-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Σίγουρα, άλλο να έδινα σε ένα παιδί το ποδήλατο του Χατζηχρήστου στον Ζήκο (της κακομοίρας) και άλλο το δικό μου BMX πριν 18-20 χρόνια. Αλλά δε θα κάτσω να πάρω στο παιδί μου ποδήλατο με carbon, με όλα τα σούπερ ντούπερ περιφερειακά, λάστιχα για χώμα, χιόνι, άσφαλτο και άμμο. Και ειδικά στην εποχή που είμαστε, με τη κρίση, με τους τρελούς στους δρόμους, κτλ.Άλλο πράγμα η πρόοδος και άλλο η μανία και ο καταναλωτισμός
εδιτ:
και όσον αφορά το μέγεθος, οκ, πρέπει να είσαι το λιγότερο χαζός για να μη βλέπεις αν είναι μικρό ή μεγάλο..
Παλιά υπήρχε ένα minimum ποιότητας (και κόστους), δεν έβρισκες ποδήλατο στο σουπερ μαρκετ.
Τώρα με την επέλαση της Κίνας υπάρχουν και παγίδες.
Από την άλλη, άλλο ποδήλατο χρειαζόμαστε εμείς (οι πολλοί) που απλά θέλουμε απλά να κάνουμε μια βόλτα και άλλο οι (λίγοι) που γράφουν χιλιόμετρα για προπόνηση ή τρέχουν σε αγώνες. -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Σίγουρα, άλλο να έδινα σε ένα παιδί το ποδήλατο του Χατζηχρήστου στον Ζήκο (της κακομοίρας) και άλλο το δικό μου BMX πριν 18-20 χρόνια. Αλλά δε θα κάτσω να πάρω στο παιδί μου ποδήλατο με carbon, με όλα τα σούπερ ντούπερ περιφερειακά, λάστιχα για χώμα, χιόνι, άσφαλτο και άμμο. Και ειδικά στην εποχή που είμαστε, με τη κρίση, με τους τρελούς στους δρόμους, κτλ.Άλλο πράγμα η πρόοδος και άλλο η μανία και ο καταναλωτισμός
εδιτ:
και όσον αφορά το μέγεθος, οκ, πρέπει να είσαι το λιγότερο χαζός για να μη βλέπεις αν είναι μικρό ή μεγάλο..
Κακά τα ψέματα από κάποια τιμή και πάνω αγοράζεις ποδήλατο. Τα φτηνά είναι ποδηλατοπαιχνίδια.
Για το μέγεθος (δεν ξέρω την εμπειρία σου) αλλά μην νομίζεις ό,τι είναι τόσο εύκολα τα πράγματα. Το S με το L δεν έχουν τόσο δραματικές διαφορές στο μάτι. Μόνο αν ανέβεις πάνω και πεταλάρεις θα καταλάβεις τις διαφορές.
Εν τέλει, η γνώμη μου είναι ό,τι αν κάποιος αγοράσει ένα φτηνό ποδήλατο, ούτε θα χαρεί τίποτα και τα λεφτά του θα πετάξει και σύντομα θα δαπανήσει τα παραπάνω λεφτά για να πάρει ένα καλό ποδήλατο.
Οπότε αγοράζεις ένα καλό ποδήλατο από την αρχή (έστω και μεταχειρισμένο) και δεν το μετανοιώνεις.
Το πολύ-πολύ το πουλάς την επόμενη μέρα αν βαρεθείς. -
Ενώ συμφωνώ από οικονομικοτεχνικής πλευράς με το αγοράζεις ένα μτχ, στην πράξη έχεις τη δυσκολία ότι πρέπει κάποιος χωρίς γνώσεις να ψάξει κάπου να βρει και να επιλέξει ποδήλατο αγνώστου αρχικής και αγνώστου τωρινής ποιότητας και κατάστασης που δεν είναι τόσο εύκολο όσο να πάει να πάρει κάτι καινούργιο από το σούπερ μάρκετ που έτσι κι αλλιώς πάει. Εκεί είναι που χρειάζεται κάποιος φίλος που να μπορέσει να τον βοηθήσει στο που να πάει, μετά στην επιλογή είδους, μεγέθους και εξοπλισμού και τέλος να εκτιμήσει την κατάστασή του.
-
Μήπως να πληρώσει και εμπειρογνώμονα? Άμα είναι να κάνει ολόκληρη ιστορία για ένα μετάχειρο ποδήλατο των 200 ευρώ μαξ , τότε θα ήθελα να γράψει τη νουβέλλα του όταν ψάξει για κανένα μετάχειρο αμάξι τίγκα εξοπλισμένο, να γελάσει το χειλάκι μας.
Έλεος ρε σεις, 200 ευρώ θα δώσει και ξέρει και να οδηγάει, δεν θα είναι το πρώτο του.
Θα το καβαλήσει να δει αν του πέφτει καλά επάνω του, θα το πάει και μια γύρα στο τετράγωνο να δει άμα τρίζει/γέρνει, θα το κοιτάξει και λίγο διερευνητικά, θα δοκιμάσει ένα ανέβασμα κατέβασμα ταχυτήτων και δυό φρεναρίσματα, και τέλος.
Μεσανατολικό θα το κάνουμε σε λίγο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μήπως να πληρώσει και εμπειρογνώμονα? Άμα είναι να κάνει ολόκληρη ιστορία για ένα μετάχειρο ποδήλατο των 200 ευρώ μαξ , τότε θα ήθελα να γράψει τη νουβέλλα του όταν ψάξει για κανένα μετάχειρο αμάξι τίγκα εξοπλισμένο, να γελάσει το χειλάκι μας.
Έλεος ρε σεις, 200 ευρώ θα δώσει και ξέρει και να οδηγάει, δεν θα είναι το πρώτο του.
Θα το καβαλήσει να δει αν του πέφτει καλά επάνω του, θα το πάει και μια γύρα στο τετράγωνο να δει άμα τρίζει/γέρνει, θα το κοιτάξει και λίγο διερευνητικά, θα δοκιμάσει ένα ανέβασμα κατέβασμα ταχυτήτων και δυό φρεναρίσματα, και τέλος.
Μεσανατολικό θα το κάνουμε σε λίγο.+1
-
Σήμερα παρέλαβα το ποδήλατο, και πρόλαβα να το συναρμολογήσω. Γενικές εντυπωσεις καλές, εχει πλαίσιο αλουμινίου, βάρος γύρω στα 14-15 κιλά, 21 ταχύτητες (3 μπροστά, 7 πίσω) Shimano (αν λέει κάτι), δισκόφρενο εμπρός, v-brake πίσω.
Γενικά δεν ξέρω πολλά, και το άγχος μου τώρα είναι πως να βεβαιωθώ ότι οι τροχοί είναι ίσοι και δεν έχουν στραβώσει κατά τη μεταφορά. Δεν φαίνεται κάτι με το μάτι, αλλά όταν σηκώνω τον τροχό στον αέρα και τον περιστρέφω εχει μια πολύ ελαφριά επαφή με το φρένο (ίσως να είναι το φρένο πολύ σφιχτό, μήπως γενικά τα ποδήλατα θέλουν 'στρώσιμο' σαν τα αμάξια...).
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Σήμερα παρέλαβα το ποδήλατο, και πρόλαβα να το συναρμολογήσω. Γενικές εντυπωσεις καλές, εχει πλαίσιο αλουμινίου, βάρος γύρω στα 14-15 κιλά, 21 ταχύτητες (3 μπροστά, 7 πίσω) Shimano (αν λέει κάτι), δισκόφρενο εμπρός, v-brake πίσω.Γενικά δεν ξέρω πολλά, και το άγχος μου τώρα είναι πως να βεβαιωθώ ότι οι τροχοί είναι ίσοι και δεν έχουν στραβώσει κατά τη μεταφορά. Δεν φαίνεται κάτι με το μάτι, αλλά όταν σηκώνω τον τροχό στον αέρα και τον περιστρέφω εχει μια πολύ ελαφριά επαφή με το φρένο (ίσως να είναι το φρένο πολύ σφιχτό, μήπως γενικά τα ποδήλατα θέλουν 'στρώσιμο' σαν τα αμάξια...).
Μάλλον θέλει ρύθμιση το φρένο
http://bicycletutor.com/adjust-v-brakes/ -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Σήμερα παρέλαβα το ποδήλατο, και πρόλαβα να το συναρμολογήσω. Γενικές εντυπωσεις καλές, εχει πλαίσιο αλουμινίου, βάρος γύρω στα 14-15 κιλά, 21 ταχύτητες (3 μπροστά, 7 πίσω) Shimano (αν λέει κάτι), δισκόφρενο εμπρός, v-brake πίσω.Γενικά δεν ξέρω πολλά, και το άγχος μου τώρα είναι πως να βεβαιωθώ ότι οι τροχοί είναι ίσοι και δεν έχουν στραβώσει κατά τη μεταφορά. Δεν φαίνεται κάτι με το μάτι, αλλά όταν σηκώνω τον τροχό στον αέρα και τον περιστρέφω εχει μια πολύ ελαφριά επαφή με το φρένο (ίσως να είναι το φρένο πολύ σφιχτό, μήπως γενικά τα ποδήλατα θέλουν 'στρώσιμο' σαν τα αμάξια...).
Τα στοιχεία που παραθέτεις δεν αρκούν για πλήρη εκτίμηση αλλά ακούγονται τουλάχιστον καλά.
Αλουμίνιο είναι το υλικό και ακόμα κι αυτό έχει ποιότητες και η σχεδίαση παίζει ρόλο. Το βάρος δεν είναι λίγο κάτι που αντανακλάται στην τιμή του (εκτός αν έχει και πίσω ανάρτηση οπότε είναι οκ).
Η Shimano είναι μεν η πιο καταξιωμένη μάρκα αλλά διαθέτει πολλές σειρές προϊόντων. Προφανώς έχει από τις φτηνές τις 7τάχυτες. Μπορείς να δεις και να πεις κωδικούς σε μανέτα, πρόσθιο και οπίσθιο ντεραγιέρ (εκτροχιαστής αλυσίδας κοινώς ο μηχανισμός ταχυτήτων).
Έχει ανάρτηση μπροστά, ποια;
Τα φρένα τι μάρκα είναι, Shimano, κάτι άλλο γνωστό ή τρέχα γύρευε και να ελπίζεις να μπορείς να βρεις τακάκι για το δισκόφρενο που να ταιριάζει. Το δισκόφρενο να υποθέσω μηχανικό και όχι υδραυλικό έτσι;
Είναι απίθανο να είναι στραβή η ρόδα, ή την έβαλες στραβά ή που είναι και το πιθανότερο θέλει ρύθμιση το φρένο.
Μεγειά και καλές βόλτες! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σήμερα παρέλαβα το ποδήλατο, και πρόλαβα να το συναρμολογήσω. Γενικές εντυπωσεις καλές, εχει πλαίσιο αλουμινίου, βάρος γύρω στα 14-15 κιλά, 21 ταχύτητες (3 μπροστά, 7 πίσω) Shimano (αν λέει κάτι), δισκόφρενο εμπρός, v-brake πίσω.
Γενικά δεν ξέρω πολλά, και το άγχος μου τώρα είναι πως να βεβαιωθώ ότι οι τροχοί είναι ίσοι και δεν έχουν στραβώσει κατά τη μεταφορά. Δεν φαίνεται κάτι με το μάτι, αλλά όταν σηκώνω τον τροχό στον αέρα και τον περιστρέφω εχει μια πολύ ελαφριά επαφή με το φρένο (ίσως να είναι το φρένο πολύ σφιχτό, μήπως γενικά τα ποδήλατα θέλουν 'στρώσιμο' σαν τα αμάξια...).
Τα στοιχεία που παραθέτεις δεν αρκούν για πλήρη εκτίμηση αλλά ακούγονται τουλάχιστον καλά.
Αλουμίνιο είναι το υλικό και ακόμα κι αυτό έχει ποιότητες και η σχεδίαση παίζει ρόλο. Το βάρος δεν είναι λίγο κάτι που αντανακλάται στην τιμή του (εκτός αν έχει και πίσω ανάρτηση οπότε είναι οκ).
Η Shimano είναι μεν η πιο καταξιωμένη μάρκα αλλά διαθέτει πολλές σειρές προϊόντων. Προφανώς έχει από τις φτηνές τις 7τάχυτες. Μπορείς να δεις και να πεις κωδικούς σε μανέτα, πρόσθιο και οπίσθιο ντεραγιέρ (εκτροχιαστής αλυσίδας κοινώς ο μηχανισμός ταχυτήτων).
Έχει ανάρτηση μπροστά, ποια;
Τα φρένα τι μάρκα είναι, Shimano, κάτι άλλο γνωστό ή τρέχα γύρευε και να ελπίζεις να μπορείς να βρεις τακάκι για το δισκόφρενο που να ταιριάζει. Το δισκόφρενο να υποθέσω μηχανικό και όχι υδραυλικό έτσι;
Είναι απίθανο να είναι στραβή η ρόδα, ή την έβαλες στραβά ή που είναι και το πιθανότερο θέλει ρύθμιση το φρένο.
Μεγειά και καλές βόλτες!viewtopic.php?p=2164995#p2164995
-
Πάντως υπάρχουν αρκετά που δεν λέει εκεί....
-
Σε γενικές γραμμές δεν περιμένω να είναι κάποιο φοβερό ποδήλατο. Οι απαιτήσεις μου είναι απλώς να είναι ένα ποδήλατο αντάξιο των φθηνών αλλά πραγματικών ποδηλάτων που βρίσκεις σε ένα ποδηλατάδικο. Αν είναι 1-2 κλικ καλύτερο από τα ποδήλατα του Praktiker, τότε νομίζω θα είμαι ικανοποιημένος.
Πάμε στα υπόλοιπα τώρα.Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αλουμίνιο είναι το υλικό και ακόμα κι αυτό έχει ποιότητες και η σχεδίαση παίζει ρόλο. Το βάρος δεν είναι λίγο κάτι που αντανακλάται στην τιμή του (εκτός αν έχει και πίσω ανάρτηση οπότε είναι οκ).
Ανάρτηση πίσω δεν έχει, μόνο μπροστά. Το βάρος ουσιαστικά το προσθέτει η σέλα και το μπροστινό πιρούνι της ανάρτησης, μαζί με το τιμόνι, καθώς είναι σιδερένια. Τα υπόλοιπα είναι αλουμίνιο (τουλάχιστον το τεστ του μαγνήτι αυτό λέει ).
Το αναμενόμενο βάρος ενός ποδηλάτου γύρω στα 200-250 ευρώ είναι λιγότερο από 14-15 κιλά? Αν όχι, τότε είμαστε οκ.Προφανώς έχει από τις φτηνές τις 7τάχυτες. Μπορείς να δεις και να πεις κωδικούς σε μανέτα, πρόσθιο και οπίσθιο ντεραγιέρ (εκτροχιαστής αλυσίδας κοινώς ο μηχανισμός ταχυτήτων).
Shimano Tourney γράφει το module στον πίσω τροχό (ο εκτροχιαστής μάλλον είναι αυτός) που αλλάζει θέση στην αλυσίδα.
Οι μοχλοί στο τιμόνι από κάτω γράφουν Shimano ST-EF50.Έχει ανάρτηση μπροστά, ποια;
Η ανάρτηση μπροστά δεν γράφει πάνω της κάτι, ίσως να έχει κάποια στοιχεία στο manual. Πάντως πρέπει να είναι ρυθμιζόμενη γιατί έχει αυτές τις πλαστικές/λαστιχένιες τάπες στην κορυφή της κάθε μπουκάλας (με επιφύλαξη το λέω όμως).
Τα φρένα τι μάρκα είναι, Shimano, κάτι άλλο γνωστό ή τρέχα γύρευε και να ελπίζεις να μπορείς να βρεις τακάκι για το δισκόφρενο που να ταιριάζει. Το δισκόφρενο να υποθέσω μηχανικό και όχι υδραυλικό έτσι;
Το πίσω φρένο γράφει Logan, ενώ το μπροστινό γράφει Promax. Και ναι, είναι μηχανικό το δισκόφρενο.
Επίσης επωνυμίες έχουν και 2-3 άλλα μέρη του ποδηλάτου (π.χ. ο άξονας της μπροστινής ρόδας), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να αναφέρω.Είναι απίθανο να είναι στραβή η ρόδα, ή την έβαλες στραβά ή που είναι και το πιθανότερο θέλει ρύθμιση το φρένο.
Μεγειά και καλές βόλτες!Οκ, θα κοιτάξω την ρύθμιση του φρένου, γιατί σίγουρα βρίσκει λίγο η ρόδα.
Και ευχαριστώ για τις ευχές.
-
απλη σειρά είναι για τα βασικά. (δε λεω κακή, λεω απλά η πρώτη της)
Τετοια έχει και του γίου μου -
Για ποιους λόγους να προτιμήσει κάποιος GT ή focus έναντι των ideal? Με τα ίδια περιφερειακά πάντα...
-
Ξενομανία....
Στα ίδια χρήματα πάντως, παίρνεις υποδιαίστερα των IDEAL....Πάντως είναι ψιλοπόρωση η κατάσταση. Ήδη σκέφτομαι να 'φορτώσω' το hillmaster μου, στη συμβία....
Και να πάρω κάτι ελαφρύτερο -
Αν και η Ideal έχει αρχίσει ψιλοτσιγκουνιές στα φετεινά μοντέλα... αλλά και πάλι καλύτερα περιφερειακά έχει στα ίδια τιμής ποδήλατα.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Πάντως είναι ψιλοπόρωση η κατάσταση. Ήδη σκέφτομαι να 'φορτώσω' το hillmaster μου, στη συμβία....
Και να πάρω κάτι ελαφρύτεροΤο μικρόβιο μπήκε..
Νάά ρωτήσω κάτι:
Πως το βλέπετε; http://www.podilates.gr/?q=node/14372
Για ποδήλατο για άγρια μονοπάτια στα 350-400€ κάπου εκεί δεν κινούμαστε; 2008 μαξ για να πάρεις κάτι σωστό, έχω δίκιο;
Την πίσω ανάρτηση, γενικά θα την ξεχνούσα, απλά το συγκεκριμένο.. Χμ..
Για πείτε -
ωραιο και αγριο
ανάρτηση και στήσιμο ακριβού μοντέλου.... -
προσωπικά νομίζω οτι δεν αξίζει.
ο σκελετός/ανάρτηση σίγουρα δεν αξίζουν εν έτη 2011.μερικά απο τα υπόλοιπα κάτι λένε αλλά αν πετάξεις όσα δεν αξίζουν παίρνεις καλύτερα κ καινούρια πράγματα. -
Αν λάβεις υπόψη τα λεφτά που ζητάει, δεν το θεωρείς 'ευκαιρία' δηλαδή;
Για να πάρεις *δεμένο *και σχετικά *σκληροτράχηλο *σ'αυτήν την κατηγορία τιμής που να πάω.. Βαριά 400€. Μεταχειρισμένο κοιτάω .
Έχεις καμιά πρόταση; -
όχι δεν πιστεύω οτι μπορείς να βρεις με 400 κάτι αξιόλογο. ούτε σε μτχ, εκτός αν πετύχεις κάτι καλό απο ebay.
σκληροτράχηλο τι ακριβώς εννοείς? επίσης τι μέγεθος σκελετού σου ταιριάζει ξέρεις?
Η ζωή...ποδήλατο!