-
Συνιστάται να βάζεις άλλα αμορτισέρ και όχι τα στάνταρ αν βάλεις χαμηλωμένα ελατήρια γιατί αλλιώς δεν λειτουργούν σωστά και μειώνεται η διάρκεια ζωής τους.
Τα αμορτισέρ σε κανονικές συνθήκες δεν τερματίζουν από το βάρος γιατί τα ελατήρια σηκώνουν το βάρος και αυτά είναι που θα τερματίσουν από το βάρος. Τα αμορτισέρ θα τερματίσουν εν κινήσει (ιδίως αν συνοδεύονται από πιο κοντά-χαμηλωμένα ελατήρια από όσο τους αντιστοιχεί). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Συνιστάται να βάζεις άλλα αμορτισέρ και όχι τα στάνταρ αν βάλεις χαμηλωμένα ελατήρια γιατί αλλιώς δεν λειτουργούν σωστά και μειώνεται η διάρκεια ζωής τους.
Τα αμορτισέρ σε κανονικές συνθήκες δεν τερματίζουν από το βάρος γιατί τα ελατήρια σηκώνουν το βάρος και αυτά είναι που θα τερματίσουν από το βάρος. Τα αμορτισέρ θα τερματίσουν εν κινήσει (ιδίως αν συνοδεύονται από πιο κοντά-χαμηλωμένα ελατήρια από όσο τους αντιστοιχεί).Ποτε δεν τερμάτισαν τα αμορτησερ. Ισως γιατι τα ελατηρια που φοραω αν και χαμηλα ειναι πιο σκληρα απο αλλα (απ'οτι εχω ακουσει). Ο αδελφος μου, που εχει το ιδιο αμαξι, ειχε βαλει ελατηρια ΚΟΝΙ ( 3ποντοι) σε συνδιασμο με τα μαμα αμορτησερ(sachs) και κοπαναγαν δαιμονισμενα αφου τερματιζαν(μετα απο 40.000χλμ)... Παντως εμενα αν και εργοστασιακα, με εβαλαν 100.000χλμ αψογα και μονο τα τελευταια 10.000 καθησαν λιγο,αρχισαν να ''ψαρωνουν'' και εβγαζαν πιο πολυ θορυβο. Γενικοτερα, αν με βγαλουν παλι τοσο, χαλαλι. Ασχετο αλλα ο αμορτησερας, μου ειπε οτι η εταιρια λεει οτι ''πέρνουν'' μεχρι 4 ποντους χαμηλωμα. Οχι πως τον πιστεψα Τα εβαλα γιατι τα ειχα δουλεψει ξανα. Αν πηγενα καθεαυτού για χαμηλωμα, θα εβαζα άλλα.
-
Kαλησπερα σε ολους!
Στα 70000km ειχα χαμηλωσει την alfa romeo 147 μου με 4eibach ελατηρια 3cm και με επιπλεον 2-ΚΟΝΙ κιτρινα (ρυθμιζομενα) μπροστα.
Τωρα στα 120000km θελω να ξαναφερω το αυτοκινητο στην αρχικη του κατασταση οποτε θελω τα φωτα σας στα εξης:
1.Με ποια αμορτισερ να συνδιασω τα μαμα ελατηρια που εχω κρατησει για να εχω τη ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατη ανεση;Βαρεθηκα το κοπανημα τοσο καιρο και στο μεταξυ απεκτησα και οικογενεια οποτε καταλαβαινετε......!
2.Εκτος απο τα μαμα αμορτισερ(BOGE) ποια αλλα προτεινετε,ποια η αποψη σας για bilstein black,sachs,monroe(τα βρηκα στα 320-360€ με τοποθετηση και ευθυγραμμιση),αφου λεφτα τρελα δεν παιζουν για τα μαμα που φτανουν στα 500 περιπου αντιστοιχα.Καποια αλλη προταση ισως;
3.Τα 2 ΚΟΝΙ μετα απο 50000km θα μπορουσα να τα δωσω καπου,τα παιρνουν πουθενα,ισως καποιο μαγαζι για να σου κανει καποια εκπτωση απο καινουρια; -
Από τα τρία που αναφέρεις... SACHS ...μακράν.
-
Έχουμε καμιά άποψη για αμορτισέρ σε ένα άτος?
-
τωρα θελεις σοβαρη απαντηση;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τωρα θελεις σοβαρη απαντηση;Ε, τι να πω? Με ρώτησε φίλος κ του λέω δεν ξέρω, θα ρωτήσω. Αυτό κάνω!
-
Υπάρχουν κάποια στάνταρ σημάδια απ τα οποία καταλαβαίνεις ότι είσαι για αλλαγή αναρτήσεων;
-
Ο χρήστης alextzef έγραψε:
Kαλησπερα σε ολους!
Στα 70000km ειχα χαμηλωσει την alfa romeo 147 μου με 4eibach ελατηρια 3cm και με επιπλεον 2-ΚΟΝΙ κιτρινα (ρυθμιζομενα) μπροστα.
Τωρα στα 120000km θελω να ξαναφερω το αυτοκινητο στην αρχικη του κατασταση οποτε θελω τα φωτα σας στα εξης:
1.Με ποια αμορτισερ να συνδιασω τα μαμα ελατηρια που εχω κρατησει για να εχω τη ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατη ανεση;Βαρεθηκα το κοπανημα τοσο καιρο και στο μεταξυ απεκτησα και οικογενεια οποτε καταλαβαινετε......!
2.Εκτος απο τα μαμα αμορτισερ(BOGE) ποια αλλα προτεινετε,ποια η αποψη σας για bilstein black,sachs,monroe(τα βρηκα στα 320-360€ με τοποθετηση και ευθυγραμμιση),αφου λεφτα τρελα δεν παιζουν για τα μαμα που φτανουν στα 500 περιπου αντιστοιχα.Καποια αλλη προταση ισως;
3.Τα 2 ΚΟΝΙ μετα απο 50000km θα μπορουσα να τα δωσω καπου,τα παιρνουν πουθενα,ισως καποιο μαγαζι για να σου κανει καποια εκπτωση απο καινουρια;Στο δικο σου δεν ξερω τι μπορει να ταιριαζει καλύτερα αλλα επειδη στα ιδια αμορτησερ που αναφερεις ψαχνομουνα και κατέληξα στα sachs (και απεριψα τα monroe που ηταν λιγο πιο σκληρα). Πολλοι αμορτησεραδες μου ειπαν ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ BILSTEIN TA AΠΛΑ γιατι ειχαν πολλες ζημιες στα πισω(βγενανε off πολυ νωρις ή χαλούσαν). Τα sachs τα εβαλα μαζι με ευθυγράμμιση 270 ευρω(200 μονα τους).
-
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
Υπάρχουν κάποια στάνταρ σημάδια απ τα οποία καταλαβαίνεις ότι είσαι για αλλαγή αναρτήσεων;Ενα καλο σημάδι ειναι οταν αρχιζεις και ''μαζευεις'' ολα τα καπακια απο το δρομο....
ή οταν περνεις μια νορμαλ στροφη με 50 χλμ αλλα βλεπεις το χαρο με τα ματια σου(και λες ''τωρα θα φυγω''...)
ή οταν πατας φρενο και η μουρη απο τ'αμαξι καθεται αποτομα, τερματίζει και ισως να παιζει περα-δωθε(βασικο ΣΟΣ).
ή οταν πας για σερβις το αμαξι, στο σηκωνουν για λαδια και εσυ βλεπεις τα αμορτηρερ να ειναι ''λουτσα'' στο λαδι γιατι το εχει ξερασει ολο.....
Για θορυβο και κοπανημα, δεν χρειαζεται να πω..... -
έχει κανείς ιδέα πόσο κοστίζουν χονδρικά τα bilstein b6? σε τι κατηγορία τιμής παίζουν; γύρω στα 500;
τα kyb excel-g μου έχουν φάει 70.000+ ανελέητα χιλιόμετρα και έχει έρθει η ώρα της αλλαγής. Σαν αμορτισέρ ήταν καλύτερα απ τα μαμά, φτηνά (270 ευρώ, τότε, αν θυμάμαι καλά) και πολύ-πολύ τίμια για τα λεφτά τους.
τώτα σκέφτομαι για:
bilstein b6
koni srt.t (κάπου ανάμεσα στα απλά κόκκινα και τα κίτρινα, αν έχω καταλάβει καλά)
koni κόκκινα (τα κίτρινα μάλλον ξεφεύγουν σε τιμή)
τα ίδια πτωχά πλην τίμια kybδυστυχως τα sachs performance καταργήθηκαν για το punto μου
έχω την απορία αν θα χρειαζόμουν ένα σετ φρέσκα σινεμπλοκ (έστω και μαμά) στα 130.000 χλμ που θα αλλάξω τα αμορτισέρια
δυστυχώς το punto θα χρειαστεί και τακάκια, ιμάντες και ίσως δισκόπλακες στο προσεχές διάστημα, οπότε καλά θα ταν να συγκρατηθούμε στα έξοδα για τα αμορτισέρ
-
Αφού
δυστυχώς το punto θα χρειαστεί και τακάκια, ιμάντες και ίσως δισκόπλακες στο προσεχές διάστημα, οπότε καλά θα ταν να συγκρατηθούμε στα έξοδα για τα αμορτισέρ
Πήγαινε λοιπόν για
τα ίδια πτωχά πλην τίμια kyb
-
Παντως με την ασφαλεια σας μην παιζετε!
Αφου χαμηλωνετε που χαμηλωνετε με αθλια 3ποντα και 5ποντα προοδευτικα τουλαχιστον βαλτε αμορτισερ χαμηλωματος -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
τώτα σκέφτομαι για:
koni κόκκινα (τα κίτρινα μάλλον ξεφεύγουν σε τιμή)
τα ίδια πτωχά πλην τίμια kybKoni εαν σε 'περνει' οικονομικα, αλλιως KYB αφου εισαι ευχαριστημενος.
Εγω θα αλλαζα (προαιρετικα) silent blocks & topmountsΤακακια, δισκοπλακες:
εαν θελεις κατι value for money για νορμαλ χρηση, δοκιμασε το συνδιασμο EBC Greenstuff και ATE high Carbon δσκοπλακες.
(απο προσωπικη εμπειρια)Εχεις πμ.
-
Σε μαμά ελατήρια τι προτείνετε ? Koni Sport (κίτρινα) ή Koni FSD ?
-
Ο χρήστης kostas_tio έγραψε:
Σε μαμά ελατήρια τι προτείνετε ? Koni Sport (κίτρινα) ή Koni FSD ?Σε μαμά ελατήρια τα κίτρινα θα είναι λάθος επιλογή.
-
Παιδιά στα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (αυτά με τη βίδα στην κορυφή) πως υπάρχει πρόσβαση για τη ρύθμιση τους στον πίσω άξονα;
Και μία ερώτηση ακόμη: Ελατήρια αλλάζουμε μόνο στα χαμηλώματα ή και όταν αλλάζει η σκληρότητα του αμορτισέρ;
-
Στον πίσω άξονα ανάλογα με το αμορτισέρ είτε δεν έχει βίδα από πάνω αλλά ρυθμίζεται αλλιώς (με βίδα αλλού, ροδέλα ή πιο πολύπλοκα) είτε έχει και αν δεν μπορείς να τη φτάσεις κρίμα....
Κανονικά το ελατήριο και το αμορτισέρ θα πρέπει να είναι ταιριασμένα με το αυτοκίνητο και μεταξύ τους.... (και ακόμα καλύτερα να έχει μελετηθεί και η συνεργασία τους με τις αντιστρεπτικές δοκούς). Οπότε ιδανικά θα πρέπει να πηγαίνουν μαζί. Συνήθως βέβαια για πολιτική χρήση μια λογική βελτίωση του αμορτισέρ δεν απαιτεί και ελατήριο αλλά ένα πιο κοντό ελατήριο απαιτεί αλλαγή αμορτισέρ με πιο κοντό γιατί αλλιώς δεν θα λειτουργεί σωστά.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Παιδιά στα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (αυτά με τη βίδα στην κορυφή) πως υπάρχει πρόσβαση για τη ρύθμιση τους στον πίσω άξονα;Και μία ερώτηση ακόμη: Ελατήρια αλλάζουμε μόνο στα χαμηλώματα ή και όταν αλλάζει η σκληρότητα του αμορτισέρ;
Εξαρτάται, στην PSS9 οι ρυθμίσεις είναι στο κάτω μέρος του αμορτισέρ, max 5 λεπτά για να αλλάξω ρύθμιση γύρω γύρω!
Σε άλλες μάρκες που έχουν ρύθμιση στο επάνω μέρος θα πρέπει να βγάλεις την επένδυση των θόλων στο πορτ μπαγκάζ και να ρυθμίσεις όπως επιθυμείς!Σχετικά με την τελευταία σου ερώτηση, μπορώ να σου πω ότι είναι και ο μοναδικός λόγος για τον οποίο δεν πρόκειται να ξαναβάλω ρυθμιζόμενη ανάρτηση! Πχ συγκεκριμένα για την PSS9 έμεινα μλκς με τα κρατήματα του αυτοκινήτου, δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση αλλά (μεγάλο αλλά) δεν είναι ρυθμιζόμενη και με αυτό εννοώ ότι δεν μπορείς να την δουλέψεις στο εύρος των μαλακών ρυθμίσεων του αμορτισέρ και ο μόνος λόγος για αυτό είναι τα θεόσκληρα ελατήρια της!
Και επειδή είναι ωραία φάση το καλοστημένο (προσωπικά γούστα) αυτοκίνητο (όχι ότι πριν δεν ήταν καλό απλά ο κατασκευαστής θα κοιτάξει και την άνεση) αλλά τις περισσότερες φορές αρκετά κουραστικό εγώ ψάχνομαι για άλλα ελατήρια και επιτέλους να ξεφορτωθώ και τα ποτηράκια στη βάση των ελατηρίων του πίσω άξονα ( για τη ρύθμιση ύψους)
Οπότε όπως ρώτησα και λίγο παλιότερα, εάν κάποιος έχει καμιά καλή πρόταση για Custom ελατήρια ας σφυρίξει!
Έστειλα mail kαι στην KW αλλά μου είπαν ότι ξεχωριστά δεν πρόκειται να μου δώσουν ελατήρια (από την VariantII) και γιαυτό... τους ευχαριστώ τα μάλαΒοήθεια με Custom ελατήρια κανείς;
Κάποιος κατασκευαστής από εδώ ή ακόμα και εξωτερικού; -
Πόσο custom? Πχ υπάρχουν στην Αγγλία εταιρίες που σου φτιάχνουν ελατήριο στην σκληρότητα που θες.
Περί Αναρτήσεων