-
Paidia katarxin sorry gia to priksimo alla twra ta pragmata ta dyskolepse o... pateras moy!
Eide to 307 kai toy exei karfw8ei sto myalo... Toy arese toso poly poy enw edeine to poly 15.000 euyro
twra dinei 5.700.000 poy exei to 307 1.6 XSAn kai to 307 einai pio adiaforo odigika den pavei na einai ena aksiologo
megalo kai 1.6 (rixnei 1.5sec se olo to fasma sto ibiza)BOHH8EEIIAAAAA
Na to dextw i oxi ???
Ibiza mikro alla sportif neaniko me 5.100.000
h 307 megalytero pio aneto kai pio dynato alla pio oikogeniako me 5.700.000 !To epixeirima pare to ibiza kai dwse moy 600.000 sto xeri pantws den pianei
Kai pali sorry gia to priksimo !
-
Τι συζητάς τώρα;
δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων ούτε εσωτερικά-εξωτερικά (ιδίως στο εσωτερικό η διαφορά είναι ένα χάος και κάτι), ούτε και από πλευράς επιδόσεων (δεν το έχω ελέγξει αλλά αφού εσύ το έχεις δει).
Άλλωστε αν τ πάρεις τρίπορτο, το 307 δείχνει πολύ νεανικό.
-
Στη θεση σου θα επαιρνα το 307.Παρολο που το ibiza ειναι πιο 'νεανικο' τις αρετες του 307 θα τις δεις με τον καιρο.Σιγουρα ειναι πιο γρηγορο απο το ibiza λογω κυβικων αλλα στο δρομο δεν πρεπει να ειναι αδιαφορο οδηγικα.Τι στο καλο πια,παρα τον ημιακαμπτο πισω δεν παει να ειναι peugeot.Αν δεν κανω λαθος το XS ειναι και με πολυ καλο εξοπλισμο επομενως δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο το ibiza.Οσον αφορα το στυλ το αυτοκινητο θελει περιπου ενα μηνα να το συνηθισεις και να σου αρεσει παρα πολυ.Επομενως μετα τον ενα μηνα ουτε που θα θυμασαι το ibiza.Οσο για το τριπορτο η πενταπορτο θα προτεινα πενταπορτο λογω πρακτικοτητας.Απο τη στιγμη που το 307 ειναι το ιδιο ομορφο με 3 και 5 πορτες πιστευω οτι αξιζει τα λιγο παραπανω χρηματα το πενταθυρο.Αυτα και καλοταξιδο οποιο και αν αποφασισεις τελικα.
-
To ibiza είναι γερμανικό, το 307 γαλλικό. Πιθανώς το 307 να θέλει περισσότερο συνεργείο οπότε θα το πληρώσεις παραπάνω στην τελική. Πάντως σαν μέγεθος το 307 θα σε ικανοποιεί για πολλά χρόνια ακόμα οπότε ξενοιάζει και ο πατέρας σου ( και πολύ καλά κάνει) από το να του ζητήσεις νέο μέσα σε 5ετία.
-
paidia 8a kleisw to thread simera poy phra kai tin teliki apofasi...
Meta apo arketi skepsi (alla kai piesi apo toys goneis...) apofasisa na
epileksw totaram-taram-taram
Peugeot 307 1.6 XS
Entos tis epomenis ebdomadas 8a to parageiloyme.
Efxaristw oloys esas poy eipate tin gnwmi sas kai tis symboules sas.
Pistevw 8a simbibastw grigora ston mi-sportif xaraktira toy aftokinitoy
kai 8a apolafsw tis ypoloipes aretes toy opws anesi-1600aris kinitiras...Efxaristw kai pali,
Ilias.... -
Ante! Kaloriziko, kalotaksido kai.... kalous apogonous!!!
-
Έχω το Ibiza της προηγούμενης γενιάς. Δυστυχώς είναι μόλις 1000cc (κάτσε να βρώ κάποια χρήματα και τώρα με τα τεκμήρια θα διπλασιάσω τα 50 άλογα). Πάντως από οδική συμπεριφορά (με κεκτημένα και σε κατηφόρες) είναι πολύ καλό. Από τον Μακρή είχα πάρει τον Μάρτη για 2 μέρες μόνος μου Test Drive ένα από τα πρώτα Ibiza 101hp που ήρθαν στην Ελλάδα. Δυστυχώς ήταν τρίθυρο (δεν υπήρχαν πεντάθυρα τότε). Από πρακτικότητα έχανε εξαιρετικά πολύ (εκτός αν θές να γίνεις Χουντίνι, κάτι που λίγο πολύ ισχύι για όλα τα 3θυρα που δεν τα συνιστώ). Από οδική συμπεριφορά και από ΦΡΕΝΑ ήταν πάρα πολύ καλό. Από γκάζια (200 κιλά φορτίο, συμπεριλαμβανομένου οδηγού) ήταν εξαιρετικό. Όμως την δεύτερη μέρα ταρατατζούμ ταρατατζούμ άρχισαν τα τριξίματα!!!
Το δικό μου Ibiza τρίζει σαν σπασμένη λατέρνα ακόμα και στην Αττική οδό μετά από 13.000 χιλιόμετρα στην Γερμανία (καμία λακούβα!) και άλλα τόσα στην Ελλάδα. Το Golf V της μητέρας μου τρίζει κάργα στις πόρτες (όπως και κάθε τεσσάρι στο οποίο έχω μπει).
