Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    21
    25
    129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      siligardakis last edited by

      kαλο ταξιδι κ τα συλληπητηρια μου στην οικογενεια του...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alpinestars last edited by

        ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΩ ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ...
        ....ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΑΝ ΘΕΑΤΗΣ,
        .... ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΑ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Ε.Δ (ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ,ΝΑ ΕΧΩ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 'ΤΗΣ ΓΙΩΡΓΑΡΑΣ' ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΖΑΚΑΣ),
        ... ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ 'SOT SERVICE'( βλεπε ΣΩΤΗΡΗΣ ΖΙΑΚΑΣ),
        .....ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 'ΟΡΜΥΛΙΑ', ΣΤΑ 'ΣΗΜΑΝΤΡΑ', ΤΟ 'ΜΕΤΑΓΓΙΤΣΙ' ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ.....(ακομα τρεμω και γελαω ταυτοχρονα!)

        ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΝΑ.
        ΙΣΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ever!

        ...ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ....

        http://tellingstories.gr/stories/index.php?option=com_content&view=article&id=289:-in-memoriam-08042011&catid=1:2008-12-08-16-20-28&Itemid=5

        ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ 'ΓΕΜΟ'....
        ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Και ένα μικρό παράπονο, που ευγενικά αποτίνετε στον φίλο Λορη. Το ήξερες μα ξέχασες να μας ενημερώσεις….
          Και εξηγούμε:
          Ο ΜΕΓΑΛΟΣ, φίλος καλός. Συνεργαστήκαμε αγωνιστικά, σε τεχνικά θέματα, από το 70+, όταν οι σχέσεις μου με την τότε Datsun, και συγκεκριμένα με τον μετέπειτα διευθυντή ανταλλακτικών Σπύρο, ήταν πολλές και άριστες.
          Σε αρκετά δοκιμαστικά, (που τότε γινόντουσαν κατά κόρον), συναντιόμαστε, ΑΥΤΟΣ με την ομάδα του, και εγώ με την δικιά μου. Με μια ‘βόλτα’…. που μου έκανε, μια φορά και μόνον, κατάφερε να με πείσει, ότι δεν ήταν μόνον και τύχη τα αποτελέσματα του, μα η έμπειρη ‘τρέλα’ του, επάνω στο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο καταλάβαινε, ποιος είναι αφεντικό!!!!!.... και έσπευδε να τον υπακούει….. Πολλές φόρες των πονούσαν οι καρποί των χεριών του, και όταν το έπαιρνα χαμπάρι, έσπευδα να του κάνω λίγο μασάζ. Τιμή μου να τον ακουμπώ.
          Μετέπειτα και για πολλά χρόνια, και όταν αυτός ενεπλάκει στην οικογένεια της Alfa Romeo, είχαμε μεγάλη συνεργασία και για πολλά χρόνια. Αυτό που έλεγε αυτό εννοούσε και αυτό έκανε. Σε έμενα τουλάχιστον, δεν σήκωσε ποτέ την φωνή του, και δεν ήταν ποτέ εριστικός, σου άφηνε την χαρά να τον πλησιάσεις. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει, γιατί το μόνο που δεν ανεχόταν ήταν οι πιέσεις…….

          «ΘΕΛΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΓΙΩΡΓΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ.»


          Σου εύχομαι ολόψυχα φίλε, ποτέ να μην καταλάβεις αυτά που θα γράψω παρακάτω…..
          Μετά από τρις ‘εντατικές’ που δεν γνώριζε κανένας αν θα της προσπεράσω…… δυο από καρδιά, και μια από εγκαύματα 3 – 4 βαθμού, (δεν με γνώρισε η μάνα μου και ο μεγάλος αδελφός μου!!!.), μόνον οι πράσινες μπλούζες των ανθρώπων που με αγαπούσαν μου έδιναν κουράγιο. Το σφίξιμο του χεριού μου από αυτούς, με άφηνε ευχαρίστα στα χέρια των γιατρών. Και μπορεί οι δυο κολοσσοί, ΙΩΑΝΝΟΒΙΤΣ (στην φωτιά) και ΠΑΤΑΚΟΣ (στην καρδιά) να έκαναν σωστά την δουλειά τους, μα είχαν απέναντι τους έναν πνευματικά δυνατό άνθρωπο, και αποφασισμένο να βρει την έξοδο όρθιος. Δύναμη που αντλούσα από την δύναμη αυτών που με αγαπούσαν…… ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΩ.
          ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΑΘΑ και είμαι πληγωμένος, που δεν πήγα να του δώσω την όποια δύναμη και κουράγιο, χρειάζεται ο καθένας μας, στο κρεβάτι του πόνου….
          Ευχαριστώ
          ΑΝΤΩΝΗΣ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
            Και ένα μικρό παράπονο, που ευγενικά αποτίνετε στον φίλο Λορη. Το ήξερες μα ξέχασες να μας ενημερώσεις….
            Και εξηγούμε:
            Ο ΜΕΓΑΛΟΣ, φίλος καλός. Συνεργαστήκαμε αγωνιστικά, σε τεχνικά θέματα, από το 70+, όταν οι σχέσεις μου με την τότε Datsun, και συγκεκριμένα με τον μετέπειτα διευθυντή ανταλλακτικών Σπύρο, ήταν πολλές και άριστες.
            Σε αρκετά δοκιμαστικά, (που τότε γινόντουσαν κατά κόρον), συναντιόμαστε, ΑΥΤΟΣ με την ομάδα του, και εγώ με την δικιά μου. Με μια ‘βόλτα’…. που μου έκανε, μια φορά και μόνον, κατάφερε να με πείσει, ότι δεν ήταν μόνον και τύχη τα αποτελέσματα του, μα η έμπειρη ‘τρέλα’ του, επάνω στο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο καταλάβαινε, ποιος είναι αφεντικό!!!!!.... και έσπευδε να τον υπακούει….. Πολλές φόρες των πονούσαν οι καρποί των χεριών του, και όταν το έπαιρνα χαμπάρι, έσπευδα να του κάνω λίγο μασάζ. Τιμή μου να τον ακουμπώ.
            Μετέπειτα και για πολλά χρόνια, και όταν αυτός ενεπλάκει στην οικογένεια της Alfa Romeo, είχαμε μεγάλη συνεργασία και για πολλά χρόνια. Αυτό που έλεγε αυτό εννοούσε και αυτό έκανε. Σε έμενα τουλάχιστον, δεν σήκωσε ποτέ την φωνή του, και δεν ήταν ποτέ εριστικός, σου άφηνε την χαρά να τον πλησιάσεις. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει, γιατί το μόνο που δεν ανεχόταν ήταν οι πιέσεις…….

            «ΘΕΛΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΓΙΩΡΓΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ.»


            Σου εύχομαι ολόψυχα φίλε, ποτέ να μην καταλάβεις αυτά που θα γράψω παρακάτω…..
            Μετά από τρις ‘εντατικές’ που δεν γνώριζε κανένας αν θα της προσπεράσω…… δυο από καρδιά, και μια από εγκαύματα 3 – 4 βαθμού, (δεν με γνώρισε η μάνα μου και ο μεγάλος αδελφός μου!!!.), μόνον οι πράσινες μπλούζες των ανθρώπων που με αγαπούσαν μου έδιναν κουράγιο. Το σφίξιμο του χεριού μου από αυτούς, με άφηνε ευχαρίστα στα χέρια των γιατρών. Και μπορεί οι δυο κολοσσοί, ΙΩΑΝΝΟΒΙΤΣ (στην φωτιά) και ΠΑΤΑΚΟΣ (στην καρδιά) να έκαναν σωστά την δουλειά τους, μα είχαν απέναντι τους έναν πνευματικά δυνατό άνθρωπο, και αποφασισμένο να βρει την έξοδο όρθιος. Δύναμη που αντλούσα από την δύναμη αυτών που με αγαπούσαν…… ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΩ.
            ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΑΘΑ και είμαι πληγωμένος, που δεν πήγα να του δώσω την όποια δύναμη και κουράγιο, χρειάζεται ο καθένας μας, στο κρεβάτι του πόνου….
            Ευχαριστώ
            ΑΝΤΩΝΗΣ.

            ΑΝΤΩΝΗ,

            ΤΙ,ΣΤΟ ΚΑΛΟ, ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?
            ΟΤΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΕΥΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ?
            ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ?
            ΕΛΕΟΣ !!!!!

            'EL-EM'

            Y.Γ. ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              reddragon last edited by

              Αρε πατερα, ηρθαν πανω να σου κανουν παρεα ολοι οσοι γουσταρες να βλεπεις με εμενα πιτσιρικι τοτε να κουτρουβαλανε τα βουνα.
              Ας ειναι καλα εκει πανω ολοι τους.
              Δεν νικιεται αυτος ο αγωνας ρε γαμωτο..
              Κουραγιο κ δυναμη στην οικογενεια του μεγαλου αυτου ανθρωπου.

              Δεν εχω λογια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mmarkom last edited by

                Υπέροχο αφιέρωμα του Νικόλα Ζαλμά για το μοναδικό Γ.Μοσχού :

                http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=6892005

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr