Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
3.Η ερωτηση σου ειναι ακυρη.Αυτο που επισημαινω ειναι οτι ο Πασχος χωρις κανενα επιχειρημα μας λεει οτι ο ιδιωτης θα λειτουργει με τον καταλληλο αριθμο προσωπικου.Και εγω ερωτω.Ποιο ειναι αυτο?Ο ιδιωτης με την πρωτη αναμπουμπουλα στην αγορα αρχιζει τις απολυσεις και εκει τελειωνουν τα ψεμματα περι αεργων και δουλευταραδων.Διαφορετικα ζηταει επιδοτησεις επι επιδοτησεων απο που αλλου απο το κρατος.Ο Πασχος λοιπον χωρις να επιχειρηματολογει υπονοει οτι ο ιδιωτικος τομεας λειτουργει σωστα και για αυτο το λογο πρεπει να γινουμε ενας απεραντος ιδιωτικος τομεας.Οποιοσδηποτε εχει μυαλο και βλεπει τη σαπιλα και την τρομοκρατια που επικρατει στον ιδιωτικο τομεα στεκεται απεναντι στην αποψη αυτη.
Οι κοινωνικες υπηρεσιες ΔΕΝ μπορουν να γινουν ιδιωτικες.
Δηλαδή αυτούς που απολύει στην αναμπουμπούλα του ήταν άχρηστοι; Και γιατί δεν τους απέλυε από πριν και τους κρατούσε;
Και κάτι ακόμη.
Το δημόσιο είναι πιο ικανό να διοικήσει μια επιχείρηση από έναν επιχειρηματία;
Δεν πιστευω σε αχρηστους και χρησιμους αλλα τελος παντων.Οχι δεν ηταν αχρηστοι αλλα τους απολυει..Ακριβως εκει ειναι η ενσταση μου στην προπαγανδα του Μανδραβελη..Αυτος προσπαθει να μας πεισει οτι ο ιδιωτης απολυει μονο τους αχρηστους.Σωστο η λαθος αυτο?
Με καθαρα οικονομο-τεχνικα κριτηρια και με παραδειγμα της διαφθορας της Ελλαδας ο ιδιωτης αλλα αυτο ειναι ερωτηση παγιδα.Γιατι πρωτον στην Ελλαδα εχουν εμφανιστει παρα πολλοι ανικανοι επιχειρηματιες επισης.Δευτερον σε αλλες χωρες της ΕΕ το δημοσιο κανει τη δουλεια που πρεπει να κανει.Τριτον δεν μπορουμε να αξιολογουμε τα σχολεια,τα νοσοκομεια,τα λιμανια και τους δρομους με οικονομοτεχνικα κριτηρια.Καπιταλισμο εχουμε και θα μπει και αυτο στην εξισωση αλλα δεν μπορει να γινεται πολιτικη βαση αυτου.
ΛΑΘΟΣ...!!! Ολων των ειδών οι ανάγκες έχουν κόστος.Και αυτό το κόστος κάποιος καλείται να το πληρώσει (όλοι οι πολίτες). Εκτος κι αν το κράτος και κατα συνεπεια ο Δ.Τ βρει τρόπο να λειτουργεί... δωρεάν. Αλλα και πάλι, δεν νομίζεις πως τα 11δις ζημία του ΟΣΕ πχ, απέχουν πολύ απο το 'κέρδος' που λες...;;; Νομίζω πως, πολλοί απο μας που βάλλουμε κατα του Δ.Τ, σε πρωτη φάση, θα είμασταν ΠΟΛΥ ευχαριστημένοι αν οργανισμοί σαν τον ΟΣΕ δεν ηταν ελλειματικοί. Στη συνέχεια, θα βλέπαμε και το θέμα της 'κερδοφορίας' τους.
Συνεχιζοντας απο παραπανω.Δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει μεσω ποιας ματιας το βλεπει ο καθενας.
Ο δημοσιος τομεας δεν λειτουργει για να βγαζει κερδος,πρεπει να το καταλαβουμε αυτο πριν μας παρουν και τα σωβρακα.Ο δημοσιος τομεας λειτουργει για να προσφερει υπηρεσιες για ολους (τι σημαινει αυτο?οσο το δυνατον πιο φτηνες!).Ειδικα οι βασικες υπηρεσιες οπως η υγεια και η εκπαιδευση δεν εχουν σε καμια περιπτωση σκοπο το κερδος.Ποιος τις πληρωνει?Εμεις!Αλλα το κανουμε για να προσφερονται σε ολους.αυτες οι υπηρεσιες ειναι ενας τροπος να αμβλυνονται και οι ηδη υπαρχουσες κοινωνικες ανισοτητες.
Ο ιδιωτης απο την αλλη χρειαζεται το κερδος.Αρα!1)Θα προσφερει τις υπηρεσιες πιο ακριβα αρα δεν θα εχουν ολοι προσβαση.
2)Δεν θα προσφερει καν τις υπηρεσιες επειδη δεν τον συμφερει,3)Θα τον αναγκασει το κρατος να κανει ενα απο τα δυο και θα τον επιδοτησει για αυτο με λεφτα δικα μας(Αγονες γραμμες πχ) που παλι τα ιδια σκατα θα ειναι αν το κρατος παραμεινει οπως ειναι(πελατειακες σχεσεις με πλοιοκτητες πχ)..
Η περιπτωση του ΟΣΕ τωρα..Ουτε εγω ηθελα να πληρωνω εναν τετοιον ΟΣΕ!Αυτο δεν σημαινει οτι ο ΟΣΕ δεν θα μπορουσε να ναι ενας ''οργανωμενος'' οργανισμος ο οποιος θα ειχε ισως ενα μικρο ελλειμμα(οπως εχουν και ολοι οι σιδηροδρομοι)..Θα προσεφερε τις υπηρεσιες του σε φτηνες τιμες,χωρις να σημαινει οτι θα εφερνε τα tgv.Aλλα θα ηταν για ολους!Ο ΟΣΕ παει για σεμιναριο κακοδιαχειρισης(απο τη μια) και αρπαγης χρηματων (απο την αλλη)και δεν ειναι σε καμια περιπτωση χαρακτηριστικο παραδειγμα δημοσιας επιχειρησης..Κοινωνικο οφελος θα ισουταν με το κοστος..