-
Γιατι να σου βγαλει προβληματα το Seat κι οχι το VW την ωρα που τα περισσοτερα μηχανικα μερη ειναι ιδια;
Οσο για αυτο με τα 'γαλλικα', δεν θες να το συνεχισω πιστευω...
-
Καλά τα λέει το παλικάρι. Τα Seat αξίζουν τα λεφτά τους. Η VW όμως έχει σηκώσει ψηλά τον αμανέ. Για την Ελλάδα μιλάμε πάντα. Για την ώρα όμως πετυχαίνεις καλή μεταπωλητική αξία, αν αυτό σε απασχολεί. Η εμφάνιση των VW είναι ένα σημαντικό θέμα επίσης
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Γιατι να σου βγαλει προβληματα το Seat κι οχι το VW την ωρα που τα περισσοτερα μηχανικα μερη ειναι ιδια;Οσο για αυτο με τα 'γαλλικα', δεν θες να το συνεχισω πιστευω...
Εχεις δικιο, αρολο που παντα πιστευα οτι ο μεγαλος αδελφος της οικογενειας,η vw δηλαδη, χαιρει μιας πιο ευνοικης αντιμετωπισης και πως ειναι η πιο αξιοπιστη φιρμα της εταιρειας... οσο για την γαλλο-γερμανικη κοβω να εχω επεμβαση των mods και να κλεινει αδικα το τοπικ, οποτε ας το κοψουμε
Καλά τα λέει το παλικάρι. Τα Seat αξίζουν τα λεφτά τους. Η VW όμως έχει σηκώσει ψηλά τον αμανέ. Για την Ελλάδα μιλάμε πάντα. Για την ώρα όμως πετυχαίνεις καλή μεταπωλητική αξία, αν αυτό σε απασχολεί. Η εμφάνιση των VW είναι ένα σημαντικό θέμα επίσης
Οταν λες εχει σηκωσει ψηλα τον αμανε? πριν απο 2 χρονια, αγορασε ο πατερας μου το passat cc το διλιτρο... δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα με την εταιρεια ουτε στο σερβις ουτε πουθενα.... για εξηγησε μου σε παρακαλω τι εννοεις
-
Τι να σου εξηγήσει; Είσαι ήδη προκατελλειμένος με την VW , ότι κ να σου πει άκρη δεν θα βγει.
-
Αγαπητέ φοιτητή σου ειχα προτεινει σε μεταχειρησμένο 1,4tj grande punto .Επειδή όμως θα κάνεις πολλά χιλιόμετρα στην εθνική για πολύ καιρό ίσως και θες καινούριο, σου κανω πρόταση για Renault Twingo 1,6rs το οποίο είναι ατμοσφαιρικό ,γραμμικό ,ασφαλές,οδική συμπεριφορά και γενικά κυμαίνεται κατα την προσωπική μου άποψη και εμπειρία κοντά στο μέσο ορο σε όλα αυτα που προαναφέρθηκαν.Θα έλεγα 'οτι είναι και πιο πάνω.Η τιμη του ειναι λίγο πανω απο το οριο που θέτεις και αν δεν σκοπεύεις να αλλάζεις στην 5ετία αυτοκίνητα νομίζω ότι ειναι μια καλή αγορά για αρχάρειο και πρώτο αυτοκίνητο.Τα 133 άλογα ειναι επαρκέστατα για ταξίδι ακομα και με τούβλο στο γκάζι και για 300.000χλμ πραγμα ονειρικό για ενα tsi,ειδικά για 1,2λτ.
Ο σπορ χαρακτήρας του θα σε μάθει να οδηγεις με ασφάλεια και σε υψηλές ταχυτητες χωρις τουρμποξεσπάσματα και θα νιωθεις οτι οδηγεις μεγαλύτερο όχημα.Δεν εχει μεγαλους χωρους αλλά για να μάθεις να μην φοβασαι το αυτοκίνητο ,να πατας φρενο άφοβα και να ορίζεις το γκάζι καλύτερα ειναι ιδανικό αυτοκίνητο.
Πίστεψέ με το σπόρ σε αυτην την κατηγορία σημαινει και ασφάλεια εκτος της σπορτιφ οδηγησης .
Ευχομαι να πάρεςι αυτό που θές!! -
Ψάξε λίγο το κόστος απόκτησης και συντήρησης ενος VW και θα καταλάβεις τι εννοώ. Εκτός κι αν το τοποθετείς στην ίδια κατηγορία με Audi, BMW οπότε
-
Κι η προγιαγια μου αγορασε ενα Kia Picanto και δεν εχει βγαλει προβλημα, ενω ο προπαππους μου με το Audi S8 εχει συνεχεια θεματα... Κι ας μην το παταει οπως παταει το δικο της η προγιαγια!
Γενικως εχουμε πει, το αυτοκινητο ειναι λαχειο. Οταν το αγοραζεις, ρισκαρεις.
Αποψη μου παντως ειναι οτι οταν πληρωνεις ενα VW +30% παραπανω απο οσο το αντιστοιχο Seat ή τα αντιστοιχα αλλων κατασκευαστων, περιμενεις οτι θα εχεις κατι αντιστοιχο στην αξιοπιστια. Αλλωστε, ουτε κατι παραπανω κανουν πλεον τα VW (ισα ισα εχουν λιγοτερο εξοπλισμο, αντιστοιχες επιδοσεις και πλεον χαλαει η καραμελα 'ποιοτητα κατασκευης).
Οταν λοιπον κανεις μια γυρα στα διαφορα φορουμ(σ) και διαβασεις τι παιζει θα καταλαβεις οτι ειναι μυθος (ειναι μυθος το δασυτριχο μου στηθος) αυτο περι γερμανικων πλεον. Αν τα VW ηταν τοσο ανωτερα, ουτε τα παραθυρα στα Golf θα επεφταν, ουτε ο 1.2 TSI θα εσβηνε μονος του, ουτε ουτε ουτε...Αρα πλεον ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη του καθενος τι θα παρει.
Εγω δεν θα αγοραζα VW. Για ολα αυτα που σου ειπα, συν το οτι προσωπικα μου φαινονται ατσουμπαλα, συντηρητικα και αχρωμα. Ποιος ο λογος να νιωσω σαν 40αρης απο τωρα;
Αν ειχα τοση μανια με το group, ε θα επαιρνα οπως σου ειπα καποιο Seat. Τους λογους τους εχω εξηγησει απο πανω.Βεβαια, εγω θα κοιταζα κι ολες τις επιλογες του ανταγωνισμου, που πολλες φορες προσφερουν ακομα παραπανω απο οτι ακομα και τα Seat.
-
+1000 για το twingo rs
-
Εγώ θα προτείνω στο φίλο φοιτητή να πάρει για πρώτο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο supermini ως 80.000 χιλ. το πολύ, κατά προτίμηση γιαπωνέζικο (Yaris, Micra, Swift, Mazda 2) 5ετίας-6ετίας και να μην δώσει πάνω από 5.500-6.000 ευρώ. Σαν πρώτο αυτοκίνητο δε θα σε πολυνοιάζει η κακή χρήση που πιθανώς θα του κάνεις ως νέος οδηγός (αλλαγές ταχυτήτων, κούρεμα όπισθεν, γρατζουνιές, βαθουλώματα, κλπ.). Και αφού μάθεις καλά και του πιεις και το μεδούλι μετά από 4-5 χρονάκια εκεί στα 22-23 σου, πας και τσακώνεις ένα αμαξάκι στη μικρομεσαία κατηγορία 1.4 τούρμπο ή 1.6 και δίνεις το 20αρικάκι σου και το φχαριστιέσαι. Αν δώσεις τώρα 15.000, και θα το κρατήσεις αρκετά χρόνια και αργότερα όταν θα θες κάτι πιο δυνατό δε θα σε καλύπτει, και θα έχεις το φόβο μην το χαλάσεις - γρατζουνίσεις - τρακάρεις (μακριά από όλους μας) κλπ.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τα 133 άλογα ειναι επαρκέστατα για ταξίδι ακομα και με τούβλο στο γκάζι και για 300.000χλμ πραγμα ονειρικό για ενα tsi,ειδικά για 1,2λτ.Οχι καλύτερα να πάρει diesel.
300K ο ατμοσφαιρικός δεν θα βγάλει τίποτα γιατί είναι αξιόπιστος. Τόσα χρόνια που δεν είχαμε τους τουρμπάτους
δεν συζητάγαμε τίποτα στα fora, όλα ήταν αβλαβή. -
Το θεμα του πιό αξιόπιστου νομιζω ότι ειναι αυτό που λές.Το θεμα της δυναμης όμως ειναι τούρμπο για μας τους κοινους θνητούς . Ενας αρχάρειος θέλει να νιωθει ασφάλεια .Ασφάλεια δεν ειναι μονο το σιγά και δεξιά.Ασφαλεια ειναι και η απότομη αλλαγή πορείας για οποιαδηποτε λογο και άμεση ακινητοποίηση χωρις κίνδυνο.Η άμεση προσπέραση εμποδίου κινητού και μη.Ακομα και το μεταχειρισμενο που ανεφερε παραπάνω ο φιλος δεν μπορει να παρεχει αφαλεια λογο ακριβως αυτό που είναι.
Η επιλογή ειναι του ενδιαφερόμενου. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Κι η προγιαγια μου αγορασε ενα Kia Picanto και δεν εχει βγαλει προβλημα, ενω ο προπαππους μου με το Audi S8 εχει συνεχεια θεματα... Κι ας μην το παταει οπως παταει το δικο της η προγιαγια!Γενικως εχουμε πει, το αυτοκινητο ειναι λαχειο. Οταν το αγοραζεις, ρισκαρεις.
Αποψη μου παντως ειναι οτι οταν πληρωνεις ενα VW +30% παραπανω απο οσο το αντιστοιχο Seat ή τα αντιστοιχα αλλων κατασκευαστων, περιμενεις οτι θα εχεις κατι αντιστοιχο στην αξιοπιστια. Αλλωστε, ουτε κατι παραπανω κανουν πλεον τα VW (ισα ισα εχουν λιγοτερο εξοπλισμο, αντιστοιχες επιδοσεις και πλεον χαλαει η καραμελα 'ποιοτητα κατασκευης).
Οταν λοιπον κανεις μια γυρα στα διαφορα φορουμ(σ) και διαβασεις τι παιζει θα καταλαβεις οτι ειναι μυθος (ειναι μυθος το δασυτριχο μου στηθος) αυτο περι γερμανικων πλεον. Αν τα VW ηταν τοσο ανωτερα, ουτε τα παραθυρα στα Golf θα επεφταν, ουτε ο 1.2 TSI θα εσβηνε μονος του, ουτε ουτε ουτε...Αρα πλεον ειναι καθαρα προσωπικη επιλογη του καθενος τι θα παρει.
Εγω δεν θα αγοραζα VW. Για ολα αυτα που σου ειπα, συν το οτι προσωπικα μου φαινονται ατσουμπαλα, συντηρητικα και αχρωμα. Ποιος ο λογος να νιωσω σαν 40αρης απο τωρα;
Αν ειχα τοση μανια με το group, ε θα επαιρνα οπως σου ειπα καποιο Seat. Τους λογους τους εχω εξηγησει απο πανω.Βεβαια, εγω θα κοιταζα κι ολες τις επιλογες του ανταγωνισμου, που πολλες φορες προσφερουν ακομα παραπανω απο οτι ακομα και τα Seat.
Eπειδη εκει που πηγα να ξεκαθαρισω λιγο την επιλογη μου, μπερδευτικα περισσοτερο κι απο το μπερδεμα που ειχα πριν γραψω σε αυτο το topic Αν μπορεις ανεφερέ τους ανταγωνιστες... εγω στο μυαλο μου εχω το πολο, το ibiza, to clio και το φιεστα... τωρα μπηκε και το twingo στην μεση... να τονισω πως οι γονεις (το πορτοφολι δυστυχως), εχουν ως ορους να ειναι καινουργιο και 1400αρι και κατω (συμπεριλαμβανομενων ολων 1400αριων)... Βοηθηστε γιατι χανομαστε
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα 133 άλογα ειναι επαρκέστατα για ταξίδι ακομα και με τούβλο στο γκάζι και για 300.000χλμ πραγμα ονειρικό για ενα tsi,ειδικά για 1,2λτ.
Οχι καλύτερα να πάρει diesel.
300K ο ατμοσφαιρικός δεν θα βγάλει τίποτα γιατί είναι αξιόπιστος. Τόσα χρόνια που δεν είχαμε τους τουρμπάτους
δεν συζητάγαμε τίποτα στα fora, όλα ήταν αβλαβή.Elteo, επειδη εισαι vageas, εσυ τι θα προτεινες?
-
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
Τα 133 άλογα ειναι επαρκέστατα για ταξίδι ακομα και με τούβλο στο γκάζι και για 300.000χλμ πραγμα ονειρικό για ενα tsi,ειδικά για 1,2λτ.
Οχι καλύτερα να πάρει diesel.
300K ο ατμοσφαιρικός δεν θα βγάλει τίποτα γιατί είναι αξιόπιστος. Τόσα χρόνια που δεν είχαμε τους τουρμπάτους
δεν συζητάγαμε τίποτα στα fora, όλα ήταν αβλαβή.Elteo, επειδη εισαι vageas, εσυ τι θα προτεινες?
vageas ?
Polo ή Ibiza ή Fabia 1.2 TSI
-
Βαλε μεσα στα μοντελα αυτα και το Punto.
Επισης απο περιεργεια, μπορει να εχει ξεμεινει στην Fiat κανενα Grande Punto και να το σκοτωνουν κανονικοτατα.
Επισης, δες Mito.
Σκοτωνει η Alfa Romeo κατι 155αρια. (1400 ειναι κι αυτα, ψυχη εχουν)
http://cf.alfaromeo.gr/gain/default.aspx?id=9&parent=2 -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Polo ή Ibiza ή Fabia 1.2 TSI
Εχουν καμιά διαφορά μεταξύ τους?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Polo ή Ibiza ή Fabia 1.2 TSI
Εχουν καμιά διαφορά μεταξύ τους?
στην τιμή ?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Polo ή Ibiza ή Fabia 1.2 TSI
Εχουν καμιά διαφορά μεταξύ τους?
στην τιμή ?
Aρα στο Polo σας τον πιάνουν κανονικά οπότε μιλάμε για υπερτιμημένη εταιρία
-
@ΑpostolosVW
Ωραία, και γιατί μπερδεύεσαι? Ξεκάθαρα είναι τα πράγματα! Εχεις αυτα τα 4-5 μοντέλα που σου αρέσουν! οντως πολύ όμορφα και με διαφορετικα ατού το καθένα!!!
Να πας να πάρεις προσφορές για το καθένα από αυτά, αφού ξεδιαλέξεις τις εκδόσεις που σε ενδιαφέρουν για να βάλεις όσο το δυνατόν λιγότερα έξτρα, να βγάλεις τις τελικές τιμές! Φρόντισε να μην πληρώσεις για έξτρα που δεν χρειάζεσαι ανεβάζοντας σε παράλογα επίπεδα την τελική τιμή! Εκεί θα γίνει το πρώτο ξεσκαρτάρισμα, αφού για παράδειγμα στα 13700 το μόνο πόλο που παίρνεις είναι το trendline που ναι μεν έχει τα βασικά,αλλά αν δείς τον αντίστοιχο του ibiza ή του clio θα σου πέσουν τα μαλλια!!! Επειτά, θα πέσει τεστ drive σε αυτά που είναι εντός του budget σου (και αν μπορέσεις και στις εκδόσεις που θές εσύ!!) και μετά δεν μπορεί κάποιο θα έχεις ξεχωρίσει!
Αν τα οδηγήσεις και σου φανούν όλα ίδια, δύσκολο αλλα όχι απίθανο για νέο οδηγό, διάλεξε αυτό που σε πορώνει πιο πολύ τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά!
Ελπίζω να βοήθησα, καλή έρευνα και με το καλό να βρείς και να κλείσεις αυτό που θες!!!!
-
Εγω θα σου πρότεινα το clio TCe 1.2 αλλά για να είσαι σίγουρος ότι σου ταιριάζει κάτι απ' όλα αυτά που σκέφτεσαι πρέπει να τα κάνεις test drive και μάλιστα όχι μόνο μια φορά. Στο λέω αυτό γιατί διαφορετικά θα είχες ήδη ψωνίσει αμάξι και θα ήσουν ένας από αυτούς που γράφουν εδώ πολλές φορές μόνο για να υποστηρίξουν την αγορά τους. Επειδή όμως προβληματίζεσαι ψάξτο σε βάθος με τον τρόπο που σου είπα.
Άπειρος νέος ψάχνει....αυτοκίνητο!