-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
OMG + LOLs
το Focus ; Να μου λεγες το Golf, η Delta να πω ΟΚ. Αλλά το Focus ;
you mean A3
για την Ελλάδα μιλάμε χερ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
OMG + LOLsτο Focus ; Να μου λεγες το Golf, η Delta να πω ΟΚ. Αλλά το Focus ;
Ρε μπας και είμαι πρίμιουμ και δεν το ξέρω;
-
ασχετο, αλλα ειδα το ds5 και λεω να κατι εξαιρετικο (αν θα εχουμε την οικονομικη δυνατοτητα μετα απο 3-4 χρονια για αλλαγη)
αν βαλουν και πετρελαιο στην αθηνα βεβαια (χλωμο) -
Θα το παρεις υβριδικο και τετρακινητο και θα εισαι αρχοντας
Sent from my MB525 using classified alien technology
-
θα κοστιζει γυρω στα 35000 για πλακα, οσο για τα δερματινα, στο ds4 πανε γυρω στα 3500, αλλα ασε το δερμα, νομιζω οτι θα βγει ακριβο, ας ειμαστε καλα ως τοτε, να εχουμε και δουλεια, και αν πανε ολα καλα.....
-
αυτο το manual, 300 σελιδες, ουτε εξεταστικη να εδινα, θα το διαβασω στις διακοπες αν προλαβω
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
OMG + LOLs
το Focus ; Να μου λεγες το Golf, η Delta να πω ΟΚ. Αλλά το Focus ;
Ρε μπας και είμαι πρίμιουμ και δεν το ξέρω;
Είσαι αλλά δεν το ξέρεις! Μπλε σκούρος και ... πλυμένος ( ) και επειδή είσαι και 3θυρος ... sport premium!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
OMG + LOLsτο Focus ; Να μου λεγες το Golf, η Delta να πω ΟΚ. Αλλά το Focus ;
η Delta premium? Το golf premium? Αυτός που μου το είπε εννοούσε bmw ή merecedes. Είχε μια 'premium' 147, και αφού του κόπηκε ο ιμάντας εκκεντροφόρου και το ξαπόστειλε, πήρε μια 'premium' 316. Εγώ δεν έχω κολλήματα με μάρκες, αλλά σίγουρα τα και καλά premium τύπου alfa romeo, lancia φαντάζομαι μόνο στην Ελλάδα έχουν φανατικούς υποστηρικτές.
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
OMG + LOLs
το Focus ; Να μου λεγες το Golf, η Delta να πω ΟΚ. Αλλά το Focus ;
η Delta premium? Το golf premium? Αυτός που μου το είπε εννοούσε bmw ή merecedes. Είχε μια 'premium' 147, και αφού του κόπηκε ο ιμάντας εκκεντροφόρου και το ξαπόστειλε, πήρε μια 'premium' 316. Εγώ δεν έχω κολλήματα με μάρκες, αλλά σίγουρα τα και καλά premium τύπου alfa romeo, lancia φαντάζομαι μόνο στην Ελλάδα έχουν φανατικούς υποστηρικτές.
πως φαίνεται ότι δεν έχεις μπει στην τωρινή delta ....
μπες και μετά μπες στο Φοκους που οδηγούσες κ θα καταλάβεις...πρώτη φορά διαβάζω για πριμιουμ Φορντ
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
σίγουρα τα και καλά premium τύπου alfa romeo, lancia φαντάζομαι μόνο στην Ελλάδα έχουν φανατικούς υποστηρικτές.EPIC FAIL
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πρώτη φορά διαβάζω για πριμιουμ ΦορντΕκδόσεις ... Ghia με τα όλα τους!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
OMG + LOLs
το Focus ; Να μου λεγες το Golf, η Delta να πω ΟΚ. Αλλά το Focus ;
η Delta premium? Το golf premium? Αυτός που μου το είπε εννοούσε bmw ή merecedes. Είχε μια 'premium' 147, και αφού του κόπηκε ο ιμάντας εκκεντροφόρου και το ξαπόστειλε, πήρε μια 'premium' 316. Εγώ δεν έχω κολλήματα με μάρκες, αλλά σίγουρα τα και καλά premium τύπου alfa romeo, lancia φαντάζομαι μόνο στην Ελλάδα έχουν φανατικούς υποστηρικτές.
πως φαίνεται ότι δεν έχεις μπει στην τωρινή delta ....
μπες και μετά μπες στο Φοκους που οδηγούσες κ θα καταλάβεις...πρώτη φορά διαβάζω για πριμιουμ Φορντ
δεν είπα ποτέ ότι το ford είναι premium. Απλά κάποιοι, μεταξύ των οποίων και ο φίλος που μιλούσαμε, είναι της άποψης ότι όταν αλλάζεις αυτοκίνητο πρέπει πάντα να πηγαίνεις σε κάτι καλύτερο. Επειδή τυχαίνει πολύ κοντινός μου άνθρωπος να είναι χρόνια στα περιοδικά των αυτοκινήτων, έχω την ευκαιρία να μπαίνω κατά καιρούς σε πολλά καινούρια αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και η delta αλλά και η νέα c4. Και ομολογώ ότι ειδικά η delta μου είναι τόσο απωθητική, ειδικά στο πίσω μέρος της, που όσο και όμορφο να είναι το εσωτερικό της, δε θα την αγόραζα ποτέ. Εξίσου αδιάφορη σχεδιαστικά μου φαίνεται και η νέα C4, άποψη που την έχω εκφράσει ξανά στο forum, για να μην είμαστε και εντελώς
-
Η αληθεια ειναι οτι τα ματ ασημι πλαστικα σε καντραν ,ταμπλω,κονσολα ειναι λιγο φτηνιαρικα στο ματι.. Το bravo που φανει λιγο καλυτερο μεσα..
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Είσαι αλλά δεν το ξέρεις! Μπλε σκούρος και ... πλυμένος ( ) και επειδή είσαι και 3θυρος ... sport premium!Κάτι σαν Μπε Εμ Βε (με ελληνική γραφή) δηλαδή;
τύπου alfa romeo, lancia φαντάζομαι μόνο στην Ελλάδα έχουν φανατικούς υποστηρικτές.
Θα εκπλαγείς από το φανατικό κοινό αυτν των εταιρειών και στο εξωτερικό.
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
τύπου alfa romeo, lancia φαντάζομαι μόνο στην Ελλάδα έχουν φανατικούς υποστηρικτές.λολ
-
πρωτο ταξιδακι με τοc4,οχι μακρινο
αποσταση: 163km
μεση ωριαια: 101km/h (στην πραξη πηγαινα με 130-140 km/h) το πηγα εως 170km ελπιζω να μη μου στειλουν φωτο απο καμερα, αλλα καλου κακου χαμογελουσα να βγω ωραιος
μεση καταναλωση:** 8l/100km**
φορτωμενος φουλ, ο αποθηκευτικος χωρος του ικανοποιητικος,το ταξιδι ανετο σβελτο φωτεινοτατο (ηλιοροφη)και ησυχο
α επειδη ειχα να πιασω citroen απο το 2004 ξεχασα να πω το ξαφνιασμα που ενιωσα οταν την πρωτη μερα παιζοντας με το εσωτερικο ακουμπησα λιγο πιο δυνατα το κεντρο του τιμονιου και...ω θαυμα θαυμα ακουσα την κορνα!!!!!
ναιιιιιι δεν την εχουν πια στα φωτα, τωρα πια ενιωσα πληρως δικαιωμενος για την επιλογη μου
ποσες φορες με το saxo πανω στη συγχιση και τα νευρα μου κορνα εψαχνα και κορνα δεν ακουγα αφου πιεζα το κεντρο του τιμονιου χωρις φυσικα αποτελεσμα...
επισης το αυτοματο κιβωτιο δεν εχει θεση parking οπως ειχα συνηθισει, ισως λογω ηλεκτρ. χειροφρενου, δεν ξερωκαλη ανασταση σε ολους
-
διαβασα για κατι 'κομπιασματα'-κενα στην αλλαγη ταχυτητας.γνωριζει κανεις κατι σχετικα μ'αυτο?Ευχαριστω.
-
Ο χρήστης physikos13 έγραψε:
πρωτο ταξιδακι με τοc4,οχι μακρινο
αποσταση: 163km
μεση ωριαια: 101km/h (στην πραξη πηγαινα με 130-140 km/h) το πηγα εως 170km ελπιζω να μη μου στειλουν φωτο απο καμερα, αλλα καλου κακου χαμογελουσα να βγω ωραιος
μεση καταναλωση:** 8l/100km**
φορτωμενος φουλ, ο αποθηκευτικος χωρος του ικανοποιητικος,το ταξιδι ανετο σβελτο φωτεινοτατο (ηλιοροφη)και ησυχο
α επειδη ειχα να πιασω citroen απο το 2004 ξεχασα να πω το ξαφνιασμα που ενιωσα οταν την πρωτη μερα παιζοντας με το εσωτερικο ακουμπησα λιγο πιο δυνατα το κεντρο του τιμονιου και...ω θαυμα θαυμα ακουσα την κορνα!!!!!
ναιιιιιι δεν την εχουν πια στα φωτα, τωρα πια ενιωσα πληρως δικαιωμενος για την επιλογη μου
ποσες φορες με το saxo πανω στη συγχιση και τα νευρα μου κορνα εψαχνα και κορνα δεν ακουγα αφου πιεζα το κεντρο του τιμονιου χωρις φυσικα αποτελεσμα...
επισης το αυτοματο κιβωτιο δεν εχει θεση parking οπως ειχα συνηθισει, ισως λογω ηλεκτρ. χειροφρενου, δεν ξερωκαλη ανασταση σε ολους
καλοταξιδη φιλε μου.σκεφτομαι να αγορασω ακριβως την ιδια,ομως δεν εχω ξαναπαρει αυτοματο και εχω καποιους ενδοιασμους.αν μπορουσες να περιεγραφες την λειτουργια του(του σασμαν εννοω) πιο λεπτομερως,θα το εκτιμουσα πολυ.ευχαριστω.
-
αν ενδιαφερεσαι υπαρχει test drive, εμενα μου εδωσαν το κλειδακι και το πηγα βολτα μονος μου
αν εισαι απο αθηνα θα σου πω, επισης υπαρχει και το δικο μου αν εισαι κοντα, θα τη βρουμε την ακρη, για δωσε μου τις συντεταγμενες σου -
physike, καλοτάξιδη και από μένα. Ψήνομαι και εγω για το αυτόματο (για την εκδοση attraction όμως, αλήθεια, αξίζει, να πάρω την πιο ακριβή;) αλλά έχω και εγω τους ενδοιασμούς μου. Ενδιαφέρομαι για test drive και μένω Αθήνα, οπότε αν μπορείς, στείλε πληροφορίες. Μέχρι τότε όμως, αν μπορείς για πες κάτι παραπάνω για το κιβώτιο. Το συνήθισες; Εννοώ, πέρασε ο λόξυγγας; Φαντάζομαι ότι οταν είναι στο manual, που αλλάζεις τις ταχύτητες απο τα paddles στο τιμόνι, το αυτοκίνητο θα πηγαίνει σαν να είχες χειροκίνητο (δεν θα διστάζει δηλ. στις αλλαγές). Και τέλος, αν μπορείς τι επιλογές έχει το κιβώτιο; Συγνώμη για τη φλυαρία, αλλά και εγώ πρώτη φορά πάω για αυτόματο όπως και για citroen επίσης. Ευχαριστώ
Citroen C4