-
είναι πολύ πιθανό να τα ξαναβρούνε δημόσια,ως επαγγελματίες,ωστόσο όλοι θα ξέρουν στους στενούς τους κύκλους τη συμπάθεια του ενός προς τον άλλο,ειδικά απ΄την πλευρά του Loeb...
-
Μακάρι να μπορούσε να γίνει κάτι αντίστοιχο όπως η ss1 σ'αυτόν τον αγώνα στο παλιό ελληνικό αεροδρόμιο (ο καλύτερος χώρος για σούπερ είδική του Ράλλυ Ακρόπολις) ή ακόμα και σε δικούς μας πρωταθληματικούς αγώνες......
Αν θα γινόταν κάτι τέτοιο σε εμάς, σίγουρα την πρωτοπορία θα την είχε ο ΑΟΘ, αν αναλογιστούμε τις ωραίες εκπλήξεις που είχαν στο φετινό ράλλυ θερμαικού (με τη βοήθεια του ΣΟΑΑΒΕ)............Θα δούμεΠάντως αναφισβήτητα φέτος βλέπουμε από τα καλύτερα WRC των τελευταίων ετών.....Κρίμα που δε ζει ο δικός μας συγχωρεμένος Colin Mc Rae να βλέπουμε πόσα πίδια χωράει ο σάκος!!!!!!!!!!!
-
Έλα πάμε τώρα για το 2ο loop.............
-
Να λοιπον και το βιντεο με το Λοεμπ που χτυπα το Fiesta του Χιρβονεν!
http://www.youtube.com/watch?v=httiXbKi ... ture=feedu -
Σιγά το χτύπημα! Μια σφαλιαρίτσα του έδωσε...
-
Παντως βλεποντας και απο το wrc.com (http://www.wrc.com/video/onboards/portu ... /?vid=2052) την ολη φαση δεν εχει και τοσο δικιο ο Loeb να διαμαρτυρεται. Δεν τον πλησιασε σε αποσταση αναπνοης, οπως για παραδειγμα ειχε γινει με τουw Makinen-Mcrae (http://www.youtube.com/watch?v=dNuKKL4nYF0). Ο Χιρβονεν αφου αλλαζει λαστιχο αρχιζει και οδηγαει ξανα σε αγωνιστικους ρυθμους. Δε θα κατσει να κανει προσθεσεις και αφαιρεσεις εκεινη την στιγμη για να υπολογισει αν βρισκεται κοντα του ο Σεμπαστιαν. Ουτε θα σταματησει για να χασει αλλα 15δευτερολεπτα που πιθανον να ειναι πολυτιμα. Γνωμη μου οτι απο τη στιγμη που δεν ειδε το Γαλλο στο καθρεφτη του καλα εκανε και συνεχισε και δε σταματησε.
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Να λοιπον και το βιντεο με το Λοεμπ που χτυπα το Fiesta του Χιρβονεν!
http://www.youtube.com/watch?v=httiXbKi ... ture=feeduΕΛΑ μωρέ σιγά το χτύπημα!!Απλώς του υπενθύμισε....'στην πάντα έρχεται ο Πρωταθλητής'!!ΧΧΑααααααχαχαα
-
Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.
Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.
Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.
Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.
+1
τα πιρελακια περσυ ηταν αλεξισφαιρα. -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.
Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.
**Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.
+1
τα πιρελακια περσυ ηταν αλεξισφαιρα.**
Μάλλον φέτος τα λάστιχα δεν έχουν ATS. Οπότε ΣΚΑΝΕ και πιο εύκολα..Άλλα δεν θέλουμε και περισσότερο θέαμα??Γιατί διαμαρτυρόμαστε??
Όσο για την ΙΝΤΙΑΝΑΠΟΛΙ,μεγαλο ατοπυμα το 2005 ,ΑΛΛΑ να μην ξεχάσω και τα άπειρα κλαταρίσματα του Shummi, με τα Brigestone την ιδια χρονιά!! -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.Δηλαδή ο Hirvonen άλλαξε λάστιχο και άρα το αυτοκίνητό του ήταν μετά σε τέλεια κατάσταση και περίμενες να φάει +10 δευτερόλεπτα +επιπλέον όσα θα έτρωγε στη σκόνη του Loeb δηλ. να φάει ~30 δευτερόλεπτα. Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι fair play (ΙΜΗΟ).
Αλλο αν είχε πρόβλημα όπως τότε ο Makinen, τότε εννοείται ότι κάνει στην άκρη και αφήνει να τον περάσουν.
-
Πάσο.
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Μάλλον φέτος τα λάστιχα δεν έχουν ATS. Οπότε ΣΚΑΝΕ και πιο εύκολα..Άλλα δεν θέλουμε και περισσότερο θέαμα??Γιατί διαμαρτυρόμαστε??Ούτε πέρισι είχαν ATS Αλλά δε νομίζω να τα έφτιαξαν επίτηδες πιο 'σκαστερά' για να αυξηθεί το θέαμα
-
Απο τη στιγμη που υπαρχει ανταγωνισμος, οπως φετος, η απουσια ATS θα βλαψει το θεαμα. Αν ειχαμε ATS και ο Σολμπεργκ θα ηταν μες στο παιχνιδι αφου εδειξε απο την αρχη γρηγορος και ο Μικο και σημερα θα ειχαμε μαχες για τη κορυφη και οχι τη βολτα που κανουν Οζιερ-Λοεμπ για να τερματισουν.
-
To υψηλό κόστος βλάπτει το θέαμα ακόμα περισσότερο...
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Αλλη υποθεση το Σαφαρι τοτε που ο καθενας ανα πασα στιγμη ειχε αλλο ρυθμο σε μια ειδικη και ο Μακινεν βασικα ειχε προβλημα και τον εφτασε ο Μακρει.Απο την στιγμη που ο Λεμπ τον εφτασε στα 10 δευτερα αλλα δεν προλαβε να τον περασει απο την αλλαγη ελαστικου ειναι αδυνατον να καταφερει μεσα στην τρεχουμενη σκονη να τον πλησιασει κι αλλο σε αποσταση μηδεν αν δεν ειχε μηχανικο προβλημα ο Χιρβονεν (οπως ειχε ο Μακινεν) και να του 'κορναρει'. Και η ευθυνη δεν βαραινει τον ιδιο τον Χιρβονεν αλλα την ομαδα της Φορντ που αρνηθηκαν σε ενδοεπικοινωνια με την Σιτροεν να κανουν το 'fair play' σε ξεκαθαρη φαση (οπως οι τετοιοι της Σουμπαρου τοτε, και αναγκασαν τον Τομμι να απολογηθει). Πανω απο την μιση ειδικη-25χλμ τον καθυστερησαν. Δινει και το κακο παραδειγμα για πιθανα 'αντιποινα' στο μελλον απο την μερια της Σιτροεν. Οτι κανουν δηλ. μεταξυ τους απο το 2008.
Edit: Ξεχασα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην Michelin. Καθε ραλλυ μεχρι στιγμης μετραμε (και θα μετραμε) απειρα κλαταρισματα, ισως στα ασφαλτινα την γλιτωσουν. Επιτευγμα κατα την γνωμη μου αξιο να μπει διπλα στην Ινδιαναπολη Φ1 του 2005.
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ?
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο MIKKO ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Η CITROEN ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ,'ΚΟΒΟΝΤΑΣ' ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ, ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΡΙΣΚΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΕΙΧΕ. HARD LUCK.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?
ΔΥΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ,ΕΤΣΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΙΝΙΔΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ (ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕ) Ο LOEB ΣΤΟ S.P. ΠΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΕ Ο MIKKO ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ LOEB ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 2 ΛΕΠΤΑ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ?Καλά αυτό το τελευταίο δεν ισχύει, έχουν μια χαρά τηλεμετρία για να ξέρουν τη θέση και τα σπλιτς όλων των αντιπάλων τους. Σίγουρα ο Mikko ήξερε ότι ερχόταν ο Loeb αλλά καλώς ΙΜΗΟ επέλεξε να ξεκινήσει, τον αγώνα του έκανε και αυτός σιγά μην κάτσει να φάει στο κεφάλι άλλα 30'' (επιπλέον όσων είχε ήδη φάει).
-
Και συνεχιζει να τρωει...
Στην 15η εχασε παλι χρονο στο τελευταιο μερος, επεσε παλι πισω απο τον Wilson. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
To υψηλό κόστος βλάπτει το θέαμα ακόμα περισσότερο...Για εργαστασιακες ομαδες μιλαμε. Δε μπορω να δεχτω οτι ειναι δυσβασταχτο το κοστος του ATS για τις ford, citroen και bmw. Στο κατω κατω θα εκανες αποσβεση του κοστους αυτου με τη περισσοτερη επισκεψιμοτητα που θα ειχε το wrc.com αν θα ειχαμε σημερα μαχες .
-
Εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς αλλά οι ομάδες με χαρά δέχτηκαν την κατάργηση του ATS (mousse) από το 2010.
Ισα-ίσα που χωρίς mousse μπαίνει στο παιχνίδι περισσότερο και το μυαλό του οδηγού, ότι κάπου πρέπει να 'αφήνει' κιόλας και να μην τα περνάει όλα τέρμα γκάζι. Δε νομίζω ότι μειώνεται το θέαμα... Ούτε νομίζω ότι φέτος τελικά έχουμε περισσότερο συναγωνισμό από πέρισι ίδια εποχή, βασικά είναι τελείως deja vu η φάση...
WRC 2011 (All Rounds)