-
Αποκλείεται να έχει η Χ3 ακριβότερη συντήρηση από το CX-7.
H Mazda είναι πανάκριβη ακόμη και στα πιο 'λαϊκά' της αυτοκίνητα, στο CX-7 αγγίζει premium επίπεδα!
Δείτε πχ πόσο κάνει ένας προφυλακτήρας του CX-7 και τα ξαναλέμε!Αν και SUVλάκι με χειροκίνητο σασμάν δεν θ' αγόραζα, εν τούτοις, δεν θέλω να σκέφτομαι πού θα βρεθεί η κατανάλωση του CX-7 με το αυτόματο!
-
Ούτε εγώ θέλω να σκεφτώ που πάει η κατανάλωση οπιουδήποτε αυτόματου τετρακίνητου 4χ4. Το CX-7 έχει ακριβή συντήρηση άλλα και η BMW δεν πάει πίσω!!!
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Ούτε εγώ θέλω να σκεφτώ που πάει η κατανάλωση οπιουδήποτε αυτόματου τετρακίνητου 4χ4. Το CX-7 έχει ακριβή συντήρηση άλλα και η BMW δεν πάει πίσω!!!Η προβλεπόμενη συντήρηση μιας BMW είναι στα ίδια με κάθε άλλο αυτοκίνητο. Για σοβαρές βλάβες, ξεφεύγει. Αλλά εκεί , το CX-7 θα είναι ακόμη χειρότερο.
BMW έχω και ξέρω για την συντήρηση. Στα τυπικά της σερβις, κοστίζει λίγα θα έλεγα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ούτε εγώ θέλω να σκεφτώ που πάει η κατανάλωση οπιουδήποτε αυτόματου τετρακίνητου 4χ4. Το CX-7 έχει ακριβή συντήρηση άλλα και η BMW δεν πάει πίσω!!!
Η προβλεπόμενη συντήρηση μιας BMW είναι στα ίδια με κάθε άλλο αυτοκίνητο. Για σοβαρές βλάβες, ξεφεύγει. Αλλά εκεί , το CX-7 θα είναι ακόμη χειρότερο.
BMW έχω και ξέρω για την συντήρηση. Στα τυπικά της σερβις, κοστίζει λίγα θα έλεγα.
Τώρα μου εξηγείς τους λόγους που το CX-7 δεν έχει ούτε τις μισές πωλήσεις από το Χ3 νομίζω. Για σοβαρές βλάβες οποιοδήποτε 4χ4 στα 30000 ευρώ θα έχει φοβερά έξοδα άλλα τώρα που το έψαξα λίγο η Mazda είναι ελαφρώς υπερβολική σε αυτό το θέμα
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Ούτε εγώ θέλω να σκεφτώ που πάει η κατανάλωση οπιουδήποτε αυτόματου τετρακίνητου 4χ4. Το CX-7 έχει ακριβή συντήρηση άλλα και η BMW δεν πάει πίσω!!!
Η προβλεπόμενη συντήρηση μιας BMW είναι στα ίδια με κάθε άλλο αυτοκίνητο. Για σοβαρές βλάβες, ξεφεύγει. Αλλά εκεί , το CX-7 θα είναι ακόμη χειρότερο.
BMW έχω και ξέρω για την συντήρηση. Στα τυπικά της σερβις, κοστίζει λίγα θα έλεγα.
Τώρα μου εξηγείς τους λόγους που το CX-7 δεν έχει ούτε τις μισές πωλήσεις από το Χ3 νομίζω. Για σοβαρές βλάβες οποιοδήποτε 4χ4 στα 30000 ευρώ θα έχει φοβερά έξοδα άλλα τώρα που το έψαξα λίγο η Mazda είναι ελαφρώς υπερβολική σε αυτό το θέμα
Οι λόγοι για μένα:
-Η φίρμα. Καλή χρυσή η Mazda, αλλά σ' αυτά τα λεφτά ο αγοραστής θα κοιτάξει να κάνει και λίγο το κομμάτι του. Επιπλέον, με καλύτερο σήμα, θα πουληθεί ευκολότερα συνήθως.
-Κατανάλωση. Το μοτέρ έχει lag και αυτό σημαίνει πως θέλει στροφές. Βάλε κυβικά, βάλε turbo και πας για μέση κατανάλωση τουλάχιστον 15λίτρα/100 σε κάθε περίπτωση.
-Έλλειψη άλλων μοτέρ: χρειάζεται και ένα μικρότερο βενζίνης, αλλά και diesel.
-Παράλογες τιμές ανταλλακτικών. Σε σώζει μόνον μια μεικτή ασφάλεια. Σε περίπτωση τράκου, το κόστος φτάνει σε εξωφρενικά επίπεδα.
-Αρχικά, μόνον χειροκίνητο σασμάν. Οι αγοραστές της κατηγορίας, συνήθως προτιμούν το αυτόματο.Απ' όλα τα παραπάνω, φυσικά το μεγαλύτερό του πρόβλημα εν Ελλάδι είναι το... σήμα βέβαια!
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Το CX-7 είναι καλό όχημα άλλα θέλει προσοχή! Η BMW X3 έχει ακροβότερο κλόστος συντήρησης!!
Κοίτα αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774809/ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ και έχει 26000€Είναι το ίδιο όχημα, απλά το πουλάνε και οι δύο. Εγώ το είδα από κοντά στο κατάστημα της Δεκελείας. Όσο για το κόστος, επειδή είχα bmw, τα κλασικά σέρβις δεν είναι ακριβά, τα ανταλλακτικά τσούζουν βέβαια, αλλά για το mazda ακούω τιμές εξωφρενικές σε ανταλλακτικά. Όσο για κατανάλωση, νομίζω η Χ3 2.5si δεν θα είναι και πολύ μακριά από το mazda.
-
Ο χρήστης basdel έγραψε:
Το CX-7 είναι καλό όχημα άλλα θέλει προσοχή! Η BMW X3 έχει ακροβότερο κλόστος συντήρησης!!
Κοίτα αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774809/ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ και έχει 26000€Είναι το ίδιο όχημα, απλά το πουλάνε και οι δύο. Εγώ το είδα από κοντά στο κατάστημα της Δεκελείας. Όσο για το κόστος, επειδή είχα bmw, τα κλασικά σέρβις δεν είναι ακριβά, τα ανταλλακτικά τσούζουν βέβαια, αλλά για το mazda ακούω τιμές εξωφρενικές σε ανταλλακτικά. Όσο για κατανάλωση, νομίζω η Χ3 2.5si δεν θα είναι και πολύ μακριά από το mazda.
Α, ΟΚ νομίζω πως ξέρεις καλύτερα άλλα πως γίνεται να το πουλάνε το ίδιο όχημα ακριβώς δύο έμποροί; Δεν γίναται να είναι δύο ίδια;
-
Όλα γίνονται μ'αυτούς. Ακόμα και να το πουλάνε από άλλη χώρα
-
Ο χρήστης basdel έγραψε:
Όσο για κατανάλωση, νομίζω η Χ3 2.5si δεν θα είναι και πολύ μακριά από το mazda.Κι όμως η 2.0 μπορεί να είναι πιο κοντά στο CX7 από τη 2.5.... Και έχει και σημασία τι εννοείς 'πολύ μακριά'. Γιατί αν είναι πχ 2-3 λίτρα σημαίνει στα πχ 13-15λτ/100χλμ επιπλέον 15-20% που εμένα μου μοιάζει αρκετά μακριά....
-
Καλησπέρα . Δεν ξέρω αν μετά απο τόσο καιρό μπορεί να σας πει κάτι το ποστ μου αλλα χάρηκα γιατί διαβαζοντας όλες τις απόψεις, που προηγήθηκαν διαπίστωσα ότι είμαστε μια μικρή κοινότητα με κριτική ικανότητα αλλα και αυτοκινητικη κουλτούρα.
Λοιπόν προ δυο μηνών εδωσα το ατμοσφαιρικό μας φορεστερ για να πάρω κάτι πιο γρήγορο και πολιτισμένο. Οι αρχικές μου επιλογές ήταν το cx7 και το Χ3 2.5. Έχοντας ευχαριστηθεί δυο MX5 στο παρελθόν, δεν κρύβω την εκτίμηση μου για την εταιρία αυτή. Καλα αυτοκίνητα, με ποιότητα ίσως και καλύτερη της Toyota , ευχάριστα στο δρόμο.
Πριν καταλήξω, διάβασα άρθρα για τα αυτοκίνητα αυτά, απο περιοδικά όλου του κόσμου σχεδόν. Εκτός απο αυτό, οδήγησα και τα δυο.
Το Mazda λοιπόν έχει υπέρ πλήρη εξοπλισμό, χώρους και πολύ δύναμη.
Στα αρνητικά του το lag , που εκτός Αθήνας το ξεχνάς , όμως αν κινείσαι και εντός των τειχών ενοχλεί σε συνδυασμό με τον αδύναμο συμπλεκτη. Δυστυχώς ο tfsi της vw είναι μακράν μπροστά. Για να ξεκινήσει το βαρύ αυτοκίνητο θέλει να ανεβασεις στροφές και να εκτοξευσεις την καταναλωση. Επίσης η μη ύπαρξη αυτόματου κιβωτιου αποτέλεσε σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα.
Οδηγώντας το BMW απο την άλλη έψαξα να βρω τα 218 άλογα! Τα βρήκα κάπου ψηλά στις 6000 rpm. Ανώφελο για το ύφος του αυτοκινήτου. Επίσης το πορτμπαγκαζ είναι μικρό για τις απαιτήσεις μας. Δυο παιδιά και μπαγκαζια δύσκολα χωρούν.
Για να μην φλυαρω έκανα την υπέρβαση και βρήκα ένα 3.0 si το οποίο έχει τη ροπή που λείπει απο το μικρό. Για το δε διλιτρο δεν ετέθη ποτέ θέμα αφού είναι παρωδία. Την έλλειψη επαρκούς χώρου αποσκευών την έλυσα με την αγορά μπαγκαζιερας οροφής.
Δυο μήνες συμβίωσης με το τριλιτρο BMW και δεν έχω μετανιώσει για την επιλογή μου. Γρήγορο, αθόρυβο, άνετο και με λογική καταναλωση. Σε σχέση με το φορεστερ? Καμία σχέση ! Η ανάλαφρη αίσθηση του γιαπωνεζου με την κορυφαία τετρακινηση που σου έδινε την εντύπωση πως ότι καγκουρια και να κανείς αυτο θα στριψει- σε άσφαλτο και χώμα- εδώ απουσιάζει. Για κίνηση εκτός δρόμου, φυσικά ούτε λόγος . Δυστυχώς η ύπαρξη και ενός διλιτρου 206 RC δεν επέτρεπε την παραμονή και του φορεστερ στην οικογένεια.
Καλό καλοκαίρι -
για καποιους πολυ γενναιους που θα παρουν τωρα,χ3 νομιζω μια λυση πολυ καλη.Με τις σημερινες τιμες στα μεταχ/να .Ρωτατε για προφυλακτιρα αλλαξα τον πισω περισυ 800 € ολα μεσα απο αντιπρ/πεια.Καιει 7,3 στα 100 χλμ.Μιλαω για 2λιτρη χ3 πετρελαιο .σερβις 110-150 €εως τα 80.000χλμ.,μετα δε ξερω.Για αυτοματο μιλαμε.
Ανάμεσα σε BMW X3 και MAZDA CX-7 μεταχειρισμένο.