-
Και να πηγαινουμε λιγο πιο κατω απο τα ορια, για να μην κινδυνευουμε
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
+1Όταν προσπερνάς δεν μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια την ταχύτητα του απέναντι ούτε πόσο μακριά είναι. Αφήνεις λοιπόν ένα μεγάλο περιθώριο ασφαλείας, τόσο μεγάλο που δεν έχει σημασία αν έχεις 100 ή 150 άλογα.
Οι διαφορές στο προσπέρασμα ανάμεσα σε αμάξια με 100 ή 150 άλογα είναι αμελητέες,
εντάξει άμα έχεις 500 άλογα τότε προσπερνάς αρκετά πιο γρήγορα.Δεν είναι αμελητέες Λεωνίδα.
100 άλογα στα 1000 κιλά είναι 10 κιλά ανά ίππο. Με 150 είναι 6,7 κιλά ανά ίππο. Χαώδης η διαφορά. ΟΚ, σε ένα αυτοκίνητο 1300 κιλών μικραίνει η διαφορά στην αναλογία, αλλά και πάλι είναι σημαντική. -
πιστευω ότι θελει να πει ο Λ οτι η διαφορά των 50 αλόγων δε θα πρεπει να αντιπετωπίζεται σαν 'εχω 500 άλογα' που με τη σκέψη κ μονο προσπερνάς.
αν πχ με τα 100 θα πρέπει να κατεβασεις 2 ταχύτητες για να περάσεις, με τα 150 θα πρεπει να κατεβάσεις 1. δεν αλλάζει κατι ουσιαστικό - η όλη τελετουργία παραμένει ίδια.
και ναι υπαρχουν οδηγοί που καταφερνουν να περνούν ασφαλεστατα με 100 'αλογακια' και άλλοι με 200 που γίνονται κινητές νεκροφόρες. τα έχουμε 1000δει και τα έχουμε 1000γράψει...
-
zorz, αυτά που γράφεις λίγο παραπάνω είναι σωστά (με λίγο επιθετικό τρόπο, βέβαια, αν και με τόση ειρωνία/επιθετικότητα που, τουλάχιστον εισπράτω εγώ, κάπου είναι αναμενόμενο).
Χτες έκανα τη διαδρομή Ιωάννινα-Ρίο Πάτρας. Τέσσερα αυτοκίνητα κόντεψαν να πέσουν επάνω μου, επειδή προσπέρασαν από το αντίθετο ρεύμα και ξαναμπήκαν στο ρεύμα τους λίγο πριν πέσουν επάνω μου (ευτυχώς σε μία περίπτωση είχε χώρο να πάω δεξιά). Τα τρία ήταν 100% 'γρήγορα', το άλλο μάλλον κι αυτό ήταν της ίδιας κατηγορίας, δεν είμαι σίγουρος.
Εγώ τουλάχιστον δεν έχω μιλήσει για μικρές ταχύτητες κλπ, απλά ότι στην ασφαλή προσπέραση ο σημαντικότερος παράγοντας είναι ο οδηγός, κι όχι οι ρεπρίζ του αυτοκινήτου. Δεν καταδικάζω την υψηλή ταχύτητα (όταν θα γίνω παππούς θα καταδικάζω τους νεαρούς που «τρέχουν»), γιατί πολύ απλά μου αρέσει, εκεί που με παίρνει όμως.
Όπως το να πάρεις έναν σούπερ υπολογιστή ενώ πριν είχες ένα χρέπι για να γράφεις κείμενα δε σε κάνει καλύτερο συγγραφέα αν δεν το κατέχεις το άθλημα, έτσι και στην προσπέραση ένα γρηγορότερο αυτοκίνητο δεν σε κάνει **υποχρεωτικά **ασφαλέστερο αν δεν έχεις μυαλό/γνώσεις οδηγικές κλπ.
Jacob
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
πιστευω ότι θελει να πει ο Λ οτι η διαφορά των 50 αλόγων δε θα πρεπει να αντιπετωπίζεται σαν 'εχω 500 άλογα' που με τη σκέψη κ μονο προσπερνάς.αν πχ με τα 100 θα πρέπει να κατεβασεις 2 ταχύτητες για να περάσεις, με τα 150 θα πρεπει να κατεβάσεις 1. δεν αλλάζει κατι ουσιαστικό - η όλη τελετουργία παραμένει ίδια.
και ναι υπαρχουν οδηγοί που καταφερνουν να περνούν ασφαλεστατα με 100 'αλογακια' και άλλοι με 200 που γίνονται κινητές νεκροφόρες. τα έχουμε 1000δει και τα έχουμε 1000γράψει...
Πάλι 2 ταύτητες θα κατεβάσεις, αλλά αντί για 10' στο αντίθετο ρεύμα, θα μείνεις 7'. Υπολόγισε πόσο πιο κοντά θα είσαι στον απέναντι σε 3 δευτερόλεπτα, αν πηγαίνετ και οι 2 με 100...
με ποια ταχυτητα προσπερνατε;;;