Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2011 (All Rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2011 (All Rounds)
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 35
    • 36
    • 15 / 36
    WRC
    62
    720
    1228
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mangos last edited by

      είναι πολύ πιθανό να τα ξαναβρούνε δημόσια,ως επαγγελματίες,ωστόσο όλοι θα ξέρουν στους στενούς τους κύκλους τη συμπάθεια του ενός προς τον άλλο,ειδικά απ΄την πλευρά του Loeb...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannakos last edited by

        Μακάρι να μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο όπως η ss1 σ'αυτόν τον αγώνα στο παλιό ελληνικό αεροδρόμιο (ο καλύτερος χώρος για σούπερ είδική του Ράλλυ Ακρόπολις) ή ακόμα και σε δικούς μας πρωταθληματικούς αγώνες......
        Αν θα γινόταν κάτι τέτοιο σε εμάς, σίγουρα την πρωτοπορία θα την είχε ο ΑΟΘ, αν αναλογιστούμε τις ωραίες εκπλήξεις που είχαν στο φετινό ράλλυ θερμαικού (με τη βοήθεια του ΣΟΑΑΒΕ)............Θα δούμε

        Πάντως αναφισβήτητα φέτος βλέπουμε από τα καλύτερα WRC των τελευταίων ετών.....Κρίμα που δε ζει ο δικός μας συγχωρεμένος Colin Mc Rae να βλέπουμε πόσα πίδια χωράει ο σάκος!!!!!!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannakos last edited by

          Έλα πάμε τώρα για το 2ο loop.............

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            onthelimit last edited by

            Να λοιπον και το βιντεο με το Λοεμπ που χτυπα το Fiesta του Χιρβονεν!
            http://www.youtube.com/watch?v=httiXbKi ... ture=feedu

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Σιγά το χτύπημα! Μια σφαλιαρίτσα του έδωσε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                onthelimit last edited by

                Παντως βλεποντας και απο το wrc.com (http://www.wrc.com/video/onboards/portu ... /?vid=2052) την ολη φαση δεν εχει και τοσο δικιο ο Loeb να διαμαρτυρεται. Δεν τον πλησιασε σε αποσταση αναπνοης, οπως για παραδειγμα ειχε γινει με τουw Makinen-Mcrae (http://www.youtube.com/watch?v=dNuKKL4nYF0). Ο Χιρβονεν αφου αλλαζει λαστιχο αρχιζει και οδηγαει ξανα σε αγωνιστικους ρυθμους. Δε θα κατσει να κανει προσθεσεις και αφαιρεσεις εκεινη την στιγμη για να υπολογισει αν βρισκεται κοντα του ο Σεμπαστιαν. Ουτε θα σταματησει για να χασει αλλα 15δευτερολεπτα που πιθανον να ειναι πολυτιμα. Γνωμη μου οτι απο τη στιγμη που δεν ειδε το Γαλλο στο καθρεφτη του καλα εκανε και συνεχισε και δε σταματησε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s-loeb last edited by

                  Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
                  Να λοιπον και το βιντεο με το Λοεμπ που χτυπα το Fiesta του Χιρβονεν!
                  http://www.youtube.com/watch?v=httiXbKi ... ture=feedu

                  ΕΛΑ μωρέ σιγά το χτύπημα!!Απλώς του υπενθύμισε....'στην πάντα έρχεται ο Πρωταθλητής'!!ΧΧΑααααααχαχαα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilakis last edited by

                    Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.

                    Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.

                    Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dim8 last edited by

                      Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                      Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.

                      Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.

                      Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.

                      +1
                      τα πιρελακια περσυ ηταν αλεξισφαιρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s-loeb last edited by

                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                        Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.

                        Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.

                        **Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.

                        +1
                        τα πιρελακια περσυ ηταν αλεξισφαιρα.

                        **

                        Μάλλον φέτος τα λάστιχα δεν έχουν ATS. Οπότε ΣΚΑΝΕ και πιο εύκολα..Άλλα δεν θέλουμε και περισσότερο θέαμα??Γιατί διαμαρτυρόμαστε??
                        Όσο για την ΙΝΤΙΑΝΑΠΟΛΙ,μεγαλο ατοπυμα το 2005 ,ΑΛΛΑ να μην ξεχάσω και τα άπειρα κλαταρίσματα του Shummi, με τα Brigestone την ιδια χρονιά!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                          Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.

                          Δηλαδή ο Hirvonen άλλαξε λάστιχο και άρα το αυτοκίνητό του ήταν μετά σε τέλεια κατάσταση και περίμενες να φάει +10 δευτερόλεπτα +επιπλέον όσα θα έτρωγε στη σκόνη του Loeb δηλ. να φάει ~30 δευτερόλεπτα. Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι fair play (ΙΜΗΟ).

                          Αλλο αν είχε πρόβλημα όπως τότε ο Makinen, τότε εννοείται ότι κάνει στην άκρη και αφήνει να τον περάσουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilakis last edited by

                            Πάσο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
                              Μάλλον φέτος τα λάστιχα δεν έχουν ATS. Οπότε ΣΚΑΝΕ και πιο εύκολα..Άλλα δεν θέλουμε και περισσότερο θέαμα??Γιατί διαμαρτυρόμαστε??

                              Ούτε πέρισι είχαν ATS Αλλά δε νομίζω να τα έφτιαξαν επίτηδες πιο 'σκαστερά' για να αυξηθεί το θέαμα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                onthelimit last edited by

                                Απο τη στιγμη που υπαρχει ανταγωνισμος, οπως φετος, η απουσια ATS θα βλαψει το θεαμα. Αν ειχαμε ATS και ο Σολμπεργκ θα ηταν μες στο παιχνιδι αφου εδειξε απο την αρχη γρηγορος και ο Μικο και σημερα θα ειχαμε μαχες για τη κορυφη και οχι τη βολτα που κανουν Οζιερ-Λοεμπ για να τερματισουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  To υψηλό κόστος βλάπτει το θέαμα ακόμα περισσότερο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                    Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.

                                    Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.

                                    Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.

                                    ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,

                                    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ?
                                    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο MIKKO ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Η CITROEN ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ,'ΚΟΒΟΝΤΑΣ' ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ, ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΡΙΣΚΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ. HARD LUCK.
                                    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ.
                                    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?
                                    ΔΥΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ,ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΙΝΙΔΙ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης el-em έγραψε:
                                      ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?

                                      Καλά αυτό το τελευταίο δεν ισχύει, έχουν μια χαρά τηλεμετρία για να ξέρουν τη θέση και τα σπλιτς όλων των αντιπάλων τους. Σίγουρα ο Mikko ήξερε ότι ερχόταν ο Loeb αλλά καλώς ΙΜΗΟ επέλεξε να ξεκινήσει, τον αγώνα του έκανε και αυτός σιγά μην κάτσει να φάει στο κεφάλι άλλα 30'' (επιπλέον όσων είχε ήδη φάει).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        billopoulos last edited by

                                        Και συνεχιζει να τρωει...
                                        Στην 15η εχασε παλι χρονο στο τελευταιο μερος, επεσε παλι πισω απο τον Wilson.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          onthelimit last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                                          To υψηλό κόστος βλάπτει το θέαμα ακόμα περισσότερο...

                                          Για εργαστασιακες ομαδες μιλαμε. Δε μπορω να δεχτω οτι ειναι δυσβασταχτο το κοστος του ATS για τις ford, citroen και bmw. Στο κατω κατω θα εκανες αποσβεση του κοστους αυτου με τη περισσοτερη επισκεψιμοτητα που θα ειχε το wrc.com αν θα ειχαμε σημερα μαχες .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς αλλά οι ομάδες με χαρά δέχτηκαν την κατάργηση του ATS (mousse) από το 2010.
                                            Ισα-ίσα που χωρίς mousse μπαίνει στο παιχνίδι περισσότερο και το μυαλό του οδηγού, ότι κάπου πρέπει να 'αφήνει' κιόλας και να μην τα περνάει όλα τέρμα γκάζι. Δε νομίζω ότι μειώνεται το θέαμα... Ούτε νομίζω ότι φέτος τελικά έχουμε περισσότερο συναγωνισμό από πέρισι ίδια εποχή, βασικά είναι τελείως deja vu η φάση...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 15 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr