-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Για το τέλος έχω μία 'χαζή' ερώτηση , ποιος ήταν αυτός που αποφάσισε συντηρητική προσέγγιση για την σχεδίαση μετά από μία αποδεδειγμένη επικράτηση των ριζοσπαστικών λύσεων τα προηγούμενα 2-3 χρόνια .
Με την παρουσίαση του φετεινού μονοθεσίου, οι επικριτές του τόνισαν τον συντηρητισμό. Κακά τα ψέματα, τότε και μένα μου φάνηκαν ως οι γνωστές κακόβουλες κρίσεις. Ούτε και τότε όμως κινηθήκαμε προς περισσότερο πρωτοποριακές λύσεις.
-
...Ferrari και 'συντηρητισμός', δεν κολλάνε με τίποτα!
Προφάσεις εν αμαρτίαις (κοινώς... μπούρδες! ) από το... πατριωτάκι(!)......
...αυτό που μπορούσαν να κάνουν έκαναν... -
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
...Ferrari και 'συντηρητισμός', δεν κολλάνε με τίποτα!
Προφάσεις εν αμαρτίαις (κοινώς... μπούρδες! ) από το... πατριωτάκι(!)......
...αυτό που μπορούσαν να κάνουν έκαναν...Δεν είναι έτσι. Είμαι ο πρώτος που επικρίνω την ομάδα μου ΑΛΛΑ αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχουν δυνατότητες. Μιλάμε για την Ρεάλ (από άποψη ιστορίας) της F1!!! Το ότι δεν έκαναν καλή δουλειά είναι αυταπόδεικτο! Το ότι είναι ικανοί για το καλύτερο όμως, επίσης! Μέρος του προβλήματος είναι και ο συντηρητισμός που επιδεικνύουν τα τελευταία 2-3 χρόνια. Μάλλον πρέπει να γίνουν βαθιές τομές και να ξυπνήσουν!
ΥΓ: Αποδεικνύεται επίσης περίτρανα το πόσο φαιδρή είναι η πεποίθηση περί οδηγών-ηγετών-εξελικτών που καθοδηγούν την ομάδα και άλλα τέτοια χαρωπά! Τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στο σχεδιαστήριο και στα εργαστήρια!
-
*Ο χρήστης *REALZEUS ** έγραψε:
Το ότι δεν έκαναν καλή δουλειά είναι αυταπόδεικτο! Το ότι είναι ικανοί για το καλύτερο όμως, επίσης!...είναι ικανοί για το καλύτερο... αλλά (απ' 'ο,τι φαίνεται) δεν το έκαναν, το άφησαν, ίσως, γι' αργότερα!!!
...τί μας λές τώρα?!... -
Κάθε άνθρωπος, οργανισμός, επιχείρηση, ομάδα, στρατός κλπ έχει κάποιες δεδομένες αντικειμενικές ικανότητες και δυνατότητες. Όταν για τον Χ λόγο δεν τις εκπληρώνει, σημαίνει ότι δεν λειτούργησε στο μέτρο των δυνατοτήτων του. Αυτό συνέβη και με τα καμάρια μας! Πες το αδράνεια, πες το κακό στρατηγικό και τεχνικό σχεδιασμό, πες το υποτίμηση των αντιπάλων και των δυσκολιών, πες το όπως θέλεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιλάμε για την Ρεάλ (από άποψη ιστορίας) της F1!!!μη με ξενερώνεις τώρα!!
Όσο για το άλλο που λες για τα σχεδιαστήρια, ναι ισχύει, αλλά τώρα. Παλιότερα που επιτρέπονταν οι δοκιμές εξέλιξης κι ένα μέτριο προς κακό μονοθέσιο με..μπόλικη αντιγραφή και άπειρα χιλιόμετρα, έπαιρνε και τίτλους μη σου πω.
-
Ένα παράδειγμα βρε αδερφέ... ιδέα δεν έχω από μπάλα!
Κακό μονοθέσιο να πάρει τίτλο; Αν πάμε πίσω μέχρι 20 χρόνια τα μόνα μονοθέσια που δεν ήταν τα καλύτερα του grid και πήραν τίτλο ήταν η Benetton το 1995 και μετά η Renault το 2006 θαρρώ. Αλλά δεν ήταν και κακά ή έστω μέτρια, αλλά τουλάχιστον τα 2α καλύτερα μονοθέσια!
-
Ο χρήστης liostemi έγραψε:
Το ότι δεν έκαναν καλή δουλειά είναι αυταπόδεικτο! Το ότι είναι ικανοί για το καλύτερο όμως, επίσης!
...είναι ικανοί για το καλύτερο... αλλά (απ' 'ο,τι φαίνεται) δεν το έκαναν, το άφησαν, ίσως, γι' αργότερα!!!
...τί μας λές τώρα?!...Όχι. Απλά προτίμησαν να μην ακολουθήσουν την οδό της καινοτομίας μάλλον λόγω φόβου σε περίπτωση που δεν τους βγει. Σίγουρα έχουν την δυνατότητα για το καλύτερο. Αυτό έχει αποδειχθεί πάρα πολλές φορές. Επίσης μέχρι και το 2008 η ομάδα δεν είχε πάψει να φέρνει καινοτομίες (μην ξεχνάμε το εμπρός ρύγχος με την τρύπα στην μέση). Από τότε και μετά το γύρισε στον full συντηρητισμό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Αποδεικνύεται επίσης περίτρανα το πόσο φαιδρή είναι η πεποίθηση περί οδηγών-ηγετών-εξελικτών που καθοδηγούν την ομάδα και άλλα τέτοια χαρωπά! Τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στο σχεδιαστήριο και στα εργαστήρια!Η φοράδα δεν έλεγε πέρισυ ότι έμαθε πολλά από τον Αλόνσο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κακό μονοθέσιο να πάρει τίτλο; Αν πάμε πίσω μέχρι 20 χρόνια τα μόνα μονοθέσια που δεν ήταν τα καλύτερα του grid και πήραν τίτλο ήταν η Benetton το 1995 και μετά η Renault το 2006 θαρρώ. Αλλά δεν ήταν και κακά ή έστω μέτρια, αλλά τουλάχιστον τα 2α καλύτερα μονοθέσια!
μπορείς να πεις και τη Ferrari του 1999 ότι δεν ήταν τόσο γρήγορη όσο η McLaren. Ή τη Brawn σε σχέση με την Red Bull του 2009, ειδικά μετά τους πρώτους 6-7 αγώνες. Ή τη McLaren που πήρε οδηγών το 2008. Σίγουρα δεν ήταν κακά μονοθέσια αυτά που αναφέρω, αλλά κατά τη δική μου άποψη δεν ήταν τα ταχύτερα του grid.
Το πιο κραυγαλέο παράδειγμα θα ήταν ίσως η Ferrari του 1997 κόντρα στη Williams, αν δεν έκανε την τραγική βουτιά ο Schumacher στην Xerez... (για να μη μιλήσω για το περσινό πρωτάθλημα και την Alonsάρα )
-
Κατά την άποψή μου η F399 ήταν ταχύτερη της αντίστοιχης McLaren. Ο Irvine έφτασε να χτυπάει τίτλο και πήραμε και των Κατασκευαστών με Μίκα Σάλο σε αρκετούς αγώνες.
Η Brawn στο πρώτο μισό της χρονιάς ήταν τόσο ανώτερη που μετά απλά έβαλε τo cruise control.
@A-Viper7... είδαμε φέτος πόσα πολλά έμαθε...
-
To 99 ούτε στον ύπνο της δεν ήταν πιο γρήγορη η Ferrari. Πιο αξιόπιστη ήταν για αυτό και έμεινε στο κυνήγι του τίτλου.
-
Η McLaren είχε μεν 7 νίκες, έναντι 6 της Ferrari αλλά συμπεριέλαβα στην κρίση μου αυτή το γεγονός ότι για μισή χρονιά η Ferrari έτρεχε με Irvine-Salo.
Ναι, pole είχε η McLaren περισσότερες αλλά στους ταχύτερους γύρους υπήρχε ισοδυναμία. Γενικά ήταν 'κλειστή' χρονιά από άποψη απόδοσης και η διαφορά γίνονταν από πίστα σε πίστα.
-
Από το Twitter του Δημήτρη Παπαδόπουλου: According to reports from Istanbul, Sutil assaulted one of the LRGP owners and badly injured him after the Chinese GP. There isnt any link. The story isnt on the internet. RAI and TF1 mentioned that Sutil had a bar fight after China. Some others reported that one of LRGP owners was a victim (Scars were visible on his throat) of an assault from a paddock person.
Για όσους δεν ξέρουν αγγλικά, σύμφωνα με αναφορές o Sutil επιτέθηκε σε έναν από τους ιδιοκτήτες της Renault σ' ένα bar στην Κίνα μετά τον αγώνα τραυματίζοντάς τον σοβαρά (υπήρχαν ουλές στον λαιμό του).
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Από το Twitter του Δημήτρη Παπαδόπουλου: According to reports from Istanbul, Sutil assaulted one of the LRGP owners and badly injured him after the Chinese GP. There isnt any link. The story isnt on the internet. RAI and TF1 mentioned that Sutil had a bar fight after China. Some others reported that one of LRGP owners was a victim (Scars were visible on his throat) of an assault from a paddock person.Για όσους δεν ξέρουν αγγλικά, σύμφωνα με αναφορές o Sutil επιτέθηκε σε έναν από τους ιδιοκτήτες της Renault σ' ένα bar στην Κίνα μετά τον αγώνα τραυματίζοντάς τον σοβαρά (υπήρχαν ουλές στον λαιμό του).
Vassilaki 8a se malwsw..... Moy 8ymizeis Ellhna dhmosiografo poy metafrazei mono ayta poy 8elei, kobei protaseis kai bgazei allo nohma sto telos.
Leei oti: Symfwna me reports apo thn Kwnstantinoypolh, o Sutil epite8hke se enan apo toys idiokthtes thn LRGP kai ton traymatise meta to Kineziko GP. Den yparxei link. H istoria den einai einai sto internet. To RAI kai to TF1 anaferane oti o sutil eixe ena kabga se bar meta to kineziko GP. Kapoioi alloi aneferan oti enas apo toys idiokthtes ths LRGP epese 8yma (eixe emfaneis oyles ston laimo toy) apo mia epi8esh poy dexthke apo kapoio atomo twn paddock.
Me liga logia alloi syndeoyne tis dyo eidhseis kai kanoyne mia kai alloi tis 8ewroyne ws dyo diaforetikes.... Diaaaaaliiiiieeeeexteeeeee!!!!!
-
Το νόημα είναι το ίδιο και αυτό έχει σημασία. Τα υπόλοιπα τα θεώρησα λεπτομέρειες και γι' αυτό δεν τα μετέφρασα. Δεν βγάζει άλλο νόημα η μετάφραση. Ξέρω ότι άλλοι κάνουν την δεύτερη αναφορά αλλά είναι μέρος την ίδιας είδησης και κατά πάσα πιθανότητα επίσης ακριβής γι' αυτό δεν θεώρησα απαραίτητο να το επισημάνω.
Επίσης, ο Δημήτρης προσθέτει: Υπάρχουν 20 ράμματα στον λαιμό του ανθρώπου της Genii Capital και ήταν 1,5εκ απο την αρτηρία. Υπάρχουν και άλλα που θα βγούν.
Κάτι άλλο σχετικά με τον MS: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91313
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Υπάρχουν 20 ράμματα στον λαιμό του ανθρώπου της Genii Capital και ήταν 1,5εκ απο την αρτηρία.Ερασιτέχνης...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κατά την άποψή μου η F399 ήταν ταχύτερη της αντίστοιχης McLaren. Ο Irvine έφτασε να χτυπάει τίτλο και πήραμε και των Κατασκευαστών με Μίκα Σάλο σε αρκετούς αγώνες.Η Brawn στο πρώτο μισό της χρονιάς ήταν τόσο ανώτερη που μετά απλά έβαλε τo cruise control.
@A-Viper7... είδαμε φέτος πόσα πολλά έμαθε...
Το ειχαμε ξανασυζητησει στο παρελθον αλλα βαριεμαι να βρω που. Συμφωνω με τον ripper οτι η Ferrari το '99 ηταν υποδεεστερη της Mclaren σε ταχυτητα. Απλα ο Mika εκεινη την εποχη εκανε λαθη ενω απο κακιστη αξιοπιστια και μαλακιες στην στρατηγικη αλλο τιποτα η Mclaren εκεινη την εποχη. Το 2000 τα μονοθεσια ηταν πανω κατω ιδια σε ταχυτητα, μια ο ενας μια ο αλλος, με ελαφρυ προβαδισμα της Mclaren. Απο το 2001 και μετα η Ferrari ηταν αεροπλανο.
-
Για το 1999, να το δεχτώ ότι ήταν ντέρμπι, το 2000 όμως ούτε κατά διάνοια.
-
Realzeus, άλλα λέμε άλλα λες.
Το 1999 η McLaren ήταν σαφώς ταχύτερη και σαφώς πιο αναξιόπιστη. Αποτέλεσμα το πήρε με ντέρμπι.
Το 2000 ήταν περίπου ισοδύναμες σε ταχύτητα (ελάχιστα μπροστά η McLaren) αλλά και πάλι πιο αξιόπιστη η Ferrari. Αποτέλεσμα το πήρε η Ferrari με ντέρμπι (ο τίτλος κρίθηκε ουσιαστικά στην εγκατάλειψη του Mika στην Indianapolis).
Αυτά είναι τα γεγονότα.
Διαφορα Νεα - Απρίλιος/Μάιος 2011