Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2011 UBS Chinese Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2011 UBS Chinese Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 18
    • 19
    • 2 / 19
    Formula 1
    50
    363
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vengas last edited by

      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
      Προβλέπω στο μικρό oval να μένουν επίτηδες πίσω κάποιοι για να έχουν αυτοί τον τελευταίο λόγο στην ευθεία... Αυτό θα είναι κάπως καραγκιοζιλίκι...

      Εγώ το βρίσκω συναρπαστικό

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kantoniou last edited by

        Δεν ελεγαν οτι το DRS θα μπορει να ενεργοποιηθει για 600 μ. μονο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          phaethon last edited by

          Ο χρήστης vengas έγραψε:

          Προβλέπω στο μικρό oval να μένουν επίτηδες πίσω κάποιοι για να έχουν αυτοί τον τελευταίο λόγο στην ευθεία... Αυτό θα είναι κάπως καραγκιοζιλίκι...

          Εγώ το βρίσκω συναρπαστικό

          Οδηγός 1: 'Πέρνα, πέρνα'
          Οδηγός 2: 'Όχι, εσύ πρώτος'
          Οδηγός 3: 'Καλά, παιδιά, μη σκοτώνεστε, περνάω εγώ και τα βρίσκουμε στο τέλος της ευθείας'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vassilisal last edited by

            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
            Υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα με τον τρόπο ενεργοποίησης του DRS και αναφέρομαι στο σημείο ανίχνευσης διαφοράς και τη διάρκεια χρήσης του. Ο οδηγός που βρίσκεται πίσω, έχει δικαίωμα να το ενεργοποιήσει αν βρίσκεται εντός 1 δευτερολέπτου από τον μπροστινό στο συγκεκριμένο σημείο. Από αυτό προκύπτουν τα εξής:
            Α. ΔΕΝ μπορεί να το ενεργοποιήσει αν φτάσει σε απόσταση μικρότερη του 1 δευτερολέπτου μετά το εν λόγω σημείο αλλά μέσα στην ευθεία ενεργοποίησης του DRS
            B. Αφού αποκτήσει το δικαίωμα ενεργοποίησης κρατά το σύστημα ενεργοποιημένο μέχρι τα φρένα, χωρίς ο αντίπαλος να έχει δικαίωμα επίσης να ενεργοποιήσει DRS αφού τον προσπεράσει ο άλλος. Δηλαδή... ανοίγεις την πτέρυγα και 'εξαφανίζεσαι', χωρίς ο αντίπαλος να μπορεί να αντεπιτεθεί.
            Στην ευθεία της Κίνας (αντίστοιχη περίπτωση π.χ. θα ήταν το Fuji) τα παραπάνω θέματα είναι αρκετά σημαντικά. Εύκολα, μάλιστα, σε τραινάκι 3 μονοθεσίων χάνεις 2 θέσεις. Προβλέπω στο μικρό oval να μένουν επίτηδες πίσω κάποιοι για να έχουν αυτοί τον τελευταίο λόγο στην ευθεία... Αυτό θα είναι κάπως καραγκιοζιλίκι...

            Θα δούμε πως θα εξελιχθεί. Σχετικά με το Β πάντως, δεν είναι πρόβλημα αυτό. Αν μπορούσε να το χρησιμοποιήσει και ο άλλος θα γινόταν cancel out οπότε ποιό θα ήταν το νόημα? Ακριβώς το ίδιο έγινε και πέρσι με το f-duct. Όσο το είχε η McLaren προσπερνούσε κόσμο και μετά που το έβαλαν όλοι δεν προσπερνούσε κανείς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              phaethon last edited by

              Ο Τσακ Νόρρις μπορεί να ενεργοποιήσει το DRS ενώ βρίσκεται μπροστά από τον αντίπαλό του. Και μάλιστα σε δύο ευθείες το γύρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                phaethon last edited by

                Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                Υπάρχει ένα βασικό πρόβλημα με τον τρόπο ενεργοποίησης του DRS και αναφέρομαι στο σημείο ανίχνευσης διαφοράς και τη διάρκεια χρήσης του. Ο οδηγός που βρίσκεται πίσω, έχει δικαίωμα να το ενεργοποιήσει αν βρίσκεται εντός 1 δευτερολέπτου από τον μπροστινό στο συγκεκριμένο σημείο. Από αυτό προκύπτουν τα εξής:
                Α. ΔΕΝ μπορεί να το ενεργοποιήσει αν φτάσει σε απόσταση μικρότερη του 1 δευτερολέπτου μετά το εν λόγω σημείο αλλά μέσα στην ευθεία ενεργοποίησης του DRS
                B. Αφού αποκτήσει το δικαίωμα ενεργοποίησης κρατά το σύστημα ενεργοποιημένο μέχρι τα φρένα, χωρίς ο αντίπαλος να έχει δικαίωμα επίσης να ενεργοποιήσει DRS αφού τον προσπεράσει ο άλλος. Δηλαδή... ανοίγεις την πτέρυγα και 'εξαφανίζεσαι', χωρίς ο αντίπαλος να μπορεί να αντεπιτεθεί.
                Στην ευθεία της Κίνας (αντίστοιχη περίπτωση π.χ. θα ήταν το Fuji) τα παραπάνω θέματα είναι αρκετά σημαντικά. Εύκολα, μάλιστα, σε τραινάκι 3 μονοθεσίων χάνεις 2 θέσεις. Προβλέπω στο μικρό oval να μένουν επίτηδες πίσω κάποιοι για να έχουν αυτοί τον τελευταίο λόγο στην ευθεία... Αυτό θα είναι κάπως καραγκιοζιλίκι...

                Θα δούμε πως θα εξελιχθεί. Σχετικά με το Β πάντως, δεν είναι πρόβλημα αυτό. Αν μπορούσε να το χρησιμοποιήσει και ο άλλος θα γινόταν cancel out οπότε ποιό θα ήταν το νόημα? Ακριβώς το ίδιο έγινε και πέρσι με το f-duct. Όσο το είχε η McLaren προσπερνούσε κόσμο και μετά που το έβαλαν όλοι δεν προσπερνούσε κανείς.

                Υπολόγισε το momentum του 'προσπερνώντα'. Το θέμα είναι ότι αφού σε περάσει ο άλλος δεν έχεις καμία ελπίδα να δοκιμάσεις αντεπίθεση. Δεν είπα να το χρησιμοποιούν και οι δύο από την αρχή, αλλά να μπορεί ΚΑΙ ο μπροστινός ΑΦΟΥ δεχθεί το προσπέρασμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vassilisal last edited by

                  Αν το κάνει αυτό θα μπορεί να τον ξαναπεράσει ρε συ. NASCAR θα γίνουμε? Το όλο νόημα του DRS είναι ο ταχύτερος να μπορεί να περάσει τον αργότερο. Αν ο αργότερος μπορεί να το χρησιμοποιήσει αμέσως μετά, χάνει το νόημά του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    a-viper7 last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Δεν είναι αυτή αυτή η εικόνα αντάξια του ονόματος και της ιστοριας της μεγαλύτερης ομάδας όλων των εποχών!

                    Σιγά την φοράδα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • U
                      unicornf1 last edited by

                      Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                      ...
                      Το όλο νόημα του DRS είναι ο ταχύτερος να μπορεί να περάσει τον αργότερο. Αν ο αργότερος μπορεί να το χρησιμοποιήσει αμέσως μετά, χάνει το νόημά του.

                      Ακριβώς!
                      Το νόημα δεν είναι να δούμε ένα ποιοτικό προσπέρασμα αλλά να μην καθυστερεί ο αργός τον γρηγορότερο.
                      Και επειδή δε γίνεται να καθιερωθεί κάποιο καθεστώς όπως της μπλε σημαίας όταν ο αργός αλλά προπορευόμενος είναι 1 γύρο πίσω, εφηύραν το DRS για όσους βρίσκονται στον ίδιο γύρο.

                      Αν τα μονοθέσια είναι ισοδύναμα τότε θα έχουμε μάχες σε κάθε γύρο αφού κανείς δε θα μπορεί να ξεφύγει του άλλου, κάτι που λογικά θα συνεχίζεται μέχρι να κάνει λάθος ή πιτ στοπ ο ένας από τους δύο.
                      Αν τα μονοθέσια δεν είναι ισοδύναμα, τότε ο γρήγορος θα μπορέσει να περάσει τον αργό οδηγό και ο αγώνας να μην καταντά άχαρος με τον γρήγορο να μένει για μεγάλο μέρος του αγώνα κολλημένος πίσω από τον αργό. Άπαξ και περάσει ο γρήγορος, ο αργός οδηγός δε θα έχει καμία τύχη να βρεθεί πίσω από τον γρήγορο στο 1 δευτερόλεπτο μέχρι να ξαναφτάσουν στην περιοχή ενεργοποίησης του DRS. Ή άντε να το πετύχει 1-2 φορές. Αργά ή γρήγορα ο γρήγορος θα προχωρήσει στον αγώνα του να ανέβει κι άλλο στην κατάταξη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jarnot last edited by

                        Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                        στο - ήδη - υπάρχον (ω?) κλασικό σημείο προσπεράσματος

                        το υπάρχον
                        ο υπάρχων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kantoniou last edited by

                          Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:

                          ...
                          Το όλο νόημα του DRS είναι ο ταχύτερος να μπορεί να περάσει τον αργότερο. Αν ο αργότερος μπορεί να το χρησιμοποιήσει αμέσως μετά, χάνει το νόημά του.

                          Ακριβώς!
                          Το νόημα δεν είναι να δούμε ένα ποιοτικό προσπέρασμα αλλά να μην καθυστερεί ο αργός τον γρηγορότερο.
                          Και επειδή δε γίνεται να καθιερωθεί κάποιο καθεστώς όπως της μπλε σημαίας όταν ο αργός αλλά προπορευόμενος είναι 1 γύρο πίσω, εφηύραν το DRS για όσους βρίσκονται στον ίδιο γύρο.

                          Αν τα μονοθέσια είναι ισοδύναμα τότε θα έχουμε μάχες σε κάθε γύρο αφού κανείς δε θα μπορεί να ξεφύγει του άλλου, κάτι που λογικά θα συνεχίζεται μέχρι να κάνει λάθος ή πιτ στοπ ο ένας από τους δύο.
                          Αν τα μονοθέσια δεν είναι ισοδύναμα, τότε ο γρήγορος θα μπορέσει να περάσει τον αργό οδηγό και ο αγώνας να μην καταντά άχαρος με τον γρήγορο να μένει για μεγάλο μέρος του αγώνα κολλημένος πίσω από τον αργό. Άπαξ και περάσει ο γρήγορος, ο αργός οδηγός δε θα έχει καμία τύχη να βρεθεί πίσω από τον γρήγορο στο 1 δευτερόλεπτο μέχρι να ξαναφτάσουν στην περιοχή ενεργοποίησης του DRS. Ή άντε να το πετύχει 1-2 φορές. Αργά ή γρήγορα ο γρήγορος θα προχωρήσει στον αγώνα του να ανέβει κι άλλο στην κατάταξη.

                          Πολυ σωστα.
                          Για τον Αλονσο βεβαια το συστημα δυστυχως αργησε ενα χρονο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                            Δεν είναι αυτή αυτή η εικόνα αντάξια του ονόματος και της ιστοριας της μεγαλύτερης ομάδας όλων των εποχών!

                            Σιγά την φοράδα...

                            Κάποιον τον έτσουξε πολύ η προηγούμενη 12ετία μάλλον...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              karagounis last edited by

                              1998 - 2011 keep walking

                              φαινεται πως ειναι πολλα τα χρονια χωρις πρωταθλημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-viper7 last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Δεν είναι αυτή αυτή η εικόνα αντάξια του ονόματος και της ιστοριας της μεγαλύτερης ομάδας όλων των εποχών!

                                Σιγά την φοράδα...

                                Κάποιον τον έτσουξε πολύ η προηγούμενη 12ετία μάλλον...

                                Κάποιος είναι τόσο απελπισμένος που πανηγύριζε έξαλλα την δεύτερη θέση στη βραζιλία το 2008...

                                @Κωλοτούμπ... ε... Καραγκούνης

                                Την επόμενη φορά που θα μπείτε δεκάδα, πρόσεξε μην πέσεις μέσα στον ΧΥΤΥ απ' τη χαρά σου...

                                Πολύ μ'αρέσει αυτή η σεζόν... Ξεκίνησε δυναμικά!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                                  Δεν είναι αυτή αυτή η εικόνα αντάξια του ονόματος και της ιστοριας της μεγαλύτερης ομάδας όλων των εποχών!

                                  Σιγά την φοράδα...

                                  Κάποιον τον έτσουξε πολύ η προηγούμενη 12ετία μάλλον...

                                  Κάποιος είναι τόσο απελπισμένος που πανηγύριζε έξαλλα την δεύτερη θέση στη βραζιλία το 2008...

                                  Ποιά 2η θέση παλικάρι μου! Το 2008 πήραμε τον 16 Τίτλο Κατασκευαστών!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    a-viper7 last edited by

                                    Εντάξει, μπορεί εσύ να έχεις το κόλλημα και να το σεβόμαστε γιατί έχει πλάκα ενίοτε, αλλά το πρωτάθλημα είναι ένα, αυτό των οδηγών._

                                    Τσέκαρε αντιδράσεις της φοράδας το 2008 (εντάξει, με εξαίρεση τον Μασσομπαμπά ) και θα το καταλάβεις. Αν όχι, λυπάμαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                                      Εντάξει, μπορεί εσύ να έχεις το κόλλημα και να το σεβόμαστε γιατί έχει πλάκα ενίοτε, αλλά το πρωτάθλημα είναι ένα, αυτό των οδηγών._

                                      Τσέκαρε αντιδράσεις της φοράδας το 2008 (εντάξει, με εξαίρεση τον Μασσομπαμπά ) και θα το καταλάβεις. Αν όχι, λυπάμαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι...

                                      Άποψή σου.

                                      Θυμάται όμως κανείς τον Mike Hawthorn? Πρωταθλητής με Ferrari τη δεκαετία του 1950. Μόνο η χηρα του τον ξέρει. Την Ferrari όμως την ξέρει όλος ο πλανήτης! Αύριο ή μεθαύριο αν αποσυρθεί ο Alonso δεν θα χάσει η Βενετιά βελόνι. Αν αποσυρθεί η Ferrari όμως, η Formula 1 τελείωσε! Αν εσύ θέλεις να κοιτάς το πρωτάθλημα των υπαλλήλων δικαίωμά σου. Εγώ θέλω να είναι πρώτη η εταιρεία που υποστηρίζω. Οι υπάλληλοι της έρχονται και φεύγουν...

                                      Το 2008 ήταν επιτυχημένη χρονιά. Απλά καλό θα ήταν να τα κερδίζαμε και τα δύο. Δεν πειράζει όμως, μικρό το κακό. Άλλωστε ούτε φίλοι του είμαστε, ούτε θα στεναχωρηθούμε αν εξαφανιστεί από το προσκήνιο. Δεν έγινε ο Μάσσα Πρωταθλητής... σε 10 χρόνια δεν θα τον θυμάται κάνείς άλλωστε. Και τότε όμως για την Ferrari (δηλαδή την ομάδα) θα γίνονται οι καυγάδες στα fora και τις δικές της σημαίες θα ανεμίζουν οι tifosi!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-viper7 last edited by

                                        Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                                        Αν όχι, λυπάμαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ποιόν υπάλληλο υποστηρίζεις φέτος είπαμε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            unicornf1 last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Εντάξει, μπορεί εσύ να έχεις το κόλλημα και να το σεβόμαστε γιατί έχει πλάκα ενίοτε, αλλά το πρωτάθλημα είναι ένα, αυτό των οδηγών._

                                            Τσέκαρε αντιδράσεις της φοράδας το 2008 (εντάξει, με εξαίρεση τον Μασσομπαμπά ) και θα το καταλάβεις. Αν όχι, λυπάμαι, δεν μπορώ να κάνω κάτι...

                                            Άποψή σου.

                                            Θυμάται όμως κανείς τον Mike Hawthorn? Πρωταθλητής με Ferrari τη δεκαετία του 1950. Μόνο η χηρα του τον ξέρει. Την Ferrari όμως την ξέρει όλος ο πλανήτης! Αύριο ή μεθαύριο αν αποσυρθεί ο Alonso δεν θα χάσει η Βενετιά βελόνι. Αν αποσυρθεί η Ferrari όμως, η Formula 1 τελείωσε! Αν εσύ θέλεις να κοιτάς το πρωτάθλημα των υπαλλήλων δικαίωμά σου. Εγώ θέλω να είναι πρώτη η εταιρεία που υποστηρίζω. Οι υπάλληλοι της έρχονται και φεύγουν...
                                            ...

                                            ...βέβαια μέχρι το 1958 δεν υπήρχε πρωτάθλημα κατασκευαστών
                                            Πάντως κι εγώ υπέρ ομάδας είμαι, αλλά χαίρομαι περισσότερο όταν κερδίζει το πρωτάθλημα οδηγών ο οδηγός της ομάδας μου!
                                            Δεν υποστηρίζω περισσότερο τον οδηγό, αλλά δε χαίρομαι περισσότερο με το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
                                            Θέλω η ομάδα μου να κερδίζει το πρωτάθλημα οδηγών.

                                            edit:
                                            Η αίσθηση που έχω για το πρωτάθλημα κατασκευαστών μοιάζει λίγο με αυτή για το κύπελο στο ποδόσφαιρο. Ναι μεν, αλλά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 2 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr