-
Παρασύρθηκα σαν παιδί και εγώ.. .Ομως δεν το κρύβω ότι τα παλιά ωραία χρονια θα με φέρουν πάλι εκεί.Θα δω τι θα κάνω...
Ενα 124 coupe 1,6 με τα όρθια vebber.Πάρτε μάτι!!!!!! ...http://www.youtube.com/watch?v=-RwHb3uy_YoΘα βάλω και αυτόν.......http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X ... related.... τον κινητήρα στο κουπέ και μετά ελάτε με r,ξαρ,μαρ,κτλ να κοντραριστούμε....
Και χωρίς μεγαλα τέλη.Και η χαρά ενος τούρμπο απο τη Modena....... http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGl ... re=related
-
papatzako συνεχιζεις ...Βρηκες μια μετρηση με το χειροτερο αποτελεσμα με το civic κ τρολαρεις . Κ το autocar το ΑΓΓΛΙΚΟ εχει μετρηση 0-100 8.1 για το civic k to autotrti 9 ακριβως. K το autobild το γερμανικο σε αρθρο του μετα απο 100 χλ χλμ... μετρησε το civic 1-2 sec πιο γρηγορο...http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 31084.html
Κ αν προσεξεις στην μετρηση του autobild περιπου 400αρι το βγαζει σε 15.1 sec ... -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Παρασύρθηκα σαν παιδί και εγώ.. .Ομως δεν το κρύβω ότι τα παλιά ωραία χρονια θα με φέρουν πάλι εκεί.Θα δω τι θα κάνω...
Ενα 124 coupe 1,6 με τα όρθια vebber.Πάρτε μάτι!!!!!! ...http://www.youtube.com/watch?v=-RwHb3uy_YoΘα βάλω και αυτόν.......http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X ... related.... τον κινητήρα στο κουπέ και μετά ελάτε με r,ξαρ,μαρ,κτλ να κοντραριστούμε....
Και χωρίς μεγαλα τέλη.Και η χαρά ενος τούρμπο απο τη Modena....... http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGl ... re=related
ωραια χρονια...
ξεκινουσες απο Αγρινιο και δεν ηξερες αν θα φθασεις ...Καμαρουλαπηγαινες ταξιδι καλοκαιρι, μουσκεμα ολοι στον ιδρωτα μεσα, το κασετοφωνο τερμα για να καλυπτει τον αερα και τη φασαρια απο το μοτερ...
αμα ειχες κλειστα παραθυρα (και καμια τρυπα στο δαπεδο) ανεπνεες και λιγο καυσαεριο για να απολυμανεις τα πΛεμονιακατεβαινες 2χλμ κατηφορα και επαιζες στοιχημα αν θα μεινεις απο φρενα στην 4η ή στην 5η στροφη...
παρκαρες το εργαλειο και δε χρειαζοσουν γυμναστηριο για τα χερια.
εριχνες καμια 100στη χριστ0παν@γιες τη μερα για τον φουστη το μαστορα που δε μπορουσε να σου ρυθμισει το καρμπυλατερ...
καλα για να κανεις προσπεραση, περιμενες κατηφορα, ευνοικο ανεμο και 2α-3η στο κοφτη (που δεν υπηρχε, με το αυτι...)
πλακα στη πλακα, προτιμω το σημερα. Δε πιστευω οτι θα αντεχα πανω απο 5 μερες ενα τετοιο αυτοκινητο. Φλωρος ε?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παραδέχομαι το Golf στις παραπάνω μετρήσεις για ΕΝΑΝ μόνο λόγο. Το 0-400 που είναι ταχύτερο του Civic. Βέβαια πρέπει να είναι και αρκετά ελαφρύτερο από ότι θυμάμαι...το τελευταιο που μ' ενδιαφερει ειναι το 0-100 και το 0-400 μετρα ας εκανε και 12!
σε ολες τις υπολοιπες επιταχυνσεις ειναι πολυυυυυυ μπροστα κι αυτο μετραει καθε μερα και στις προσπερασεις και παντου.
το αυτο και για τον varga, δεν ενδιαφερει το 0-100
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Παραδέχομαι το Golf στις παραπάνω μετρήσεις για ΕΝΑΝ μόνο λόγο. Το 0-400 που είναι ταχύτερο του Civic. Βέβαια πρέπει να είναι και αρκετά ελαφρύτερο από ότι θυμάμαι...
το τελευταιο που μ' ενδιαφερει ειναι το 0-100 και το 0-400 μετρα ας εκανε και 12!
σε ολες τις υπολοιπες επιταχυνσεις ειναι πολυυυυυυ μπροστα κι αυτο μετραει καθε μερα και στις προσπερασεις και παντου.
το αυτο και για τον varga, δεν ενδιαφερει το 0-100
τι προσπαθεις κι εσυ να εξηγησεις ?
αμα καποιος ειναι αρνητικα προδιαθετημενος για κατι , δεν του αλλαζεις γνωμη που να χτυπιεσαι..
η ατμοσφαιρα μονο ενα θετικο εχει , περισσοτερη γραμμικοτητα (και αυτο οχι παντα, αλλα συνηθως) τιποτε αλλο
τωρα αν καποιος θελει τα περισσοτερα κυβικα και μπορει να τα πληρωνει γουστο του και καπελο τουαλλα οταν φτανουμε να συγκρινουμε ενα 1400αρι με ενα 1800αρι ή διλιτρο, ακομα και αν το υπερτροφοδοτομενο 1400 ειναι πιο αργο , αυτο ειναι επιτυχια για τη τουρμπινα
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Κ αν προσεξεις στην μετρηση του autobild περιπου 400αρι το βγαζει σε 15.1 sec ...
Το Type-R, εννοείς, ε;
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Κ αν προσεξεις στην μετρηση του autobild περιπου 400αρι το βγαζει σε 15.1 sec ...
Το Type-R, εννοείς, ε;
στο λινκ του , το μονο 15.1 που βρηκα αναφερεται στο 0-130 , το οποιο βεβαια ειναι τελειως ασχετο με το 400αρι
(το s3 δηλαδη κανει 400αρι σε 14' , το 15 ειναι τρομερη υπερβολη για 140 αλογα)
-
Γιατί εγώ θυμάμαι από τη δοκιμή του ep3 από τους 4τροχούς στην Ιταλία, τότε το 2001, που έγραφε πως το μετρήσανε πρόχειρα, και τους εντυπωσίασε που έσπασε το χρόνο των 15' για τα 400, κάνοντας 14,95'. Το νέο από ότι βλέπω το έχουνε μετρήσει στα 15,1. Λογικό, και ίσως καλό αποτέλεσμα σε σχέση με το επιπλέον βάρος που κουβαλάει.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Παρασύρθηκα σαν παιδί και εγώ.. .Ομως δεν το κρύβω ότι τα παλιά ωραία χρονια θα με φέρουν πάλι εκεί.Θα δω τι θα κάνω...
Ενα 124 coupe 1,6 με τα όρθια vebber.Πάρτε μάτι!!!!!! ...http://www.youtube.com/watch?v=-RwHb3uy_YoΘα βάλω και αυτόν.......http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X ... related.... τον κινητήρα στο κουπέ και μετά ελάτε με r,ξαρ,μαρ,κτλ να κοντραριστούμε....
Και χωρίς μεγαλα τέλη.Και η χαρά ενος τούρμπο απο τη Modena....... http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGl ... re=related
ωραια χρονια...
ξεκινουσες απο Αγρινιο και δεν ηξερες αν θα φθασεις ...Καμαρουλαπηγαινες ταξιδι καλοκαιρι, μουσκεμα ολοι στον ιδρωτα μεσα, το κασετοφωνο τερμα για να καλυπτει τον αερα και τη φασαρια απο το μοτερ...
αμα ειχες κλειστα παραθυρα (και καμια τρυπα στο δαπεδο) ανεπνεες και λιγο καυσαεριο για να απολυμανεις τα πΛεμονιακατεβαινες 2χλμ κατηφορα και επαιζες στοιχημα αν θα μεινεις απο φρενα στην 4η ή στην 5η στροφη...
παρκαρες το εργαλειο και δε χρειαζοσουν γυμναστηριο για τα χερια.
εριχνες καμια 100στη χριστ0παν@γιες τη μερα για τον φουστη το μαστορα που δε μπορουσε να σου ρυθμισει το καρμπυλατερ...
καλα για να κανεις προσπεραση, περιμενες κατηφορα, ευνοικο ανεμο και 2α-3η στο κοφτη (που δεν υπηρχε, με το αυτι...)
πλακα στη πλακα, προτιμω το σημερα. Δε πιστευω οτι θα αντεχα πανω απο 5 μερες ενα τετοιο αυτοκινητο. Φλωρος ε?
Δεν είναι ακριβώς έτσι Σπύρο .Και γω προτιμώ το σήμερα αλλά τότε τα δεδομενα που αναφέρεις ήταν προνόμια οδηγικής απόλαυσης.Αλλες εποχές.Εχεις ιδεα την επιταχυνση ενος 1,6 καρμπυρατεράτου? Θα την ζηλευαν πολλά καινούρια αυτοκίνητα.
-
Ναι αλλα τι βαρος εσερναν αυτα?
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Μεγάλο, αλλά το έσερναν καλά!...Αν και είναι και πολλά μυθος.Του πατερα μου ενα 124 2λτ ηταν 980kg.Mετατροπή.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Παρασύρθηκα σαν παιδί και εγώ.. .Ομως δεν το κρύβω ότι τα παλιά ωραία χρονια θα με φέρουν πάλι εκεί.Θα δω τι θα κάνω...
Ενα 124 coupe 1,6 με τα όρθια vebber.Πάρτε μάτι!!!!!! ...http://www.youtube.com/watch?v=-RwHb3uy_YoΘα βάλω και αυτόν.......http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X ... related.... τον κινητήρα στο κουπέ και μετά ελάτε με r,ξαρ,μαρ,κτλ να κοντραριστούμε....
Και χωρίς μεγαλα τέλη.Και η χαρά ενος τούρμπο απο τη Modena....... http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGl ... re=related
ωραια χρονια...
ξεκινουσες απο Αγρινιο και δεν ηξερες αν θα φθασεις ...Καμαρουλαπηγαινες ταξιδι καλοκαιρι, μουσκεμα ολοι στον ιδρωτα μεσα, το κασετοφωνο τερμα για να καλυπτει τον αερα και τη φασαρια απο το μοτερ...
αμα ειχες κλειστα παραθυρα (και καμια τρυπα στο δαπεδο) ανεπνεες και λιγο καυσαεριο για να απολυμανεις τα πΛεμονιακατεβαινες 2χλμ κατηφορα και επαιζες στοιχημα αν θα μεινεις απο φρενα στην 4η ή στην 5η στροφη...
παρκαρες το εργαλειο και δε χρειαζοσουν γυμναστηριο για τα χερια.
εριχνες καμια 100στη χριστ0παν@γιες τη μερα για τον φουστη το μαστορα που δε μπορουσε να σου ρυθμισει το καρμπυλατερ...
καλα για να κανεις προσπεραση, περιμενες κατηφορα, ευνοικο ανεμο και 2α-3η στο κοφτη (που δεν υπηρχε, με το αυτι...)
πλακα στη πλακα, προτιμω το σημερα. Δε πιστευω οτι θα αντεχα πανω απο 5 μερες ενα τετοιο αυτοκινητο. Φλωρος ε?
Δεν είναι ακριβώς έτσι Σπύρο .Και γω προτιμώ το σήμερα αλλά τότε τα δεδομενα που αναφέρεις ήταν προνόμια οδηγικής απόλαυσης.Αλλες εποχές.Εχεις ιδεα την επιταχυνση ενος 1,6 καρμπυρατεράτου? Θα την ζηλευαν πολλά καινούρια αυτοκίνητα.
αυτα που ανεφερα ηταν προνομια οδηγικης απολαυσης?
φυσικα και την ξερω την επιταχυνση, η μιση απο ενα 1,4tsi το οποιο κουβαλαει 500κιλα παραπανω -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
papatzako συνεχιζεις ...Βρηκες μια μετρηση με το χειροτερο αποτελεσμα με το civic κ τρολαρεις . Κ το autocar το ΑΓΓΛΙΚΟ εχει μετρηση 0-100 8.1 για το civic k to autotrti 9 ακριβως. K το autobild το γερμανικο σε αρθρο του μετα απο 100 χλ χλμ... μετρησε το civic 1-2 sec πιο γρηγορο...http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 31084.html
Κ αν προσεξεις στην μετρηση του autobild περιπου 400αρι το βγαζει σε 15.1 sec ...εσυ και ο σπυρος.σ αν καταλαβα εχετε σιβικ
κοψε κατι παντως γιατι προδιδεστε τι πικρα και ξυλο εχετε φαει στο δρομο
ειδικα το σε ποσα νανοσεκοντς βγαζεις δεξι φλασ και πιανεις δεξια οταν εχεις πισω σου τουρμπατο, πρεπει να σπαει ρεκορ
-
Σου είπα δεν ειναι ακριβως έτσι Σπύρο..Για μενα είναι απόλαυση.Οσο για το βαρος ψαξε λίγο τα χαρακτηριστικά.Δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορά.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μεγάλο, αλλά το έσερναν καλά!...Αν και είναι και πολλά μυθος.Του πατερα μου ενα 124 2λτ ηταν 980kg.Mετατροπή.τα 980 εμενα μου φαινονται λιγα δεδομενου οτι το αυτοκινητο μου με μενα μεσα παει 1600 κιλα
πραγμα που σημαινει οτι κανενα ατμοσφαιρικο 2λιτρο δε θα μπορουσε σε καμια περιπτωση να με κινησει οπως με κινει το τουρμπο απο τη στιγμη που το σαφως ελαφρυτερο s2000 ειναι πιο αργο απο το δικο μουκαι για να σου δωσω και ενα αλλο παραδειγμα ποσο fail ειναι η συνεχιση υπαρξης της ατμοσφαιρας σε μοντελα 'διαδοχους'..
saxo vts- c2 vts
το σαξο ηταν φτερο στον ανεμο το c2 παει σχεδον 1100 κιλα ωστε να εχει καλυτερη ασφαλεια, κλιματισμο , ηλεκτρικα παραθυρα κτλ..
το μοτερ ουσιαστικα ειναι μια απο τα ιδια με αυτο του 'προκατοχου' του (το βαζω σε εισαγωγικα γιατι για πολλους ισως δεν ειναι) , ισως και ελαχιστα πιο δυνατο ομως το αποτελεσμα ειναι οτι εχουμε ενα σαφως πιο αργο αυτοκινητο στην ευθεια εστω και αν στα γυρολογια τα καταφερνει αρκετα καλα δεδομενου βεβαια οτι ειναι πιο συγχρονο.πρακτικα ομως δε μιλαμε για ενα ξεκαθαρα καλυτερο αυτοκινητο (ουτε καν καλυτερο για πολλους) , αν ομως ειχε και ενα σαλιγκαρο πανω εστω και των 122 ιππων (οπως μια γκολφω η οποια ειναι το ιδιο γρηγορη, ισως και πιο γρηγορη απο το c2), o οποιος θα εξασφαλιζε καθαρο προβαδισμα παντου τα πραγματα θα ηταν ξεκαθαρα..
τα προηγουμενα χρονια δηλαδη που το βαρος μοιραια ανεβαινε, αλλα οι ιπποδυναμεις της ατμοσφαιρας παρεμεναν σταθερες ή επεφταν ακομα λογω ρυπων , η ατμοσφαιρα ηταν μια κακη ιδεα για αυτο και παραγκωνιστηκε με τον τροπο που κατα τη γνωμη μου της αξιζε
-
Καθόλου δίκαιες οι μετρήσεις του τύπου 80-110 χλμ/ω με 5η όπως θα ήταν και άδικη μέτρηση τύπου 80-110 χλμ/ω με 2α για ένα turbo
Γιατί να μένει ανεκμετάλλευτο το φάσμα μετά τις 6000 σαλ δηλαδή; Επειδή τα συμπιεστά εκεί έχουν ήδη λαχανιάσει; Εξάλλου μη ξεχνάμε ότι το turbo για να αποδώσει τη ροπή που δίνουν στις 4000 σαλ ρουφάει όσο καύσιμο ρουφάει το ατμοσφαιρικό αντίστοιχης ιπποδύναμης στις 6000σαλ
Η δίκαια και σωστή μέτρηση είναι 80-110 χλμ//ω με ότι ταχύτητα σας βολεύει που είναι ανεξάρτητο και του τρόπου λειτουργίας του κινητήρα και τις κλιμάκωσης του εκάστοτε αυτοκινήτου. Διαφορετικά να πάρουμε όλοι diesel που για αντίστοιχη ιπποδύναμη στο 30-50 χλμ//ω με 5η πατάνε οτιδήποτε σε βενζίνη κυκλοφορεί
-
Δε μπορούμε να συγκρίνουμε κάτι άλλο? Αν πάρουμε τις μετρήσεις με 3η, είναι 30-50, 50-80, 80-110. Αν αθροίσουμε τους χρόνους, δεν είναι λογικό να δούμε πόσο θέλει από τα 30 έως τα 110 με 3η σχέση? Σε αυτήν την περίπτωση εξακολουθεί να είναι άδικη η σύγκριση?
-
Για 3η σε ατμόσφαιρα θα μετρήσεις και το 100-140χλμ/ω για να σαι δίκαιος
-
Eχω 2 civic ενα 1800 κ ενα type r ...0-130 χλμ μετρανε στο autobild που ειναι περιπου 400αρι συμφωνα με το πρωτο λινκ του παπατζα ...απο καποιο ελληνικο περιοδικο 0-400 μ 133 χλμ ταχυτητα εξοδου...Μπακαλιστικη η αναφορα μπακαλιστικη κ η απαντηση ετσι απλα ...Παντως δεν θα βαλουμε κ κοντρες αφου το θεμα μιλαει για συνολικη λειτουργια κ οχι αν με 6η μπορεις να προσπερασεις τριαξονικο στην εθνικη (αν κ εγω ειναι ΑΝΟΙΧΤΟΣ σε οποιαδηποτε δοκιμη......) ναι εν κινησει κ ιδια ταχυτητα ειναι πιο γρηγορα αφου φορανε τουρμπο κ κομπρεσσορες ...Η απλη κ ευκολη λυση ειναι ομως να κατεβασω μια ταχυτητα κ τοτε βλεπουμε ποσο γρηγορα πραγματικα ειναι. Αν κατεβασει κ το 1400 αρι ταχυτητα τοτε θα γελασουμε θα το κανει μια δυο τρεις ε την τριτη χριστος ανεστη..
-
Θεωρώ ότι πάλι είναι άδικη γιατί είναι μέτρηση ελαστικότητας. Το καλύτερο θα ήταν 30-110 ή 60-160 ή 80-180, ξεκινώντας με όποια σχέση βολεύει το κάθε μοντέλο.
1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)