορά τα μοντέλα. Ανάλογα με τo μπάτζετ, μπορείς να κυμανθείς από 300 μέχρι 700+ για τρεκ ποδήλατο. Εγώ θα σου πρότεινα να δεις τo ideal megisto, καθώς τo θεωρώ ιδανικό για κάποιον νέο στο χώρο. Με 400 ευρώ τo αγοράζεις. Αν τα θεωρείς πολλά, υπάρχει και τo nrgetic και τo crossmo. Απλώς προτείνω τo megisto γιατί έχει καλύτερα περιφερειακά. Και να ξέρεις ότι αν αγοράσεις τελικά και κολλήσεις τo μικρόβιο, θα ψάχνεσαι συνεχώς για αναβαθμίσεις σε κάτι καλύτερο από περιφερειακά. Και δύο τελευταία από μένα, να προσέξεις πολύ αν αγοράσεις ετοιμοπαραδοτο μήπως είναι από ακυρωμενη παραγγελία και έχει κάποιο πρόβλημα, π.χ μεσαία τριβή, ή κενά. Τέλος, σου προτείνω να βάλεις σχαρακι αν δεν έχει, είναι πολύ βολικό, και να προτιμήσεις τα απλά vbrakes από δισκοφρενα, ειδικά από μηχανικα, αφού τη διαφορά ανάμεσα σε vbrakes και δίσκο θα την δεις μόνο σε λάσπη και δύσκολο χώμα, ενώ στην άσφαλτο θα ζορίζεσαι πιο πολύ, αφού ο δίσκος προσθέτει βάρος στο ποδήλατο. Αλλά όπως και να 'χει μακριά από μηχανικα.
Υ.Γ: η ideal φέτος έριξε τo επίπεδο των περιφερειακών στα νέα μοντέλα. Οπότε αν βρεις σε στοκ κάποιο περσινό μοντέλο, ή παλαιότερο, ενημέρωσε μας. Αρκεί να είναι στο μέγεθος σου. Για να έχεις μια ιδέα που κυμαίνονται οι τιμές δες εδώ.
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... 11&cat=169
-
Ο χρήστης Tirnavos έγραψε:
Τέλος, σου προτείνω να βάλεις σχαρακι αν δεν έχει, είναι πολύ βολικό, και να προτιμήσεις τα απλά vbrakes από δισκοφρενα, ειδικά από μηχανικα, αφού τη διαφορά ανάμεσα σε vbrakes και δίσκο θα την δεις μόνο σε λάσπη και δύσκολο χώμα, ενώ στην άσφαλτο θα ζορίζεσαι πιο πολύ, αφού ο δίσκος προσθέτει βάρος στο ποδήλατο. Αλλά όπως και να 'χει μακριά από μηχανικα.
Καλά, δεν είναι και τόσο τραγικό όσο το λες. Προσωπικά, με μπροστινό μηχανικό δισκόφρενο, δεν έχω παρατηρήσει κάτι αρνητικό. Σιγά το βάρος που προσθέτει στο κάτω κάτω.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Τέλος, σου προτείνω να βάλεις σχαρακι αν δεν έχει, είναι πολύ βολικό, και να προτιμήσεις τα απλά vbrakes από δισκοφρενα, ειδικά από μηχανικα, αφού τη διαφορά ανάμεσα σε vbrakes και δίσκο θα την δεις μόνο σε λάσπη και δύσκολο χώμα, ενώ στην άσφαλτο θα ζορίζεσαι πιο πολύ, αφού ο δίσκος προσθέτει βάρος στο ποδήλατο. Αλλά όπως και να 'χει μακριά από μηχανικα.
Καλά, δεν είναι και τόσο τραγικό όσο το λες. Προσωπικά, με μπροστινό μηχανικό δισκόφρενο, δεν έχω παρατηρήσει κάτι αρνητικό. Σιγά το βάρος που προσθέτει στο κάτω κάτω.
Δεν είναι τραγικό αλλά δεν προσφέρουν και τίποτε τα δισκόφρενα σε ποδήλατο πόλης. Κοστίζουν όμως και είναι βαρύτερα. Μπορείς λοιπόν να πάρεις ακριβώς το ίδιο ποδήλατο με vbrakes αρκετά φτηνότερα ή ακόμη καλύτερα με τα ίδια χρήματα να πάρεις ένα καλύτερο μοντέλο με πιο ελαφρύ σκελετό - διπλό κέρδος σε βάρος. Το βάρος πάντα μετράει σε ένα ποδήλατο.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Τέλος, σου προτείνω να βάλεις σχαρακι αν δεν έχει, είναι πολύ βολικό, και να προτιμήσεις τα απλά vbrakes από δισκοφρενα, ειδικά από μηχανικα, αφού τη διαφορά ανάμεσα σε vbrakes και δίσκο θα την δεις μόνο σε λάσπη και δύσκολο χώμα, ενώ στην άσφαλτο θα ζορίζεσαι πιο πολύ, αφού ο δίσκος προσθέτει βάρος στο ποδήλατο. Αλλά όπως και να 'χει μακριά από μηχανικα.
Καλά, δεν είναι και τόσο τραγικό όσο το λες. Προσωπικά, με μπροστινό μηχανικό δισκόφρενο, δεν έχω παρατηρήσει κάτι αρνητικό. Σιγά το βάρος που προσθέτει στο κάτω κάτω.
Ναι όντως, τo παραέκανα τραγικό. Πάντως αυτό με τo βάρος ισχύει, ειδικά όταν κινείσαι σε ανηφόρα. Δοκίμασε να οδηγήσεις τον ίδιο σκελετό με μπροστά-πίσω δίσκους και χωρίς. Θα καταλάβεις διαφορά. Και απ' ότι κατάλαβα τo παλικάρι τo θέλει για βόλτες στην πόλη. Άρα οι δίσκοι δεν αποτελούν λειτουργική ανάγκη, αλλά αισθητική. Και τα μηχανικα ειδικά, δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω σε σχέση με τα απλά vbrakes, παρά μόνο βάρος. Ειδικά οι φτηνόκατασκευες της shimano που τοποθετούνται σε χαμηλού κόστους μοντέλα. Για υδραυλικά τo συζητάμε, αλλά όχι για ποδήλατο που προορίζεται για πόλη. Εχω φιλο που είχε καψα με τα δισκοφρενα, και επειδή δεν ήθελε να ανοιχτεί αγόρασε τo ideal strobe με μηχανικα. Τo αποτέλεσμα ήταν να έχουν κενά και να μην πιάνουν καλά. Γενικά πιστεύω ότι δεν αξίζει να καταφύγει κάποιος σε μηχανικό δίσκο...
Η ζωή...ποδήλατο!