-
Καλή χρονιά να έχουμε.
Καλός αγώνας τηρουμένων των αναλογιών που θύμισε όσον αφορά την στρατηγική το 2004 όταν και τα μονοθέσια άλλαζαν ελαστικά όπως τα πουκάμισα. Η Red Bull στα χέρια του SV θύμιζε αεροπλάνο (στα χεράκια του MW όχι και τόσο) και παρόλο που η ομάδα από την Αυστρία δεν χρησιμοποίησε το KERS κέρδισε σχετικά άνετα θα έλεγα τον αγώνα.
Οδηγοί.
-
SV. Ο Γερμανός ξεκίνησε εκεί που ήταν και στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς. Στην 1η θέση. Φέτος δε, κατάφερε να σπάσει και το ρόδι σε μία πίστα που ως πριν από λίγα λεπτά δεν του είχε προσφέρει καμία χαρά. Τυχαίο? Όχι βέβαια. Η δυναμική του μονοθεσίου της RB είναι τέτοια που του επιτρέπει να ακολουθεί μία πιο συντηρητική στρατηγική εξασφαλίζοντας αξιοπιστία όταν οι αντίπαλοι θα είναι αναγκασμένοι να πάρουν ρίσκα.
-
LH. Τηρουμένων των αναλογιών και της εμφάνισης στην περίοδο δοκιμών η θέση του LH αποτελεί αποκάλυψη. Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας γνωρίζαμε ότι δεν πρόκειται η Βρεταννική ομάδα να μείνει εκτός της μάχης για την πρωτιά. Ο Βρετανός ήταν άτυχος καθώς η αστοχία της στήριξης του εμπρός μέρους της τάβλας ίσως στη συνέχεια να του στοιχίσει την 2η θέση (το οποίο αγωνιστικά θα ήταν άδικο αλλά οι αγώνες δεν ήταν δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ δίκαιοι σε αυτό τον τομέα) αλλά και τυχερός συνάμα που η έξοδος στο γρασίδι δεν του στοίχισε μία μεγαλοπρεπή εγκατάλειψη.
-
VP. Η αποκάλυψη του αγώνα. Ο Ρώσος που πέρυσι αποτελούσε τον εύκολο και προσφιλή στόχο ως οδηγός που θα φύγει από το grid, εκμεταλλευόμενος την απίστευτη τύχη-ατυχία του RK βρέθηκε να είναι χωρίς αμφισβήτηση το πρώτο βιολί της Lotus-Renault με ότι αυτό σημαίνει. Χαίρομαι δε, ιδιαίτερα που ξαναβλέπω πάλι το όνομα Lotus να κοσμεί ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και ανυπομονώ πραγματικά να δω την ομάδα του 'γκαραζιέρη' Chapman να παίζει στα ίσια για το πρωτάθλημα. Ήμουν μικρός όταν η Lotus παρήγαγε νέες ιδέες και τεχνολογία στην F1. Όμως το όνομα ήταν πάντα κάτι το μαγικό (και μισητό ταυτόχρονα λόγω της αντιπαλότητας με την μεγάλη μου αγάπη).
-
FA. Damage limitation. Η έκφραση αυτή ταιριάζει γάντι στον Ισπανό και στην Ferrari. Είναι εντυπωσιακό ότι με τα σκληρά ο Ισπανός έδειξε δυναμική αλλά στην πραγματικότητα ισχύει το ''άλλα λόγια να αγαπιόμαστε'. Ξεκινάμε από 4οι στο grid πίσω από RB, McLaren, Lotus-Renault και ίσως και 5οι αλλά μένει αυτό να διαψευστεί ή να επαληθευτεί στους επόμενους 2 αγώνες. Δεν πιστεύω πια το γνωμικό 'στην Ευρώπη θα δούμε τις διαφορές' γιατί η Ευρώπη δεν αποτελεί πια και το κυρίως πιάτο της Φ1. Αν δεν πας καλά στην αρχή δεν πας καλά στη χρονιά. Η απαγόρευση των δοκιμών πρακτικά αφαιρεί κάθε δυνατότητα ανακατανομής της τράπουλας κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς. Οπότε πάμε για το 2012 αν και θα ήθελα πολύ να διαψευσθώ.
-
MW. Ερωτηματικό. Πολλά προβλήματα είχε ο Αυστραλός. Το γεγονός και μόνον ότι πάρκαρε το μονοθέσιο στην έξοδο των pits (αλήθεια μπορεί να γίνει αυτό όσον αφορά τους αγωνιστικούς κανονισμούς χωρίς κάποια ποινή??) αμέσως μετά τον τερματισμό δείχνει και το μέγεθος των προβλημάτων. Δεν κατάφερε να προσπεράσει τον FA με τα κατάλληλα ελαστικά (εντάξει και χωρίς KERS) και προσωπική μου άποψη εδώ η RB θα πρέπει να δουλέψει γρήγορα και αποδοτικά γιατί δεν μπορείς πάντα να ξεκινάς από την Pole.
-
JB. Χράτσα χρούτσα με την μασελίτσα για τον Βρετανό. Μας έδωσε και λίγο ενδιαφέρον στην αρχή. Πήρε την ποινή γιατί έκοψε την στροφή στο προσπέρασμα στον FM και κατέστρεψε τον αγώνα του. Σίγουρα ο Βραζιλιάνος τη στιγμή εκείνη βραδυπορούσε και βέβαιο είναι ότι ο συνδυασμός Ferrari-KERS αποδεικνυόταν στα χέρια αυτού πιο δυνατός από το συνδυασμό DRS-Merc-KERS αλλά θα έπρεπε με τη μία ο Βρετανός να είχε δώσει τη θέση του πίσω και να τελείωνε εκεί η ιστορία. Δεν το έκανε και τελικά βρέθηκε στην 6η θέση ενώ θα μπορούσε να κοντράρει στα ίσια, κατά τη γνώμη μου, τον VP για το podium.
-
SP. Η αποκάλυψη του αγώνα. Όχι γιατί έκανε ένα brilliant race. Αλλά γιατί έδειξε ότι η Sauber έχει βρει τη φόρμουλα για να μπορείς να στύβεις τα ελαστικά στο maximum. Δεν γνωρίζω το 'γυρολόγιο του' αλλά είναι βέβαιο ότι δεν θα μπορούσε να γυρνά με 3 sec off pace για 10 γύρους. Ενώ οι υπόλοιποι πρακτικά έμπαιναν και έβγαιναν στα pits ο Μεξικάνος (άλλα 100 εκατομμύρια θεατές για τον Bernie & Co στο μαλακό υπογάστριο των ΗΠΑ + όλοι οι Ισπανόφωνοι των ΗΠΑ ήτοι άλλα 60~80 εκατομμύρια ε όπως και να το κάνεις δεν είναι αμελητέα ποσότητα) σαν το αρκουδάκι της Duracell συνέχιζε συνέχιζε και συνέχιζε.
-
ΚΚ. Απογοητεύτηκα να πω την αλήθεια. Ο Ιάπωνας τα δύο τελευταία χρόνια μου είχε χαρίσει όμορφες στιγμές γιατί ήξερε να οδηγεί. Είχε δε και το στυλάκι των υιών του θεϊκού ανέμου (kamikaze) οπότε έδενε το γλυκό. Ο Ιάπωνας ίσως να είναι και επηρεασμένος με αυτά που συμβαίνουν στην πατρίδα του (δεν είναι και εύκολο πράγμα όσο και να έχεις αποστασιοποιηθεί από τα γεγονότα) και βρέθηκε στην αρχή του αγώνα πίσω από τον ομόσταβλο. Μπράβο δε, και στην Sauber για όσα κατάφερε να πετύχει με τα μονοθέσια της και το τρόπο που κατάφερε να εξασφαλίσει τόσο μικρή φθορά. Σε πίστες όπου πέρυσι η φθορά των ελαστικών ήταν ο αποφασιστικός παράγων προβλέπω φέτος η Sauber να αποτελεί μία πολύ σκληρή αντίπαλο για όλους.
-
FM. Όπως και το 2010 έτσι και το 2011 ο FM δεν είναι αυτός που ήταν πριν το ατύχημα του το 2009. Τελικά μου είναι άγνωστο το τι μπορεί να συμβαίνει με τον Βραζιλιάνο. Είναι ο 2ος οδηγός της ομάδας αλλά αυτό το γνώριζε. Όταν λοιπόν δεν έχεις την πίεση για να παράγεις νίκες και πρωταθλήματα τότε θα πρέπει να οδηγείς καλύτερα κατ' εμέ. Αλλά όπως φαίνεται ο Βραζιλιάνος έχοντας φτάσει το 2008 τόσο κοντά στην πηγή δεν συμβιβάζεται με τη 2η θέση στην Scuderia. Προσωπικά σε αυτές τις συνθήκες αν ήμουν αυτός ίσως να άλλαζα και ομάδα αλλά σε ρεαλιστικό επίπεδο κάτι τέτοιο οικονομικά δεν είναι εφικτό. Οπότε είναι θέμα επαγγελματισμού ο Βραζιλιάνος ή να αφήσει τη θέση του ή να στρώσει το κώλο του κάτω και να δουλέψει. Γιατί καλώς ή κακώς η Ferrari θέλει το κατασκευαστών κυρίως και αυτό δεν μπορεί να το επιτύχει με ένα από τα δύο μονοθέσια να διεκπεραιώνει απλά έναν αγώνα. Και μιλώντας για Ferrari. Τα μαύρα μας τα χάλια κύριοι. Γαμώ τα strategies σας και τις αλλαγές σας στη διοίκηση της εταιρείας. Γαμώ τους ειδικούς co-ords. Όταν ένας κατασκευαστής ισοτονικών με το μισό budget σας έχει ρίξει 1.5 sec χωρίς το KERS και 2 με αυτό το μόνο που σας μένει είναι να πάτε να πέσετε στο Po. Το βλακόμετρο πλησιάζει επικίνδυνα πια της προ-MS εποχές εκεί όταν στη Scuderia σφάζονταν παλικάρια.... Ουστ!
-
SB. Τσίμπησε ένα πόντο ο άλλος Σεβαστιανός του grid φέρνοντας δε τα 5 από τα 6 μονοθέσια με κινητήρα Ferrari στην δεκάδα (πλασματική επιτυχία όμως τι να το κάνω όταν το καλύτερο είναι στην 4η θέση και τα υπόλοιπα στις θέσεις 7-10). Δεν είδα κάτι καλύτερο πάντως από την STR που όπως φαίνεται συνεχίζει να βολοδέρνει κάπου πίσω στο grid. Καθώς δε, η δυναμική δεν θα πρέπει να της λείπει κάτι θα πρέπει να παίζει με το πόσο ανταγωνιστικό είναι το πακέτο Renault σε σχέση με το πακέτο Ferrari. Οψόμεθα.
LOOSERS OF THE RACE
Μερσεντές. Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη του δεν θα περίμενε τέτοιο ξεκίνημα ο RossB. Μία ομάδα που δεν έχει πλοηγό, πυξίδα και διοικείται από ένα BoD όπου λείπει και ο βασικός αγωνιστικός συντελεστής. Έλεος... Λυπηθείτε τους οδηγούς σας και αυτοκτονήστε εκεί στην ομάδα ομαδικά. Ένα χρόνο είχαν να εξελίξουν ένα μονοθέσιο και τελικά μαύρη μαυρίλα. Κρίμα για τον NR και τον MS. Κρίμα για έναν κινητήρα που πετά στην πλάτη της McLaren. Κρίμα!!! Για τόσα λεφτά πεταμένα στον καιάδα και να κλείνεις πίσω από την Force India....
ΛΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Με λένε RB και είμαι ακόμα εδώ... Ναι αλλά τα πλευρά της Merc δεν είναι πίστα. Πως στο διαολο Rubinho θα μπορούσες να πάρεις εκείνη τη @αμημένη την κωλοστροφή αν δεν ήταν η Merc να σου ανακόψει την πορεία?? Έβγαλες τον NR από τον αγώνα δίνοντας την ευκαιρία στον παλιόφιλο σου MS να μην δει και πάλι την πλάτη του πιτσιρικά και φυσικά καταδίκασες την Williams. Μπράβο. Είσαι και συνομήλικος να σε πάρει. Γαμώ το Alzheimer μου ρε @ούστη τι στο μπιπ σκεφτόσουν εκείνη την ώρα θα ήθελα να ξέρω. Δηλαδή τι πίνεις ρε γεροξεκούτη να το πιούμε και εμείς στην Ελλάδα που μέχρι το 2025 θα ασελγούν στο ποπό μας οι μαύροι του ΔΝΤ ώστε να μας περνά ο πόνος μετά από κάθε επαφή.
ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ
Δεν είχαν και δύσκολο έργο. Ο Ισπανός προσπερνώντας με τη μία δεν έδωσε χρόνο στον Jenson να διστάσουν για το Drive through. Για τον RB δε.... πως θα ήταν δυνατό να μην τον τιμωρήσουν και λίγα του έκαναν κατά τη γνώμη μου.
ΑΛΛΑ - ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ MODE
Για το γκομενάκι του LH. Αν δεν γουστάρεις να λερωθεί το ωραίο σου μπλουζάκι με σαμπάνια φαντάζομαι ότι τα φτύνεις κιόλας και το κάνεις μόνον με απόλυτη προστασία στην ιεραποστολική στάση και με το φως σβηστό.... Πόσο αντισεξουαλική μπορεί να γίνει μία γυναικά? Ε αυτό ήσουν σήμερα....
-
-
Ο χρήστης lack έγραψε:
Ο αγώνας ήταν συγχαρητήρια στον VP για την τρίτη θέση, επίσης ο Περεζ ήταν πολύ κάλος.
Οι αλλαγές που έγιναν για το θέαμα δεν φαίνεται να έχουν αποδώσει, πόσο μάλιστα όταν η Red Bull είναι χωρίς KERS και όλοι η άλλοι που το είχαν δεν μπόρεσαν να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στα ίδια επίπεδα με τους ταύρους, αν και θα έπρεπε να τους απειλούν.Αν συνεχιστεί αυτό σε Μαλαισία και Κίνα, τότε καληνύχτα.
Βλέπω οτι η Red Bull έχει αποκτήσει και αξιοπιστία εκτός απο την ταχύτητα που την είχε, και όλοι η υπόλοιποι θα τρέχουν πάλι να αναβαθμίζουν μήπως και τους φθάσουν, ή να βρουν τίποτα κινούμενες πτέρυγες για να δικαιολογήσουν το χάλι τους.
Ελπίζω να μην εξελιχθούν έτσι τα πράγμα, αλλά το βλέπω δύσκολο.όταν έχεις χρόνο και το κυριότερο ένα μονοθέσιο 1.5 sec πιο γρήγορο είσαι λίγο πιο συντηρητικός στις επιλογές και δεν έχεις κανένα πρόβλημα... Η RB θυμίζει λίγο Ferrari της περιόδου 2000-2004 που έφερνε το καινούργιο μονοθέσιο στον 3ο αγώνα για να εξασφαλίσει ότι δεν θα έχει προβλήματα νεότητας.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
*μεγάλη λαμακία που πάγωσε η εξέλιξη των κινητήρων τελικά.Αυτό μας κατέστρεψε! Η Ferrari ήταν παραδοσιακά κατασκευάστρια κινητήρων...
Ο αγώνας πίκρα, όπως και προβλέπονταν άλλωστε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
*μεγάλη λαμακία που πάγωσε η εξέλιξη των κινητήρων τελικά.
Αυτό μας κατέστρεψε! Η Ferrari ήταν παραδοσιακά κατασκευάστρια κινητήρων...
Ο αγώνας πίκρα, όπως και προβλέπονταν άλλωστε...
Αφού παραδοσιακά 'η αεροδυναμική είναι γι αυτούς που δεν μπορούν να φτιάξουν κινητήρες' και 'τα άλογα βρίσκονται μπροστά απ' την άμαξα, οπότε εκεί είναι η θέση του κινητήρα'.
Αν υπάρχει όραμα....
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
*μεγάλη λαμακία που πάγωσε η εξέλιξη των κινητήρων τελικά.
Αυτό μας κατέστρεψε! Η Ferrari ήταν παραδοσιακά κατασκευάστρια κινητήρων...
Ο αγώνας πίκρα, όπως και προβλέπονταν άλλωστε...
Αφού παραδοσιακά 'η αεροδυναμική είναι γι αυτούς που δεν μπορούν να φτιάξουν κινητήρες' και 'τα άλογα βρίσκονται μπροστά απ' την άμαξα, οπότε εκεί είναι η θέση του κινητήρα'.
Αν υπάρχει όραμα....
Διαφωνείς ότι το έχουν παραξηλώσει με την αεροδυναμική; Μόνο αυτή και τα λάστιχα μετράνε σήμερα...
Όσο για τις πεποιθήσεις του Γέρου, αυτές ήταν γνωστές και αυτός ήταν γνωστός για την ξεροκεφιαλία του. Σε αυτό περί κινητήρων και αεροδυναμικής ψιλοσυμφωνώ, με την έννοια ότι τότε το μοτέρ ήταν το Α και το Ω. Ακόμα και αυτός όμως κατάλαβε ότι θα έπρεπε να πάει στο κέντρο...
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Πέρα από αυτό αγωνιζόντουσαν για θέση με τον Μάσσα. Τί να του κάνει ο Μάσσα να τον αφήσει να περάσει;Δεν κατηγόρησα την σαυ εεε τον Massa. Απλά είπα ότι χωρίς αυτόν μπροστά του ο Button ήταν τουλάχιστον τρίτος.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ο αγώνας ήταν συγχαρητήρια στον VP για την τρίτη θέση, επίσης ο Περεζ ήταν πολύ κάλος.
Οι αλλαγές που έγιναν για το θέαμα δεν φαίνεται να έχουν αποδώσει, πόσο μάλιστα όταν η Red Bull είναι χωρίς KERS και όλοι η άλλοι που το είχαν δεν μπόρεσαν να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στα ίδια επίπεδα με τους ταύρους, αν και θα έπρεπε να τους απειλούν.Αν συνεχιστεί αυτό σε Μαλαισία και Κίνα, τότε καληνύχτα.
Βλέπω οτι η Red Bull έχει αποκτήσει και αξιοπιστία εκτός απο την ταχύτητα που την είχε, και όλοι η υπόλοιποι θα τρέχουν πάλι να αναβαθμίζουν μήπως και τους φθάσουν, ή να βρουν τίποτα κινούμενες πτέρυγες για να δικαιολογήσουν το χάλι τους.
Ελπίζω να μην εξελιχθούν έτσι τα πράγμα, αλλά το βλέπω δύσκολο.όταν έχεις χρόνο και το κυριότερο ένα μονοθέσιο 1.5 sec πιο γρήγορο είσαι λίγο πιο συντηρητικός στις επιλογές και δεν έχεις κανένα πρόβλημα... Η RB θυμίζει λίγο Ferrari της περιόδου 2000-2004 που έφερνε το καινούργιο μονοθέσιο στον 3ο αγώνα για να εξασφαλίσει ότι δεν θα έχει προβλήματα νεότητας.
Και πολύ καλά κάνει η red bull, και η κάθε 'red bull' θα έκανε το ίδιο. Το 2009 το είχε κάνει ο Ross Brawn και έδωσε ενα πρωτάθλημα στον JB.
-
Είμαι σχετικά ευχαριστημένος με το αποτέλεσμά μας και μου άρεσε αρκετά ο αγώνας! Ο Alonso έχασε πολλές θέσεις στην 1η στροφή και να τερματίσει 4ος ήταν πολύ αξιόλογο! Έχουμε πολύ καλό ρυθμό αγώνα (2ο καλύτερο κατά την άποψή μου). Ο Massa ήταν αρκετά απογοητευτικός αλλά τουλάχιστον αμύνθηκε τέλεια τον Button και έδειξε ότι το παλεύει. Επίσης με χαροποίησε το γεγονός ότι οι RBR δεν είναι τόσο δυνατές στον αγώνα όσο στα δοκιμαστικά και πιστεύω ότι η έλλειψη KERS (μέχρι να το βελτιώσουν τουλάχιστον) θα τους στοιχίσει στις πιο normal πίστες. Επίσης εντυπωσιακοί ήταν ο Petrov και φυσικά ο Perez που για εμένα ήταν ο star σήμερα παρόλο που τελικά ακυρώθηκε! Με εντυπωσίασαν επίσης τα Pirelli. Πολύ καλή ταχύτητα, λογική φθορά και πρόσθεσαν μια ωραία παράμετρο στην στρατηγική. Πολύ καλά και τα νέα συστήματα κατά την άποψή μου. Πιστεύω είδαμε αρκετές μάχες και προσπεράσεις για στεγνή Αυστραλία.
Στο άλλο άκρο, αυτοί που δεν μ' εντυπωσίασαν καθόλου ήταν ο Webber, o Button, o Heidfeld και ο καλύτερος όλων ο Barrichello! Ο πιο έμπειρος οδηγός του grid οδήγησε χειρότερα από rookie!
Πάμε Μαλαισία τώρα με την ελπίδα ότι θα είναι στεγνά και θα πάρουμε μια καλύτερη εικόνα της δυναμικότητας των ομάδων.
-
Οι sauber ακυρώθηκαν!!!
http://f1enigma.wordpress.com/2011/03/2 ... %B1%CE%BD/
-
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Οι sauber ακυρώθηκαν!!!http://f1enigma.wordpress.com/2011/03/2 ... %B1%CE%BD/
Γιατί ? Αφού ήταν παράνομες. Κρίμα γιατί έκαναν πολύ καλή εμφάνιση αλλά...
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Οι sauber ακυρώθηκαν!!!
http://f1enigma.wordpress.com/2011/03/2 ... %B1%CE%BD/
Γιατί ? Αφού ήταν παράνομες. Κρίμα γιατί έκαναν πολύ καλή εμφάνιση αλλά...
Για την παρανομία που έκαναν το έβαλα φυσικά,όχι γιατί τιμωρήθηκαν
-
Ο χρήστης cordoba_turbogt έγραψε:
Οι sauber ακυρώθηκαν!!!
http://f1enigma.wordpress.com/2011/03/2 ... %B1%CE%BD/
Γιατί ? Αφού ήταν παράνομες. Κρίμα γιατί έκαναν πολύ καλή εμφάνιση αλλά...
Για την παρανομία που έκαναν το έβαλα φυσικά,όχι γιατί τιμωρήθηκαν
Sorry τότε. Γραπτός λόγος βλέπεις...
-
Πρώτα συμπερασματα:
-
Οι νεες παράμετροι. Πρωτη κριση θετικη. Το KERS και το πισω φτερο εδειξαν οτι δινουν παραπανω προσπερασματα, ευτυχως ομως εδειξαν οτι το προσπερασμα πανω απο ολα πρεπει να το δουλεψει ο πισω, αλλιως δε θα γινει. Σε πιστες με δύο ευθειες (Μαλαισία πχ) που δε θα ειναι προφανες το σημειο που θα χρησιμοποιειται το KERS θα ειναι ακόμα πιο ενδιαφερον. Δεν ξερω βεβαια αν θα εχει σε παραπανω του ενός σημεια χρήση DRS (που θα ειναι και το σωστότερο). Το ασχημο ειναι οτι τα Pirelli δεν εδωσαν αυτό που χρειαζεται η σημερινη F1. 'Ηδη μια φορα το εκανε ο Περες, την αλλη φορα το μισο grid, την παραλλη όλο. Μπορουν λιγο να δουλεψουν τις γομες για μεγαλυτερη διαφοροποιηση ελπιζω. Βεβαια τη σωστη διάσταση θα την εδινε ο Webber αν ειχε βγει μπροστα απο τον Αlonso γιατι πιστευω οτι το τελευταιο στιντ εφόσον κανεις 3 πιτ πρεπει να ειναι με μαλακά, ωστε να εχει νοημα να καλυψεις 15-20'
-
Μέτρια εμφανιση απο τη Φερραρι και το κυριοτερο δεν ειδα πουθενα το περιβοητο race pace. Με 10 γυρους πιο φρεσκα λάστιχα θα επρεπε ΑΝ ειχε τοσο καλό ρυθμο τουλαχιστον 1-2 ευκαιρίες για προσπερασμα στο τελος. Βεβαια υποψιαζομαι και λίγο συντηρητισμο στο τελος και εφοσον αντεξε την επιθεση του Webber με τα μαλακά, για να μην εχουμε τα περσινα που οι κινητηρες ειχαν τελειωσει απο τον Αυγουστο. Νομιζω παντως οτι με σχετικά φρεσκα σκληρα και αδειο ρεζερβουαρ θα επρεπε να κανει 3-4 γυρους στα 27 πολυ - 28 λίγο και να τον παρει τον Ρωσο. Εγω ειχα πει να κανουν δωρο τον αχρηστο σε καμια Ρενω που θα τον ηθελε και να παρουν τον Χουλκ. Σε 3-4 αγωνες θα συζητιεται ανοιχτά.
-
Οι αλλοι ειναι λιγο πολυ στα ιδια με περσι. Για αλλη μια φορα απεδειξαν οτι οι χειμερινες δοκιμες το μονο που προσφερουν στους 'εκτός' ομαδων ειναι φωτογραφίες με τα νεα μονοθεσια και τιποτε αλλο. Απο καθε αποψη το εντυπωσιακό ηταν τοσο η απολυτη ταχυτητα όσο και ο ρυθμος των ΜακΛαρεν. Τις Ρεντ Μπουλ τις βρηκα λιγότερο εντυπωσιακές απο όσο αναφερουν οι περισσοτεροι, θα δουμε στη Μαλαισία περισσοτερα, ενώ η χειροτερη Φερραρι που φανταζόμασταν εριξε στα ίσια προσπερασμα στον Ντι Κάπριο. Ποσο καλή μπορει να ειναι λοιπον η Μερτσέντα;
-
Ειδικη αναφορα στη Ρενω. Να αρχισω να λεω ξανά πόσο χάλια επιλογη οδηγού έκαναν ειναι περιττό, αν και ενα συγκεντρωτικό ποστ με διάφορα ποστ απο το φορουμ του στυλ 'η Ρενω ξερει παραπανω απο σενα' απο διαφορους μυρωδιάδες εδω, θα ηταν χρησιμο προς γνωσιν και συμμόρφωσιν. Το κυριοτερο ειναι οτι καταλαβα γιατι εκαναν αυτη την επιλογη. Οχι γιατι τον θεωρησαν καλό, αλλά γιατι τον ειχαν σιγουρακι για αχρηστο. Μετα απο 2 αγωνες αν συνεχισει ετσι, θα βαλουν στο κοκπιτ τον Μπρουνο και θα τους πουμε και ευχαριστω
-
-
Τον αδικείς πολύ τον Χάιντφελντ...
-
...νομίζω ότι ο Heidfeld αδικεί τον εαυτό του συστηματικά από το 2008 και μετά. Όλοι, στην τελική, κρίνονται απ' το αποτέλεσμα και όχι απ' τις δικαιολογίες.
Να συμφωνήσω ότι είναι ενθαρρυντικές οι αλλαγές στους κανονισμούς. Το DRS φαίνεται από τον αγώνα στην Αυστραλία να δίνει ένα μικρό βοήθημα σ' ένα μονοθέσιο να πλησιάσει αυτό που προηγείται (ίσως ακριβώς όσο έχανε τόσα χρόνια λόγω της μειωμένης αεροδυναμικής απόδοσης εξαιτίας της μικρής απόστασής του από το προπορευόμενο στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία). Τα Pirelli όντως 'πέφτουν', αλλά όχι και τόσο τραγικά ώστε να γίνεται μπάχαλο, το KERS και η ελεύθερη επιλογή από τον πιλότο όσον αφορά το πού θα το χρησιμοποιήσει, κάνει ακόμα πιο πιπεράτα τα πράματα (πχ στην μάχη Button-Massa στους πρώτους γύρους)
Κάποιες παρατηρήσεις δικές μου: H RBR και φέτος φαίνεται να δυσκολεύεται πολύ να ακολουθήσει μονοθέσιο (o Webber έχανε απ' τον Hamilton στην αρχή του αγώνα, αλλά και στο τέλος απ' τον Alonso)
H Ferrari δεν είχε και τόσο καλό race pace, καθώς χρειάστηκε ένα σετ ελαστικών παραπάνω από τους πρωτοπόρους για να το διατηρεί
Από τον ενθουσιασμό της McLaren για το αποτέλεσμα, αποδεικνύεται, κατά τη γνώμη μου, ότι δεν ήταν κρυφτούλι οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, αλλά όντως φοβούνταν για τα χειρότερα.
Γενικότερα νομίζω ότι είδαμε συντηρητικές προσεγγίσεις από πολλούς λόγω του πρώτου αγώνα (αν εξαιρέσεις τον αιώνιο έφηβο Σαμαράκη εεεε Rubens ήθελα να πω). Αυτό σημαίνει ότι μπορεί τελικά και να γίνει το..μπάχαλο στους επόμενους αγώνες με τις στρατηγικές.
edit ξέχασα να συμπληρώσω το σημαντικότερο:
Μιλάμε για την ΑΠΟΛΥΤΗ Red Bull εποχή.
Ο Newey γράφει ιστορία κάνοντας μια μικρή ομάδα να ρίχνει δευτερόλεπτα στα εργοστάσια. -
Είναι άδικο να κρίνουμε τον Heidfeld από αυτό τον αγώνα γιατί ήταν πολύ περίεργος για τον ίδιο. Πρώτα στις κατατακτήριες ήταν άτυχος με κίνηση και δεν μπορούσε να κάνει ολοκληρωμένο γύρο και σήμερα στην αρχή τον χτύπησαν με αποτέλεσμα να πάθει ζημιά το μονοθέσιο και να μην μπορεί ν' ανέβει. Ας περιμένουμε μερικούς ακόμα αγώνες.
Σχετικά με το race pace της Ferrari θα διαφωνήσω. Ήταν βασικά στους top αλλά όταν πρέπει να κάνεις μάχες τρως τα λάστιχα περισσότερο και γι' αυτό χρειάστηκαν παραπάνω pit stop. Παρόλα αυτά όμως ο Alonso τερμάτισε λίγα sec πίσω από τον Petrov που είχε 1 λιγότερο stop και δεν ήταν στην 9η θέση μετά την πρώτη στροφή. Χωρίς αυτό πιστεύω πως θα τερμάτιζε 2ος.
-
Πάντως Βιλλ νομίζω ότι σε παρόμοιες καταστάσεις με Bridge η Ferrari δε πιστεύω να χρειαζόταν άλλο ένα στοπ.
Αν και είναι ακόμα νωρίς, πιστεύω ότι η F150 (βαριέμαι να γράφω τα υπόλοιπα) ενδεχομένως να μην είναι τόσο φιλική στα Pirelli όσο ήταν στα Bridge.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως Βιλλ νομίζω ότι σε παρόμοιες καταστάσεις με Bridge η Ferrari δε πιστεύω να χρειαζόταν άλλο ένα στοπ.Αν και είναι ακόμα νωρίς, πιστεύω ότι η F150 (βαριέμαι να γράφω τα υπόλοιπα) ενδεχομένως να μην είναι τόσο φιλική στα Pirelli όσο ήταν στα Bridge.
Παρόμοιες καταστάσεις εννοείς μάχες? Φυσικά και δεν θα χρειαζόταν άλλο stop γιατί τα Bridg ήταν πολύ πιο σκληρά. Δεν νομίζω να χρειαζόταν ούτε 2. Όπως πέρσι θα ήταν. Αν δεις, όσοι μάχονταν για όλο τον αγώνα έκαναν 3 stop. πχ Alonso, Webber, Button, Massa. Οι 2 πρώτοι ήταν στον ρυθμό τους, ο Petrov άργησε να κάνει μάχη με τον Alonso, o Perez και ο Kobayashi κοίταγαν τον αγώνα τους και οι άλλοι με λιγότερα από 3 stop ήταν πολύ μακριά μεταξύ τους.
-
Ο Button 2 έκανε όχι 3. To τρίτο που φαινόταν ήταν η drive through.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ο Button 2 έκανε όχι 3. To τρίτο που φαινόταν ήταν η drive through.Σωστός. Το ξέχασα αυτό. Οπότε βγάζουμε τον Button από αυτή τη λίστα
Qantas Australian Grand Prix 2011