Τα τελευταία 15 χρόνια αλλάξαμε 4 Tipo και ένα Uno. Δεν λέω, έτριζαν (τα facelift όμως ποτέ), αλλά αυτό το κακό του Ibiza δεν το είχε ΚΑΝΕΝΑ! Ούτε προβλήματα είχαμε ποτέ (κάποια ηλεκτρικά στο Uno). Η Ιταλική αναξιοπιστία (στα FIAT τουλάχιστον) αλλά και η Γερμανική ποιότητα ειναι ΜΥΘΟΣ πλέον. Άσε τα μούτρα που βγάζει το Golf με τα 80άρια λάστιχα!
Και όπως λέει η ίδια η VW:
Αυτοκίνητο ή Golf?
Ευχαριστώ, θα πάρω αυτοκίνητο!Πολύ καλή επιλογή το 307, αν δεν το πάρεις τρίθυρο δεν νομίζω να το μετανιώσεις ποτέ. Το τρίθυρο όμως θα έρθει (trust me!) η στιγμή που θα το αναθεματίσεις. Μπορεί όχι αμέσως, αλλά θα γίνει σίγουρα...
-
Καλοταξιδο και συγχαρητηρια για την επιλογη σου!Ξεκινα τα ταξιδια για να το ευχαριστηθεις.
-
Egw pistevo oti kalh lisi einai k to kia pro ceed (prosopika ayto me kentrari) alla dn kserw kata poso kalo einai apenanti sto ibiza i kai sta alla pou anerfe8ikan...
-
Ο χρήστης Stamos_Galatsi έγραψε:
Egw pistevo oti kalh lisi einai k to kia pro ceed (prosopika ayto me kentrari) alla dn kserw kata poso kalo einai apenanti sto ibiza i kai sta alla pou anerfe8ikan...Καλως ηλθες στο φορουμ,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[mod]
Που το ξεθαψες αυτο το τοπικ φιλε μου;Ειναι 7+ χρονια παλιο!!
-
μετα απο 8 χρονια, μαλλον εχεις δικιο...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Έχω το Ibiza της προηγούμενης γενιάς. Δυστυχώς είναι μόλις 1000cc (κάτσε να βρώ κάποια χρήματα και τώρα με τα τεκμήρια θα διπλασιάσω τα 50 άλογα). Πάντως από οδική συμπεριφορά (με κεκτημένα και σε κατηφόρες) είναι πολύ καλό. Από τον Μακρή είχα πάρει τον Μάρτη για 2 μέρες μόνος μου Test Drive ένα από τα πρώτα Ibiza 101hp που ήρθαν στην Ελλάδα. Δυστυχώς ήταν τρίθυρο (δεν υπήρχαν πεντάθυρα τότε). Από πρακτικότητα έχανε εξαιρετικά πολύ (εκτός αν θές να γίνεις Χουντίνι, κάτι που λίγο πολύ ισχύι για όλα τα 3θυρα που δεν τα συνιστώ). Από οδική συμπεριφορά και από ΦΡΕΝΑ ήταν πάρα πολύ καλό. Από γκάζια (200 κιλά φορτίο, συμπεριλαμβανομένου οδηγού) ήταν εξαιρετικό. Όμως την δεύτερη μέρα ταρατατζούμ ταρατατζούμ άρχισαν τα τριξίματα!!!Το δικό μου Ibiza τρίζει σαν σπασμένη λατέρνα ακόμα και στην Αττική οδό μετά από 13.000 χιλιόμετρα στην Γερμανία (καμία λακούβα!) και άλλα τόσα στην Ελλάδα. Το Golf V της μητέρας μου τρίζει κάργα στις πόρτες (όπως και κάθε τεσσάρι στο οποίο έχω μπει).
Τα τελευταία 15 χρόνια αλλάξαμε 4 Tipo και ένα Uno. Δεν λέω, έτριζαν (τα facelift όμως ποτέ), αλλά αυτό το κακό του Ibiza δεν το είχε ΚΑΝΕΝΑ! Ούτε προβλήματα είχαμε ποτέ (κάποια ηλεκτρικά στο Uno). Η Ιταλική αναξιοπιστία (στα FIAT τουλάχιστον) αλλά και η Γερμανική ποιότητα ειναι ΜΥΘΟΣ πλέον. Άσε τα μούτρα που βγάζει το Golf με τα 80άρια λάστιχα!
Και όπως λέει η ίδια η VW:
Αυτοκίνητο ή Golf?
Ευχαριστώ, θα πάρω αυτοκίνητο!Πολύ καλή επιλογή το 307, αν δεν το πάρεις τρίθυρο δεν νομίζω να το μετανιώσεις ποτέ. Το τρίθυρο όμως θα έρθει (trust me!) η στιγμή που θα το αναθεματίσεις. Μπορεί όχι αμέσως, αλλά θα γίνει σίγουρα...
Golf V εν έτει 2002...
Καλά αυτός ξεπέρασε και τα scoops! -
χαχαχα δν το ηξερα... απλα επιδει ψαχνω για αμαξι κ εγω με πανω κατω τα ιδια χαρακτιριστικα... ( 1400 κυβηκα - 15.000 ) κ κατα τυχι το ειδα..
-
Το μόνο σίγουρο φίλε είναι οτι δεν πρόκειται να νιώσεις τπτα απο οικονομικές κρίσεις κλπα.
Αγορα SEAT IBIZA SPORT (101) (+ na balw kai ESP?)