-
προς StavrosG: ίσως τελικά υπάρχουν δύο ειδών παρτίδες, προς το παρόν
δεν έχω αντιληφθεί κάποια διαφορά και, πιστέψτε με, το μάτι μου είναι
πολύ εξασκημένο. Μου χρωστάς πάντως το σημείο αλλαγής από παλιού
τύπου σε νέου. Η μπροστινή και η πισινή είναι πλέον ακριβώς ίδιες,
επομένως δεν υπάρχει πια... μπροστινή και πισινή!προς inimic: Αν όμως το διαβάσεις χκι (όπως χακί χωρίς το α); το χκζ
δεν διαβάζεται εύκολα, αλλά υπάρχουν και οι αντίθετες εξαιρέσεις, όπως
το ΚΒΜ, το ΚΡΚ, το ΚΜΖ (που κυκλοφορούν) και πολλά άλλα...
Εξάλλου δεν κατάλαβα γιατί παραλείφθηκε το ΑΡΖ, ή το ΑΙΗ.προς 993...: 1. Τελικά το 'εύηχο' ερμηνεύεται κατά το δοκούν...
-
Ειλικρινά δεν ξέρω. Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι ότι
σε κάποιες περιπτώσεις προορίζονταν οι συνδυασμοί για την Αθήνα, σε
περίπτωση που εξαντλούνταν οι δικοί της συνδυασμοί, ή για ειδικές
κατηγορίες, κι αυτό γιατί πχ τα ΚΗΟ,ΚΗΥ,ΚΗΙ δόθηκαν σε κρατικά, τα
ΡΑΙ,ΡΑΟ,ΡΑΥ,ΚΧΥ σε κόκκινες πινακίδες, τα ΡΝΙ,ΡΝΟ σε φορτηγά ΔΧ
κλπ, ενώ στις μοτοσυκλέτες όποτε η Αττική είχε έλλειψη (όπως και τώρα)
έπαιρνε από 'μικρούς' (με λίγες ταξινομήσεις) νομούς της επαρχίας
τέτοιους συνδυασμούς πχ παλιότερα κυκλοφόρησαν τα ΟΡΙ,ΟΡΟ (αλλά
όχι ΟΡΥ), ΚΕΕ,ΚΕΙ,ΚΕΥ,ΜΗΟ,ΜΗΥ,ΚΗΙ,ΚΗΟ,ΚΗΥ, που δεν κατάλαβα ποτέ
αν θα δίνονταν στους κανονικούς τους νομούς ή τυπώθηκαν για να
καλύψουν τα Αθηναϊκά κενά. Παρεμπιπτόντως χθες είδα δύο ΡΑΕ σε
μοτοσυκλέτες και φυσικά δεν ήταν από Φλώρινα, αλλά από δω (Αθήνα). -
Τα δύο ίδια κολλητά γράμματα 'απαγορεύονται' στην επαρχία (εκτός
Αττικής και Θεσσαλονίκης), μιλάμε φυσικά για το δεύτερο και το τρίτο,
αφού τα δύο πρώτα ίδια, επιτρέπονται στην Πέλλα (ΕΕ*) και ήδη
έχουν εμφανιστεί και αλλού στις μοτοσυκλέτες, ΒΒ* στον Βόλο και
μάλιστα το ΒΒΒ κυκλοφόρησε κανονικά μετά το ΒΒΑ! Επίσης στα
αυτοκίνητα, ο κανόνας έσπασε πέρισυ αφού δόθηκε το ΑΧΧ στην Αχαϊα,
μετά το ΑΧΤ, ενώ το ΗΡΡ δεν εμφανίστηκε ποτέ στο Ηράκλειο.
Ο λόγος και εδώ άγνωστος, μάλλον όλα γίνονται στην τύχη και ανάλογα
με το πλευρό που ξυπνάει ο αρμόδιος υπάλληλος για τις κατανομές των
πινακίδων στο ΥΜΕ.
-
-
Ο χρήστης Lazaro έγραψε:
To θεμα χαρτι, τελικα πρεπει να αναγεται τελικα μονο στην τεμπελια των αντιπροσωπων να πανε να παρουν τις πινακιδες, δεν εξηγειται αλλιως
Εχει ακούσει κανένας φήμες για εργολαβο που ειχε αναλαβει να κατασκευασει τις πινακιδες πλην ομως ... Ellada?
οι νεες πινακιδες τυπωνονται στην Γερμανια.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
To θεμα χαρτι, τελικα πρεπει να αναγεται τελικα μονο στην τεμπελια των αντιπροσωπων να πανε να παρουν τις πινακιδες, δεν εξηγειται αλλιως
Εχει ακούσει κανένας φήμες για εργολαβο που ειχε αναλαβει να κατασκευασει τις πινακιδες πλην ομως ... Ellada?
οι νεες πινακιδες τυπωνονται στην Γερμανια.
Ειναι φυσιολογική η χρήση χαρτινων πινακιδων για παραδειγμα απο ΧΨΩ5000 μεχρι χψω5300 και βλεπουμε? Ολες χαρτινες?
-
Αν όμως το διαβάσεις χκι (όπως χακί χωρίς το α); το χκζ
δεν διαβάζεται εύκολα, αλλά υπάρχουν και οι αντίθετες εξαιρέσεις, όπως
το ΚΒΜ, το ΚΡΚ, το ΚΜΖ (που κυκλοφορούν) και πολλά άλλα...
Εξάλλου δεν κατάλαβα γιατί παραλείφθηκε το ΑΡΖ, ή το ΑΙΗ.Χαχαχα!
LMFAO!
Δεν νομίζω να απορρίπτονται πάντως πινκαίδες γι'αυτό τον λόγο.
-
παιδια να σας ρωτησω κατι ασχετο?ημουν στην βουλγαρια για ενα συνεδρειο και ειδα μια maybach την μεγαλη με κατι πινακιδεσ κοκκινες και αρκετα μεγαλες σε μηκος σε σχεση με τις δικες μας.ξερει κανεις απο ποια χωρα ειναι?παιδια τι αυτοκινητα εχουν εκει?ο τυπος ειχε και ενα Α8 και ενα s class στη συνοδεια του τα αλλα με βουλγαρικες πινακιδες.
-
Κοκκινες πινακιδες με ασπρα γραμματα (απο οσο ξερω) ειναι οι γαλλικες πινακιδες τελωνειου (για εξαγωγη μεχρι να βγαλεις στη χωρα σου).
Ανταποκριση: ΕΕΚ 92 με καινουργιες δεν ξερω για τα 8. Εδω περασαμε ηδη στο 7 (σαν να παει γρηγορα μου φαινεται). Το ΝΖΥ 93 ειναι στις νεες.
Στο θεμα ευηχο, εγω ειχα απορια αν θα δωσουν ΚΝΕ στην Κατερινη (ΚΚ δεν δωθηκε) αλλα τελικα δωσανε
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
παιδια να σας ρωτησω κατι ασχετο?ημουν στην βουλγαρια για ενα συνεδρειο και ειδα μια maybach την μεγαλη με κατι πινακιδεσ κοκκινες και αρκετα μεγαλες σε μηκος σε σχεση με τις δικες μας.ξερει κανεις απο ποια χωρα ειναι?παιδια τι αυτοκινητα εχουν εκει?ο τυπος ειχε και ενα Α8 και ενα s class στη συνοδεια του τα αλλα με βουλγαρικες πινακιδες.ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝΕ!!!
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
παιδια να σας ρωτησω κατι ασχετο?ημουν στην βουλγαρια για ενα συνεδρειο και ειδα μια maybach την μεγαλη με κατι πινακιδεσ κοκκινες και αρκετα μεγαλες σε μηκος σε σχεση με τις δικες μας.ξερει κανεις απο ποια χωρα ειναι?παιδια τι αυτοκινητα εχουν εκει?ο τυπος ειχε και ενα Α8 και ενα s class στη συνοδεια του τα αλλα με βουλγαρικες πινακιδες.
ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝΕ!!!
Pinakides Mafias!!
-
nai apostole einai ena magalo moutro apo oti emetha,alla oi pinakides mou ekanan entiposi.to vgala foto,tha do tin pinakida pali kai tha sas po .me exei faei i periergeia
-
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
προς StavrosG: ίσως τελικά υπάρχουν δύο ειδών παρτίδες, προς το παρόν
δεν έχω αντιληφθεί κάποια διαφορά και, πιστέψτε με, το μάτι μου είναι
πολύ εξασκημένο. Μου χρωστάς πάντως το σημείο αλλαγής από παλιού
τύπου σε νέου. Η μπροστινή και η πισινή είναι πλέον ακριβώς ίδιες,
επομένως δεν υπάρχει πια... μπροστινή και πισινή!Ξαναβγήκα σήμερα, και έχουμε τα εξής:
-Το πιο μικρό νέου τύπου νούμερο που είδα είναι το ΡΟΜ-7310. Έχοντας χρόνο να παρατηρήσω την πινακίδα βεβαιώθηκα ότι είναι γερμανική παρτίδα (αν και το 8 δεν μου φαίνεται τόσο άθλιο).
-Φτάσαμε στο ΡΟΜ-7900. [η ΡΟΜ-7899 σε C2 VTS-φρεσκότατο δηλαδή! ] -
προς greo: πολύ γρήγορα πάει το ΝΖΧ! Εδώ οι ταξινομήσεις μοιάζει να
έχουν κάπως ελαττωθεί. Να περιμένετε λοιπόν το ΝΗΑ κατά τα μέσα προς
τέλη Νοεμβρίου. Στην αρχή της χρονιάς αμφέβαλλα για το αν θα προλάβει
το ΝΗΑ να εμφανιστεί μέσα στο 2004, αλλά τώρα πια είναι βέβαιο.
Επίσης θα πρέπει να δεις ΕΕΜ στην Έδεσσα (το 8*** τους γρήγορα θα
συγκρουστεί με τον κλάδο των Γιαννιτσών, αν δεν έχει ήδη συμβεί).
Κάνα νέο από Καστοριά (ΚΤΒ κοντά στο 9000), Κατερίνη (ΚΝΚ μετά το
5000), Κιλκίς (ΚΙΕ κάπου στο 7000); Στην Πτολεμαϊδα τα ΚΖΝ πέρασαν το
3500; Λογικά τώρα θα εμφανιστεί και πιο προχωρημενο ΚΖΝ στην Κοζάνη.Κι εγώ είχα απορία για το ΚΝΕ, ήταν μεγάλη έκπληξη! Το ΚΚ όντως δε
δόθηκε ποτέ αλλά άλλο η δεκαετία 70 κι άλλο το 96 που εμφανίστηκε το
ΚΝΕ...Thanks όπως πάντα για την ανταπόκριση!
προς StavrosG: επίσης ευχαριστώ για την ανταπόκριση! Είναι πιθανό οι
νέου τύπου να ξεκίνησαν από το 7150, οπότε το κομμάτι από 6950 ως
7149 ήταν 'προσωρινού' παλιού τύπου. Μήπως είδες καθόλου ΚΧΒ (από
υπόλοιπα Δωδεκάνησα), έχουν χαθεί τα ίχνη του εδώ και μήνες (κάπου
στο 81** αρχές του χρόνου, τώρα ίσως προχωρημένο 9***). -
To MEπαλαιου τυπου με το 12 στην ακρη ειναι Θεσ\νικη?
-
Μαλλον την Τριτη που ειμαστε κλειστα θα παω Καστορια - Γρεβενα και θα ξερω απο τους νομους δυτικα της Θεσ/νικης. Το ΕΕΚ το ειδα εδω παρκαρισμενο εξω απο το γραφειο μου δεν πηγα στην Εδεσσα. Μου φανηκε πως ειδα ΚΙΕ 68 παλιο προχθες.
Μια απορια: Το ΝΖΡ ποτε δωθηκε; Μεσα στο 04; Δεν κραταω στοιχεια και δε θυμαμαι, αλλα θυμαμαι οτι πανω απο 4 συνδυασμους το χρονο δεν εχουν δωθει ποτε εδω και ο ρυθμος που κινουμαστε τωρα ειναι σχεδον στους 5.
-
προς Dimitris_: το ΜΕ όπως και όλα τα Μ*-**** κυκλοφόρησαν στη
Θεσσαλονίκη.προς greo: το ΝΖΡ ξεκίνησε μέσα στα Χριστούγεννα του 2003 και τέλειωσε
κάπου στα μέσα Μαρτίου του 2004. Φέτος όντως για πρώτη φορά η
Θεσσαλονίκη ξεπερνά τους τέσσερεις ολόκληρους συνδυασμούς, ΝΖΡ,
ΝΖΤ,ΝΖΥ και ΝΖΧ. Έχει συνεχείς αυξητικές τάσεις τα τελευταία χρόνια.
Αν θες στοιχεία για παλιότερους συνδυασμούς, έχω από το 1990 περίπου.Περιμένω λοιπόν καλή ανταπόκριση! Να σου πω τι να περιμένεις να δεις:
-
στην Καστοριά ΚΤΒ ως το 85 καλού τύπου, μετά ΜΕΖ νομίζω από το 36
ως το 39 (δες για 35), μετά ΚΤΒ κακού τύπου από το 86 ως ίσως και το 87
ή 88, μετά θα έχουν χαρτιά ή νέου τύπου, κάπου στο 90 θα είναι τώρα. -
στα Γρεβενά δεν πρέπει να υπάρχουν εκπλήξεις, κάπου στο ΡΝΑ-77,
το πολύ 78 θα βρίσκονται. -
Δες για Κοζάνη, ίσως νέου τύπου από ΚΖΝ-40 ή 50 ή κάτι τέτοιο.
-
Στη Φλώρινα ΡΑΕ-35 νέου τύπου;
-
Ίσως πάρει το μάτι σου και κάνα ΙΝΜ ξέμπαρκο από Γιάννενα, κάπου
στο 6*** τα νέα.
Thanks εκ των προτέρων και προσοχή στο δρόμο (και όχι... στις
πινακίδες). Κι εγώ φεύγω τώρα για ΠΣΚ στη Μεσσηνιακή Μάνη.Καλό Σαββατοκύριακο!
-
-
Ο χρήστης ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε:
προς StavrosG: επίσης ευχαριστώ για την ανταπόκριση! Είναι πιθανό οι νέου τύπου να ξεκίνησαν από το 7150, οπότε το κομμάτι από 6950 ως 7149 ήταν 'προσωρινού' παλιού τύπου. Μήπως είδες καθόλου ΚΧΒ (από υπόλοιπα Δωδεκάνησα), έχουν χαθεί τα ίχνη του εδώ και μήνες (κάπου στο 81** αρχές του χρόνου, τώρα ίσως προχωρημένο 9***).Πρέπει να είδα ενα ΚΧΒ, ναι. Ήταν νέου τύπου ΚΧ*, αλλά δεν μπόρεσα να δω περισσότερα γιατί είμουν εν κινήσει και το ήταν σε πολύ δύσκολη γωνία.
-
Πινακιδες βλεπω κυριως οταν βαριεμαι στο δρομο ή ειμαι μποτιλιαρισμενος ή μεσα σε πολη οποτε μην ανησυχεις. Δεν εχω πορωση απλα για να περνα η ωρα στο τιμονι. Αποδειξη οτι ειδα ΕΕΚ 79 με νεες (αρα δεν ειχα δει καλα). Επισης ΗΜΝ 27 με νεες.
Οριστικα και αμετακλητα στο ΝΖΥ 93 η αλλαγη.
-
Αναφέρω παρατηρήσεις (περισσότερα αύριο): νέου τύπου σε Τρίκαλα
(ΤΚΜ-232* ) και Λιβαδειά (ΒΙΖ-921* ), ενώ είδα και Ηρακλείου
(ΗΚΙ-20**). Thanks και πάλι greo για την ανταπόκριση! -
Διορθωση: Νεου τυπου στα Σερρας απο περιπου 7300 και μετα
-
Aπορούσα για ποιο λογο δεν εβλεπα καθολου ΝΖΥ 91 και 92 για να δω που εγινε η αλλαγη. Και ξαφνικα πηγα στο λαγκαδα και οσα καινουργια αστικα της διευρυνσης των αστικων συγκοινωνιων ειδα, ηταν στο ΝΖΥ 91. Αρα 100 αμαξια σε νομο 1,5 εκ. ειναι λογικο να χανονται
-
Απο Χανιά υποθέτω, νέες ΧΝΡ – 12** σε ολοκαίνουργιο Mitsubishi Colt.
Για τους πινακιδόφιλους που πήγαν / πρόκειται να πάνε στην έκθεση: Λίγο πριν το τέλος της υπάρχει μια εταιρία με την επωνυμία ΒΙΟΤΟΠΑ ΕΠΕ. Αυτή φτιάχνει πινακίδες νέου τύπου, είτε κανονικές για κυκλοφορία*, είτε τυπώνοντας διάφορες λέξεις, σχέδια κτλ. Απο τα δείγματα που είχε και ελάχιστα είδα, φαίνονταν καλής ποιότητας και η γραμματοσειρά που χρησιμοποιούσαν ήταν αυτή των καινούργιων γερμανικών. Επίσης είχε και κάποια ενδιαφέροντα πλαίσια για πινακίδες, τα οποία στηρίζουν την πινακίδα χωρίς να χρειάζεται η ίδια τρύπημα.
*Όποιος είναι ενθουσιασμένος με τις νέου τύπου πινακίδες, φαντάζομαι μπορεί να φτιάξει εκεί καινούργιες. Επιφυλάσσομαι για την νομιμότητά τους μιας και δεν φέρουν σφραγίδα του Υπουργείου.
Πάντως όσο τις βλέπω, τόσο δεν μου αρέσουν. Το πρόβλημα με τα κενά δεν φαίνεται να λύθηκε με την μετάβαση σε πιο “γεμάτα” γράμματα. Άμα τις δεις απο απόσταση, τα πάντα είναι μετατοπισμένα προς τα δεξιά.
Και τίθεται λοιπόν το ερώτημα: Αφού τελικά είμαστε τόσο ανίκανοι και ανάξιοι να κάνουμε μια δουλειά σωστή, γιατί δεν αντιγράφουμε αυτούς που έχουν τη γνώση και την εμπειρία για να γίνουν τα πράγματα όπως πρέπει; Και δεν αναφέρομαι μόνο σε συνδυασμούς γραμμάτων – ψηφίων: το πως πρέπει να είναι αυτοί και αν θα φανερώνουν ή οχι το που έχει ταξινομηθεί το αυτοκίνητο. Μιλάω και για τις ίδιες τις πινακίδες. Αν αυτές που ήρθαν τώρα είναι άθλιες σε εμφάνιση, αλλά τουλάχιστον καλές σε ποιότητα, όταν θα αρχισουν να φτιάχνονται εδω, πως θα είναι;
Τελικά ποιός είναι αυτός που αποφάσισε τις νέες αλλαγές και πώς θα γίνουν τα πράγματα; Είναι κάποια διεύθυνση του Υπουργείου, ή τα φορτωσαν όλα σε κάποιον άσχετο υπάλληλο; Και ποιοί είναι αυτοί, να τους πούμε να μπούν στο forum μπας και ξεστραβωθούν λίγο;
Car Plate Spotting!!!