Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 7 / 10
    Formula 1
    35
    182
    209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cavallino last edited by

      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
      Περισσότερα για το θέμα με τον Sutil:

      http://f1enigma.wordpress.com/2011/05/1 ... %CF%85-er/

      'Furthermore, please note that Mr Eric Lux does not exclude commencing an action against any other persons involved in this matter. '
      Τη γλύτωσε ο Λούης προς το παρόν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sprsk
        sprsk last edited by

        Αισιοδοξία στην κόκκινη ομάδα . Αποτελεσματική δείχνει να είναι η αναβάθμιση.
        Θα μείνει και του χρόνου ο FM είπε ο Πρόεδρος.
        Λεπτομέριες στο άρθρο στην κεντρική σελίδα των 4ΤF.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Ο Adrian Newey μιλάει για το ατύχημα του Senna και την θεωρία του. Κατά το Newey πιθανότερη αιτία αποτελεί κάποιο κλατάρισμα του πίσω δεξιά ελαστικού από θραύσματα στην πίστα. Επιβεβαιώνει την κόπωση στην κολώνα του τιμονιού και παραδέχεται ότι θα αστοχούσε κάποια στιγμή.

          Όλα όσα είπε, μαζί με τα σχόλιά μας (μου):
          http://www.f1grip.gr/news/various-news/907-senna-speaks-senna-accident.html

          Και τα λόγια του στη guardian, όπου βασίζεται το άρθρο:
          http://www.guardian.co.uk/sport/2011/may/16/adrian-newey-ayrton-senna-death

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fn1m last edited by

            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
            Επιβεβαιώνει την κόπωση στην κολώνα του τιμονιού

            Aυτό είχε γίνει αντιληπτό από την πρώτη στιγμή. Το μεγάλο ερώτημα ήταν το πότε αστόχησε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ένα ενδιαφέρον άρθρο του Scarbs για το πως λειτουργεί το blown diffuser στο off-throttle, μέσω χαρτογράφησης του κινητήρα...κάτι που λένε ότι δίνει προβάδισμα στη RBR: http://scarbsf1.wordpress.com/2010/07/1 ... s-q3-pace/

              H FIA αποφάσισε να το απαγορέψει άμεσα, αλλά οι ομάδες παραπονέθηκαν, οπότε άγνωστο πότε θα γίνει: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91481

              ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευρηματικό.

              Αν κατάλαβα καλά, στο off-throttle καθυστερούν το ignition και το σκάνε λίγο αργότερα, ώστε το μείγμα να εκρήγνυται μέσα στην εξάτμιση.

              Μπορεί να το εξηγήσει κάποιος λίγο καλύτερα?

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                Ένα ενδιαφέρον άρθρο του Scarbs για το πως λειτουργεί το blown diffuser στο off-throttle, μέσω χαρτογράφησης του κινητήρα...κάτι που λένε ότι δίνει προβάδισμα στη RBR: http://scarbsf1.wordpress.com/2010/07/1 ... s-q3-pace/

                H FIA αποφάσισε να το απαγορέψει άμεσα, αλλά οι ομάδες παραπονέθηκαν, οπότε άγνωστο πότε θα γίνει: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91481

                ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευρηματικό.

                Αν κατάλαβα καλά, στο off-throttle καθυστερούν το ignition και το σκάνε λίγο αργότερα, ώστε το μείγμα να εκρήγνυται μέσα στην εξάτμιση.

                Μπορεί να το εξηγήσει κάποιος λίγο καλύτερα?

                Και έχουν βρει τη χρυσή τομή ώστε και η βαλβίδα εξαγωγής και η εξάτμιση και η κυλινδροκεφαλή να αντέχουν τη θερμοκρασία που δημιουργεί αυτή η πρακτική, όπως επίσης να μην καταλανώνεται υπερβολική ποσότητα καυσίμου κατα τη διάρκεια του αγώνα.

                Μάγοι.

                _

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cordoba_turbogt last edited by

                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                  Ένα ενδιαφέρον άρθρο του Scarbs για το πως λειτουργεί το blown diffuser στο off-throttle, μέσω χαρτογράφησης του κινητήρα...κάτι που λένε ότι δίνει προβάδισμα στη RBR: http://scarbsf1.wordpress.com/2010/07/1 ... s-q3-pace/

                  H FIA αποφάσισε να το απαγορέψει άμεσα, αλλά οι ομάδες παραπονέθηκαν, οπότε άγνωστο πότε θα γίνει: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91481

                  ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευρηματικό.

                  Αν κατάλαβα καλά, στο off-throttle καθυστερούν το ignition και το σκάνε λίγο αργότερα, ώστε το μείγμα να εκρήγνυται μέσα στην εξάτμιση.

                  Μπορεί να το εξηγήσει κάποιος λίγο καλύτερα?

                  Αυτό είναι περσινό κόλπο.Είναι το γνωστό anti-lag που χρησιμοποιούν τα wrc και τα group n(ειδικά στα grοup n είναι αυτά τα ασταμάτητα σκασίματα που κάνουν μόλις αφήνουν το γκάζι).Στα αγωνιστικά αυτό το κάνουν γιατί άμα αφήσουν το γκάζι ρίχνει την πίεση το τουρμπο.έτσι με το anti-lag ρίχνουν συνέχεια καύσιμο,και όταν δεν πατάνε γκάζι,και δεν σταματάει να γυρίζει η τουρμπίνα ποτέ.Αρα δεν έχουν lag.Προφανώς αυτό το κάνουν στα μονοθέσια για να έχει πάντα ο διαχύτης μπόλικα καυσαέρια και να δουλέυει το blown καλύτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cordoba_turbogt last edited by

                    Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                    Ένα ενδιαφέρον άρθρο του Scarbs για το πως λειτουργεί το blown diffuser στο off-throttle, μέσω χαρτογράφησης του κινητήρα...κάτι που λένε ότι δίνει προβάδισμα στη RBR: http://scarbsf1.wordpress.com/2010/07/1 ... s-q3-pace/

                    H FIA αποφάσισε να το απαγορέψει άμεσα, αλλά οι ομάδες παραπονέθηκαν, οπότε άγνωστο πότε θα γίνει: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91481

                    ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ευρηματικό.

                    Αν κατάλαβα καλά, στο off-throttle καθυστερούν το ignition και το σκάνε λίγο αργότερα, ώστε το μείγμα να εκρήγνυται μέσα στην εξάτμιση.

                    Μπορεί να το εξηγήσει κάποιος λίγο καλύτερα?

                    Και έχουν βρει τη χρυσή τομή ώστε και η βαλβίδα εξαγωγής και η εξάτμιση και η κυλινδροκεφαλή να αντέχουν τη θερμοκρασία που δημιουργεί αυτή η πρακτική, όπως επίσης να μην καταλανώνεται υπερβολική ποσότητα καυσίμου κατα τη διάρκεια του αγώνα.

                    Μάγοι.

                    _

                    Αυτό αν δεν κάνω λάθος το χρησιμοποιούν μόνο στο q3 και μόνο στο γρήγορο γύρο τους.Γιατί με τις θερμοκρασίες που ανεβάζει αυτή η πρακτική θα έπαιρναν το μοτέρ στα χέρια σε κάθε αγώνα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Μονοι τους το εκαναν αυτο, χωρις τη Ρενο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        phaethon last edited by

                        Πρακτικά στο turn in συνεχίζει να τροφοδοτείται ο διαχύτης με καυσαέρια (αέρας είναι κι αυτά τα καημένα) και το μονοθέσιο παραμένει πολύ σταθερό. Το κολπάκι έχουν υιοθετήσει πολλοί, αλλά όχι με τόση επιτυχία ο καθένας. Αν θυμάσαι (καλά, δεν θυμάσαι, αλλά το ξαναλέω) το είχαμε παρατηρήσει όταν είχαμε πάει στο Spa πέρυσι, επισημαίνοντας ότι ΚΑΙ η McLaren ακουγόταν και φαινόταν να ξεκινούσε την εφαρμογή του σ'εκείνους τους αγώνες (το καταλαβαίνεις από τον ήχο).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gvfirefox last edited by

                          **Indian Grand Prix may get postponed to December 4th 2011
                          **
                          The Indian Grand Prix may now get postponed from October 30th to December 4th 2011.

                          Officials from the FIA (Federation Internationale de l’Automobile) will be making this move in order to avoid a clash with the Bahrain GP slated to take place back on the 2011 calendar.

                          Indian Grand Prix officials have already been asked to look for a new race date in order to accommodate the Bahrain GP this year. However, there have been no decisions taken about the postponement of race in India.

                          The final decision about reshuffling the time slots will be taken on June 3rd by the FIA. If officials give a green light for Bahrain GP to be held on October 30th , the Indian GP will take place on December 4th.

                          “I think if you are in a difficult situation, you need support (Bahrain GP). That is our responsibility. We need to give some support and it will penalise nobody to have a final answer by June 3,” Jean Todt, President, FIA, was been quoted as saying by AutoSport.

                          Πηγή: http://www.dancewithshadows.com/autoindia/indian-grand-prix-may-get-postponed-to-december-4th-2011

                          **Εκλστόουν: 'Πιθανόν να μετατεθεί το ινδικό γκραν πρι'
                          **
                          Στην αποκάλυψη πως υπάρχει σκέψη να μετατεθεί το ινδικό γκραν πρι στο τέλος της σεζόν, εφόσον διεξαχθεί το γκραν πρι του Μπαχρέιν προχώρησε ο Μπέρνι Έκλστοουν.

                          'Ναι, το εξετάζουμε' δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής του πρωταθλήματος στο πρακτορείο Reuters, στο πλαίσιο των δοκιμαστικών ισπανικού γκραν πρι, σε σχετική ερώτηση.

                          'Όλα είναι δυνατά. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε (σ.σ. να μεταθέσουμε τον αγώνα στο Δελχί για το τέλος της σεζόν), ναι', συμπλήρωσε ο 80χρονος Βρετανός, καταλήγοντας: 'Δεν είμαι σίγουρος αυτή τη στιγμή τι θα κάνω. Όλα είναι στον αέρα. Δεν έχω αποφασίσει γι΄ αυτό. Θα δούμε αν πρέπει να πάμε στο Μπαχρέιν'.

                          Πηγή: http://www.contra.gr/Motorsport/World/Formula1/324024.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sparticle last edited by

                            Ok ρε Bernie, μην αγχώνεσαι κιόλας!

                            Απλώς όταν αποφασίσεις, πες μας κι εμάς να ξέρουμε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ripper last edited by

                              Από Οκτώβριο γιατί πάει Δεκέμβριο; Ψιλο μούφα μου μοιάζει. Αν μετατεθεί θα πάει το πολύ δύο βδομάδες μετά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vassilisal last edited by

                                2 εβδομάδες μετά είναι το AD και το όλο νόημα της μετακίνησης είναι για να μπει το Bahrain στη θέση του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  st-devote last edited by

                                  Δύο ζώνες DRS από τα μέσα της χρονιάς?

                                  http://www.f1grip.gr/news/various-news/916-fia-two-drs-zones-montreal.html

                                  ... γιατί όχι ? .... μία ο ένας και μία ο άλλος ...

                                  υγ .... σήμερα στο Κυπριακό που είδα τα quals είπαν ότι στην Τουρκία είχαμε ρεκόρ προσπεράσεων σε αγώνα ... περίπου 80 !!!

                                  Για την ακρίβεια διαβάστε εδώ ....http://www.f1zone.net/site/turkey-matched-record-for-most-overtaking-moves/6933/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fn1m last edited by

                                    Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                    Δύο ζώνες DRS από τα μέσα της χρονιάς?

                                    http://www.f1grip.gr/news/various-news/916-fia-two-drs-zones-montreal.html

                                    ... γιατί όχι ? .... μία ο ένας και μία ο άλλος ...

                                    Ένα θα είναι το σημείο χρονομέτρησης οπότε μόνο ο ένας θα έχει το δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Το οποίο στο μεταξύ είναι πλέον αρκετά άδικο, γιατί αν κάποιος δεχθεί το προσπέρασμα στην πρώτη ευθεία δεν έχει καμία μα καμία ελπίδα να αντεπιτεθεί στη δεύτερη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vassilisal last edited by

                                        Καλό είναι αυτό γιατί αν μπορούσε ν' αντεπιτεθεί μάλλον θα πέρναγε λόγω του slipstream. Και θα πέρναγε ένα ταχύτερο μονοθέσιο οπότε δεν θα είχε νόημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billopoulos last edited by

                                          Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                          Δύο ζώνες DRS από τα μέσα της χρονιάς?

                                          http://www.f1grip.gr/news/various-news/916-fia-two-drs-zones-montreal.html

                                          ... γιατί όχι ? .... μία ο ένας και μία ο άλλος ...

                                          υγ .... σήμερα στο Κυπριακό που είδα τα quals είπαν ότι στην Τουρκία είχαμε ρεκόρ προσπεράσεων σε αγώνα ... περίπου 80 !!!

                                          Για την ακρίβεια διαβάστε εδώ ....http://www.f1zone.net/site/turkey-matched-record-for-most-overtaking-moves/6933/

                                          Μετρανε για προσπερασματα οι βλακειες του Μασσα και του Σουμαχερ που ολη την ωρα ηταν εκτος πιστας και τους περναγαν οι αλλοι που απλα κινουντας εντος αυτης;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ripper last edited by

                                            Για το θέμα με την επικείμενη εν μέρει απαγόρευση των blown diffusers δεν βλέπω να γίνεται και πολύ ντόρος πάντως. Θεωρητικά αυτό δεν είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των Red Bull στα δοκιμαστικά;
                                            Αν συμβεί πάντως αυτό μετά την Barcelona το πρωτάθλημα θα ξαναζωντανέψει, γιατί έτσι που πάμε θα κριθεί από τον Ιούνιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 7 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr