-
Συγνωμη εχεις δικιο ,συν BLACK-HAWK
-
Όποιος θέλει να μαθαίνει νέα για τους αγώνες, τη CRG σε Ελλάδα και εξωτερικό, να βλέπει βίντεο, φωτογραφίες για πίστες και CRG καρτ, μπαίνει στο ολόφρεσκο blog, crgblog.com.
-
Νίκο τι λέει ο καινούριος κινητήρας; Στρώθηκε σήμερα;
(και φυσικά με γεια και καλορίζικο που δεν σου ευχήθηκα!!!!!!!)
-
Ο χρήστης eimaiospiros έγραψε:
Νίκο τι λέει ο καινούριος κινητήρας; Στρώθηκε σήμερα;(και φυσικά με γεια και καλορίζικο που δεν σου ευχήθηκα!!!!!!!)
Φίλε δε πήγα για προπόνηση λόγω καιρού
Next week
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ???
ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ !!!
Πηγαινοντας σημερα στο Καρτοδρομο για τον αγωνα του Λουχ, και καθως παρακολουθουσα τα τα παιδια που ετρεχαν(τοτε ηταν ο ημιτελικος της Masters με τα KF2), ηρθαν δυο γνωστοι μου που ασχολουνται με το καρτ περιπου 4 χρονια και εχουν στην κατοχη τους Rotax. Ο ενας απο αυτους εχει κανει, αν δεν κανω λαθος τρεις το πολυ 4 αγωνες , η πιστα σημειωτεον γλυστραγε παρα πολυ, στις 10 που μπηκαν για τα πρωτα ελευθερα ο πινακας αρχισε να δειχνει 59.00,και σταδιακα με πολυ αργους ρυθμους αρχισε να στρωνει γομα. Κουβεντιαζοντας λοιπον μου λενε οι γνωστοι μου, ΑΥΤΟΙ εδω που τρεχουν ειναι ΧΟΜΠΙΣΤΕΣ, και δεν γυριζουν τοσο γρηγορα οσο τα παιδια στην Rotax!!!
Δηλαδη για να καταλαβω το ΤΜ KF2 ειναι χομπυ μοτερ, και τα παιδια αυτα ειναι κοροιδα που δινουν 90 ευρω συμετοχη και οχι 150 που ειναι για το Rotax, και το πιο ΧΟΜΠΥ απο τα ΧΟΜΠΥ μοτερ(Rotax), εγινε ξαφνικα αγωνιστικο ???
Aλλα θα επρεπε ΕΔΩ σε αυτη την χωρα, να μην υπαρχουν challenge και να ειναι η κατηγορια εθνικη 125 οπως παλια να τρεχουν ολοι μαζι να δουμε τοτε πιο ειναι το μοτερ που μπορει να ειναι πρωτο.
Εδω δεν υπαρχουν επαγελματιες οδηγοι αγωνων καρτ, και αυτος που εχει license χρονια και κανει αμετρητους αγωνες, και αυτος που εχει κανει ενα-δυο αγωνες, και αυτος που δεν εχει κανει αγωνες και ασχολειται με το καρτ πολλα χρονια , ολοι λεγονται ΛΑΤΡΕΙΣ ΕΡΑΣΤΕΣ, του καρτ . Φυσικα οι αγωνες σου δινουν την σωστη επιθετικοτητα, το τσαγανο,την προσπεραση, σε χρονο dt, και γενικως το μπαρουτοκαπνισμα της μαχης. Σιγουρα το να εχεις την οικονομικη ανεση να κατεβαινεις σε αγωνες δεν το κουβεντιαζω, σου δινουν πολλους πολλους ποντους σε σχεσει με καποιον που απλως κανει το κεφι του ,και προσπαθει να κανει time attack.
Μπραβω λοιπον στην Λουχ για την ολη προσπαθεια και ΜΠΡΑΒΩ στην κατηγορια σουπερ (6ταχυτα) για τις συμετοχη τους στην κορυφαια κατηγορια, την πιο θεαματικη καρτ, που εδω στην χωρα αυτη την αφησαν και πεθανε. -
Πολύ σωστός ο Θοδωρής σε όλα!
-
Πολύ ωραίοι αγώνες σήμερα, καλές μονομαχίες, κάποιες επαφές, αλλά γενικά καλό επίπεδο.
-
Κατα την προσωπικη μου αποψη, οσο περισσοτεροι αγωνες γινονται, τοσο το καλυτερο στο τελος της ημερας για το 'αθλημα'
Ειτε ειναι πανελληνιο, ειτε ειναι ενιαιο, ειτε ειναι time attack εγω προσωπικα μονο οφελος βλεπω καλοπροαιρετα σαν οδηγος που κανοντας το χομπυ μου, με ενδιαφερει να λαβω μερος και σε μερικους αγωνες.
Εγω βεβαια ειμαι ενας παππους, ο οποιος στα 33 του ξεκινησε να τσουλαει με καρτ, χωρις φυσικα κατασταση, χωρις εμπειριες χωρις τιποτα. Απο την δικη μου οπτικη γωνια λοιπον θεωρω οτι ειναι καλο να υπαρχουν πολλες κατηγοριες και διαφορετικοι αγωνες, για να μπορει και καποιος να μπει σε αγωνες χωρις να πρεπει να παλεψει με τους καλυτερους στην ελλαδα, οχι για διακριθει... για να μην τους χαλασει τον αγωνα με την απειρια και την αργοπορια του μεσα στην πιστα.
Αν παλι το δεις σαν πατερας ενος παιδιου που ειναι 15-20 χρονων που κανει απο τα 8 του χρονια και παει -για τα ελληνικα παντα δεδομενα - για καριερα... τοτε φυσικα ειναι μια αλλη ιστορια και μια εντελος διαφορετικη κατασταση για την οποια ομολογω οτι δεν ειμαι σε θση να εκφερω γνωμη και αποψη.
Θοδωρε να σου κανω μια εωρτηση χωρις παρεξηγηση και χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου: Γιατι τοση εμπαθεια εναντια στα Rotax? Στο λεω γιατι οταν καποιος σε διαβαζει, ενω εχεις πολλες γνωσεις και γραφεις σωστα και τεκμηριομενα πραγματα, χανεις το δικιο σου με το να απαξιωνεις οτιδηποτε εχει να κανει σχετικα με τα rotax...
Στο καθε ενιαιο ειτε ειναι rotax ειτε ειναι λουξ η και εγω δεν ξερω τι αλλο υπαρχει, συμμετεχουν 30-40 παιδια? Ε δεν ειναι κριμα να ερχεσαι εσυ και να απαξιωνεις τις προσπαθειες και τους κοπους τους?
Και στην τελικη τι σημασια εχει πιο μοτερ ειναι πιο γρηγορο, πιο χομπυστικο η πιο αγωνιστικο? Ο καθενας κανει με αυτο που επελεξε, με αυτο που του αρεσε, με αυτο που μπορεσε να παρει και ουτο καθεξης... Ολη αυτη η κουβεντα μου θυμιζει πιτσιρικαδες με ποδηλατα να τσακωνοντε ποιο απο τα δυο ποδηλατα εχει την καλυτερη σελα και τα περισσοτερα αυτοκολητα!
Αλλοστε ειναι γνωστο και θεωρω απο ολους κοινα αποδεκτο, οτι στο ελλαδισταν το επιπεδο του μηχανοκινητου ειναι αστειο και σε επιπεδα εγκαταστασεων και σε επιπεδο οργανωσης. Αν καποιος πραγματικα εχει χερια και κοιταει ψηλα δεν θα πρεπει καν να ασχοληται με τα ελληνικα δρομενα και να τρεχει μονο εξωτερικο.
Θα μου πεις ειναι και το οικονομικο στην μεση... Συμφωνω απολυτα! Τα μεταξοτα βρακια θελουν και επιδεξια οπισθια. Ποιος ειπε οτι το μηχανοκινητο ειναι φτηνο αθλημα? Ποιος ειπε οτι ενα πολυ μεγαλο ποσοστο στο μηχανοκινητο δεν ειναι θεμα budget? Αυτοι ειναι οι κανονες και τα πλαισια μεσα στα οποια παιζεται αυτο το παιχνιδι. Το να συμμετεχει καποιος σε αυτο και να κλαιγεται επειδη καποια ομαδα/καποιος οδηγος μπορει να κανει το αυτονοητο ( να ειχει καινουργια μοτερ, πολλα λαστιχα, καινουργια σασι, υποστιριξη, μηχανικους κ.ο.κ ) και να χαλει τα 10πλασια απο καποιους αλλους, τοτε κακος ασχοληται με αυτο σε αγωνιστικο παντα επιπεδο ( σε χομπυστικο φυσικα δεν υπαρχει κανενα τατοιο θεμα ) Ας παει να κανει στιβο που ειναι και πιο υγιεινο.... Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους...
Πολυ φιλικα στο λεω και επαναλαμβανω χωρις καμια διαθεση ουτε να ερθουμε σε αντιπαραθεση ουτε να χαλασουμε τις καρδιες μας.
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Κατα την προσωπικη μου αποψη, οσο περισσοτεροι αγωνες γινονται, τοσο το καλυτερο στο τελος της ημερας για το 'αθλημα'Ειτε ειναι πανελληνιο, ειτε ειναι ενιαιο, ειτε ειναι time attack εγω προσωπικα μονο οφελος βλεπω καλοπροαιρετα σαν οδηγος που κανοντας το χομπυ μου, με ενδιαφερει να λαβω μερος και σε μερικους αγωνες.
Εγω βεβαια ειμαι ενας παππους, ο οποιος στα 33 του ξεκινησε να τσουλαει με καρτ, χωρις φυσικα κατασταση, χωρις εμπειριες χωρις τιποτα. Απο την δικη μου οπτικη γωνια λοιπον θεωρω οτι ειναι καλο να υπαρχουν πολλες κατηγοριες και διαφορετικοι αγωνες, για να μπορει και καποιος να μπει σε αγωνες χωρις να πρεπει να παλεψει με τους καλυτερους στην ελλαδα, οχι για διακριθει... για να μην τους χαλασει τον αγωνα με την απειρια και την αργοπορια του μεσα στην πιστα.
Αν παλι το δεις σαν πατερας ενος παιδιου που ειναι 15-20 χρονων που κανει απο τα 8 του χρονια και παει -για τα ελληνικα παντα δεδομενα - για καριερα... τοτε φυσικα ειναι μια αλλη ιστορια και μια εντελος διαφορετικη κατασταση για την οποια ομολογω οτι δεν ειμαι σε θση να εκφερω γνωμη και αποψη.
Θοδωρε να σου κανω μια εωρτηση χωρις παρεξηγηση και χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου: Γιατι τοση εμπαθεια εναντια στα Rotax? Στο λεω γιατι οταν καποιος σε διαβαζει, ενω εχεις πολλες γνωσεις και γραφεις σωστα και τεκμηριομενα πραγματα, χανεις το δικιο σου με το να απαξιωνεις οτιδηποτε εχει να κανει σχετικα με τα rotax...
Στο καθε ενιαιο ειτε ειναι rotax ειτε ειναι λουξ η και εγω δεν ξερω τι αλλο υπαρχει, συμμετεχουν 30-40 παιδια? Ε δεν ειναι κριμα να ερχεσαι εσυ και να απαξιωνεις τις προσπαθειες και τους κοπους τους?
Και στην τελικη τι σημασια εχει πιο μοτερ ειναι πιο γρηγορο, πιο χομπυστικο η πιο αγωνιστικο? Ο καθενας κανει με αυτο που επελεξε, με αυτο που του αρεσε, με αυτο που μπορεσε να παρει και ουτο καθεξης... Ολη αυτη η κουβεντα μου θυμιζει πιτσιρικαδες με ποδηλατα να τσακωνοντε ποιο απο τα δυο ποδηλατα εχει την καλυτερη σελα και τα περισσοτερα αυτοκολητα!
Αλλοστε ειναι γνωστο και θεωρω απο ολους κοινα αποδεκτο, οτι στο ελλαδισταν το επιπεδο του μηχανοκινητου ειναι αστειο και σε επιπεδα εγκαταστασεων και σε επιπεδο οργανωσης. Αν καποιος πραγματικα εχει χερια και κοιταει ψηλα δεν θα πρεπει καν να ασχοληται με τα ελληνικα δρομενα και να τρεχει μονο εξωτερικο.
Θα μου πεις ειναι και το οικονομικο στην μεση... Συμφωνω απολυτα! Τα μεταξοτα βρακια θελουν και επιδεξια οπισθια. Ποιος ειπε οτι το μηχανοκινητο ειναι φτηνο αθλημα? Ποιος ειπε οτι ενα πολυ μεγαλο ποσοστο στο μηχανοκινητο δεν ειναι θεμα budget? Αυτοι ειναι οι κανονες και τα πλαισια μεσα στα οποια παιζεται αυτο το παιχνιδι. Το να συμμετεχει καποιος σε αυτο και να κλαιγεται επειδη καποια ομαδα/καποιος οδηγος μπορει να κανει το αυτονοητο ( να ειχει καινουργια μοτερ, πολλα λαστιχα, καινουργια σασι, υποστιριξη, μηχανικους κ.ο.κ ) και να χαλει τα 10πλασια απο καποιους αλλους, τοτε κακος ασχοληται με αυτο σε αγωνιστικο παντα επιπεδο ( σε χομπυστικο φυσικα δεν υπαρχει κανενα τατοιο θεμα ) Ας παει να κανει στιβο που ειναι και πιο υγιεινο.... Για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους...
Πολυ φιλικα στο λεω και επαναλαμβανω χωρις καμια διαθεση ουτε να ερθουμε σε αντιπαραθεση ουτε να χαλασουμε τις καρδιες μας.
Αν διαβάσει κάποιος τις τελευταίες 30-40 σελίδες αυτής της ενότητας (που αριθμεί συνολικά περίπου 270) θα διαπιστώσει μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο όλο ύφος και χαρακτήρα της.
Οι αναφορές τόσο του Nik125 όσο και του Thodwris, μόλις στις 3 τελευταίες σελίδες, την επισημαίνουν ο καθένας με το δικό του τρόπο…
Αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι, είναι ότι το «KARTING…για όλους» έχει πλέον αποκτήσει χαρακτήρα δογματικό.
Γιατί το διακρίνει:
α) μια τυφλή προσκόλληση σε δόγματα (συγκεκριμένες μάρκες σασί, κινητήρων, κτλ),
β) η διαρκής διατύπωση απόλυτων απόψεων και απόλυτης γνώσης.Και πιστέψτε με όλο αυτό έχει αρχίσει και κουράζει αφάνταστα!!!
-
Ο χρήστης soluccello έγραψε:
Και πιστέψτε με όλο αυτό έχει αρχίσει και κουράζει αφάνταστα!!!
+100
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Εδω δεν υπαρχουν επαγελματιες οδηγοι αγωνων καρτ, και αυτος που εχει license χρονια και κανει αμετρητους αγωνες, και αυτος που εχει κανει ενα-δυο αγωνες, και αυτος που δεν εχει κανει αγωνες και ασχολειται με το καρτ πολλα χρονια , ολοι λεγονται ΛΑΤΡΕΙΣ ΕΡΑΣΤΕΣ, του καρτ .
Συγγνώμη βρε Θόδωρε, δηλαδή ο Άγγελος Σταθακόπουλος δεν είναι επαγγελματίας οδηγός???
Μέχρι κι εγώ που δεν ασχολούμαι με τους αγώνες καρτ τον ξέρω. Διάβασε λίγο το βιογραφικό του εδώ: http://angelos.stathakopoulos.eu/index. ... itstart=18
Χομπίστας είναι και αυτός???
Αν είναι έτσι, τότε με τη λογική σου, επειδή έτυχε να πηγαίνω στο ίδιο σχολείο και να έχω παίξει μπάλα μαζί με τον Ακη Ζήκο (ΑΕΚ, Μονακό) και τον Σωτήρη Τσαγκαβέλη (Προοδευτική), είμαστε και οι 3 το ίδιο...Λάτρεις εραστές του ποδοσφαίρου!!
Βρε τι πάθαμε.. -
δογματικο χαρακτηρα τι εννοειτε ρε παιδια?την αποψη μας λεμε ολοι και γνωμη δεν λεμε σε καποιον να ΜΗΝ παρει αυτο το καρτ ή να ΜΗΝ παρει αυτο το μοτερ.το αν ενοχλειτε καποιος στα πλαισια της κουβεντας ειναι και αυτο μεσα στο δημοκρατικο χαρακτηρα του forum να μη πω ολης της χωρας.λεμε ολοι αποψεις για καποια πραγματα δε λεει κανεις σε κανεναν τι να κανει και πως.και δε νομιζω ποτε κανεις να ειπε κατι χωρις επιχειρηματα.οσο για αυτο που λεει ο Θοδωρης δε πιστευω οτι ηθελε να μειωσει κανεναν απλα ηθελε μαλλον να τονισει την διαφορα ποιοτητας με τους αγωνες του εξωτερικου.δυστυχως οσοι Ελληνες πηγαινουν εξωτερικο συνηθως ''τρωνε ξυλο'' σε απλα Ελληνικα και ενα μεγαλο κομματι εχει να κανει και με την υποστηριξη της πολιτειας η οποια ειναι ανυπαρκτη οποτε ξαναγυρναμε στο σημειο που λεγαμε για διαφορα ποιοτητας με αγωνες ελληνικους=εξωτερικου.σε αυτο που λες ρε συ soluccelo δε θα συμφωνησω γιατι τυχαινει και γνωριζω τον πατερα του Ζηκου επειδη μενω Γαλατσι οπου πρωτοεπαιξε ο Ακης και θα στο πω με τα λογια του Ακη:''επαγγελματιας ενιωσα οταν εφυγα εξωτερικο''.νομιζω αυτο εν κατακλειδει εμπεριεχει και την λογικη του Θοδωρη για την διαφορα εσωτερικου-εξωτερικου.
-
Ο χρήστης soluccello έγραψε:
Εδω δεν υπαρχουν επαγελματιες οδηγοι αγωνων καρτ, και αυτος που εχει license χρονια και κανει αμετρητους αγωνες, και αυτος που εχει κανει ενα-δυο αγωνες, και αυτος που δεν εχει κανει αγωνες και ασχολειται με το καρτ πολλα χρονια , ολοι λεγονται ΛΑΤΡΕΙΣ ΕΡΑΣΤΕΣ, του καρτ .
Συγγνώμη βρε Θόδωρε, δηλαδή ο Άγγελος Σταθακόπουλος δεν είναι επαγγελματίας οδηγός???
Μέχρι κι εγώ που δεν ασχολούμαι με τους αγώνες καρτ τον ξέρω. Διάβασε λίγο το βιογραφικό του εδώ: http://angelos.stathakopoulos.eu/index. ... itstart=18
Χομπίστας είναι και αυτός???
Αν είναι έτσι, τότε με τη λογική σου, επειδή έτυχε να πηγαίνω στο ίδιο σχολείο και να έχω παίξει μπάλα μαζί με τον Ακη Ζήκο (ΑΕΚ, Μονακό) και τον Σωτήρη Τσαγκαβέλη (Προοδευτική), είμαστε και οι 3 το ίδιο...Λάτρεις εραστές του ποδοσφαίρου!!
Βρε τι πάθαμε..Φιλε μου sollucello οι δυο ποδοσφαιριστες που εγραψες πληρωνοντουσαν και ζουσαν απο το ποδοσφαιρο, ηταν η δουλεια τους, δεν ξερω για τον κ, Σταθακοπουλο, εαν πληρωνεται για να οδηγει για καποια ομαδα καρτ, ΝΑΙ συμφωνω ειναι επαγγελματιας οδηγος.
Eγω απο οσο ξερω οι επαγγελματιες ΟΔΗΓΟΙ που ζουνε απο το καρτ ειναι ελαχιστοι σε ολο τον κοσμο.
Για τον φιλο μου, και συνονοματο μου Θοδωρη εχω να πω, οτι χθες οι δυο γνωστοι μου και αλλοι ειδικα απο τον χωρο του Rotax, τα παιδια που τρεχουν στο Λουξ τους βλεπουν σαν δευτερης κατηγοριας, και λενε εεε!!! αυτοι τρεχουν στο Λουξ.
και γενικως διακρινω ενα αφιψιλου ματι και ενα τουπε, απο ενα μικρο ποσοστο απο τα παιδια του Rotax, εναντι στους αλλους.
Εγω εχω να πω και το υποστηριζω οτι τα τελευταια χρονια η ομαδα που εχει τους καλυτερους οδηγους σε διακρισεις εντος και εκτος Ελλαδος ειναι η ομαδα P.R.T.Motorsport του Σ,Γ, Πολυχρονιδη και επειδη εχει φανταστικο πακετο TONY-VORTEX, και γιατι ο Γιωργος Πολυχρονιδης ειναι απο τους πιο αξιους, στο να αναδειξει εναν οδηγο.
Στην ερωτηση του Θοδωρη δεν εχω εμπαθεια με το Rotax, εγω ειχα στο παρελθον(4 περασαν απο τα χερια μου) δεν μου εκατσαν σαν μοτερ, δεν μου αρεσει το δουλεμα τους, και απο εκει και περα τελος.
Ειναι πολυ αξιοπιστα, εχουν την πιο χαμηλη καταναλωση λαδιου, δεν καινε πολυ βενζινη και εχουν το κοινο τους, δεν ειναι κακο που δεν ασχολουμαι με το συγκεκριμενο μοτερ, εχω μια αποψη για 5-6 ακομα μαρκες μοτερ, και μην αρχισεται να λετε τα σχετικα, οσοι εχουν Rotax ας δοκιμασουν( οχι ειδικα 6ταχυτο) ενα ΤΜ η IAME η VORTEX η MAXTER και μετα ας πουνε την γνωμη τους για αυτα τα μοτερ. Αυτη την στιγμη υπαρχουν τα IAME X30,ROK GP, SONIK-MAXTER για πολλες ωρες λειτουργιας και αντικαταστασης πιστονιου, γυρω στα 2500 ευρω απο τα πιο φθηνα μοτερ που εχουν βγει στην παραγωγη.
Το Rotax ειναι η μητερα των TAG μοτερ και το σεβομαστε αυτο, αλλα τα χρονια περασαν και οι μαθητες τον ξεπερασαν τον δασκαλο, ε τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη.
Τελος για τον φιλο μου τον sollucello το φορουμ ειναι για ομορφες και κοσμιες αντιπαραθεσεις, και για διαφορετικες γνωμες. -
Ο χρήστης soluccello έγραψε:
Αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι, είναι ότι το «KARTING…για όλους» έχει πλέον αποκτήσει χαρακτήρα δογματικό.
Γιατί το διακρίνει:
α) μια τυφλή προσκόλληση σε δόγματα (συγκεκριμένες μάρκες σασί, κινητήρων, κτλ),
β) η διαρκής διατύπωση απόλυτων απόψεων και απόλυτης γνώσης.Και πιστέψτε με όλο αυτό έχει αρχίσει και κουράζει αφάνταστα!!
Κάνεις μεγάλο λάθος.
Έχουν αναφερθεί διάφορες επιλογές και τεκμηριωμένες απόψεις.
-
Ο χρήστης toliskal έγραψε:
δογματικο χαρακτηρα τι εννοειτε ρε παιδια?την αποψη μας λεμε ολοι και γνωμη δεν λεμε σε καποιον να ΜΗΝ παρει αυτο το καρτ ή να ΜΗΝ παρει αυτο το μοτερ.το αν ενοχλειτε καποιος στα πλαισια της κουβεντας ειναι και αυτο μεσα στο δημοκρατικο χαρακτηρα του forum να μη πω ολης της χωρας.λεμε ολοι αποψεις για καποια πραγματα δε λεει κανεις σε κανεναν τι να κανει και πως.και δε νομιζω ποτε κανεις να ειπε κατι χωρις επιχειρηματα.οσο για αυτο που λεει ο Θοδωρης δε πιστευω οτι ηθελε να μειωσει κανεναν απλα ηθελε μαλλον να τονισει την διαφορα ποιοτητας με τους αγωνες του εξωτερικου.δυστυχως οσοι Ελληνες πηγαινουν εξωτερικο συνηθως ''τρωνε ξυλο'' σε απλα Ελληνικα και ενα μεγαλο κομματι εχει να κανει και με την υποστηριξη της πολιτειας η οποια ειναι ανυπαρκτη οποτε ξαναγυρναμε στο σημειο που λεγαμε για διαφορα ποιοτητας με αγωνες ελληνικους=εξωτερικου.σε αυτο που λες ρε συ soluccelo δε θα συμφωνησω γιατι τυχαινει και γνωριζω τον πατερα του Ζηκου επειδη μενω Γαλατσι οπου πρωτοεπαιξε ο Ακης και θα στο πω με τα λογια του Ακη:''επαγγελματιας ενιωσα οταν εφυγα εξωτερικο''.νομιζω αυτο εν κατακλειδει εμπεριεχει και την λογικη του Θοδωρη για την διαφορα εσωτερικου-εξωτερικου.Φίλε TolisKal μάλλον δεν με διάβασες προσεκτικά, αν κρίνω από την απάντησή σου. Το 1994 που έπαιζα στο σχολείο μπάλα μαζί με τον Ζήκο και τον Τσαγκαβέλη αυτοί τότε αγωνίζονταν στο πρωτάθλημα Ε.Π.Σ.Α. (ερασιτεχνικό), είχαν κατακτήσει το Χρυσό στο Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, έκαναν τουλάχιστον 1 προπονήση την εβδομάδα, είχαν πολύ καλό προπονητή και γυμναστή, έπαιζαν σε κανονικών διαστάσεων γήπεδο, κτλ. Εγώ αντιθέτως έπαιζα μόνο στις αλάνες και στους λόφους με τα ίδια απλά αθλητικά παπούτσια που πήγαινα σχολειό. Και οι 3 δεν ήμασταν επαγγελματίες και δεν αμειβόμασταν από την μπάλα.
Ήμασταν το ίδιο??
Όχι βέβαια!!!
Αυτό ήθελα να πω..
Διάβασε τώρα πάλι το σημείο στο ποστ του tuners που σχολίασα, και δες τι γράφει...
Δλδ ένας που κάνει καρτ μόνο το Σαβ/κο, 2-4 ώρες το μήνα είναι το ίδιο με κάποιον που έχει αγωνιστικό δίπλωμα και έχει κάνει και 10-15 αγώνες??
Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. -
Θοδωρή κάνεις ένα μεγάλο λάθος. Κρίνεις αυτούς που τρέχουν στο Rotax με βάση αυτό που είπαν οι γνωστοί σου, οι οποίοι απ' ότι κατάλαβα πέρασαν και δεν ακούμπησαν απ' τον χώρο. Ίσα ίσα, τα παιδιά του Rotax (και όσοι τρέχουν οπουδήποτε έχοντας 5 γραμμάρια μυαλό και τη σωστή νοοτροπία) έχουν μάθει να κοιτάζουν τη δουλειά τους και μόνο, επειδή έχουν φάει ξύλο (με την καλή έννοια) από τους καλύτερους. Αυτοί οι οποίοι κάθονται τις Κυριακές και χαζεύουν τους αγώνες κάνοντας αντίστοιχα σχόλια με τους γνωστούς σου, μου δίνουν την εντύπωση ανθρώπων οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν αν βλέπουν αγώνα καρτ ή αγώνα πλεξίματος.
Πάμε στα άλλα τώρα. Ο καθένας καλά κάνει και αγοράζει ότι θέλει και μετά μπαίνει εδώ μέσα και το υποστηρίζει. Αυτό είναι το νόημα του φόρουμ πιστεύω. Καλά κάνουν τα παιδιά και αγοράζουν CRG (κορυφαία σασσί, όποιος πει το αντίθετο είναι μπετόστοκος._), καλά κάνουν και μας γράφουν νέα από το εξωτερικό κλπ. Αυτά είναι ωραία για το φόρουμ. Στην πίστα όμως δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία πόσα άλογα είναι το μοτέρ σου ή τι γράφει πάνω το σασσί. Ξέρεις/μπορείς να το πας; Καλώς! Ξέρεις να το σετάρεις; Καλώς! Δεν ξέρεις τίποτα από τα 2; Σκάσε και κολύμπα μέχρι να μάθεις (όπως είχα γράψει τις προάλλες και είχα παρεξηγηθεί). Στο καρτ έχει σημασία να μπορείς να είσαι στα 10/10 του εξοπλισμού σου, έστω και αν οδηγείς νοικιάρικο (κυριολεκτικά, όχι Rotax ). Όλα τα άλλα είναι οδοντόκρεμες και σε δουλεία να βρισκόμαστε.
Μαϊ 0.02
ΥΓ Από τις καλύτερες εμπειρίες που είχα στο καρτ ήταν ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος του 2009. Πέμπτη πριν τον αγώνα έτρωγα 2' στο κεφάλι. Κυριακή μεσημέρι έστριψα 2ος στην Κ1 (για να εγκαταλείψω λίγους γύρους μετά ). Η εμπειρία θα ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια αν τρέχαμε με νοικιάρικα, αυτό θέλω να πω με το παραπάνω.
-
Δηλαδη αν βγαλει καποιος lisence ασχολειται ενα δυο χρονια και εχει κανει 5-10 αγωνες,ειναι καλυτερος απο καποιον που κανει 15 χρονια καρτ, και κανει το κεφι του??? Εσυ φιλε μου Sollucello για να εχεις μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη γενικως γυρω απο τον χωρο ισως να ηταν πιο καλα να εχεις δικο σου αγωνιστικο καρτ. Ετσι εισαι πιο κοντα στα καρτικα δρομενα.
Αυτο μπορω να το αποδειξω με μερικους φιλους εραστες του καρτ που κανουν πανω απο 15 χρονια, χωρις αγωνες γιατι ετσι απλα την βρισκουν.
Το εχω ξαναπει, πολλοι εχουν την οικονομικη ανεση, καθονται ολα τα Σαββατοκυριακα του μηνα κατω απο την τεντα, τα βρισκουν ολα ετοιμα απο τον μηχανικο τους, πινουν καφε, και οταν ειναι αψογο το καρτ μπαινουν κανουν προπονηση και περιμενουν ποτε θα ερθει η μερα του αγωνα για να τρεξουν, και καλα κανουν.
ΑΝ !!! μπορουσα ισως να το εκανα και εγω, ισως και οχι, γιατι μου αρεσει και η μουτζουρα του καρτ. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Δηλαδη αν βγαλει καποιος lisence ασχολειται ενα δυο χρονια και εχει κανει 5-10 αγωνες,ειναι καλυτερος απο καποιον που κανει 15 χρονια καρτ, και κανει το κεφι του??? Εσυ φιλε μου Sollucello για να εχεις μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη γενικως γυρω απο τον χωρο ισως να ηταν πιο καλα να εχεις δικο σου αγωνιστικο καρτ. Ετσι εισαι πιο κοντα στα καρτικα δρομενα.
Αυτο μπορω να το αποδειξω με μερικους φιλους εραστες του καρτ που κανουν πανω απο 15 χρονια, χωρις αγωνες γιατι ετσι απλα την βρισκουν.Φίλε tuners είναι αλήθεια ότι δεν έχω το δικό μου καρτ και ότι δεν έχω την παραμικρή εμπειρία από σασί, μοτέρ, ρυθμίσεις, αγώνες Λουξ, αγώνες Ρόταξ, αντιπροσώπους, ανταλλακτικά, κτλ.
Μίλησα όμως εγώ για κάτι από όλα αυτά?
Εξέφρασα την άποψή μου για κάτι από τα ανωτέρω?
Όχι...
Σχολίασα με ωραίο τρόπο και με λογικά επιχειρήματα αυτό που έγραψες, το οποίο στο ξαναποστάρω για να το δεις.
'...tuners έγραψε:
Εδω δεν υπαρχουν επαγελματιες οδηγοι αγωνων καρτ, και αυτος που εχει license χρονια και κανει αμετρητους αγωνες, και αυτος που εχει κανει ενα-δυο αγωνες, και αυτος που δεν εχει κανει αγωνες και ασχολειται με το καρτ πολλα χρονια , ολοι λεγονται ΛΑΤΡΕΙΣ ΕΡΑΣΤΕΣ, του καρτ...'
Θα σου θέσω λοιπόν ένα υποθετικό ερώτημα:
Θα ήσουνα το ίδιο καλός και γρήγορος όσο είσαι τώρα ως χομπίστας αν είχες κάνει τα τελευταία 6-7 χρόνια αμέτρητους αγώνες και είχες καλούς μηχανικούς για υποστήριξη που ήξεραν να σε καθοδηγήσουν σε ψαγμένες ρυθμίσεις, βελτίωση του τρόπου οδήγησης, δοκιμασμένες λύσεις, whatever?
Σταματάω εδώ το όλο θέμα μιας και σκοπός μου δεν είναι να επιβεβαιωθώ για τα περί..δογματισμών -
Εγω προσωπικα οχι, γιατι και τα εχω τα καλοκαιρια μου, και επιασα το χρυσαφι(καρτ) σε σχετικα μεγαλη ηλικια. Οι Tuners ομως με μια εξαμηνη συνεχεις προπονηση και μερικους αγωνες θα ηταν μεσα στον καλο συναγωνισμο, γιατι κανουν καρτ σχεδον απο τα 11, και πιστευω οτι το εχουν.
Οταν καποιος το ξεκινησει μετα τα 24-25, εκτος ισως ελαχιστον περιπτωσεων, το εχει χασει το παιχνιδι.
Απο εμενα ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ το θεμα Rotax και δεν ξανασχολουμε με το θεμα αυτο. Συγνωμη για τους απανταχου Rotax..ακηδες αν τους τσιτωνω με τα γραφομενα μου.
Παντως μεσα απο ευγενεις και ωραιες αντιπαραθεσεις ξεφευγουμε και λιγο απο την μονοτονια. Μακαρη να ειχαμε πιστες πολλες και καλες και να λιωναμε στο καρτ απο το να γραφουμε και να σχολιαζουμεΥ.Γ Με το φιλο Βασιλη συμφωνω σε ολα οσα λεει.
-
Αγαπητέ soluccello, δε καταλαβαίνω τι προσπαθείς να αποδείξεις.
Ο χρήστης tuners έγραψε:
...Οι Tuners ομως με μια εξαμηνη συνεχεις προπονηση και μερικους αγωνες θα ηταν μεσα στον καλο συναγωνισμο, γιατι κανουν καρτ σχεδον απο τα 11, και πιστευω οτι το εχουν...ANETA πιστεύω ότι το έχουν.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