-
Ο χρήστης akollias έγραψε:
Τριμηνο δινουν παντα για να ειναι καλυμμένοι....
Απο την ημερα παραγγελίας (που φυγει απο την γενική αντιπροσωπεια) μεσα σε 1 το πολυ μηνα εχει μπει παραγωγη και εχει παρει αρθμο πλαισιου (αυτο μπορει να το δει ο εμπορος). Τωρα για να ερθει Ελλαδα δεν κανει πανω απο 1 επιπλεον μηνα.
Ολα αυτα που λεω ισχυουν οταν δεν παιξει κατι εκτακτο πχ ελλειψη καποιου τμηματος πχ μηχανη -σασμαν λογω υψηλης ζήτησης, ή μεταφορά σε αλλη γραμμη παραγωγής λογω'φορτωμενου' εργοστασιακου εξοπλισμου, κτλ.
Οταν ερθει ελλαδα συνηθως σε 15 μερες εχει ερθει σε εσενα....Α ρε Αλέξανδρε τι μου θυμίζεις...
-
Τα καλα τα δικα μας....
-
Το έπομενο Octavia θε έχει νέα σήματα
Το υπάρχον είναι καλύτερο κάτα τη ταπεινή μου γνώμη. Βέβαια αν βοηθήσει σε περισσότερες πωλήσεις ποιος νοιάζετε αν είναι ωραίο; -
Είναι λίγο αίσχος το καινούριο ή μόνο εμένα μου φαίνεται τόσο χάλια
Το παλίο είναι πάρα πολύ καλό και κατά τι γνώμη μου αυτό το καινούριο δεν το αγγίζει καν σε κομψότητα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
:yikes:
Είναι λίγο αίσχος το καινούριο ή μόνο εμένα μου φαίνεται τόσο χάλια
Το παλίο είναι πάρα πολύ καλό και κατά τι γνώμη μου αυτό το καινούριο δεν το αγγίζει καν σε κομψότηταΣυμφώνω απόλυτα και μου τη δίνει που το έκαναν τόσο Μ@Λ@ΚΙ@.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Το έπομενο Octavia θε έχει νέα σήματα
Το υπάρχον είναι καλύτερο κάτα τη ταπεινή μου γνώμη. Βέβαια αν βοηθήσει σε περισσότερες πωλήσεις ποιος νοιάζετε αν είναι ωραίο;Και τα δυο...
-
Παιδια το παραπάνω σημα δεν υπαρχει
Ηταν καποιο σημα που ειχε βρει το φως της δημοσιότητας πριν ανακοινωθει επισημα στην εκθεση της Γενέυης.
Το σημα ειναι αυτο, το οποιο θα εχουν τα αυτοκίνητα παραγωγής μετα το 2012:
Και ειναι πολυ καλο -
Γνώμη μου αλλά το παλιό είναι καλύτερο κι απ' αυτό
-
Αηδία είναι όλα τα καινούρια. Το μόνο που αξίζει είναι το παλιό το κλασικό.
-
Συμβολικό μάλλον το νέο σήμα. Εφτασαν στο σημείο που δεν χρειάζεται να υπάρχει η επωνυμία Skoda στο σήμα.
-
Ναι πλέον η SKODA είναι πολύ διάσημη στην Ευρώπη τουλάχιστο άφου στην Αμερική ούτε λόγος και ας διαμαρτύρονται οι Αμερικάνοι που βαρέθηκαν τα Kia.
-
το τελευταίο που θα με νοιάξει είναι το σήμα..
σαν ομορφιά το παλιό ήταν πιο όμορφο..
περί ορέξεως.... -
Μέτρηση για τη διαδρομή από την έξοδο της Εγνατίας στα Ιωάννινα μέχρι τα διόδια της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου με Octavia5, 122 άλογα (μετρήσεις από υπολογιστή ταξιδίου, θερμοκρασία 18-23 βαθμοί κελσίου).
Μέση κατανάλωση 6,1 λίτρα/100 χλμ., μέση ταχύτητα 90 χλμ./ώρα. Πολύ κίνηση στα γνωστά σημεία (π.χ. Καρβασαρά, στροφές στο Μενίδι) τρενάκι και στάση στον κυκλικό κόμβο δίπλα στη θάλλασσα στον Καρβασαρά για 2-3 λεπτά λόγω νταλικών. Προσπεράσματα πάρα πολλά, νόμιμα, συνήθως με τετάρτη, ελάχιστα με τρίτη, κάτι που ανέβασε την κατανάλωση, αφού εκεί θα είχα πέμπτη ή έκτη αν δεν είχε τόση πολλή κίνηση. Γενικά στα προσπεράσματα σε βοηθάει απίστευτα το αυτοκίνητο. Όταν, μάλιστα, είναι μόνο ο οδηγός ακόμη καλύτερα λόγω λιγότερου βάρους.
Επίσης ο συνδυασμός αρκετής ροπής από χαμηλά και σωστά επιλεγμένων σχέσεων επιτρέπει και να προσπερνάς γρήγορα, αλλά και να έχεις χαμηλή κατανάλωση, αφού με την έκτη ταχύτητα πηγαίνεις σβέλτα με λίγες στροφές.
Έχοντας κάνει την ίδια διαδρομή με τις ίδιες συνθήκες με ατμοσφαιρικά 1600άρια με 105-115 άλογα, καμία σχέση, απλά με εκείνα μένεις πίσω από τη νταλίκα/φορτηγό, ανεβάζεις τη μουσική/ραδιόφωνο και απολαμβάνεις τη διαδρομή.Στην ίδια διαδρομή την επόμενη ημέρα με ακόμη μεγαλύτερη κίνηση, γκολφάκι Mk5, με τα 140 άλογα, μέση κατανάλωση 6,3 λίτρα, αλλά και 85 χλμ./ώρα μέση ταχύτητα (μέτρηση υπολογιστή ταξιδίου, με οδηγό + 100 κιλά, θερμοκρασία ελάχιστα μεγαλύτερη από την παραπάνω) λόγω κίνησης, π.χ. σταμάτημα για αρκετή ώρα Καρβασαρά κλπ.
Τα γνωστά για την Octavia 5 σχετικά με τις κλίσεις σε στροφές, στρίβω το τιμόνι-γέρνει αρχικά το αμάξωμα-περιμένω λίγο για να στρίψει, μέτριο τιμόνι παρόντα και σε αυτή τη διαδρομή. Και το χερούλι της πόρτας του οδηγού τρίζει και δεν είναι πολύ σταθερό...
Jacob
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συμβολικό μάλλον το νέο σήμα. Εφτασαν στο σημείο που δεν χρειάζεται να υπάρχει η επωνυμία Skoda στο σήμα.Λόγο του ¨άσχημου¨ παρελθόντος της εταιρίας (βλ. 1970-1990) δεν ήθελαν και πολύ να φαίνετε το Skoda.
Αν δείτε, σε όλες τις διαφημίσεις της εταιρίας στην τηλεόραση, μέχρι το 09 (τουλάχιστον), δεν άκουγες κάν το όνομα Skoda, μόνο το όνομα του μοντέλου πχ Octavia.Αυτή η κίνηση να μην έχει το logo το όνομα της εταιρίας, τότε θα έπρεπε να το είχαν κάνει, όχι σήμερα που τα πράγματα έχουν φτιάξει αρκετά στην συνείδηση του κοινού.
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Γενικά στα προσπεράσματα σε βοηθάει απίστευτα το αυτοκίνητο. Όταν, μάλιστα, είναι μόνο ο οδηγός ακόμη καλύτερα λόγω λιγότερου βάρους.Jacob
Όντως βοηθάει πολύ. Το έχω προσέξει και εγώ αυτό που έχω το 1.4 TSI 122hp.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Συμβολικό μάλλον το νέο σήμα. Εφτασαν στο σημείο που δεν χρειάζεται να υπάρχει η επωνυμία Skoda στο σήμα.
Λόγο του ¨άσχημου¨ παρελθόντος της εταιρίας (βλ. 1970-1990) δεν ήθελαν και πολύ να φαίνετε το Skoda.
Αν δείτε, σε όλες τις διαφημίσεις της εταιρίας στην τηλεόραση, μέχρι το 09 (τουλάχιστον), δεν άκουγες κάν το όνομα Skoda, μόνο το όνομα του μοντέλου πχ Octavia.Αυτή η κίνηση να μην έχει το logo το όνομα της εταιρίας, τότε θα έπρεπε να το είχαν κάνει, όχι σήμερα που τα πράγματα έχουν φτιάξει αρκετά στην συνείδηση του κοινού.
τι εννοείς άσχημο παρελθόν?
-
Εποχές Favorit, Felicia μπορεί και λίγο νωρίτερα μπορεί και λίγο αργότερα. Τι σημασία εχει?
Εχει κάνει πολύ δρόμο μπροστά από τότε. -
Με Octavia 5 122 άλογα, για την ίδια διαδρομή που περιγράφω παραπάνω, δλδ. από τα διόδια Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου έως την έξοδο για την Εγνατία πριν τα Ιωάννινα, αυτή τη φορά με κατεύθυνση από νότο προς βορρά.
Μέση κατανάλωση 6,9 λίτρα/100 χλμ., μέση ταχύτητα 92 χλμ./ώρα, μαζί όμως και με δύο στάσεις συνολικά περίπου δέκα λεπτών. Διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη διαδρομή: α) φορτίο 2 ατόμων και 100 κιλά αποσκευές, β) ελεύθερος δρόμος, λίγες προσπεράσεις ή καθυστερήσεις, γ) μεγαλύτερη ταχύτητα στις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας. Ουσιαστικά στις δύο αυτές παρακάμψεις δημιουργείται η διαφορά στην κατανάλωση. Όπως είναι αναμενόμενο, η διαφορά, για παράδειγμα, στην κατανάλωση όταν έχεις (κοντεράτα) 130 χλμ./ώρα ή 160-170 χλμ./ώρα είναι μεγάλη.
Το πορτ-μπαγκάζ καταπίνει τα πάντα, κάτι το οποίο σου επιτρέπει να ταξιδεύεις χωρίς αποσκευές στα πίσω καθίσματα, τσάντες στα πόδια κλπ. Εξαίρεση οι τενεκέδες λάδι που χωράνε σχετικά άνετα πίσω από τα μπροστινά καθίσματα...
Στα συν του αυτοκινήτου σε σχέση με τον αυτοκινητόδρομο το χαμηλό επίπεδο θορύβου, στα μείον η μέτρια απόδοση του ραδιοφώνου, στην μεσαία εξοπλιστική έκδοση (ambiente νομίζω).
Πάντως και οι δύο παρακάμψεις περνούν μέσα από ένα υπέροχο φυσικό περιβάλλον.
Jacob
-
Η Skoda των Felicia, Favorit δεν έχει σχέση με την Skoda των Octavia, Yeti, Superb. Και για μένα το Octavia είναι από τις καλύτερες επιλογές στα μικρομεσαία - μεσαία γιατί είναι ένα Golf με ουρά σε χαμηλότερη τιμή και την ίδια κορυφαία ποιότητα και ασφάλεια και αξιοπιστία. Και όλοι ξέρουν ότι το Golf μαζί με τα Corolla/Auris είναι από τα κορυφαία στη κατηγορία. Και για μένα οι μοναδικές αξιόλογες εναλλακτικές για το Octavia είναι τα Lancer Sedan, Civic Sedan, Cruze, 3 Sedan. Και όσοι λένε πως το Octavia είναι VW με σήματα Skoda πρέπει να ξέρουν πως το πενεύουν. Όπως είναι τιμή άλλωστε για την Lexus να είναι πολυτελές Toyota ή τη Dacia φτηνότρα Renault έτσι και για την Skoda είναι τιμή να είναι εναλλακτικά VW.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εποχές Favorit, Felicia μπορεί και λίγο νωρίτερα μπορεί και λίγο αργότερα. Τι σημασία εχει?
Εχει κάνει πολύ δρόμο μπροστά από τότε.Προτιμούσα και προτιμώ εκείνη την εποχή.
Skofa Favorit, Skoda Felicia (with a new face!!!!), Skoda Target...Τα δύο πρώτα μου τα είχαν δώσει ως εταιρικά και έκανα ταξίδια... Εμπειρίες πραγματικές...
Το Target το είχε γνωστή μου... Τίμιο αυτοκίνητο. Φτηνό μεν, αλλά τίμιο...
Octavia 5