-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Οποτε φιλε Δούκα αν το αγόραζα σε 1.4 16v είναι που είναι αργό από μονο του αν του έβαζα και μια ζάντα 17άρα που σίγουρα θα έβαζα θα ήταν κυριολεκτικά τάφος το αμάξι...! Όπως βλέπω πάμε για 1.6...!Nομίζω ότι και η 16άρα σου φτάνει με 205/55 είσαι κομπλέ...
-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Οποτε φιλε Δούκα αν το αγόραζα σε 1.4 16v είναι που είναι αργό από μονο του αν του έβαζα και μια ζάντα 17άρα που σίγουρα θα έβαζα θα ήταν κυριολεκτικά τάφος το αμάξι...! Όπως βλέπω πάμε για 1.6...!Πάντως, καλή κίνηση να περιοριστείς αυστηρά στο ποσό που θα διαθέσεις για αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα να είσαι έτοιμος να δώσεις ~ το 20% αυτού για μεγάλες ζάντες
Sent from my dying iPhone
-
καλο ακουγεται το αμαξι που σε ενδιαφερει και σαν τιμη ενδοιασμο εχω μονο σε οτι αφορα αποδοση κινητηρα αν θα σε ικανοποιησει... λιγα τα 75 κακα τα ψεμματα.
-
Το δικό μας φοράει τις μαμά 15'' ζάντες με ελαστικό 195/65/15, όπως έβγαινε από το εργοστάσιο. Αυτή η διάσταση πιστεύω είναι ήδη οριακή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μην πας παραπάνω. Το πολύ-πολύ βάλτου μια όμορφη 15'' ζάντα αλουμινίου. Το αυτοκίνητο δεν είναι για περισσότερα, λόγω κινητήρα & βάρους.
Την κατάσταση σώζει η καλή ροπή & ελαστικότητα του μοτέρ, που ούτε εγώ νομίζω πως είναι μόνον 75 ίπποι, φαίνεται για 80+. Αν το οδηγήσεις, θα νιώσεις ότι είναι όντως σχετικά βαρύ, μα δε θα το αντιληφθείς ως ιδιαίτερα ψόφιο (είπαμε, ταξιδεύει πολύ άνετα &, παραδόξως, προσπερνάει αξιοπρεπέστατα). Εάν μάθεις πού αποδίδει σωστά το μοτέρ, μπορείς να κινηθείς πολύ σβέλτα, εκμεταλλευόμενος το εξαιρετικό στήσιμο & πλαίσιο του αυτοκινήτου (με το 1.6 ακόμη πιο εύκολη υπόθεση).
Σε σχέση με αυτοκίνητα της εποχής εκείνης (στα 1.3-1.4), το θεωρώ από τα καλύτερα & πιο ολοκληρωμένα, ειδικά ως συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς, εξοπλισμού, ποιότητας, ασφαλείας & value for money, αν & όχι το πιο γρήγορο, απλώς στο μέσο όρο. Για παράδειγμα, οδηγούσα για 3,5 χρόνια ένα Astra G 1.4 90 PS του 2003, πολύ καλό για την εποχή του. Μόνο σε επιτάχυνση από στάση ήταν καλύτερο, στις δε ρεπρίζ, χώρους, οικονομία & ποιότητα ήταν ισοδύναμα, αλλά σε οδική συμπεριφορά-τιμόνι-φρένα, άνεση-θόρυβο & αξιοπιστία, το Leon ανώτερο. Ούτε τόσο 'άχρωμο' όσο το Opel, όπως & κάτι Corolla-Almera-Golf της εποχής, σχεδόν ισοδύναμο σε χαρακτήρα με αντίστοιχα Megane-Xsara-Focus, που είναι συμμετοχικά & πολύ ευχάριστα στην οδήγηση (όλα τα παραπάνω τα έχω οδηγήσει αρκετά).
Ωστόσο, το 1.6 θα σε καλύψει καλύτερα, όπως σου προτείνουν όλοι. Να επιλέξεις κάποιο που να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση (προτιμότερο ένα καλοδιατηρημένο 1.4, παρά ένα μέτρια συντηρημένο 1.6, γνώμη μου...).
Αλήθεια, δε μας είπες, όμως, για τι χρήση το προορίζεις & τι οδηγούσες έως τώρα;Για να σε βοηθήσω, δες & το αντίστοιχο συγκριτικό της εποχής εκείνης:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6714
(για εμένα, το άρθρο ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα, τουλάχιστον για τα Seat - Skoda, τα οποία & έχω στις εκδόσεις του τεστ). -
Ok εντάξει άκυρο το Leon πάμε για Ibizaki...
-
γιατί άκυρο το λεον κ θες ίμπιζα?
κανουν τα ίδια λεφτά ουσιαστικά κ εσύ ζεις στην επαρχία που σαφώς το λεον είναι πιο κατάλληλο -
Είναι πιο πολύ στα μετρα μου πιστεύω... Και πιο οικονομικό και πιο γρήγορο για τα κυβικά του από το Leon... Νομίζω το Ibiza το 1.4 με τους 101 ίππους μου έρχεται κουτί...
-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Ok εντάξει άκυρο το Leon πάμε για Ibizaki...Φιλε μην ακυρωνεις το leon χωρις να το κανεις test drive...
-
Ο χρήστης JohnnyBeck100 έγραψε:
Είναι πιο πολύ στα μετρα μου πιστεύω... Και πιο οικονομικό και πιο γρήγορο για τα κυβικά του από το Leon... Νομίζω το Ibiza το 1.4 με τους 101 ίππους μου έρχεται κουτί...αν δεν έχεις θέμα με χώρους go fo it!
-
Οπως προειπαν τσεκαρε και τα 2 οδηγησε τα και μετα αποφασισε
-
Έχουμε και εμείς ένα τέτοιο στο σόι. 1.4 με 75 άλογα. Είναι πολύ τάφος. Εντάξει μπορεί να μη θές γρήγορο αμάξι για πρώτο αλλά αυτό δεν είναι καν normal. Θα το καταλάβεις αν βρεθείς σε ανηφόρα με χαμηλές στροφές π.χ. Πρέπει να έχεις φόρα για να ανέβεις και να κρατάς τις στροφές πάντα ψηλά.. Δε το συνιστώ καθόλου..
-
αλήθεια ο 1.4 75 δεν μπορεί να τσιπαριστεί να γίνει κ αυτός 101 όπως στα ίμπιζα ;
-
Είναι σίγουρο οτι ήταν ακριβώς ίδιοι κινητηρες, πλην προγράμματος?
-
Δεν ξέρω φιλε. Ας μας πει κάποιος που ξέρει...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αλήθεια ο 1.4 75 δεν μπορεί να τσιπαριστεί να γίνει κ αυτός 101 όπως στα ίμπιζα ;Ο 101 και ο 115 (fabia mk1 rs, ibiza top gun) ειναι ο ιδιος με διαφορα στο προγραμμα και οχι ο 75 με τον 101..
-
Το block του 1.4 75 άλογα (πραγματικά 80-85) ήταν κοινό με αυτό του 101 ίππων,
με διαφορές σε πρόγραμμα αλλά και κάποια σωθικά.
Ναι μεν κέρδιζε σε ιπποδύναμη ο 101, αλλά έχανε σε χαρτογράφηση όντας λιγότερο ελαστικός χαμηλά σε σχέση με τον 75.
Πάντως ο 75 ήταν συγκριτικά πιο δοκιμασμένος και αξιόπιστος,
ενώ έπαιρνε απλή αμόλυβδη και όχι υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη όπως ο 101. -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Το block του 1.4 75 άλογα (πραγματικά 80-85) ήταν κοινό με αυτό του 101 ίππων,
με διαφορές σε πρόγραμμα αλλά και κάποια σωθικά.
Ναι μεν κέρδιζε σε ιπποδύναμη ο 101, αλλά έχανε σε χαρτογράφηση όντας λιγότερο ελαστικός χαμηλά σε σχέση με τον 75.
Πάντως ο 75 ήταν συγκριτικά πιο δοκιμασμένος και αξιόπιστος,
ενώ έπαιρνε απλή αμόλυβδη και όχι υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη όπως ο 101.Σωστά όλα τα παραπάνω. Από αξιοπιστία & κάψιμο λαδιού, ο 75 με τον 101 είναι μία από τα ίδια.
Ο 101 δε θέλει υποχρεωτικά αμόλυβδη, & με 95άρα καλά πάει, ούτε χτυπάει πειράκια (έχω & τα 2 μοτέρ αυτά). -
Κι εγώ επίσης που γνωρίζω τα δύο μοτέρ, έχω την εμπειρία από τον 101
πως με απλή αμόλυβδη και χάνει ιπποδύναμη (λογικό) σε σχέση με τη σούπερ
αλλά και χτυπάει πειράκια (εκείνες τις φορές που ...δε θα ανάψουν οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων).
Οι προδιαγραφές του 101 είναι για σούπερ αμόλυβδη, αλλά με προσεκτική χαλαρή χρήση μπορεί να πάει και με απλή.Επίσης για το Leon 1.4 16V 75 (ονομαστικών) ίππων, ενώ τα πρώτα ερχόταν με ντίζα,
κάποια στιγμή έπαψε να έρχεται με τη ντίζα στο γκάζι.
Άρα παίζουν και τέτοιες διαφορές (στα ηλεκτρονικά).Κατά τα λοιπά, πολύ καλοφτιαγμένο και πλούσια εξοπλισμένο αυτοκίνητο (ειδικά κάτι εκδόσεις signo)
ειδικά για την εποχή του και τον τότε ανταγωνισμό. -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Κι εγώ επίσης που γνωρίζω τα δύο μοτέρ, έχω την εμπειρία από τον 101
πως με απλή αμόλυβδη και χάνει ιπποδύναμη (λογικό) σε σχέση με τη σούπερ
αλλά και χτυπάει πειράκια (εκείνες τις φορές που ...δε θα ανάψουν οι ενδείξεις στον πίνακα οργάνων).
Οι προδιαγραφές του 101 είναι για σούπερ αμόλυβδη, αλλά με προσεκτική χαλαρή χρήση μπορεί να πάει και με απλή.Επίσης για το Leon 1.4 16V 75 (ονομαστικών) ίππων, ενώ τα πρώτα ερχόταν με ντίζα,
κάποια στιγμή έπαψε να έρχεται με τη ντίζα στο γκάζι.
Άρα παίζουν και τέτοιες διαφορές (στα ηλεκτρονικά).Κατά τα λοιπά, πολύ καλοφτιαγμένο και πλούσια εξοπλισμένο αυτοκίνητο (ειδικά κάτι εκδόσεις signo)
ειδικά για την εποχή του και τον τότε ανταγωνισμό.Με βενζίνη 100 οκτανίων σαφώς πάει καλύτερα ο 101, μα & με την απλή 95άρα ουδέποτε είχα θέμα ως προς τη δύναμη & ως προς τη λειτουργία (πειράκια κτλ...). Ειδικά τώρα που η βενζίνη έχει φτάσει στα ύψη, δε νομίζω να ξαναμπεί 100άρα σε κανένα αυτοκίνητό μου...
Πράγματι, τα πρώτα Leon 1.4 ερχόσαντε με ντίζα & όχι με το σπαστικό ηλεκτρόγκαζο. Τέτοιο, ντιζάτο, είναι & το δικό μας (& μάλιστα το πολύ καλοεξοπλισμένο Signo), & έχει εξαιρετική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, κάτι που βοηθάει πολύ το οριακό μοτέρ, ειδικά στις εκκινήσεις.
Πάντως, παρότι σχετικά αργό, το Leon είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγησή του & άνετο. -
o 101 όντως δουλεύει καλύτερα με 100αρα βενζίνη. ειδικά στις 3 με 4,5 χλδ στροφές που δεν έχει πολύ ροπή (εκεί ο 75αρης είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ) βεβιαια, προσωπικά στο ίμπιζα παίζει να του έχω βάλει 100αρα το πολύ 5 φορές στα 6 χρόνια που το έχω
υγ το ηλεκτρογκαζο εχει μεγάλη -αρνητική- διαφορά με το ντιζάτο, αλλά μπορεί να παρει cruise control, το οποίο είναι φοβερο
"Seat Leon 2001 1.4 16v" Να το πάρω...?? Αξίζει?