Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αγωνιστικής βενζίνης
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Περί αγωνιστικής βενζίνης
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 11 / 13
    Ελληνικοί Αγώνες
    30
    253
    1651
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Γιατι η SUBstandard βενζινα ειναι παρανομη?? ( το σημειο που λες '( πχ.νοθευση......παρανομος)'

      Δηλ αν καποιος απο χουϊ ή αναγκη θελησει να τρεξει με 95αρα??
      γιατι εκαψε 2 ωρες πριν τον αγωνα τον 'καλο' εγκεφαλο βρηκε ενα 'μαμα' και τον κουμπωσε απλά για να τρεξει??? ( λιγο απλοικό παραδειγμα) σαφως δεν εχει αποδοση, αλλα παρανομος γιατι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Διότι υπάρχει το ενδεχόμενο η νόθευση να βγάλει κάποια από τις ελεγχόμενες ιδιότητες εκτός των νόμιμων τιμών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fokion_sportage last edited by

          οκ εξαρταται απο το τι νοθεια εχει γινει.. αν ειναι απλή ανοθευτη 95αρα.. no problem φανταζομαι οκ ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s3 last edited by

            Nα κανω κι εγω μια χαζη προταση?
            Αφου αλλους ενοχλει η χρηση απλης κατοσταρας και αλλοι θελουν να διατηρηθει η αγωνιστικη βενζινη, γιατι δεν προτεινεται μια μεση λυση που και το κοστος θα μεινει χαμηλα και ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι?
            Δηλαδη, διατηρηση της 100 ΡΟΝ βενζινης εμποριου με προσθηκη βελτιωτικου οπως αυτο (αν αυξανει οκτανια οπως υποσχεται)
            http://torcoracefuel.net/pro-accelerator.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Πολύ δύσκολο να ελεγχθεί το τελικό αποτέλεσμα, μπορεί να βγεις παράνομος χωρίς να το θέλεις. Και πολύ ακριβότερο από απλή 100άρα...

              Το κόλπο στα καύσιμα δεν είναι μόνο τα RON/MON: ΟΚ, αυτά σου δίνουν αντικροτική ικανότητα δηλ. έξτρα αβανς (φτωχότερο μίγμα) και υψηλότερη πίεση Turbo, αλλά και το πόσο οξυγόνο περιέχει, είτε ελεύθερο (Ο2) είτε σε μορφή νιτρικών (ΝχΟ το γνωστό 'νίτρο') ή αλκοολών (πχ. μεθανόλη): αυτά σου επιτρέπουν να κάψεις περισσότερους υδρογονάνθρακες καύσιμο για δεδομένο (μέγιστο = WOT χώρια ο περιοριστής του Turbo) αέρα εισαγωγής. Αυτή είναι κυρίως η διαφορά του FIA fuel, όχι τα 'οκτάνια', αυτά είναι συγκρίσιμα (τι 100, τι 101,8).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                el-em last edited by

                Ο χρήστης scn έγραψε:

                ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΡΑΝΤΑΝΑΣ,ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΒΑΡΕΛΙΑ.
                ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΗΝ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ,ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΟΡΑΖΑΤΕ.
                ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΜΩΣ,ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ SERVICE PARK.
                ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ?

                Επειδή πιθανώς δεν έχω καταλάβει κάτι, σε παρακαλώ δώσε λίγες παραπάνω πληροφορίες. Και εννοώ το εξής: όταν γίνει έλεγχος και βρεθεί στο ρεζερβουάρ ΑΛΛΗ βενζίνη λόγω υπολειμμάτων, ποια θα είναι τα κριτήρια για να κριθεί κάποιος 'παράνομος'; Ότι βρέθηκε ΑΛΛΗ βενζίνη ή ότι δεν τηρούνται κάποια όρια μετρήσεων;

                ΑΓΑΠΗΤΕ scn,

                ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΓΩΝΑ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ 100 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Ε.Δ. ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ 200ΑΡΙΑ ΑΠΛΩΝ,ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΣΟΥ,ΘΑ ΕΠΙΡΕΑΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΛΕΓΧΟ,ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.
                ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ,ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ,ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ? Ε,ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΩΣΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΟΥ,ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΓΓΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΙΣ.

                ΦΙΛΙΚΑ,

                'EL-EM'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gf last edited by

                  Aυτό που μάλλον θέλει να πει ο scn είναι ότι η δειγματοληψία δεν πρέπει να γίνεται μόνο στο τελικό parc ferme αλλά και κατά την διάρκεια του πρώτου loop των ειδικών προς αποφυγή διάφορων 'γραφικών' καταστάσεων.

                  Επίσης σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να υπάρχει αναμονή με σύνδεσμο ασφαλείας staubli για την παροχή του δείγματος ώστε να μην βγάζεις σωληνάκια δίπλα σε καυτές εξατμίσεις κλπ.

                  Εχει προβλεφτεί πως θα συλλέγεται το δείγμα ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    31 Μαρ 2011
                    Αποτελέσματα ελέγχου καυσίμων
                    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
                    Η Εθνική Επιτροπή Αγώνων της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος ανακοινώνει τα αποτελέσματα της εργαστηριακής εξέτασης καυσίμων από το εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου, μετά την Ανάβαση Σχίνου.

                    Από τα έξι δείγματα που ελέγχθηκαν νόμιμα βρέθηκαν δύο (2), αυτά των Ανδρέα Ντόφη και Ανδρέα Μελιγκώνη. Τα υπόλοιπα τέσσερα (4), των Λεωνίδα Κύρκου, Μιχάλη Ευθυμίου, Γιώργου Καϊτατζή και Σπύρου Παπαδόπουλου βρέθηκαν εκτός των ορίων που προβλέπουν οι τεχνικοί κανονισμοί της FIA για τα καύσιμα και συνεπώς αποκλείονται από τα αποτελέσματα της Ανάβασης Σχίνου.

                    Οι οδηγοί που τίθενται εκτός των αποτελεσμάτων της Ανάβασης Σχίνου κατέθεσαν πρόθεση έφεσης, όπως είχαν δικαίωμα να κάνουν μέχρι και μια ώρα μετά την ανακοίνωση του αποκλεισμού τους και τα επιπλέον στοιχεία που θα καταθέσουν θα εξεταστούν από την Ελλανόδικο Επιτροπή
                    Hyperion εγραψε......
                    Αύριο είναι πρωταπριλιά (δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο )...

                    Ουτε κι εγω !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Ο χρήστης argi έγραψε:

                      http://www.omae-epa.gr/pressrelease/119

                      και η δευτερη αποφαση

                      http://www.omae-epa.gr/pressrelease/216

                      ( Αφορά το θεμα με τα καυσιμα της αναβασης Σχοινου)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Μια αποφαση που αυτος που την ανακοινωνει δεν κανει καν τον κοπο να την αιτιολογησει. Και ειναι κριμα να μην μαθαινεις τι μπορει να ανατρεψει τα δεδομενα μιας εργαστηριακης αναλυσης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          @Go_For_Pole
                          Φαντάζομαι κάποια ηλίθια τυπικότητα η οποία βέβαια δεν αλλάζει την ουσία της υπόθεσης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            agalanop last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                            Και ειναι κριμα να μην μαθαινεις τι μπορει να ανατρεψει τα δεδομενα μιας εργαστηριακης αναλυσης.

                            Έλα ντε. Με τέτοιες ανακοινώσεις δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσει ή να κλάψει κάποιος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • K
                              kaitatzis-giorgos last edited by

                              ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ και σαφως ειμαι αντιθετος σε αυτην την αστειοτητα επιεικως η οποια το μονο που κανει ειναι να διωχνει τους συναθλητες μας απο τον χωρο και μαλιστα τα νεα παιδια που θεωρουν οτι αδικουνται και καπελωνωνται απο εμας τους παλαιοτερους εχοντας βεβαια απολυτο δικαιο διοτι οι νομοι και οι κανονισμοι πρεπει και επιβαλεται να ειναι ισοι για ολους .Παρανομο καυσιμο σημαινει εκτος αγωνος και πειθαρχικο ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΩΤΕΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ .Το μονο ελπιδοφορο ειναι η υποσχεση καποιων που διοικουν το χωρο οτι τετοια ΧΑΛΙΑ δεν θα επαναληφθουν .(και βεβαια εγω προσωπικα ειμαι εκτος αγωνος απο μονος μου γιατι ετσι πρεπει για την δικη μου ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ τι ειπα τωρα τι ειναι ΑΥΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΛΕΞΗ .)Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  papavasiliou last edited by

                                  • 100000 Και δεν φτανουν αρε ελλαδαρα με τουσ πρωταθλιτεσου
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    agalanop last edited by

