-
Touché
-
Λοιπόν, εδω και κανα 3αρι χρονια ασχολούμαι με το ποδηλατο (βουνου) ξανα.
Αλλα το μήλο κατω από την μηλια λέει και έτσι και η κόρη κολησε.
Τωρα πρέπει να μεταφερω 2 ποδήλατα .Οσο ηταν ενα το αμόλαγα μεσα και χώραγε μια χαρα (με τα καθίσματα μαζεμενα).Οι επιλογές μου είναι 3.
Εκείνη η σχάρα που μπαίνει σε κοτσαδόρο (δεν έχω κοτσαδόρο) .Σχαρα πόρτας. Για κάποιο λόγο την φοβάμαι πολύ.
Σχάρα οροφής.
Αυτή μου κάθεται καλύτερα αλλά είναι πολλα τα λεφτα της.
Εχω βρει (χωρίς να είμαι σιγουρος) πως χρειάζομαι λεει rails που μπαίνουν μέσα σε αυτά τα αυλάκια που έχει η οροφή.
Μετά στις υποδοχές που έχουν αυτες, κουμπώνουν οι κάθετες μπάρες και πανω στις μπαρες μπαίνουν οι βάσεις για τα ποδηλατα.
Σωστά?Οπως και να 'χει δεν ξέρω αν ειναι νομιμες αυτές οι λύσεις.
Γενικά θέλω την γνώμη σας για τα παραπάνω. Κυρίως με γνώμονα την ασφάλεια όλων και μετά το κόστος.
-
Καλησπέρα,
Μήπως αγόρασε κανεί πρόσφατα μπαγκαζιέρα οροφής από εξωτερικό και αν ναι από που.
Στην Ελλάδα μάλλον είναι από χρυσό γι'αυτό και η τεράστια διαφορά τιμής.
Κάποια site που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα post δεν στέλνουν Ελλάδα.
Σκέφτομαι για τους παρακάτω συνδυασμούς:
A) THULE 753 860 με 3025 Kit
KAMEI HUSKY XXL BLACK Εξωτερικές διαστάσεις: 200 x 90 x 44 cm
Εσωτερικές διαστάσεις: 188 x 80 x 39 cm
Χωρητικότητα: 510 λίτρα
Βάρος: 19 kgB) THULE 753 860 με 3025 Kit
THULE ATLANTIS 780 black Εξωτερικές διαστάσεις: 196 x 78 x 44 cm
Εσωτερικές διαστάσεις: 190 x 73 cm
Χωρητικότητα: 480 λίτρα
Βάρος: 18 kgC) THULE 753 860 με 3025 Kit
THULE PACIFIC 700 BLACK Εξωτερικές διαστάσεις: 232 x 70 x 40 cm
Εσωτερικές διαστάσεις: 226 x 62 cm
Χωρητικότητα: 460 λίτρα
Βάρος: 15 kgΚυρίως προς τον πρώτο λόγο τιμης/χωρητικότητας.
-
Εγώ έχω την Β.
Να ξέρεις ότι οι μπαγκαζιερες που βλέπεις παμφθηνα στο net σε μεγάλο ποσοστό είναι αντιγραφές απο Ταϊβάν κλπ.
Τα μεταφορικά τις καθιστούν απαγορευτικές.
Η Thule Ελλάδας είναι πανάκριβη, όντως.
Η Audi φέρνει μπαγκαζιερες που είναι Thule αλλα με αυτοκόλλητα Audi και είναι φθηνότερη.
Πάρε ένα κατάλογο extra για Α4 ή Α5 και δες τι τιμές ζητάνε και πάρτην απο κει -
Δηλαδή θες να μου πεις ότι αυτές εδώ είναι αντιγραφή από Taiwan;
http://www.afterbuy.de/afterbuy/shop/st ... opid=10760
http://www.amazon.de/Dachboxen-Dachgep% ... 031&page=1
http://shop.aubu.de/catalog/product_inf ... n=BILLIGER**Offtopic **αγόρασα 2 πιεσόμετρα από
http://www.amazon.co.uk/Omron-Basic-Blo ... 288&sr=8-1
με δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα και στην πόρτα παράδοση, δες τώρα πόσο έχει στην Ελλάδα ενδεικτικά (από - μέχρι)
http://www.skroutz.gr/c/787/farmakeutik ... e=omron+m2 -
Ο χρήστης nik16v έγραψε:
Δηλαδή θες να μου πεις ότι αυτές εδώ είναι αντιγραφή από Taiwan;
http://www.afterbuy.de/afterbuy/shop/st ... opid=10760
http://www.amazon.de/Dachboxen-Dachgep% ... 031&page=1
http://shop.aubu.de/catalog/product_inf ... n=BILLIGER
**Offtopic **αγόρασα 2 πιεσόμετρα από
http://www.amazon.co.uk/Omron-Basic-Blo ... 288&sr=8-1
με δωρεάν μεταφορικά για Ελλάδα και στην πόρτα παράδοση, δες τώρα πόσο έχει στην Ελλάδα ενδεικτικά (από - μέχρι)
http://www.skroutz.gr/c/787/farmakeutik ... e=omron+m2Πόσο χρεώνουν οι πρώτοι που ανέφερες, για αποστολή στην Ελλάδα; Έχουν 'αγγλική' έκδοση τα παραπάνω site ;
Προ διετίας και κάτι είχα πάρει την Kamei Delphin 380, από αγγλικό κατάστημα, έναντι 240 €, αλλά επειδή δεν έστελναν στην Ελλάδα (τότε, ψάξ' το αν θέλεις για το τι γίνεται σήμερα...), την έφερα λόγω δουλειάς χωρίς άλλα έξοδα ... -
Λιγο πριν τα Χριστουγεννα αγορασα ενα ολοκληρωμενο set απο τον αντιπροσωπο της Thule στην Θεσσαλονικη για χρηση στο corsa της γυναικας μου.Συγκεκριμενα πηρα το μοντελο pacific 200 στο χρωμα του ανθρακιτη(μαυρο το corsa) οποτε ταιριαζει απολυτα στα 400 ευρω απο τα 510-530 που ειχε κανονικα μαζι με την aero bar 860 και τις βασεις rapid system 751(κοστος αυτων των δυο 215 ευρω) οποτε μπαγκαζιερα+βασεις+μπαρες=400+215=615 ευρω.Δεν αντεξα ομως στον πειρασμο και προσθεσα το σετ με τα σακ-βουαγιαζ 8006 που ερχονται κουτι με την μπαγκαζιερα(αυτο μπορει να το πει καποιος και περιττο) και το συστημα στερεωσης στην οροφη του γκαραζ που κανει ολη την διαδικασια ανεβασματος-κατεβασματος παιχνιδακι και το σημαντικοτερο δεν χρειαζεται να μετακινω την μπαγκαζιερα πουθενα απο την στιγμη που την αφαιρω,για οποιον εχει δικο του χωρο το συνιστω ανεπιφυλακτα.Κοστος αυτων των δυο 135 και 150 ευρω οποτε ολο το πακετο βγηκε στα 615+135+150=900 ευρω αλλα ελυσε κυριολεκτικα το προβλημα μεταφορας του μπεμπη(καροτσακια,μπανιεριτσες,αποστειρωτες κλπ)
-
Όλα τα παρακάτω απάντησαν αρνητικά για απόστολή στην Ελλάδα.
http://www.amazon.de
http://www.laluz-menden.de/
http://shop.aubu.de
http://www.autoteilemann.de/
http://www.autoteile-immler.de/Αυτό εδώ έχει αποστολή Ελλάδα http://autoteile-neubert.eshop.t-online.de
Στην Atlantis 780 είναι 50-60 € φτηνότερο με αποστολή από εδώ.Σκέφτομαι μήπως να βάλω παράδοση στα ξαδέρφια μου στη Γερμανία και να μου τα στείλουν με μεταφορική εδώ.
Για οτιδήποτε νεώτερο θα επανέλθω.Για μετάφραση σελίδας στα Ελληνικά (περίπου) πας στο Google Translate και βάζεις το link. Γερμανικά -> Ελληνικά και κάνεις κλικ στο λινκ δεξιά και σε βγάζει σε μεταφρασμένη σελίδα. Πιθανόν κάποια κουμπιά π.χ. προσθήκη στο καλάθι μετά τη μετάφραση να μη λειτουργούν ή αν είναι σαν εικονο-link να μην γίνει μετάφραση. Βοηθάει αρκετά όμως. Στο κάτω-κάτω πληκτρολογείς τη λέξη και τη μεταφράζει.
-
Θέλω να πάρω μπάρες για το αυτοκίνητό μου (BMW 520 E39 σεντάν). Πάνω σε αυτές θα ήθελα να μπορώ να προσαρμόσω βάση για ποδήλατο και (όχι ταυτόχρονα) βάση για μικρό ιστιοπλοϊκό σκάφος (στην ανάγκη βολεύεται και με τις μπάρες αλλά νομίζω υπάρχουν κάτι βάσεις με ιμάντες που έτσι παίρνουν το σχήμα του σκάφους). Θα μου άρεσε αν ήταν ίδιας μάρκας όλα για να ταιριάζουν και αξιοπρεπούς κατασκευής.
Πού να απευθυνθώ στην Αττική και ποιο site (όχι γερμανόφωνο) προτείνετε όταν δω ότι θέλουν να νιώσουν οικειότητα με κάποια τμήματα της ανατομίας μου περισσότερη από όση είμαι διατεθειμένος;; -
Για το σκαφάκι αλλά και για το αυτοκίνητο δεν θα ήταν καλύτερο ένα μικρό τρέιλερ? Τόσος όγκος πάνω στην οροφή!
Πέρσι το καλοκαίρι ήταν ένας στην Χαλκιδική που είχε κάτι τέτοιο στην οροφή του αλλά ήταν SW με σταθερές ράγες και είχε βάλει 3 μπάρες για το βαρκάκι. -
Εδω ειναι η σειρα της thule για τα κανο και τα μικρα σκαφακια(αν και το δικο σου ειναι κατι τετοιο)σιγουρα δεν ειναι φτηνες αλλα μπορεις να εχεις ολο το σετ μπαρες,βαση για ποδηλατο και βαση για το σκαφος απο εναν και μονο κατασκευαστη και σιγουρα με μια ποιοτητα πολυ πανω απο τον μεσο ορο(αντιστοιχα αδειασμα στο πορτοφολι πολυ πιο κατω απο τον μεσο ορο)
http://www.thulehellas.gr/en-GB/GR/Prod ... ports.html
-
Το δικό μου σκαφάκι είναι μικρό και σχετικά ελαφρύ οπότε δεν υπάρχει θέμα αντοχών και οροφής κλπ. Η μετωπική του επιφάνεια είναι αντίστοιχη ή μικρότερη από μπαγκαζιέρα οροφής και με βάρος κάπου στα 40 κιλά μάλλον όχι βαρύτερο από μια τέτοια φορτωμένη. Η λύση του τρέιλερ θέλει λεφτά για κοτσαδόρο, τρέξιμο για άδεια και ασφάλιση, λεφτά για τρέιλερ, χώρο για αυτό και προσφέρει μπελά σε οποιαδήποτε μετακίνηση.... όχι ευχαριστώ!
Το πιθανότερο είναι αν το μετακινώ σπάνια να μην χρειαστώ καν κάτι εξειδικευμένο, το ρίχνω στις μπάρες με καμιά μαλακωσιά armaflex και όλα τζάμι, αλλιώς το 873 πρόσθετο πρέπει να μου κάνει. Πάντως το πιο σωστό και ασφαλές για την μπογιά που είχα δει παλιά που ήταν ένας πλατύς ιμάντας από κάτω που απλά ακολουθεί το σχήμα της γάστρας σε όλο της το πλάτος δεν το έχει.
Και για την μάρκα Thule ήξερα ότι έχει απόλα αλλά δεν μου απαντήσατε για καλές τιμές (και μη γερμανόφωνο site αγοράς). -
Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι για μπαγκαζιέρα οροφής αλλά δεν γνωρίζω πολλά για τις ακριβείς δυνατότητες τους. Έχουν αρκετό χώρο για μεταφορά μεσαίων - μεγάλων βαλιτσών ή είναι μόνο για συμπληρωματικές αποσκευές; Από άποψη σταθερότητας υπάρχει κάποιο θέμα;
-
Εξαρταται απο τις διαστασεις της αποσκευης που θελεις να βαλεις μεσα,προφανως μια μεγαλη βαλιτσα δεν μπαινει ορθια αλλα ξαπλωτη,αν δεις στα site των κατασκευαστων θα δεις οτι αναφερουν εκτος απο την χωρητικοτητα και τις εσωτερικες διαστασεις οποτε ξερεις το μηκος το πλατος και το υψος εσωτερικα και αναλογα βλεπεις αν χωρανε οι βαλιτσες η οτι αλλο αντικειμενο θελεις να κουβαλησεις.Γενικα καλο ειναι να βαζουμε στην μπακαζιερα ογκωδη αλλα ελαφρια πραγματα και τα βαρια να τα βαλουμε μεσα στο αμαξι για να μην υψωνουμε πολυ το κεντρο βαρος του αυτοκινητου και αντιστοιχα χαλαμε την οδικη συμπεριφορα του.
Υπαρχει περιορισμος στην τελικη ταχυτητα με την μπαγκαζιερα στην οροφη(για την δικη μου ειναι τα 130 χιλ/ωρα) αλλα οταν την εχω στο αμαξι σπανια ξεπερναω τα 100-110 εκτος απο την στιγμη που θα κανω ενα προσπερασμα,γενικα μπαγκαζιερα και αυξημενες ταχυτητες σημαινουν μεγαλη καταναλωση,πχ με σταθερη ταχυτητα 120 χιλ/ωρα διαπιστωσα αυξηση κατα 0,75 λιτρα στα 100 χιλ(διαδρομη Θεσσαλονικη-Καβαλα-opel corsa c 1.2).Eπισης ενα λαθος που κανουν πολλοι ειναι οτι ξεχναν να υπολογισουν στο μεγιστο βαρος που αντεχει η οροφη του αυτοκινητου(συνηθως 50 κιλα για τα μικρα-μεσαια αμαξια) και το βαρος που εχουν οι μπαρες με τις βασεις τους,π.χ η μπακαζιερα που εχω ζυγιζει 14 κιλα αλλα οι βασεις με τις μπαρες ζυγιζουν 6 κιλα ακομη οποτε απο το ωφελιμο βαρος των 50 κιλων που μπορω να εχω στην οροφη στην πραγματικοτητα μου μενουν αλλα 50-20=30 κιλα(αυτα βεβαια παιζουν αναλογα με το μοντελο της μπαγκαζιερας-βασης) και σιγουρα οταν εχουμε πλαγιους ανεμους θελει πιο προσεκτικη οδηγηση. -
Nα πω ότι το σύστημα αποθήκευσης της μπαγκαζιεεας στην οροφή του parking πραγματικα σου λύνει τα χέρια.
Στα περι σταθερότητας εγώ με thule συστήματα ταξιδεύω με 150 - 160. Καi μπαγκαζιέρα πάνω και βάση ποδηλάτων στην πίσω πόρτα του avant -
Σιγουρα σου λυνει τα χερια γιατι το βαλε-βγαλε γινεται ξεκουραστα και γρηγορα αλλα προυποθεση ειναι να εχεις δικο σου χωρο(και καλο τρυπανι γιατι εχει αρκετες βιδες να στερεωσεις στο ταβανι)Το πλατος του γκαραζ ειναι γυρω στα 2,35 οποτε η μονη ελευθερη θεση αποθηκευσης ειναι η οροφη
http://img34.imageshack.us/img34/659/30122010012c.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/9515/30122010013.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3713/30122010014.jpgTα 150-160 τα θεωρω λιγο υπερβολικα για συνεχη χρηση καθως οι δυναμεις που αναπτυσονται στους συνδεσμους μπαγκαζιερας βασης αυξανονται κατα πολυ και μπορει καποια στιγμη να συμβει το αναπαντεχο,χωρια την γεωμετρικη αυξηση της καταναλωσης-θορυβου.
Παντως η πιο ακριβη μπαγκαζιερα ειναι απο την THULE για το μοντελο Agera της Koenigsegg κοστους 12000 περιπου ευρω.
http://img98.imageshack.us/img98/1828/s ... 80x550.jpg -
Καλημέρα, είμαι νέο μέλος στο forum και θασ ήθελα τα φώτα σας έτσι ώστε να αντιμετωπίσω τον ενοχλητικό θόρυβο από τις μπάρες οροφής της μπαγκαζιέρας, Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις πάντα χρήσιμες συμβουλές σας...
Το πρόβλημα στην δικη μου περίπτωση είναι έντονο μόνο όταν δεν έχω πάνω στην οροφή την μπαγκαζιέρα αλλά μόνο τις μπάρες και αυτό θέλω να αντιμετωπίσω αφού δεν είναι λογικό να κυκλοφορείς 12 μήνες το χρόνο με την μπαγκαζιέρα όταν τελικά τη χρειάζεσαι 5-10 φορές το χρόνο ,ενω δεν είναι καθόλου εύκολο να βγάζεις και να βάζεις τις μπάρες , τουλάχιστον όχι αυτές που κουβαλάω πλέον εγώ γι αυτό και αναζητώ μια μέση λύση και να κάνω κάτι με το θόρυβο που δημιουργούν οι μπάρες και μόνο. Κάθε πρόταση σας είναι εκτιμητέα......... -
Τοσο δυσκολο ειναι να τις βαζεις/βγαζεις 10 φορες τον χρονο;Μην ξεχνας οτι επιβαρυνουν και την καταναλωση .
-
είναι πίστεψε με δεν θα το έκανα θέμα αν δεν ήταν
-
στην trim πριν 2 μέρεσ πάλευαν 40 λεπτά να τις επανατοποθετήσουν............
Μπαγαζιέρες-δέστρες-μπάρες κλπ