-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
εχω βρει ενα καλο συνεργειο κ σχετικα φτηνο στην ρετσινα στην θηβων , κ δεν ασχολουμαι πλεον με αντιπροσωπειες κλπ...απορω πως πηγαινεις ακομα σε αυτους .Κι εμεις εκει τα παμε, αλλα καμια φορα κανει και δουλεια του ποδαριου....
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
εχω βρει ενα καλο συνεργειο κ σχετικα φτηνο στην ρετσινα στην θηβων , κ δεν ασχολουμαι πλεον με αντιπροσωπειες κλπ...απορω πως πηγαινεις ακομα σε αυτους .Ειμαι στην επεκταση, για αυτο
Ρωτα για τους πολλαπλασιαστες παντως
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
red -Monster....Πάλι ειναι απλό.
Σε ίδιο φασμα στροφων και αναλογων προδιαγραφων κατασκευαστή αντοχής ,στις μπιέλες στις ποδιές,κεφαλής πιστονιών,κυλινδρων το πλεονεκτημα αντοχής το έχει ο μεγαλος κυλινδρος ακρίβως λογο της καλυτερης κατασκευαστικής εργασίας που του έχει γινει..Αυτο γιατί έχει μεγαλύτερη παραγωγή ενεργειας με μεγαλύτερη συμπίεση καυσίμου,αρα παραγουμε μεγαλύτερο έργο.
Το θέμα είναι ότι αυτό το έργο ο κινητηρας το διαχειρίζεται με περισή άνεση σε σχέση με τον μικρότερο.δεν ξέρω πως να σου γράψω ευγενικά οτι λες χαζομαρούλες....
κάτι έχεις διαβάσει , κάτι έχεις ακούσει , τα έχεις ανακατέψει στο μυαλό σου και βγάζεις δικά σου συμπεράσματα...
κάτι που άκουσες στο καφενείο, κάτι που σου είπε ο τεχνικός , κάτι από εδώ , κάτι από εκεί...
μπλέκεις έννοιες , μπλέκεις θερμοδυναμική και τα κάνεις αχταρμά...
αν σε ενδιαφέρει ευχαρίστως να σου προτείνω 2-3 βιβλία για εισαγωγή στις ΜΕΚ... μετά μόνος σου θα αναιρείς τα γραφομενά σου...
τελείως φιλικά...Συμφωνώ με Red Monster..
βρε συντεκνε Coupea, καταρχάς βάζεις πολλές παραδοχές για να βγάλεις το συμπέρασμα που θες...
Σε ίδιο φασμα στροφων και αναλογων προδιαγραφων κατασκευαστή αντοχής
Αυτό ισχύζει και αντίστροφα ξερεις προς οφελος μικρότερης διαμέτρου πιστονιου..
το πλεονεκτημα αντοχής το έχει ο μεγαλος κυλινδρος ακρίβως λογο της καλυτερης κατασκευαστικής εργασίας που του έχει γινει
Δευτερη παραδοχή. Γιατί να έχει καλύτερη κατασκευαστική επεξεργασία εναν μεγαλύτερο πιστόνι? Εστω σου λέω το αμπλουστερο λόγω,οικονομικά να το δεις , το ίδιο κράμα θα χρησημοποιεί ο κατασκευαστής για το σύνολο σχεδόν των ανταλακτικών του. Εξαιρουνται ίσως ειδικές κατασκευες αλλά πιο πιθανο ειναι να συμβεί αυτό σε μικρό τουρμπισμένο κινητήρα πάρα σε μεγάλο ατμοσφαιρικό.
Αυτο γιατί έχει μεγαλύτερη παραγωγή ενεργειας με μεγαλύτερη συμπίεση καυσίμου,αρα παραγουμε μεγαλύτερο έργο
Και πάλι παραδοχή.... Η συμπίεση ορίζεται από το θάλαμο καύσης οπότε ότι χάνουμε από πχ διάμετρο πιστονιού να το κερδίσουμε από την κεφαλή ή διάμετρο.
Επίσης συμαντικός παράγοντας για να προσθέσω κάτι ειναι και οι διαστάσεις του κινήτηρα, αν ειναι υποτετράγωνος υπερτετράγωνος κλπ....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχω βρει ενα καλο συνεργειο κ σχετικα φτηνο στην ρετσινα στην θηβων , κ δεν ασχολουμαι πλεον με αντιπροσωπειες κλπ...απορω πως πηγαινεις ακομα σε αυτους .
Ειμαι στην επεκταση, για αυτο
Ρωτα για τους πολλαπλασιαστες παντως
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Παρεπιπτοντως επειδη τεθηκε το θεμα των πολλαπλασιαστων, στο Polo 9Ν με τον ατμοσφαιρικο και τα 75 ατιθασα αλογα, τους εχουμε αλλαξει απειρες φορες. Αντιθετα, Golf V tsi 140, Passat 1.8tsi και Octavia 5 RS δεν εχουν ζητησει ακομα...το αυτο και για τα Α5 2.0 180/Α4 2.0 allroad/Golf V Gti του στενου οικογενειακου κυκλου...Για αλλα προβληματακια αν θελετε μπορω να συνεισφερω, κανενα ομως σχετικο με το τουρμπο (εκτος της Ν75 στο Golf).
-
το αΜπλουστερο τι ειναι????
-
Οι πολλαπλασαστες εδω ειναι προβλημα του 2λιτρου και προκαλουν κι αλλα προβληματα για να μιλαμε οτι εφτασαν να κανουν για ανακληση (για την οποια βεβαια σημερα με ενημερωσαν επισημα)
Στο πολο σου που μου λες ειχατε κοιταξει τη συμπιεση? Γιατι αυτο προκαλει καψιμο στους πολλαπλασιαστες και πολλα συνεργεια δεν το κοιτουσαν
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
το αΜπλουστερο τι ειναι????Ειναι απλουστερο με εΜφαση.
-
αΜπλουστερο, πολλαπλασαστες
αχ αυτοί οι πολλαπλασιαστές, τρεις έχω κάψει
-
Σε περιέργες εκφρασεις και απαραδεκτα υπονοούμενα κανονικά δεν θα έπρεπε να απαντώ .Όμως αν ο Red-Monster σπούδασε στη βιομηχανία εγω σπουδασα στο λυσε δέσε στα συνεργεία και θα έπρεπε να έρθει να του δείξω τι πιστονια και κυλίνδρους έχει ενα 1,4 στα 200.000χλμ και τι ενα 1,8 η 2λιτρο κτλ.Και με τουρμπο και με ότι θελει.Τα βιβλία ισως τα διαβασα γρηγορότερα αλλά δεν εχει σημασία .Φυσικός δεν είμαι.
Σημερα στα αυτοκίνητα πως ανεβάζουν συμπίεση? .Xρησιμοποιούν οβαλ κεφαλές ή μειωνουν τον χωρο κάυσεως φέρνοντας πιο κοντα την επιφανεια του ανω κορμου του κινητηρα στον χωρο του.?Ποίος κινητηρας δέχεται μεγαλύτερες πιέσεις στα κινούμενα μέρη του? Ο 1,4 η ο 1,8? Εχουν η δεν έχου υψηλή συμπίεση τα tsi ?....παράδοξα για μένα.....
Λεω βλακείες ?
Ωραία.Αν πάμε με 230χλμ με ενα tsi 160 ίππων για 20 λεπτα πχ διπλα διπλα με ενα 1,8 tsi ίδιας ιπποδύναμης ποιο θα τα ''παιξει''γρηγορότερα ή πιο έχει περισσότερες πιθανότητες να αστοχήσει κάποιο υλικό κατασκευής? Πιό απλά να βγει η μπιέλα απο δίπλα?
Ας μας απαντήσει ο Red-Monster. -
Ταπεινή μου άποψη είναι ότι ένα TSi 1.4 160 ίππων ΔΕΝ είναι για να πηγαίνεις με 230 και για 20 λεπτά όπως αναφέρεις αλλά για να μπορείς να πηγαίνεις ΑΝΕΤΑ με 140-180 επιταχύνοντας πολύ καλύτερα και καίγοντας λιγότερη βενζίνη σε αυτές τις ταχύτητες από από ένα ατμοσφαιρικό αντίστοιχης ιπποδύναμης, έχοντας παράλληλα την δυνατότητα να πάς και με 230 αν και όποτε το θελήσεις. Πιστεύω ότι αν δεν μπορούμε να καταλάβουμε αυτό το απλό πράγμα δεν έχει νόημα όλη η συζήτηση ...
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σε περιέργες εκφρασεις και απαραδεκτα υπονοούμενα κανονικά δεν θα έπρεπε να απαντώ .Όμως αν ο Red-Monster σπούδασε στη βιομηχανία εγω σπουδασα στο λυσε δέσε στα συνεργεία και θα έπρεπε να έρθει να του δείξω τι πιστονια και κυλίνδρους έχει ενα 1,4 στα 200.000χλμ και τι ενα 1,8 η 2λιτρο κτλ.Και με τουρμπο και με ότι θελει.Τα βιβλία ισως τα διαβασα γρηγορότερα αλλά δεν εχει σημασία .Φυσικός δεν είμαι.
Σημερα στα αυτοκίνητα πως ανεβάζουν συμπίεση? .Xρησιμοποιούν οβαλ κεφαλές ή μειωνουν τον χωρο κάυσεως φέρνοντας πιο κοντα την επιφανεια του ανω κορμου του κινητηρα στον χωρο του.?Ποίος κινητηρας δέχεται μεγαλύτερες πιέσεις στα κινούμενα μέρη του? Ο 1,4 η ο 1,8? Εχουν η δεν έχου υψηλή συμπίεση τα tsi ?....παράδοξα για μένα.....
Λεω βλακείες ?
Ωραία.Αν πάμε με 230χλμ με ενα tsi 160 ίππων για 20 λεπτα πχ διπλα διπλα με ενα 1,8 tsi ίδιας ιπποδύναμης ποιο θα τα ''παιξει''γρηγορότερα ή πιο έχει περισσότερες πιθανότητες να αστοχήσει κάποιο υλικό κατασκευής? Πιό απλά να βγει η μπιέλα απο δίπλα?
Ας μας απαντήσει ο Red-Monster.Για να κάνεις σωστή σύγκριση πρέπει να βάλεις ορια αναλογα με την κάθε μηχανη και όχι όπως σε συμφέρει για να βγάλεις το αποτελεσμα που ζητάς. Πχ 20 λεπτά στο 70% της ισχύος κάθε μηχανής. Μπορει ο 1.4 να ειναι 180 χλμ και ο 1.8 200χλμ /ώρα αλλά εκει θα φανεί . Αντιστοιχα θα μπορούσα να σου πω για θέμα ευστροφίας του κινητήρα όπου ένας μικρότερος (λόγω μάζας) μπορεί ευκολότερα να ανεβάζει και να διατηρεί υψηλό ρυθμό περιστροφής από ενα μεγαλύτερο οπότε να δουμε ποιος θα έχει μεγαλύτερες φθορές.
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Ταπεινή μου άποψη είναι ότι ένα TSi 1.4 160 ίππων ΔΕΝ είναι για να πηγαίνεις με 230 και για 20 λεπτά όπως αναφέρεις αλλά για να μπορείς να πηγαίνεις ΑΝΕΤΑ με 140-180 επιταχύνοντας πολύ καλύτερα και καίγοντας λιγότερη βενζίνη σε αυτές τις ταχύτητες από από ένα ατμοσφαιρικό αντίστοιχης ιπποδύναμης, έχοντας παράλληλα την δυνατότητα να πάς και με 230 αν και όποτε το θελήσεις. Πιστεύω ότι αν δεν μπορούμε να καταλάβουμε αυτό το απλό πράγμα δεν έχει νόημα όλη η συζήτηση ...Εχεις δίκιο.Στο Red-Monster πέστα .Το 160ρι πάει 230χλμ.Κανεις τον σταυρό σου και πας.Απο κει και πέρα και ο πιο ασχετος καταλαβαίνει αυτο που λές όπως επίσης ότι ειναι προτιμότερο τα περισσότερα κυβικά για να εχεις και δυναμη και αξιοπιστία σε πιέσεις και μάλιστα τέτοιες πιέσεις.
Ας πάει ο φίλος σε εναν ασχετο μαστορα της πιατσας να δει πως ειναι το πιστονι μετα απο πίεση μεγαλη,συμπιεση κτλ σε τετοιους κινητηρες και ας τα μεταφερει στις βιομηχανίες για γνωση. -
coupeas, το δικο σου ατμοσφαιρα ειναι?
πως αντεχεις το αγχος με τα πιστονια ετοιμα να τα παρεις στο χερι? -
Ρε coupea ...
Ποιος μίλησε για τελικές ;
Γιατί θεωρείς Ότι δεν Έχω δει και εγω 2-3 πιστόνια ; Επειδή Έχω σπουδάσει ;;; Τι σόι λογική είναι αυτή ;;
Μπαίνεις στο τριπακι που μπαίνουν οι τεχνίτες ...
Εγω δεν είμαι σε θέση να σου απαντήσω με ακρίβεια στα ερωτήματα που θέτεις Γιατί δεν Έχω ικανοποιητικό δείγμα ... ΕΣΥ πως είσαι τόσο σίγουρος ...;;;
Έχεις πιστόνια Απο σύγχρονο συμπιέστο 1400αρη και Απο αντίστοιχο 1800αρη (Πρόσεξε , αντίστοιχο ) και Έχεις μετρησει την φθορά ( αλήθεια πως την μετρητές , με το μάτι ;;) και Έχεις καταλήξει Ότι είναι τρομακτικά υπέρ του 1400αριου ;;
Και εν τέλη βαρέθηκα να κάνω αντίλογος μαζι σου , δεν έχει κανένα απόλυτος νόημα ...
Πίστευε Ότι θες , τσάμπα είναι... -
Τι να το κανεις το δείγμα.Απλά παρε οσα περισσοτερα κυβικά μπορείς αν θες δυναμη και και αξιοπιστια και σε τελικες και όλα.Μπορείς?....Δεν μπορείς.....μην πάιρνεις και τελείωσε.
Πας να εναντιωθείς στο αυτονόητο. -
Διάβασα το θέμα που έχει πλέον μετεξελιχθεί σε ατμοσφαιρικά vs turbo και επισήμανα πολλά σωστά αλλά και λάθος.
Για μένα ισχύουν:- Η ροπή των τούρμπο χαμηλά είναι απίστευτη, ειδικά στα καινούρια αυτή αποδίδεται και γραμμικά. Δεν την βρίσκεις σε ατμοσφαιρικό κάτω των 1800 κυβικών αυτή την αίσθηση στις χαμηλές στροφές.
- Λόγω του 1 ο συνετός οδηγός μπορεί να κινηθεί άνετα και οικονομικά τόσο σε συνθήκες πόλης όσο και σε ταξίδι με συνετές ταχύτητες. Το θέμα είναι να παραμείνει συνετός.
- Το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας ενός τούρμπο είναι στις χαμηλομεσαίες και ενός ατμοσφαιρικού στις μεσαίες μέχρι τον κόφτη. Το καθένα έχει τα υπέρ και τα κατά του.
- Ένα τούρμπο είναι οικονομικότερο ΜΟΝΟ σε συνθήκες χαλαρής οδήγησης...αν το πλακώσεις θα κάψει σαν δίλιτρο ατμοσφαιρικό μην γράψω και χειρότερα.
- Για κάποιον που αλλάζει αυτοκίνητο σε μικρά αναλογικά διαστήματα οπότε έχει εγγύηση σχεδόν για όλη την διάρκεια κατοχής του οχήματος το τούρμπο φαντάζει λογικότατη επιλογή.
- Σε θέματα μεταπώλησης ένα τούρμπο υστερεί σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό ειδικά όσο ανεβαίνει ο αριθμός διανυθέντων χιλιομέτρων.
Δεν ισχύει: - Ότι το γκολφ 1.4 122hp είναι γρηγορότερο από σιβικ 1.8. Κόψτε κάτι ρε παιδιά...σε λίγο θα μας πείτε ότι μας 'πατάει' και 0,9 multiair! Ειλικρινά με έκανε και γέλασα όποιος το έγραψε. Ο ενθουσιασμός του για το αυτοκίνητο του είναι τεράστιος και εύχομαι να του βγει τουλάχιστον σε καλό!
- Ότι διπλοτουρμπιστό γκολφ (140-160-170) καίει λιγότερο από σιβικ 1.8. Σας γράφω με σιγουριά ότι οι καταναλώσεις του σιβικ είναι πολύ κοντά στο 122 και φυσικά καλύτερες όλων των παραπάνω. Δεν θα επικαλεστώ περιοδικά που έτσι και αλλιώς με δικαιώνουν (με΄χρι και με 3 λίτρα στα 100 διαφορά) αλλά κρίνω με δείγμα αυτοκίνητα γνωστών και φίλων.
- Γράφτηκε ότι η αξιοπιστία συμπιεστών και ατμοσφαιρικών είναι αντίστοιχη. Διαφωνώ. Απλά έχει βελτιωθεί αρκετά η αξιοπιστία των τούρμπο χωρίς όμως να έχει φθάσει τα επίπεδα των ατμοσφαιρικών! Μπείτε για παράδειγμα στα φόρουμ ατμοσφαιρικών αυτοκινήτων και στα αντίστοιχα τούρμπο να πάρετε μια ιδέα. Αν πράγματι ισχύει ότι στα φόρουμ γράφουν όσοι έχουν ζημιές τότε γιατί στα ατμοσφαιρικά -μιλώ για χόντα και λιγότερο μιτσουμπίσι που έχω άμεση επαφή- ασχολούμαστε με τριγμούς και αεροδυναμικούς θορύβους στα σχετικά με προβλήματα θέματα; Μήπως γιατί τα μηχανολογικά προβλήματα είναι ελάχιστα ως μηδαμινά;
Αυτό σε καμία περίπτωση δεν καταδικάζει τα συμπιεστά ως a priori αναξιόπιστα αλλά μάλλον ως πιθανότερο να αστοχήσουν σε βάθος χρόνου. Αν κάποιος συμβιβαστεί με το τελευταίο τότε για μένα να επιλέξει τούρμπο.
Εν κατακλείδι καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι μας και ας είναι και συμπιεστά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
coupeas, το δικο σου ατμοσφαιρα ειναι?
πως αντεχεις το αγχος με τα πιστονια ετοιμα να τα παρεις στο χερι?....Αντέχεται!!!......Αν ήταν 1,4 θα είχα πέσει στα χαπια.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
coupeas, το δικο σου ατμοσφαιρα ειναι?
πως αντεχεις το αγχος με τα πιστονια ετοιμα να τα παρεις στο χερι?....Αντέχεται!!!......Αν ήταν 1,4 θα είχα πέσει στα χαπια.
πως γινεται να αντεχεται?
2λιτρο, πειραγμενο, τουρμπο?εγω δε θα μπορουσα να κοιμηθω τα βραδυα
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
coupeas, το δικο σου ατμοσφαιρα ειναι?
πως αντεχεις το αγχος με τα πιστονια ετοιμα να τα παρεις στο χερι?....Αντέχεται!!!......Αν ήταν 1,4 θα είχα πέσει στα χαπια.
αν και η λογική σου είναι παιδική θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια...
225 δεν αποδίδει το κουπέ και ειναι 2000cc?
160 δεν αποδίδει το tsi και είναι 1400cc?και μπακαλίστικα να το δεις , αν το κουπέ ηταν 1400αρη θα απέδιδε περί τα 157,5 άλογα όσα και το tsi...
το δε s3 θα απέδιδε περί τα 185,5...
άρα σύμφωνα με την δικία σου λογική το s3 έπρεπε να έχει εκραγεί πολύ πριν τα 100.000km...
στο σχολειο μας έμαθαν οτι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια...
-
Είναι μάταιο....
Αν είχε και η γιαγιά μου α......θα ηταν αντρας.Και το κουπέ έχει 248 απο την μανα του στο δυναμόμετρο.Εργοστασίου.
Εσυ έχεις τσι? Αν ναι να παμε Γερμανία και να γυρισουμε να δουμε ποιος θα χρειαστεί χαπια και πετσέτες.
Αντε γειά...το ξεφτιλίσαμε.......Ενταξει γερό το τσι.Εκανα λαθος.Εχεις δικιο βουνό.
Τελος.
1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)