Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford C-Max II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford C-Max II
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 10
    • 11
    • 4 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    219
    1919
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mad_max_geo last edited by

      Καλοταξιδος!!!Ανεβασε καμια φωτο με το καλο!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikbib last edited by

        υπομονη θα ερθει μεσα ιουλιου , οποτε εχουμε ακομα!!! ας γραψει καποιος αλλος που το πηρε!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          resorter last edited by

          Καλημέρα σας,
          σκέφτομαι να αγοράσω το νέο c-max της ford και έχω πέσει σε μεγάλο δίλλημα σχετικά με τις εκδόσεις των κινητήρων με 1.6 125ps TI-VCT και του 1.6 150ps ecoboost, από θέμα κατανάλωσης και ρύπων (σύμφωνα με την μαμά εταιρεία) δεν έχουν διαφορά εκτός από εντός πόλης 8,7 και 8,8 αντίστοιχα, σίγουρα ο turbo έχει μεγάλη διαφορά στη ροπή και τα συναφή τραβήγματα αλλά πιστεύετε ότι τα 125ps δεν θα έχουν το σωστό τράβηγμα για αυτό το αυτοκίνητο και το βάρος του; και γενικά ο TI-VCT είναι αξιόπιστος κινητήρας καθώς είναι η πρώτη φορά που αγοράζω ford. Έχω διαβάσει αρκετά συγκριτικά για τους ατμοσφαιρικούς και για τους turbo Κινητήρες αλλά και πάλι δεν βγάζω συμπέρασμα.

          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Φυσικα και θα εχει σωστο τραβηγμα ο 1,6 αλλα εγω πιστευω πως αξιζει να παρεις τον ecoboost για να αποκτησεις αυτο το κατι παραπανω (δηλαδη τουρμπινα και 25 αλογα συν τις ροπες!!!).Πιστευω οτι αυτα τα 2.000€ που εχει στο περιπου παραπανω ο ecoboost τα αξιζει μεχρι το τελευταιο ευρω.Απο εμενα ecoboost!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              focusman91 last edited by

              Ο Ti- vct που εχω στο Fiesta 1,6 μου εδω και ενα χρονο δεν μου εχει παρουσιασει καποιο προβλημα. Ωστοσο πιστευω οτι σοφοτερο θα ηταν να κανεις την υπερβαση και να προτιμησεις τον Ecoboost.. Νομιζω οτι ο Ti-vct εκανε πλεον τον κυκλο του.. Επισης σκεψου οτι με τον τουρμπο θα εχεις καλυτερο τραβηγμα οταν το αυτοκινητο θα ειναι υπερφορτωμενο..
              Αν εχεις καποιες μικροαμφιβολιες για το αν ο κινητηρας θα εχει καποια προβληματα 'νεοτητας' τοτε κανε υπομονη 1-2 μηνες ακομα να ψιλοξεπεραστουν..
              Αυτα απο μενα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikbib last edited by

                να ρωτησω κατι πριν απαντησω στην ερώτηση σου. θα πάρεις αυτοκίνητο χωρίς να το κάνεις test drive? γιατι δεν το οδηγείς ο ίδιος και να κρίνεις τις ανάγκες σου?
                Και συνεχίζω ο ecoboost δεν ειναι απλά turbo ειναι vvt-i και άμεσου ψεκασμού!!!! ξέρεις τι σημαίνει αυτό? οδήγησέ το κι αν παραγγείλεις τον απλο κινητήρα , έλα μετά να μου τρυπήσεις την μυτη!!!!
                εννοείται ρε συ πως για 1500 δεν το συζητώ , χώρια η ενεργητική ασφάλεια , χώρια που θα είναι πιο ευκολοδήγητο (δε θα σου βγάζει το λάδι να το γκαζώνεις για μια προσπέραση) και άλλα πολλα.
                η ιπποδύναμη σε συνδυασμό με την ροπή έχει μια επιτάχυνση τόσο ισχυρή αλλα και ''γλυκιά'' μαζί, που δεν περιγράφεται αν δεν το οδηγήσεις!!!!!
                Οταν έχεις την ευκαιρία να πάρεις έναν τόσο προηγμένης τεχνολογίας κινητήρα δεν τον αφήνεις για να πας σε έναν απλό 16βάλβιδο του 90!!!! σου δινει κι αξια μεταπωλησης και οικονομία στα καυσιμα (παλι θα τα λεω?)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης nikbib έγραψε:
                  για να πας σε έναν απλό 16βάλβιδο του 90!!!!

                  Ε καλά, ο Ti-VCT δεν είναι ένας απλός δεκαεξαβάλβιδος του 90. Έχει τους μεταβλητούς του κι αυτός, όπως και ο Ecoboost. Εννοείται όμως ότι ο δεύτερος είναι η σοφότερη επιλογή, ειδικά αν ενδιαφέρει το σπορ της οδήγησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    resorter last edited by

                    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας,
                    για test drive έχω κάνει αίτηση εδώ και 2-3 μέρες και ψάχνουν να μου βρούν αυτοκίνητο και πιστεύω ότι σίγουρα θα έχω μια πιο ξεκάθαρη γνώμη, βέβαια το κόστος εξισορροπείται με ecoboost και trend έκδοση αλλά και ο εξοπλισμός στο titanium είναι φοβερός, αλήθεια **nikbib ** εσύ ποιά έκδοση έχεις πάρει και πόσο σου βγήκε τελική τιμή.

                    Ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikbib last edited by

                      Πηρα το 1.6 150 αλογα εκδοση titanium με ηλιοροφη και δερματινο σαλονι , 25000 αλλα βρηκα κι ενα χαρτι αποσυρσης οποτε γλιτωσα απο κει 1000 ευρω.
                      Επισης μεσα στην τιμη ειναι και φιμε τζαμια που θα μπουν εδω σε καποιο συνεργατη τους και μερικα ακομη accesories που ειχα ζητησει εγω.
                      Ολα αυτά μετά απο πολλες διαπραγματευσεις κι οχι μονο με 1 αντιπροσωπεια!!!
                      test drive εκανα στο βροχιδης-χατζης που ειναι πριν το ΙΚΕΑ θεσσαλονικη

                      ασχετο καποιος καλος ανθρωπος που το εχει παρει στην κατοχή του να πας πει εντυπώσεις και περισότερες λεπτομέρειες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        resorter last edited by

                        Άντε με το καλό και καλοτάξιδο, απόψεις από αυτούς που έχουν αγοράσει μπορείς να δεις και εδώ http://www.cmaxownersclub.co.uk/forum/2010-cmax_forums_cat9.html

                        PS: Ελπίζω να λύσανε το θέμα με τις κλειδαριές γιατί πολλοί κλειστήκανε έξω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikbib last edited by

                          εγω γιατι δε βρισκω τιποτα? κι αυτο με τις κλειδαριες τι ναι παλι? να μενουμε απο εξω απ το αυτοκινητο κλειδωμενοι? αυτο θαπει αντικλεπτικο συστημα , να μη μπορει ουτε ο ιδιοκτητης να το ανοιξει!!! ω ρε γλεντια!!!!!!
                          καλα αν μου τυχει κανενα τετοιο σκηνικο μαυρο φιδι που τους εφαγε , θα κλαψουν μανουλες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            resorter last edited by

                            Τελικά έκανα test drive 1.6 150ps το Grand C-max (το c-max ακόμα το ψάχνουνε...) ο κινητήρας είναι απίστευτος με φοβερή ροπή και πιστεύω στην ίδια έκδοση το c-max θα είναι ακόμα πιο ροπάτο αφού είμουνα με 4 άτομα μέσα και +100 κιλά περίπου από το C-max. Οι ταχύτητες μπαίνουν 'like a glove' καθώς και το εσωτερικό του φοβερά εργονομικό... μάλλον τελικά καταλήγω στον 150ps...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikbib last edited by

                              θα σε μαλωσω ξεχασες να αναφερεις πως στριβει σαν τραινο κι οτι μολις μπεις και κλεισεις την πορτα νομιζεις πως κουφαθηκες!!! (δεν ακουγεται τιποτα!!!!)
                              εγω το πατησα χαλαρα 170 και μετα αφησα το γκαζι γιατι δεν ημουν καν σε αυτοκινητοδρομο και λεω ''ξεφυγαμε''!!!
                              αντε ακομη να το παραγγειλεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                resorter last edited by

                                Είχα θίξει μόνο το θέμα κινητήρα αλλά για να πω και 1-2 πραγματάκια ακόμα... Όταν κλείνεις την πόρτα (όπως είπες) πρέπει να γίνεται πόλεμος έξω για ανακούσεις κάτι και ο κινητήρας σαν να είναι σβηστός, δεν ακούγεται τίποτα, σε φουρκέτα πάνω... δεν υπάρχει φουρκέτα δεν υπάρχει κλίση στο αμάξωμα αν και ψηλό, απλά δεν κουνιέσαι οι χώροι πίσω είναι πάρα πολύ καλοί και άνετοι όπως και το πορτ μπαγκάζ. Συμπλέκτης ακριβείας και σε απότομο φρενάρισμα η απόσβεση είναι άμεση χωρίς να καταλαβαίνεις και πολλά... τέλος ο τρόπος με τον οποίο ανεβάζει στροφές είναι γραμικός και ομαλός χωρίς απότομα ξεσπάσματα... παίρνω προσφορές...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikbib last edited by

                                  εχει δει κανεις κανενα να κυκλοφορει? ή είναι αμαξι μυθος?
                                  σοβαρα τωρα θεσσαλονικη δεν εχω δει κανενα ακομη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    paris-gr last edited by

                                    Αν και φίλος της Ford (Puma, Fiesta και τώρα Focus) το C Max για την κατηγορία που ανήκει με απογοήτευσε. Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε ομορφιά ή επιδόσεις κτλ αλλά στους διαθέσιμους χώρους, οι οποίοι είναι για εμένα το πιο σημαντικό στην κατηγορία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης nikbib έγραψε:
                                      εχει δει κανεις κανενα να κυκλοφορει? ή είναι αμαξι μυθος?
                                      σοβαρα τωρα θεσσαλονικη δεν εχω δει κανενα ακομη

                                      Είδα σήμερα αρκετά... στην αντιπροσωπεία της Ford.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikbib last edited by

                                        Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
                                        Αν και φίλος της Ford (Puma, Fiesta και τώρα Focus) το C Max για την κατηγορία που ανήκει με απογοήτευσε. Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε ομορφιά ή επιδόσεις κτλ αλλά στους διαθέσιμους χώρους, οι οποίοι είναι για εμένα το πιο σημαντικό στην κατηγορία.

                                        μπορεις να μας το αναλυσεις λιγο αυτο? δηλαδη ποιοι χωροι σε απαγοητευσανε? το ρωταω αυτο γιατι εμενα μου φανηκαν κανονικοι (για τις διαστασεις του αυτοκινητου) , ενταξει θα ηθελα τους χωρους του s-max ας πουμε αλλα μετα αντε βρες χωρο και για να το παρκαρεις!!!!

                                        Είδα σήμερα αρκετά... στην αντιπροσωπεία της Ford.[/quote]

                                        ναι στις αντιπροσωπειες εχει zeus !!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          paris-gr last edited by

                                          Αναφέρομαι αρνητικά στους μικρούς αναλογικά χώρους κρίνοντας με τα δικά μου κριτήρια και έχοντας πχ ως μέτρο σύγκρισης το Touran (γενικότερα δεν συμπαθώ την VW).

                                          Το πίσω κάθισμα είναι στενότερο με την μεσαία θέση να είναι μικρότερη των άλλων δύο. O χώρος για τα γόνατα (σημαντικό) και το κεφάλι (όχι τόσο σημαντικό) είναι επίσης μικρότερος ενώ τα καθίσματα δεν μετακινούνται μπρος πίσω. Ομοίως αρκετά μικρότερος είναι και ο χώρος αποσκευών ενώ και το μάλλον μεγάλο (αλλά εντυπωσιακό) ταμπλό δείχνει να κλέβει χώρο στο εμπρός μέρος. Και φυσικά για εμένα επίσης σημαντική είναι η έλλειψη αυτόματου κιβωτίου.

                                          Άρα για εμένα που θέλω τους μέγιστους αναλογικά χώρους σε ένα οικογενιακό αμάξι κάτω των 4,5μ το CMax δυστυχώς (και το εννοώ) απορρίπτεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikbib last edited by

                                            το touran δεν το ξερω απο κοντά αλλα.... για το c max θα συμφωνησω μαζι σου οτι το πισω καθισμα ειναι οριακο για 3 ενηλικες αλλα οσα αλλα μοντελα ειδα ηταν επισης στενα πισω. Για τα γονατα-κεφαλι δε θα συμφωνησω γιατι εκατσα κι εγω κι η γυναικα μου πισω κι ειναι σχετικα ανετο και ψηλο .Για την ελλειψη μετακινησης του καθισματος μπρος-πισω θα συμφωνησω το θεωρω μεγαλη ελλειψη!!!! Χωρος αποσκευων απ οτι βλεπω στο touran ειναι πολυ μεγαλυτερος (υποθετω στο ford οτι θυσιαζονται καποια λιτρα λογω σχεδιασης) κι εννοειται πως θα ηθελα κι εγω μεγαλυτερο χωρο!!!!
                                            Ευτυχως αυτo αντισταθμιζεται με μια μπαγκαζιερα 460 λιτρων που εχω. Το αυτόματο κιβώτιο δε με απασχολεί.
                                            Οπότε εγω εχω το μειονέκτημα του σχετικά στενού πίσω καθίσματος. Δεδομένου ότι τα επόμενα χρόνια θα κάθονται 2 νεαροί πίσω (πολύ νεαροί όμως!!!) για μια 10ετία θα είμαι μια χαρά!!!! οπότε υπάρχουν αρκετά άλλα πλεονεκτήματα που έκαναν τη ζυγαριά να ΄΄γείρει'' προς c-max (κακως κανεις που δεν τα λαμβανεις κι αυτα υποψιν)
                                            Ελπίζω να βρεις κατι καλύτερο σε χώρους (δεν ξερω και το budget σου βέβαια) αλλα όλο και κάποιο νέο μοντελάκι θα έρθει!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 4 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr