-
Ο χρήστης bullosalx1980 έγραψε:
ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ AFTER SALES?ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ SEAT ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ...H FORD ΟΜΩΣ?ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ!!!Στη Ford γενικα εχω μεινει ευχαριστημενος εδω και 5 χρονια (4 χρονια με το Focus της οικογενειας, 1 με το Fiesta μου). Πολυ καλοι στη δουλεια τους και αν θες να τους πεις κατι, θα σε ακουσουν. Επισης λογικες τιμες (στο Fiesta πληρωσα 97 € για πρωτο service).
Αν εισαι απο Αθηνα, καλυτερα να αποφυγεις τη ΒΕΛΜΑΡ Βαρυμπομπης. Εχω διαβασει σε διαφορα φορουμ που βρισκομαι οτι δεν κανουν καλη δουλεια.. -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αν εισαι απο Αθηνα, καλυτερα να αποφυγεις τη ΒΕΛΜΑΡ Βαρυμπομπης. Εχω διαβασει σε διαφορα φορουμ που βρισκομαι οτι δεν κανουν καλη δουλεια..+1
Είχα Focus 1.6 εταιρικό και κάθε τρεις και λίγο στην Βελμάρ Βαρυπόμπης το πήγαινα (υποχρεωτικά λόγω AVIS)
Ευτυχώς που ήταν νοικιάρικο της AVIS και μου έδιναν άλλο μέχρι να φτιάξουν το Focus.
Τότε παραλίγο να αποκτήσω και εγώ ένα Focus 1.6, που ήταν σε προσφορά. Τελικά το απέφυγα, εξαιτίας του νοικιάρικου. -
Και εγώ αγόρασα το focus collection 1.6 115 HP σε άσπρο με δερμάτινα καθίσματα individual του kuga σε μαύρο χρωμα, μόνο 15400 όλα μαζί και εξάμηνη ασφάλεια. Εμφανισιακά με τρελένει πάντως και αποφάσισα στην αγορά λόγω τιμής, εμφάνισης και αξιοπιστίας αμαξώματος και μηχανής. Από την βελμάρ βαρυμπόμπης το πήρα και ο πωλητής ήταν πολύ εξυπηρετικός. 5 χρόνια εγγύηση και 2 οδική βοήθεια ΕΛΠΑ. Πολύ ευχαριστημένος με την αγορά και δεν νομίζω να υπάρχει κάτι πιο φθηνό σε αυτην την κατηγορία. Όταν πας στην αντιπροσωπεία θα δεις πάντως ότι η τελικη τιμή διαφέρει πολύ από την τιμή του αυτοκίνητου και η κάθε αντιπροσωπεία/μάρκα βαζει τα δικά της κερατιάτικα. Η οδήγηση είναι απόλαυση, η μηχανή δεν λέει και πολλά αλλά μου είπανε ότι πρέπει να στρώσει η μηχανή για να δείξει την αληθινή δύναμη της. Ενός φίλου μου η ίδια μηχανή στο προηγούμενο μοντέλο, αύξησε πολύ η επίδοση της μετά τα 15000 χλμ και όταν μέτρησε τα άλογα ήταν 127 και όχι 115 που λέει η Ford.
-
Καλά βάστα μικρό καλάθι...12 ίπποι σε ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι τραγική διαφορά. Να εύχεσαι να υπάρχουν τα 115 που υπόσχεται ο κατασκευαστής και μην ελπίζεις σε τέτοια νούμερα...
-
Καλά... αν δεις 127 άλογα από αυτή τη μηχανή, έλα να σου δώσω και ένα κιλό χρυσάφι...
-
Τι λέτε ρε παιδιά; την ίδια διαφορά είδε και το autoτρίτη όταν έκανε τεστ το μοντέλο. Συγκεκριμένα μέτρησε 126 άλογα. Το κιλό χρυσάφι παρακαλώ, εκτός και αν δεν πιστεύετε το συγκεκριμένο περιοδικό.
-
Α καλά...ντάξει...άμα το πε το AutoTriti τότε έτσι θα ναι!
-
Γιατί ρε παιδιά τι έχει το συγκεκριμένο περιοδικό; Εξάλλου όπως αναφέρω και πριν η μηχανή δεν είναι το ατού του αυτοκινητου αλλά 126 άλογα δεν είναι και παρά πολλά γιά 1.6 ατμοσφαιρικό μοτέρ. Πάντως εγώ ως τώρα σαν 1.4 το αισθάνομαι αλλά μάλλον είναι που είναι καινούργιο. Το φιλο μου τον εμπιστεύομαι πάντως, πιστέψετε με δεν είχε κανένα λόγο να μου λέει ψέματα.
-
Βαλτός είσαι? Κάνε μια μικρή έρευνα στο net να δεις τι εστί AutoTriti. Κανείς δεν αμφισβήτησε την ακεραιότητα του φίλου σου αλλά πιθανότατα κι αυτός είναι θύμα κακής πληροφόρησης. 126 άλογα σίγουρα δεν είναι πολλά αλλα σίγουρα δεν είναι και υπαρκτά στη συγκεκριμένη περίπτωση. Για μακάκες τους έχεις τους κατασκευαστές να μην δηλώνουν τις πραγματικές δυνατότητες των μηχανών τους? Γενικά να περιμένεις βελτίωση της απόδοσης από κάποιο σημείο και μετά αλλά μην περιμένεις και θαύματα...όπως λες κι εσύ το μοτέρ του Focus δεν είναι το ατού του.
-
Το FOCUS Collection είναι Ελληνική έκδοση; Είναι η trend και την φορτώνουν με κάποιο εξοπλισμό;
Προσπάθησα στο ford.gr να καταλάβω τι εξοπλισμό έχει και τις τιμές της και μπερδεύτηκα εντελώς...
Ούτε φωτογραφίες, ούτε τίποτα... Και το prospectus δεν γράφει τίποτα.15400euro είναι η 3θυρη ή η 5θυρη έκδοση;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το FOCUS Collection είναι Ελληνική έκδοση; Είναι η trend και την φορτώνουν με κάποιο εξοπλισμό;Προσπάθησα στο ford.gr να καταλάβω τι εξοπλισμό έχει και τις τιμές της και μπερδεύτηκα εντελώς...
Ούτε φωτογραφίες, ούτε τίποτα... Και το prospectus δεν γράφει τίποτα.15400euro είναι η 3θυρη ή η 5θυρη έκδοση;
Είναι η Trend αλλά έχει επιπλέον αερόσακους κεφαλής, ζάντες αλουμινίου, ηλιοροφή κλπ
15400 η 5θυρη έκδοση -
Ο χρήστης nklive έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά τι έχει το συγκεκριμένο περιοδικό; Εξάλλου όπως αναφέρω και πριν η μηχανή δεν είναι το ατού του αυτοκινητου αλλά 126 άλογα δεν είναι και παρά πολλά γιά 1.6 ατμοσφαιρικό μοτέρ. Πάντως εγώ ως τώρα σαν 1.4 το αισθάνομαι αλλά μάλλον είναι που είναι καινούργιο. Το φιλο μου τον εμπιστεύομαι πάντως, πιστέψετε με δεν είχε κανένα λόγο να μου λέει ψέματα.Focus 1600 Mk1 έχω αδερφέ... αυτό που το Auto Tsiknopempti το έβγαζε δήθεν με 109 άλογα... Ζήτημα να έχει 95 πραγματικά!
Το Auto Triti είναι στα ίδια επίπεδα με το Madame Figaro στην αξιοπιστία...
-
Οκ, το autotriti είναι γιά τον @$#τσο. Το collection είναι το trend αλλά με ηλιοροφή, αερόσακους οροφής, ζάντες αλουμινίου, χερούλια στο χρώμα του αμαξώματος, σπόιλερ. Αυτα από ότι θυμάμαι. Το προσπέκτους πάντως το περιγράφει μαζί με το Eco. Η τιμή του είναι γύρω στα 13900 χωρίς μεταλλικό χρώμα, ψάξε σε διάφορες αντιπροσωπείες γιατί έχουν διαφορετικές τιμές και προσφορές. Εγώ το πήρα από βελμάρ βαρυμπόμπης. Και ο σφακιανάκης στην μεταμόρφωση το είχε σε καλή τιμή.
-
Ενδιαφέρον το Collection... Πολύ ενδιαφέρον...
Τσάμπα πράμα. Πράγματι...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ενδιαφέρον το Collection... Πολύ ενδιαφέρον...Τσάμπα πράμα. Πράγματι...
και παλιό μοντέλο όμως που έχει ήδη αλλάξει ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ενδιαφέρον το Collection... Πολύ ενδιαφέρον...
Τσάμπα πράμα. Πράγματι...
και παλιό μοντέλο όμως που έχει ήδη αλλάξει ...
Δίκιο έχεις, αλλά για μένα, λεπτομέρεια...
Άλλα πράγματα με ενδιαφέρουν...
Κάτι τέτοιες ευκαιρίες κυνηγώ...
Ford Focus 5θυρο 1600 με 15500euro και με τρελό εξοπλισμό; ... Μακάρι να είχα τα φράγκα...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ενδιαφέρον το Collection... Πολύ ενδιαφέρον...
Τσάμπα πράμα. Πράγματι...
και παλιό μοντέλο όμως που έχει ήδη αλλάξει ...
Δίκιο έχεις, αλλά για μένα, λεπτομέρεια...
Άλλα πράγματα με ενδιαφέρουν...
Κάτι τέτοιες ευκαιρίες κυνηγώ...
Ford Focus 5θυρο 1600 με 15500euro και με τρελό εξοπλισμό; ... Μακάρι να είχα τα φράγκα...
το σχόλιο μου αφορά τον χαρακτηρισμό σου τσάμπα πράμα.
σαφώς και δεν είναι ειδικά για ένα μοντέλο που άλλαξε ήδη.
υγ. βέβαια έτσι όπως έκαναν το νέο Φόκους μάλλον αξία θα πάρει το τωρινό...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
υγ. βέβαια έτσι όπως έκαναν το νέο Φόκους μάλλον αξία θα πάρει το τωρινό...σωστά. έχουμε και το καινούριο που είναι κάπως...περίεργο...
-
Έχω το focus 1,6 '06 115hp (το sw έκδοση Ghia) έχω κάνει 90.000 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Είναι γενικά ένα πολιτισμένο αυτοκίνητο, όχι μόνο στην άνεση της ανάρτησης αλλά γενικότερα, για παράδειγμα έχω την αίσθηση οτι ο κινητήρας λειτουργεί με τρόπο που ομαλοποιεί κάθε σου κίνηση. Η αίσθηση στην οδήγηση είναι εξαιρετική, το τιμόνι τέλειο, οι κλίσεις στις στροφές ελάχιστες, η δύναμη αρκετή σε όλες τις στροφές. Επίσης ο εξοπλισμός (στο Ghia) είναι υπερπλήρης και τα καθίσματα πολύ άνετα και πολυτελή (αν και όχι δερμάτινα). Το μόνο που χαλάει την αίσθηση πολυτέλειας είναι ο θόρυβος του κινητήρα όταν ανεβάζει στροφές.
Μετά από 4 χρόνια μπορώ να πω οτι είναι ποιοτικό αυτοκίνητο και δεν φαίνεται να έχει παλιώσει καθόλου στο εσωτερικό του, τίποτα δεν τρίζει, κανένα λαμπάκι δεν έχει καεί και όλα τα ηλεκτρονικά δουλεύουν τόσο σωστά που ούτε τα προσέχεις (και έχει πολλά πχ εσωτερικός καθρέφτης που σκουραίνει, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, φωτισμός στο εσωτερικό, bluetooth...).
Η φιλοσοφία όμως του αυτοκινήτου είναι καθαρά οικογενειακή και απλώς, σε σχέση με άλλα οικογενειακά αυτοκίνητα της κατηγορίας, αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να κινείσαι αρκετά γρήγορα χωρίς να χάνεις καθόλου σε άνεση. Δεν είναι όμως σπορ αυτοκίνητο και για όσους αρέσει να κινούνται συνεχώς στο όριο σίγουρα υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα, ίσως το Leon είναι πιό κατάληλο.
Ένα θέμα υπάρχει με την κατανάλωση η οποία δεν έχει πέσει ΠΟΤΕ κάτω από τα 8,0 λ και είναι κατά μέσο όρο είναι 8,5 λ με κίνηση σε επαρχία και ταχύτητες -
μιλησα με μηχανικους και μου ειπαν πως το leon βγαζει προβληματα στο κιβωτιο...εχετε ακουσει κατι τετοιο;
SEAT LEON 1.2 TSI VS FORD FOCUS 1.6