Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τι κλασσικό μέχρι 3.000€?
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Τι κλασσικό μέχρι 3.000€?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 1 / 21
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    51
    405
    520
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris-razis last edited by

      Σκέφτομαι να ξεκολήσω λίγο απο τα τετριμένα (για εμένα) Ιαπωνικά και θα ήθελα ιδέες.

      Προδιαγραφές:

      Τιμή μεχρι 3-3.500€ (είτε σαν τιμη αγοράς ειτε σαν τελικό κόστος αν θελει μικρομαζέματα)
      Κατα προτιμηση να μην χρειαζεται φανοποιεία.
      ΝΑ μπορεί να βγάλει κάρτα fiva
      Αν δεν έιναι πολλά κυβικά ακόμα καλύτερα ώστε να μην χρειαστούν πινακίδες ιστορικού.
      Μετα την πικρη εμπειρία με τα μεχρι τώρα αυτοκίνητα μου, καλό θα ήταν να μην έχει σπάνια/ δυσεύρετα ανταλλακτικά.

      Στο μυαλό μου έχω δύο σκέψεις:

      Σκαραβαίο '65- '66 (που νομίζω ταιριάζει σε όλα τα παραπανω)
      http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-185648

      Volvo Αμαζόνα (δεν ταιριάζει με τα παραπανω αλλα μου αρέσει!)

      Αν περαν απο μοντέλο έχετε να προτείνετε και συγκεκριμένο αυτοκίνητο προς πώληση ακόμα καλύτερα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris-razis last edited by

        Σκέφτομαι να ξεκολήσω λίγο απο τα τετριμένα (για εμένα) Ιαπωνικά και θα ήθελα ιδέες.

        Προδιαγραφές:

        Τιμή μεχρι 3-3.500€ (είτε σαν τιμη αγοράς ειτε σαν τελικό κόστος αν θελει μικρομαζέματα)
        Κατα προτιμηση να μην χρειαζεται φανοποιεία.
        ΝΑ μπορεί να βγάλει κάρτα fiva
        Αν δεν έιναι πολλά κυβικά ακόμα καλύτερα ώστε να μην χρειαστούν πινακίδες ιστορικού.
        Μετα την πικρη εμπειρία με τα μεχρι τώρα αυτοκίνητα μου, καλό θα ήταν να μην έχει σπάνια/ δυσεύρετα ανταλλακτικά.

        Στο μυαλό μου έχω δύο σκέψεις:

        Σκαραβαίο '65- '66 (που νομίζω ταιριάζει σε όλα τα παραπανω)
        http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-185648

        Volvo Αμαζόνα (δεν ταιριάζει με τα παραπανω αλλα μου αρέσει!)

        Αν περαν απο μοντέλο έχετε να προτείνετε και συγκεκριμένο αυτοκίνητο προς πώληση ακόμα καλύτερα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris-razis last edited by

          Σκέφτομαι να ξεκολήσω λίγο απο τα τετριμένα (για εμένα) Ιαπωνικά και θα ήθελα ιδέες.

          Προδιαγραφές:

          Τιμή μεχρι 3-3.500€ (είτε σαν τιμη αγοράς ειτε σαν τελικό κόστος αν θελει μικρομαζέματα)
          Κατα προτιμηση να μην χρειαζεται φανοποιεία.
          ΝΑ μπορεί να βγάλει κάρτα fiva
          Αν δεν έιναι πολλά κυβικά ακόμα καλύτερα ώστε να μην χρειαστούν πινακίδες ιστορικού.
          Μετα την πικρη εμπειρία με τα μεχρι τώρα αυτοκίνητα μου, καλό θα ήταν να μην έχει σπάνια/ δυσεύρετα ανταλλακτικά.

          Στο μυαλό μου έχω δύο σκέψεις:

          Σκαραβαίο '65- '66 (που νομίζω ταιριάζει σε όλα τα παραπανω)
          http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-185648

          Volvo Αμαζόνα (δεν ταιριάζει με τα παραπανω αλλα μου αρέσει!)

          Αν περαν απο μοντέλο έχετε να προτείνετε και συγκεκριμένο αυτοκίνητο προς πώληση ακόμα καλύτερα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            d-jet last edited by

            Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
            Σκέφτομαι να ξεκολήσω λίγο απο τα τετριμένα (για εμένα) Ιαπωνικά και θα ήθελα ιδέες.
            Προδιαγραφές:
            Τιμή μεχρι 3-3.500€ (είτε σαν τιμη αγοράς ειτε σαν τελικό κόστος αν θελει μικρομαζέματα)
            Κατα προτιμηση να μην χρειαζεται φανοποιεία.
            ΝΑ μπορεί να βγάλει κάρτα fiva
            Αν δεν έιναι πολλά κυβικά ακόμα καλύτερα ώστε να μην χρειαστούν πινακίδες ιστορικού.
            Μετα την πικρη εμπειρία με τα μεχρι τώρα αυτοκίνητα μου, καλό θα ήταν να μην έχει σπάνια/ δυσεύρετα ανταλλακτικά.
            Στο μυαλό μου έχω δύο σκέψεις:
            Σκαραβαίο '65- '66 (που νομίζω ταιριάζει σε όλα τα παραπανω)
            http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=-185648
            Volvo Αμαζόνα (δεν ταιριάζει με τα παραπανω αλλα μου αρέσει!)
            Αν περαν απο μοντέλο έχετε να προτείνετε και συγκεκριμένο αυτοκίνητο προς πώληση ακόμα καλύτερα!

            Αν και ο Ρόμελ είναι 64-65 (και είναι λίγο πιο προβληματικός στη συντήρηση-πειροδακτύλιδα γαρ-), το πρόβλημά σου Μήτσο θα είναι ότι το καημένο το σκαθάρι είναι εντελώς ψόφιο, σε βαθμό που οποιαδήποτε βόλτα εκτός των πυλών θα είναι λίγο βασανιστική ενώ είναι ιδιαίτερα παλιό αυτοκίνητο (θα το καταλάβεις όταν θα το οδηγήσεις) και πολλές φορές δε συνειδητοποιούμε τι σημαίνει σχεδίαση πριν από 70 χρόνια... Λύση υπάρχει και είναι τσάκα μπαμ εφαρμόσιμη μιας και μπορείς να βάλεις ένα ωραιότατο 1600ρι μοτέρ και μαζί με μια αναβάθμιση στα φρένα σου να είναι κάπως αποδεκτό για κίνηση στο δρόμο. Τότε όμως θα πρέπει να καταθέσεις αρκετά παραπάνω για ένα αξιοπρεπές δείγμα στο παλιό σουλούπι, ενώ δεν ξέρω αν θα έχεις πρόβλημα και με την κάρτα FIVA. Για εσένα, αν επιμένεις, θα πρότεινα κάτι πιο καινούργιο σε σκαθάρι...
            http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1216176/
            http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1385499/
            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/909839/ (αυτός είναι και πατριώτης!)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              pro_crossaro last edited by

              Δημήτρη όταν με είχες ρωτήσει, έψαξα και έμαθα ότι ένα 65αρι (νομίζω) που ήξερα ότι ήταν προς πώληση, είναι ακόμα.
              Το αμάξι μου είπαν ότι έχει αναπαλαιωθεί, όμως έκτοτε περέμεινε παρκαρισμένο στο δρόμο, και του χτύπησαν το ένα φτερό (δε ξέρω ποιο). Λογικά αν η δουλειά που είχε γίνει ήταν σωστή, δε θα έχει τίποτα. Τιμή μου είπαν κάτω από το όριο που έχεις θέσει. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ξέρω μέσα στη βδομάδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
                Δημήτρη όταν με είχες ρωτήσει, έψαξα και έμαθα ότι ένα 65αρι (νομίζω) που ήξερα ότι ήταν προς πώληση, είναι ακόμα.
                Το αμάξι μου είπαν ότι έχει αναπαλαιωθεί, όμως έκτοτε περέμεινε παρκαρισμένο στο δρόμο, και του χτύπησαν το ένα φτερό (δε ξέρω ποιο). Λογικά αν η δουλειά που είχε γίνει ήταν σωστή, δε θα έχει τίποτα. Τιμή μου είπαν κάτω από το όριο που έχεις θέσει. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ξέρω μέσα στη βδομάδα.

                Αν υπάρχει και θες το βλέπουμε και μαζί...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • P
                  pro_crossaro last edited by

                  Το αμάξι υπάρχει σίγουρα. Απλά πρέπει να επιβεβαιώσω ότι έπαψε να ενδιαφέρεται ο κολητός μου.
                  Αν και αυτός είναι της αμερικανιάς, που και που πάει προς Γερμανία πλευρά.

                  Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι, για τον Δημήτρη το προορίζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    georgios_xynos last edited by

                    Σκεψου που πας να μπλεξεις συμπατριωτη.......αλλο να μην βρισκεις ανταλλακτικα και αλλο να υπαρχουν σε αφθονια και να ξοδευεις κουμπαραδες και να εισαι ολη την ωρα σκυμμενος στο καπο.......

                    P.s. δεν αναφερομαι συγκεκριμενα στα αξιολατρευτα σκαθαρια αλλα σε οτιδηποτε ΜΗ γιαπωνεζικο.....
                    Αλλοι φιλοι σου ειδες πως μπλεξανε ασχημα ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dimitris-razis last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                      Αν και ο Ρόμελ είναι 64-65 (και είναι λίγο πιο προβληματικός στη συντήρηση-πειροδακτύλιδα γαρ-), το πρόβλημά σου Μήτσο θα είναι ότι το καημένο το σκαθάρι είναι εντελώς ψόφιο, σε βαθμό που οποιαδήποτε βόλτα εκτός των πυλών θα είναι λίγο βασανιστική ενώ είναι ιδιαίτερα παλιό αυτοκίνητο (θα το καταλάβεις όταν θα το οδηγήσεις) και πολλές φορές δε συνειδητοποιούμε τι σημαίνει σχεδίαση πριν από 70 χρόνια... Λύση υπάρχει και είναι τσάκα μπαμ εφαρμόσιμη μιας και μπορείς να βάλεις ένα ωραιότατο 1600ρι μοτέρ και μαζί με μια αναβάθμιση στα φρένα σου να είναι κάπως αποδεκτό για κίνηση στο δρόμο. Τότε όμως θα πρέπει να καταθέσεις αρκετά παραπάνω για ένα αξιοπρεπές δείγμα στο παλιό σουλούπι, ενώ δεν ξέρω αν θα έχεις πρόβλημα και με την κάρτα FIVA. Για εσένα, αν επιμένεις, θα πρότεινα κάτι πιο καινούργιο σε σκαθάρι...
                      http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1216176/
                      http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1385499/
                      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/909839/ (αυτός είναι και πατριώτης!)

                      Ο Ρόμελ να υποθέσω οτι ειναι ο κούκλος της φωτογραφίας Αλέξανδρε? Απο σκαθάρια αυτή η φάτσα μου αρέσει κατα βάση!

                      Για το θεμα του γκαζιου οφείλω να πω οτι δεν το εχω σκεφτεί πολύ σοβαρά, αλλά είναι τόοοσο χάλια όσο το περιγραφεις? Η μονη οδηγική εμπειρία που εχω απο σκαραβαίο είναι 1600 του 72 οπου είχε μια χαρα γκαζι και τρομακτικά φρενα!

                      Όταν λες αναβαθμιση στα φρένα εννοείς αλλαγή απο ταμπούρα σε δίσκους? Αυτο μου ακούγεται αρκετά 'βαρύ', ενα μοτερ αλλου κυβισμου που οπτικά δεν χαλάει το αυτοκίνητο θα το σκεφτόμουν για να γίνει λίγο πιο χρηστικό, αλλα αλλαγή απο ταμπούρα σε δίσκους, βγάζει ματι...

                      Σε ευχαριστώ πάντως για την απαντηση σου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimitris-razis last edited by

                        Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
                        Σκεψου που πας να μπλεξεις συμπατριωτη.......αλλο να μην βρισκεις ανταλλακτικα και αλλο να υπαρχουν σε αφθονια και να ξοδευεις κουμπαραδες και να εισαι ολη την ωρα σκυμμενος στο καπο.......

                        P.s. δεν αναφερομαι συγκεκριμενα στα αξιολατρευτα σκαθαρια αλλα σε οτιδηποτε ΜΗ γιαπωνεζικο.....
                        Αλλοι φιλοι σου ειδες πως μπλεξανε ασχημα ....

                        Ίσως δεν το έθεσα απολυτα σωστά, και Γιαπωνέζικα παίζουν αρκεί να μην είναι datsun 510!
                        Ποιοι φίλοι ου μπλέξανε και δεν το λένε????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • D
                          dimitris-razis last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                          Δημήτρη όταν με είχες ρωτήσει, έψαξα και έμαθα ότι ένα 65αρι (νομίζω) που ήξερα ότι ήταν προς πώληση, είναι ακόμα.
                          Το αμάξι μου είπαν ότι έχει αναπαλαιωθεί, όμως έκτοτε περέμεινε παρκαρισμένο στο δρόμο, και του χτύπησαν το ένα φτερό (δε ξέρω ποιο). Λογικά αν η δουλειά που είχε γίνει ήταν σωστή, δε θα έχει τίποτα. Τιμή μου είπαν κάτω από το όριο που έχεις θέσει. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ξέρω μέσα στη βδομάδα.

                          Αν υπάρχει και θες το βλέπουμε και μαζί...

                          Σας ευχαριστώ παίδες!

                          Σήμερα πήγα και είδα έναν του 65 σε αρκετα καλή κατασταση αλλα αφημένο 2+ χρόνια.
                          Ο ατιμος, σαν Γιαπωνεζικο, πήρε σχεδόν αμέσως μπροστά , ξεμπούκωσε ενα απίστευτο μαυρο ντουμάνι (τουφα!!!) μαζι με κατι στερεα υπολειματα (όλα αυτα πάνω στο παντελόνι μου - δεν το εχα σκεφτεί) αλλά δυστυχώς δεν ειχε καθόλου φρένα και απλώς αρκεστηκα να το κουνήσω 10 μετρα εμπρός - πισω.
                          Η κοπελιά που τον έχει μάλον τον ξαναερωτέυτηκε και δεν βλέπω να τον αποχωρίζεται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            a-110-alpine last edited by

                            Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:

                            Δημήτρη όταν με είχες ρωτήσει, έψαξα και έμαθα ότι ένα 65αρι (νομίζω) που ήξερα ότι ήταν προς πώληση, είναι ακόμα.
                            Το αμάξι μου είπαν ότι έχει αναπαλαιωθεί, όμως έκτοτε περέμεινε παρκαρισμένο στο δρόμο, και του χτύπησαν το ένα φτερό (δε ξέρω ποιο). Λογικά αν η δουλειά που είχε γίνει ήταν σωστή, δε θα έχει τίποτα. Τιμή μου είπαν κάτω από το όριο που έχεις θέσει. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ξέρω μέσα στη βδομάδα.

                            Αν υπάρχει και θες το βλέπουμε και μαζί...

                            Σας ευχαριστώ παίδες!

                            Σήμερα πήγα και είδα έναν του 65 σε αρκετα καλή κατασταση αλλα αφημένο 2+ χρόνια.
                            Ο ατιμος, σαν Γιαπωνεζικο, πήρε σχεδόν αμέσως μπροστά , ξεμπούκωσε ενα απίστευτο μαυρο ντουμάνι (τουφα!!!) μαζι με κατι στερεα υπολειματα (όλα αυτα πάνω στο παντελόνι μου - δεν το εχα σκεφτεί) αλλά δυστυχώς δεν ειχε καθόλου φρένα και απλώς αρκεστηκα να το κουνήσω 10 μετρα εμπρός - πισω.
                            Η κοπελιά που τον έχει μάλον τον ξαναερωτέυτηκε και δεν βλέπω να τον αποχωρίζεται...

                            γιατί δεν παίρνεις και την κοπελιά μαζί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              pro_crossaro last edited by

                              Mία ξανθιά παχουλή είναι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                jdc last edited by

                                Εεε, χμμ... για δώσε d-jet και άλλα στοιχεία αν μπορείς για το σκαθάρι μέχρι 66-67, μιάς και είναι ένα απο αυτά που σκέφτομαι όταν θα έρθει η στιγμή και για εμένα, έστω και σε pm για να μην χαλάω το θέμα του παιδιού.

                                pro, κάποια στιγμή να τα πούμε απο κοντά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  georgios_xynos last edited by

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1389081/

                                  ο ιδιος πουλαει κ ενα αλλο sl γυρω στα 4000 κ σε πολυ καλυτερη κατασταση

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/537390/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nikos17m last edited by

                                    Γιατί δε σκέφτεσαι κάτι από Κολωνία μεριά, να τιμήσεις και τη μνήμη του νονού της αδερφής σου?
                                    Υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί κάτι αξιοπρεπές σε αυτά τα χρήματα. Οσο για ανταλλακτικά:
                                    μηχανολογικά δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Από αμάξωμα, μη βάζεις κάθε μέρα και κάποιο στόχο, και πάλι δε θα έχεις πρόβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:

                                      Για το θεμα του γκαζιου οφείλω να πω οτι δεν το εχω σκεφτεί πολύ σοβαρά, αλλά είναι τόοοσο χάλια όσο το περιγραφεις? Η μονη οδηγική εμπειρία που εχω απο σκαραβαίο είναι 1600 του 72 οπου είχε μια χαρα γκαζι και τρομακτικά φρενα!

                                      Όταν λες αναβαθμιση στα φρένα εννοείς αλλαγή απο ταμπούρα σε δίσκους? Αυτο μου ακούγεται αρκετά 'βαρύ', ενα μοτερ αλλου κυβισμου που οπτικά δεν χαλάει το αυτοκίνητο θα το σκεφτόμουν για να γίνει λίγο πιο χρηστικό, αλλα αλλαγή απο ταμπούρα σε δίσκους, βγάζει ματι...

                                      Ακριβώς... στα 1500 μετά το '67 υπήρχε η δυνατότητα για δισκόφρενά αλλά υπάρχουν και διάφορες μετατροπές 'στελθ'
                                      http://vwplusvw1500.blogspot.com/2008/0 ... -1500.html
                                      το 1600ρι μοτέρ με τα 50 άλογα είναι μια χαρά (έχει αρκετή ροπή χαμηλά) και σε συνδυασμό με τις καλύτερες αναρτήσεις του 02-03 ('70-'74 υπολόγιζε) είναι ό,τι πρέπει για το δρόμο. Το 1200άρι για να καταλάβεις έβγαζε 34 άλογα καινούργιο (βάλε πόσα βγήκαν στη σύνταξη από τότε και σκέψου το). Το να βάλεις μεγαλύτερο μοτέρ είναι δουλειά του χιλιάρικου (υπάρχουν και έτοιμα υπερκυβισμένα μούρλια!!!), με την κάρτα όμως τι γίνεται;;
                                      Γενικά μεγάλες ζημιές δε βγάζουν αλλά θέλει να το προσέχεις αρκετά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Δημήτρη, μέχρι πόσα κυβικά αντέχεις;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dimitris-razis last edited by

                                          Ο χρήστης jdc έγραψε:
                                          Εεε, χμμ... για δώσε d-jet και άλλα στοιχεία αν μπορείς για το σκαθάρι μέχρι 66-67, μιάς και είναι ένα απο αυτά που σκέφτομαι όταν θα έρθει η στιγμή και για εμένα, έστω και σε pm για να μην χαλάω το θέμα του παιδιού.

                                          pro, κάποια στιγμή να τα πούμε απο κοντά.

                                          ΚΑι εδω να τα πει δεν πειραζει, οτι μαθαίνεις καλο είναι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dimitris-razis last edited by

                                            Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
                                            http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1389081/

                                            ο ιδιος πουλουσε κ ενα αλλο sl γυρω στα 4000 κ σε πολυ καλυτερη κατασταση

                                            Εκεινο με τα 4000€ μου έκανε, αυτό θέλει πολλή δουλεία, δεν θα το αντέξω!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 1 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr