-
παιδες τι συζηταμε τωρα μιλαμε για ενα διλημμα για αγορα αυτοκινητου μοντελου 93 ή 06 - 07 ????
Οκ καλο το λοτους οδηγικη απολαυση και τα τοιαυτα ψαρωτικο και το σημα αλλα μεχρι εκει!!!!
Μιλαμε για αμξι σχεδον 20ετιας ποσο καλο μεταχειρισμενο μπορεις να βρεις. Σκεψου λιγο συντηρηση ανταλλακτικα, καλα για μεταπωληση δεν συζητω δεν υπαρχει ενω απο την αλλη το mazda ειναι ενα απο τα καλυτερα roadster της εποχης του οκ εχει λιγο αδυναμο μοτερ αλλα ολα τα εχει ΠΙΣΩ...ορεξη να χεις και καδιαθεση και θα εχεις μια πολυ καλη συμβιωση μαζι του για ρκετα χρονακια. -
Πάρε lotus
-
Διαφωνώ που σε διώξανε από τα κλασσικά.
Lotus κύριοι, όμως με μοτερ isuzu άθραυστο, εμφάνιση που αμα την πάτησες τότε μαζί του δεν το ξεχνας ποτέ και ήδη συλλεκτικό αυτοκίνητο στο εξωτερικό που θα το πουλήσεις όσο το πήρες (και αν δεν ήταν η κρίση και πιο ακριβά).
Αποκλειστικά αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές και από παραλή ιδιοκτήτη, αλλιώς...Δύσκολη απόφαση που εξαρτάται από άλλους παράγοντες: αν έχεις πιο σημαντικά πράγματα να κάνεις στη ζωή σου κατά συνέπεια πόσο χρόνο και χρήμα έχεις να δαπανήσεις, που θα το φυλάξεις, αν είσαι διατεθημένος να περιμένεις μέχρι να σου'ρθει το ανταλλακτικό κλπ κλπ.
Το μαζντα είναι άριστο για να παίζεις αλλά μόλις στρίψεις στη γωνία θα δεις το ίδιο (με άλλο χρώμα καθίσματα έστω). Η λότους είναι μοναδική, μπορεί να είναι και το όνειρό σου αλλά τεχνολογικά είναι ξεπερασμένη και οικονομικά ασύμφορη.
Πες μου πόσο κοστίζουν τα όνειρα να σου πω αν αξίζει...Αν το ήθελα για 2ο αυτοκίνητο, φυσικά και ούτε θα γύρναγα να δω το μάζντα.
1η σημείωση: οι καλές εχουν περάσει προ καιρού τα 15 χιλιάρικα και ανεβαίνουν σταθερά εδώ και μια 5ετία.
2η σημείωση: τα περι ασφάλειας ή τεχνολογίας ή τριγμών ή στεγανότητας τα ακούω βερεσέ...ξέρω πολλούς ανθρώπους που δαπανούν περιουσίες σε κλασσικά αυτοκίνητα πολύ πιο αναχρονιστικά (η ελαν πάει και μια βόλτα άνετα στην πόλη) και πολύ πιο ασύμφορα/ακριβά στη συντήρηση. Παλιά λέγανε 'η Κ@ύλα και τα Ν@ύλα στοιχίζουν' αλλιώς...
πάρε γυναίκα πόντια και μηχανάκι σαχς! -
μχ5
το elan είναι απίστευτο σαράβαλο, αν θες cabrio FF πάρε ένα targa crx vti.
-
Αν σκέφτεσαι σοβαρά τη Λότους κάτσε και διάβασε πρώτα... υπάρχει άπειρη βιβλιογραφία, κάτσε και μάθε τα πάντα γύρω από αυτή ώστε να περιμένεις να βγει το κατάλληλο αυτοκίνητο (και να το πάρεις χαμπάρι εκείνη τη στιγμή). Φιλική συμβουλή για όλα τα κλασσικά/συλλεκτικά αυτοκίνητα.
-
Έχω ψαχτεί πάααααρα πολύ με το Elan γιατί είχα/έχω το ίδιο κόλλημα. Το αμάξι είναι μια κούκλα, δεν το συζητάω, είναι υπέρ-exclusive (θα το οδηγείς εσύ και άλλοι 10 στην Αθήνα), είναι νοσταλγικό (αθάνατα 90s), γενικά είναι φτιαγμένο απο αυτό που λέμε ''υλη ονείρων'. Με βάση τα παραπάνω δεν συγκρίνεται με το Miata το οποίο είναι κατ'ουσίαν το Golf των roadster. Όπως όμως σου λένε πολύ σωστά όλα τα παιδιά, πρόκειται για ένα αμάξι 20ετίας πλεόν, με ό'τι αυτό συνεπάγεται. Και εδώ το φτωχό, πλήν τίμιο, πλην αξιολογότατο κατά τα άλλα miata μαλλον κερδίζει. Φυσικά παίρνω ως δεδομένο οτι μιλάς για δεύτερο αυτοκίνητο (έχεις δηλαδή ήδη ένα να κάνεις τη δουλειά σου) γιατί αλλιώς καλύτερα να αφήσουμε εδώ τη συζήτηση...Έχω μιλήσει με συνεργείο της Lotus στο Γαλάτσι (DSP cars - πήγαινε και εσύ τα παιδιά είναι πολύ κατατοπιστικά) και έχουμε και λέμε:
- Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χιλιόμετρα.
- Γενικό service κάθε 10.000 χιλιόμετρα (περίπου στα 400 Ευρώ).
- Απίστευα ακριβή φανοποιία (το πίσω φανάρι - το ένα όχι και τα δύο) κοστίζει περίπου 960 Ευρώ.
- Για τις τσιμούχες της κουκούλας (που σχεδόν σε όλα τα Elan θα είναι πλέον σε άθλια κατάσταση και θα θέλουν αλλαγή) μου είπε πως θα κόστιζαν 1.000 Ευρώ.
Γενικά ένας ανεξάντλητος κουμπαράς...Φυσικά αν το αντέχεις go for it, απλά λάβε υπόψη σου και τα παραπάνω. Συν οτι το Elan θα έχει 100.000 + χιλιόμετρα ενώ το Miata μπορεί να έχει και κάτω απο 40.000. Απο την άλλη φυσικά συμφωνώ, είναι κρίμα τα όνειρά μας να μας προσπερνάνε γιατί μια ζωή την έχουμε...Οπότε συνυπολόγισε όλα τα παραπάνω και κάνε μια επιλογή. Όποια επιλογή και να κάνεις θα είναι καλή, αρκεί να είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ
-
Δεν μας εχει ξεκαθαρισει ο φιλος αν τα λεφτα ειναι για χομπι/τρελα(δηλαδη χαλαλι να πανε) η οντως ειναι καποια λεφτα τα οποια θα δωθουν με συνεση.Το ειπα και ποιο πριν,αν ισχυει το πρωτο τοτε στα @@ σου αν μπαζει η αν θελει συνεχεια συνεργεια και στα @@ σου που ειναι 20ετιας.
-
Ο χρήστης petrolawyer έγραψε:
Έχω ψαχτεί πάααααρα πολύ με το Elan γιατί είχα/έχω το ίδιο κόλλημα. Το αμάξι είναι μια κούκλα, δεν το συζητάω, είναι υπέρ-exclusive (θα το οδηγείς εσύ και άλλοι 10 στην Αθήνα), είναι νοσταλγικό (αθάνατα 90s), γενικά είναι φτιαγμένο απο αυτό που λέμε ''υλη ονείρων'. Με βάση τα παραπάνω δεν συγκρίνεται με το Miata το οποίο είναι κατ'ουσίαν το Golf των roadster. Όπως όμως σου λένε πολύ σωστά όλα τα παιδιά, πρόκειται για ένα αμάξι 20ετίας πλεόν, με ό'τι αυτό συνεπάγεται. Και εδώ το φτωχό, πλήν τίμιο, πλην αξιολογότατο κατά τα άλλα miata μαλλον κερδίζει. Φυσικά παίρνω ως δεδομένο οτι μιλάς για δεύτερο αυτοκίνητο (έχεις δηλαδή ήδη ένα να κάνεις τη δουλειά σου) γιατί αλλιώς καλύτερα να αφήσουμε εδώ τη συζήτηση...Έχω μιλήσει με συνεργείο της Lotus στο Γαλάτσι (DSP cars - πήγαινε και εσύ τα παιδιά είναι πολύ κατατοπιστικά) και έχουμε και λέμε:- Αλλαγή λαδιών κάθε 5.000 χιλιόμετρα.
- Γενικό service κάθε 10.000 χιλιόμετρα (περίπου στα 400 Ευρώ).
- Απίστευα ακριβή φανοποιία (το πίσω φανάρι - το ένα όχι και τα δύο) κοστίζει περίπου 960 Ευρώ.
- Για τις τσιμούχες της κουκούλας (που σχεδόν σε όλα τα Elan θα είναι πλέον σε άθλια κατάσταση και θα θέλουν αλλαγή) μου είπε πως θα κόστιζαν 1.000 Ευρώ.
Γενικά ένας ανεξάντλητος κουμπαράς...Φυσικά αν το αντέχεις go for it, απλά λάβε υπόψη σου και τα παραπάνω. Συν οτι το Elan θα έχει 100.000 + χιλιόμετρα ενώ το Miata μπορεί να έχει και κάτω απο 40.000. Απο την άλλη φυσικά συμφωνώ, είναι κρίμα τα όνειρά μας να μας προσπερνάνε γιατί μια ζωή την έχουμε...Οπότε συνυπολόγισε όλα τα παραπάνω και κάνε μια επιλογή. Όποια επιλογή και να κάνεις θα είναι καλή, αρκεί να είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ
φιλε τα λες παρα πολυ σωστα ετσι ακριβως ειναι για αυτο πρεπει να γινει η αγορα με συνειδητη επιλογη
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
το elan είναι απίστευτο σαράβαλο, αν θες cabrio FF πάρε ένα targa crx vti.
-
εε βέβαια οτι γράφει φερράρι, πορσε και λότους πάνω του αυτόματα είναι υπεραυτοκίνητο.
αμα το θες τόσο πάρε αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=tfjRrKGOOPM
φαίνεται και από την διαφήμιση οτι είναι και γαμώ το προσθιοκίνητα ειδικά στην χειροφρενιά στο τέλος.ασε τα mx5/crx για άλλους
-
ο ταύρωτας χτυπάει το κεφαλι του γιατί προτεινες ΧΟΝΤΑ και οχι γιατί απερριψες την Ελαν (μα τώρα σοβαρά, με τετοιο όνομα πού πας ρε Λοτουσίτσα...)
-
μχ5 νομίζω οτι είπα, mazda είναι.
το del sol είναι εναλλακτική στα FF cabrio και ναι είναι honda και όχι kia isuzu.
-
Ειπώθηκαν πολλά και είναι όλα σωστά ανάλογα με την σκοπιά που το βλέπεις και που σκοπεύεις να το αντιμετωπίσεις.
Κι εγώ νομίζω ότι θέλει λίγο προσοχή. Ένα αυτοκίνητο όσο και να σε πορώνει όταν το βλέπεις σκέψου ότι θα πρέπει και να ζεις μαζί του κάθε μέρα. Δεν είναι ερωμένη που τη βλέπεις μόνο φτιαγμένη είναι σύζυγος. Κι εμένα μου αρέσει η Lotus (και κάτι άλλα παλιά...) αλλά δύσκολα θα την αγόραζα. Βρες την, οδήγησέ την να σου δώσει μια καλή εντύπωση και ανάμνηση. Οδήγησε και τα ΜΧ5 να δεις πως σου φαίνεται. Αν αποφασίσεις ότι θέλεις τη Lotus θα πρέπει να την βλέπεις σαν ερωμένη. Θέλει έξοδα, θέλει περιποίηση και κυρίως περιστασιακή χρήση, μπορεί να σε κουράσει σε σταθερή χρήση. Μόνο λοιπόν σαν δεύτερο τρίτο αυτοκίνητο. Και βέβαια αν την πάρεις να το κάνεις μόνο αν είναι πολύ καλοδιατηρημένη (κι ας σου φανεί ακριβότερη από άλλες). Αντίθετα το ΜΧ5 μπορεί να είναι συνηθισμένο αλλά είναι πιο γνωστό και αξιόπιστο και μπορείς να βρεις γνώσεις, ανταλλακτικά και πολλές βελτιώσεις πολύ εύκολα. Είναι πιο καλοφτιαγμένο, πιο σύγχρονο και ασφαλές και εξίσου ή και περισσότερο διασκεδαστικό και συμμετοχικό. -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
το del sol είναι εναλλακτική στα FF cabrio και ναι είναι honda και όχι kia isuzu.
Επιμένεις να προτείνεις το del sol σαν σοβαρή εναλλακτική. Βάρα-βάρα το μέτωπό μου, θα μου μείνει κουσούρι στο τέλος.
-
θα προτιμούσα επιχείρημα αλλά...
2 θεσια και τα δύο, με μοντέρνα σχεδίαση, με δυνατούς κινητήρες, γιατί δεν είναι εναλλακτική;
αα ναι το ένα γράφει λοτους, αν έγραφε ΚΙΑ ή isuzu θα μπορούσε να συγκριθεί τώρα δεν μπορεί...Εγώ για το elan ξέρω ότι είναι υπερβολικά μπροστόβαρο, τα 160 άλογα είναι 130 στην πράξη, χαλάει συνέχεια,
δεν φρενάρει, μπάζει νερά, τρίζει από παντού, είναι άβολο στην θέση οδήγησης, το κιβώτιο βάζει αυτό ότι ταχύτητα θέλει,
συμπλέκτη αλλάζεις κάθε χρόνο, υπερθερμένεται και ναι ξέρω αυτά τα ωραία χαρακτηριστικά εκτιμούν οι άνθρωποι που οδηγούν Lotus (elan). -
Βασικά το del sol -ιδιαίτερα το vti- σαν οδική συμπεριφορά είναι η ντροπή της κατηγορίας, αυτό είναι το επιχείρημά μου. Το θέμα αφορά στριφτερά -συμμετοχικά - αμαξάκια και το χοντάκι αυτό δεν συγκαταλέγεται σ' αυτά.
-
οκ, αμα θέλει να οδηγήσει να πάρει μχ5
αν θέλει ένα (σπάνιο) cabrio FF με άλογα, εγώ λέω ας βρει ένα τέτοιο:
http://www.youtube.com/watch?v=5j5rb5SglcM
υπάρχουν λίγα στην ελλάδα και θεωρούνται συλλεκτικά όπως και τα elan.και τα δύο αυτοκίνητα είναι υπερστροφικά στημένα για FF και φαν του ντριβε.
http://www.youtube.com/watch?v=8tN50etk ... re=related
βέβαια καμία σχέση με FR.weight distributions:
elan 67-33! μπροστόβαρο λέμε...φρενάρεις και κάνει ανάποδη σούζα.
del sol TTOP 60-40 -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
ε...φρενάρεις και κάνει ανάποδη σούζα.Η ανάποδη σούζα που λες έχει και όνομα, τη λένε endo! Κανονικά γίνεται με δίκυκλα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ε...φρενάρεις και κάνει ανάποδη σούζα.
Η ανάποδη σούζα που λες έχει και όνομα, τη λένε endo! Κανονικά γίνεται με δίκυκλα.
και με τετράτροχα κύριε μοδεράτορα!!!!
Πάρε lotus
Κάτοχος μιάτα και λέει τέτοια? Θέλουμε αιτιολόγηση!!!
Διαφωνώ που σε διώξανε από τα κλασσικά...
Συμφωνούμε. Το θέμα είναι πως πολλοί θα θέλανε ένα έλαν και χωρίς να το έχουν ψάξει καθόλου θα το πάρουν επειδή γραφει λότους και το αντέχει η τσέπη τους. Οι μερακλήδες από αυτούς που αναζητούν το φτηνό πουλ μουρ δυστυχώς είναι απείρως λιγότεροι. Χώρια που στην 20+άρα του σήμερα πιο πολύ θα μετράει ένα μιάτα φουλ έξτρα παρά το σπαρτιάτικο έλαν που όταν βγήκε παλεύαν με την ορθογραφία και δεν έχουν ιδέα τι εστί λότους, οπότε ούτε το πουλ μουρ θα πιάσουνε. Αυτοί που θα τους άρεσε στο σχολείο, το ερωτεύτηκαν πιο πολύ και από την Αννούλα, το καρφίτσωσαν σε αφίσα και προσπαθούν 15 χρόνια να το πάρουν πιστεύω θα το ψάξουν περισσότερο και δεν θα τολμήσουν να το συγκρίνουν με το μιάτα...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
ε...φρενάρεις και κάνει ανάποδη σούζα.
Η ανάποδη σούζα που λες έχει και όνομα, τη λένε endo! Κανονικά γίνεται με δίκυκλα.
και με τετράτροχα κύριε μοδεράτορα!!!!
Μπράβο σου που το βρήκες, ακριβώς αυτό έχω δει κι εγώ και για αυτό είπα ότι 'κανονικά' γίνεται με δίκυκλα.
Βέβαια δεν ξέρω πως βγήκε το όνομα οπότε δεν να ξέρω αν σωστά το χρησιμοποιούμε για ανάποδη σούζα ασχέτως οχήματος.
Έχω δει πριν από χρόνια στην Αθήνα να κάνει endo (λίγο σηκώθηκαν οι πίσω ρόδες αλλά πιάνεται, θυμάμαι είδα όλο το από κάτω του οχήματος) σε φρενάρισμα ταξί Nissan Bluebird.... αναρωτιέμαι αν είχε επιβάτες...
LOTUS ELAN 1993 H MAZDA MX-5 TOU 06-07?