                                    Και τώρα στο Ράλλυ Κένταυρος, σύμφωνα με το site της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ:
                                    'Μετά το τέλος του αγώνα ελήφθησαν δείγματα καυσίμου από τους Καϊτατζή, Κύρκο και Κοσμόπουλο.'.
                                    Μα γιατί μπαίνουν στον κόπο; Αφού τα αποτελέσματα αναιρούνται με μια έφεση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      @Go_For_Pole
                                      Φαντάζομαι κάποια ηλίθια τυπικότητα η οποία βέβαια δεν αλλάζει την ουσία της υπόθεσης

                                      και δυστυχώς επιβεβαιώνομαι ιδού http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-epa.gr/files/apofasi kirkou.pdf το σκεπτικό της Ελλανοδίκου Επιτροπής:

                                      Ομως το Δικαστήριο έλαβε υπόψη του ότι εκ των πραγμάτων δεν κατέστη δυνατόν να εξετασθεί το δεύτερο δείγμα καυσίμου του εκκαλούντος, διότι το προταθέν από τον εκκαλούντα Γενικό Χημείο του Κράτους καθυστέρησε σημαντικά να απαντήσει στο αίτημα για έλεγχο, με αποτέλεσμα, όταν απάντησε, να μην είναι δυνατή η αξιόπιστη εξέταση του δείγματος σε οποιοδήποτε εργαστήριο.
                                      Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα την μη δυνατότητα ελέγχου του δευτέρου δείγματος καυσίμου και έτσι αφαιρείται ουσιαστικά από τον εκκαλούντα το δικαίωμα της επανακρίσεως, το οποίο όμως προβλέπεται από τους κανονισμούς.
                                      Ομως το Δικαστήριο αποφασίζει την κατάπτωση του παραβόλου της έφεσης επειδή απεδείχθη η ουσία της παράβασης, η δε απόφαση στηρίχθηκε σε αποκλειστικά τυπικούς λόγους

                                      Δε συνηθίζω το σχολιασμό αποφάσεων αγωνοδικών, δικαστηρίων κτλ. αλλά το παραπάνω είναι πρωτοφανές: επειδή κάποιος τρίτος (το ΓΧΚ δηλ. τα ζώα μου αργά) άργησε να απαντήσει (*) και παρότι δεν υπάρχει (σύμφωνα με την ίδια την Ελλανόδικο) καμία αμφιβολία για την ΟΥΣΙΑ της υπόθεσης, 'αδειάζεται' όλη η πολιτική της ΕΘΕΠΑ, 'αδειάζονται' οι τεχνικοί έφοροι και οι αγωνοδίκες, 'αδειάζεται' το ΕΜΠ, (το χειρότερο) δίνεται η δυνατότητα σε οποιονδήποτε βρεθεί παράνομος από καύσιμα να κάνει μια έφεση ζητώντας επανέλεγχο από το ΓΧΚ και έχοντας για σίγουρη την για τυπικούς λόγους αθώωση, και στο τέλος, για να είμαστε 'και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ', λέει 'ήσασταν παράνομοι κύριοι και σας την χαρίσαμε' και για κερασάκι κρατάει και το παράβολλο της έφεσης (€€€).

                                      Συμπέρασμα: πρέπει να αλλάξει ΧΤΕΣ επί το αντιδημοκρατικότερο ο κανονισμός και να λέει ότι 'τα αποτελέσματα του ελέγχου βάρους των αυτοκινήτων, καθώς και του ελέγχου καυσίμων, είναι ΟΡΙΣΤΙΚΑ και μη επιδεχόμενα αμφισβήτησης, ένστασης ή έφεσης' για να εμποδιστούν τέτοια φαινόμενα κακοδικίας και διαστρέβλωσης της έννοιας της δικαιοσύνης...

                                      (*) Ενδιαφέρον: δείτε πότε έγινε ο έλεγχος (28/3), πότε βγήκε η απόφαση των Αγωνοδικών (31/3), πότε έγινε η έφεση (4/4, μέχρι εδώ καλά) και πότε βγήκε η απόφαση (18/5 δηλαδή τι στην ευχή περίμεναν 1.5 μήνα, να ξεθυμάνουν τελείως τα δείγματα βενζίνης στα κάνιστρα ? )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        Μια διευκρινηση
                                        Επειδη με τα 'εκκαλουντα' κ.λ.π. μπερδευτηκα. πειτε μου αν καταλαβα καλα

                                        Αυτος που εκανε την εφεση - οι θυγόμενοι δηλαδη - υπεδειξαν στην ΕΘΕΠΑ σε ΠΟΙΟ εργαστηριο ( ΓΧΚ στην προκειμενη) θα στειλει τα δευτερα δειγματα για ελεγχο??

                                        Τωρα κατα τα αλλα..... τι να πουμε
                                        η FIA απαγορευσε τις πισω πτερυγες στη φεραρρι ( που λογικά ειχε ξοδεψει και μπολικά για να τις σχεδιασει) γιατι καταστρατηγουσαν το ΠΝΕΥΜΑ του κανονισμου οχι επι λεξη καποιο αρθρο..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          11 ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
                                          Ορίζονται τα παρακάτω εξουσιοδοτημένα εργαστήρια ελέγχου καυσίμων σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς:

                                          1. Γενικό Χημείο του Κράτους
                                          2. Εργαστήριο Καυσίμων και Λιπαντικών, Τμήμα Χημικών Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

                                          Σε περίπτωση που κάποιο από τα ανωτέρω εργαστήρια δεν μπορεί να ελέγξει τα δείγματα άμεσα λόγω φόρτου εργασίας ή οποιουδήποτε άλλου λόγου τότε ο έλεγχος καυσίμων θα γίνεται σε εργαστήριο που θα ορίζει η Ε.Π.Α

                                          Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται ανά πάσα στιγμή του αγώνα να έχουν διαθέσιμα στη δεξαμενή καυσίμου του αυτοκινήτου τους 3 λίτρα καυσίμου για σχετική δειγματοληψία, κατά την κρίση των τεχνικών εφόρων.
                                          Η δειγματοληψία θα γίνεται με τον εξής τρόπο : θα λαμβάνονται 3 λίτρα καυσίμου και θα τοποθετούνται σε τρία δοχεία τα οποία κλείνουν με στεγανότητα του ενός λίτρου τα οποία θα σφραγίζονται και θα υπογράφει ο αγωνιζόμενος σε κατάσταση στην οποία θα αναγράφονται οι αριθμοί των σφραγίδων των δειγμάτων το ονοματεπώνυμο του αγωνιζόμενου και του τεχνικού εφόρου οι οποίοι και θα υπογράφουν , η κατάσταση θα είναι είς διπλούν και ένα αντίγραφο θα παραλαμβάνει ο αγωνιζόμενος μαζί με ένα δοχείο με το δείγμα καυσίμου που θα επιλέγει τυχαία αυτός . Τα υπόλοιπα δύο δείγματα θα τα παραλαμβάνει ο τεχνικός έφορος και θα τα παραδίδει στην Ε.Π.Α. . Το ένα από αυτά πηγαίνει για έλεγχο στο εντεταλμένο εργαστήριο και το άλλο θα παραμένει στην Ε.Π.Α. σε περίπτωση που θα χρειαστεί επανέλεγχος . Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται από την Ε.Π.Α.

                                          http://www.omae-epa.gr/sites/default/files/10.doc

                                          Προφανώς λοιπόν ο εγκαλών αμφισβήτησε τα αποτελέσματα του πρώτου ελέγχου που έγινε στο #2 εργαστήριο από την παραπάνω λίστα οπότε η εναλλακτική ήταν το άλλο εργαστήριο της λίστας. Προφανώς η δυνατότητα 'αν καθυστερεί... ορίζεται άλλο εργαστήριο' ούτε που εξετάστηκε πρώτα άφησαν να περάσει 1.5 μήνας περιμένοντας να απαντήσει το ΓΧΚ και μετά διαπίστωσαν ότι δεν είχε νόημα ο επανέλεγχος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hannibal last edited by

                                            Nass ti psaxneis na breis?
                                            O k. Kaitatzhs ta eipe ola nomizw sthn pio panw topo8ethsh toy opws kai me thn stash toy. Den asxolh8hke kan na kanei efesh ka8oti pio ntompros apo oti fanhke sto telos..... Eimai ektos oriwn estw kai elaxista. Nai esfala apodexomai thn poinh. To idio profanws skeptiko akoloy8hse kai o k. Papadopoylos ka8ws sthn apofash pio panw eida mono ta onomata twn k. Kyrkoy kai Ey8imioy....
                                            Ta symperasmata dika sas......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 11 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr