Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.
Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.
Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ?
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο MIKKO ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Η CITROEN ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ,'ΚΟΒΟΝΤΑΣ' ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ, ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΡΙΣΚΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ. HARD LUCK.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?
ΔΥΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ,ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΙΝΙΔΙ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'