Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα SEAT IBIZA SPORT (101) (+ na balw kai ESP?)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα SEAT IBIZA SPORT (101) (+ na balw kai ESP?)
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    33
    177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dev last edited by

      Paidia katarxin sorry gia to priksimo alla twra ta pragmata ta dyskolepse o... pateras moy!

      Eide to 307 kai toy exei karfw8ei sto myalo... Toy arese toso poly poy enw edeine to poly 15.000 euyro
      twra dinei 5.700.000 poy exei to 307 1.6 XS

      An kai to 307 einai pio adiaforo odigika den pavei na einai ena aksiologo
      megalo kai 1.6 (rixnei 1.5sec se olo to fasma sto ibiza)

      BOHH8EEIIAAAAA
      Na to dextw i oxi ???
      Ibiza mikro alla sportif neaniko me 5.100.000
      h 307 megalytero pio aneto kai pio dynato alla pio oikogeniako me 5.700.000 !

      To epixeirima pare to ibiza kai dwse moy 600.000 sto xeri pantws den pianei

      Kai pali sorry gia to priksimo !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yandr last edited by

        Τι συζητάς τώρα;

        δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων ούτε εσωτερικά-εξωτερικά (ιδίως στο εσωτερικό η διαφορά είναι ένα χάος και κάτι), ούτε και από πλευράς επιδόσεων (δεν το έχω ελέγξει αλλά αφού εσύ το έχεις δει).

        Άλλωστε αν τ πάρεις τρίπορτο, το 307 δείχνει πολύ νεανικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kvlachos last edited by

          Στη θεση σου θα επαιρνα το 307.Παρολο που το ibiza ειναι πιο 'νεανικο' τις αρετες του 307 θα τις δεις με τον καιρο.Σιγουρα ειναι πιο γρηγορο απο το ibiza λογω κυβικων αλλα στο δρομο δεν πρεπει να ειναι αδιαφορο οδηγικα.Τι στο καλο πια,παρα τον ημιακαμπτο πισω δεν παει να ειναι peugeot.Αν δεν κανω λαθος το XS ειναι και με πολυ καλο εξοπλισμο επομενως δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο το ibiza.Οσον αφορα το στυλ το αυτοκινητο θελει περιπου ενα μηνα να το συνηθισεις και να σου αρεσει παρα πολυ.Επομενως μετα τον ενα μηνα ουτε που θα θυμασαι το ibiza.Οσο για το τριπορτο η πενταπορτο θα προτεινα πενταπορτο λογω πρακτικοτητας.Απο τη στιγμη που το 307 ειναι το ιδιο ομορφο με 3 και 5 πορτες πιστευω οτι αξιζει τα λιγο παραπανω χρηματα το πενταθυρο.Αυτα και καλοταξιδο οποιο και αν αποφασισεις τελικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            voice-of-reason last edited by

            To ibiza είναι γερμανικό, το 307 γαλλικό. Πιθανώς το 307 να θέλει περισσότερο συνεργείο οπότε θα το πληρώσεις παραπάνω στην τελική. Πάντως σαν μέγεθος το 307 θα σε ικανοποιεί για πολλά χρόνια ακόμα οπότε ξενοιάζει και ο πατέρας σου ( και πολύ καλά κάνει) από το να του ζητήσεις νέο μέσα σε 5ετία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dev last edited by

              paidia 8a kleisw to thread simera poy phra kai tin teliki apofasi...

              Meta apo arketi skepsi (alla kai piesi apo toys goneis...) apofasisa na
              epileksw to

              taram-taram-taram

              Peugeot 307 1.6 XS

              Entos tis epomenis ebdomadas 8a to parageiloyme.
              Efxaristw oloys esas poy eipate tin gnwmi sas kai tis symboules sas.
              Pistevw 8a simbibastw grigora ston mi-sportif xaraktira toy aftokinitoy
              kai 8a apolafsw tis ypoloipes aretes toy opws anesi-1600aris kinitiras...

              Efxaristw kai pali,
              Ilias....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                clioman last edited by

                Ante! Kaloriziko, kalotaksido kai.... kalous apogonous!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Έχω το Ibiza της προηγούμενης γενιάς. Δυστυχώς είναι μόλις 1000cc (κάτσε να βρώ κάποια χρήματα και τώρα με τα τεκμήρια θα διπλασιάσω τα 50 άλογα). Πάντως από οδική συμπεριφορά (με κεκτημένα και σε κατηφόρες) είναι πολύ καλό. Από τον Μακρή είχα πάρει τον Μάρτη για 2 μέρες μόνος μου Test Drive ένα από τα πρώτα Ibiza 101hp που ήρθαν στην Ελλάδα. Δυστυχώς ήταν τρίθυρο (δεν υπήρχαν πεντάθυρα τότε). Από πρακτικότητα έχανε εξαιρετικά πολύ (εκτός αν θές να γίνεις Χουντίνι, κάτι που λίγο πολύ ισχύι για όλα τα 3θυρα που δεν τα συνιστώ). Από οδική συμπεριφορά και από ΦΡΕΝΑ ήταν πάρα πολύ καλό. Από γκάζια (200 κιλά φορτίο, συμπεριλαμβανομένου οδηγού) ήταν εξαιρετικό. Όμως την δεύτερη μέρα ταρατατζούμ ταρατατζούμ άρχισαν τα τριξίματα!!!

                  Το δικό μου Ibiza τρίζει σαν σπασμένη λατέρνα ακόμα και στην Αττική οδό μετά από 13.000 χιλιόμετρα στην Γερμανία (καμία λακούβα!) και άλλα τόσα στην Ελλάδα. Το Golf V της μητέρας μου τρίζει κάργα στις πόρτες (όπως και κάθε τεσσάρι στο οποίο έχω μπει).

                  Τα τελευταία 15 χρόνια αλλάξαμε 4 Tipo και ένα Uno. Δεν λέω, έτριζαν (τα facelift όμως ποτέ), αλλά αυτό το κακό του Ibiza δεν το είχε ΚΑΝΕΝΑ! Ούτε προβλήματα είχαμε ποτέ (κάποια ηλεκτρικά στο Uno). Η Ιταλική αναξιοπιστία (στα FIAT τουλάχιστον) αλλά και η Γερμανική ποιότητα ειναι ΜΥΘΟΣ πλέον. Άσε τα μούτρα που βγάζει το Golf με τα 80άρια λάστιχα!

                  Και όπως λέει η ίδια η VW:
                  Αυτοκίνητο ή Golf?
                  Ευχαριστώ, θα πάρω αυτοκίνητο!

                  Πολύ καλή επιλογή το 307, αν δεν το πάρεις τρίθυρο δεν νομίζω να το μετανιώσεις ποτέ. Το τρίθυρο όμως θα έρθει (trust me!) η στιγμή που θα το αναθεματίσεις. Μπορεί όχι αμέσως, αλλά θα γίνει σίγουρα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kvlachos last edited by

                    Καλοταξιδο και συγχαρητηρια για την επιλογη σου!Ξεκινα τα ταξιδια για να το ευχαριστηθεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stamos_galatsi last edited by

                      Egw pistevo oti kalh lisi einai k to kia pro ceed (prosopika ayto me kentrari) alla dn kserw kata poso kalo einai apenanti sto ibiza i kai sta alla pou anerfe8ikan...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Stamos_Galatsi έγραψε:
                        Egw pistevo oti kalh lisi einai k to kia pro ceed (prosopika ayto me kentrari) alla dn kserw kata poso kalo einai apenanti sto ibiza i kai sta alla pou anerfe8ikan...

                        Καλως ηλθες στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[mod]

                        Που το ξεθαψες αυτο το τοπικ φιλε μου;Ειναι 7+ χρονια παλιο!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          μετα απο 8 χρονια, μαλλον εχεις δικιο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            provocatoras last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                            Έχω το Ibiza της προηγούμενης γενιάς. Δυστυχώς είναι μόλις 1000cc (κάτσε να βρώ κάποια χρήματα και τώρα με τα τεκμήρια θα διπλασιάσω τα 50 άλογα). Πάντως από οδική συμπεριφορά (με κεκτημένα και σε κατηφόρες) είναι πολύ καλό. Από τον Μακρή είχα πάρει τον Μάρτη για 2 μέρες μόνος μου Test Drive ένα από τα πρώτα Ibiza 101hp που ήρθαν στην Ελλάδα. Δυστυχώς ήταν τρίθυρο (δεν υπήρχαν πεντάθυρα τότε). Από πρακτικότητα έχανε εξαιρετικά πολύ (εκτός αν θές να γίνεις Χουντίνι, κάτι που λίγο πολύ ισχύι για όλα τα 3θυρα που δεν τα συνιστώ). Από οδική συμπεριφορά και από ΦΡΕΝΑ ήταν πάρα πολύ καλό. Από γκάζια (200 κιλά φορτίο, συμπεριλαμβανομένου οδηγού) ήταν εξαιρετικό. Όμως την δεύτερη μέρα ταρατατζούμ ταρατατζούμ άρχισαν τα τριξίματα!!!

                            Το δικό μου Ibiza τρίζει σαν σπασμένη λατέρνα ακόμα και στην Αττική οδό μετά από 13.000 χιλιόμετρα στην Γερμανία (καμία λακούβα!) και άλλα τόσα στην Ελλάδα. Το Golf V της μητέρας μου τρίζει κάργα στις πόρτες (όπως και κάθε τεσσάρι στο οποίο έχω μπει).

                            Τα τελευταία 15 χρόνια αλλάξαμε 4 Tipo και ένα Uno. Δεν λέω, έτριζαν (τα facelift όμως ποτέ), αλλά αυτό το κακό του Ibiza δεν το είχε ΚΑΝΕΝΑ! Ούτε προβλήματα είχαμε ποτέ (κάποια ηλεκτρικά στο Uno). Η Ιταλική αναξιοπιστία (στα FIAT τουλάχιστον) αλλά και η Γερμανική ποιότητα ειναι ΜΥΘΟΣ πλέον. Άσε τα μούτρα που βγάζει το Golf με τα 80άρια λάστιχα!

                            Και όπως λέει η ίδια η VW:
                            Αυτοκίνητο ή Golf?
                            Ευχαριστώ, θα πάρω αυτοκίνητο!

                            Πολύ καλή επιλογή το 307, αν δεν το πάρεις τρίθυρο δεν νομίζω να το μετανιώσεις ποτέ. Το τρίθυρο όμως θα έρθει (trust me!) η στιγμή που θα το αναθεματίσεις. Μπορεί όχι αμέσως, αλλά θα γίνει σίγουρα...

                            Golf V εν έτει 2002...
                            Καλά αυτός ξεπέρασε και τα scoops!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stamos_galatsi last edited by

                              χαχαχα δν το ηξερα... απλα επιδει ψαχνω για αμαξι κ εγω με πανω κατω τα ιδια χαρακτιριστικα... ( 1400 κυβηκα - 15.000 ) κ κατα τυχι το ειδα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Το μόνο σίγουρο φίλε είναι οτι δεν πρόκειται να νιώσεις τπτα απο οικονομικές κρίσεις κλπα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr