Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 179
    • 180
    • 47 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    99393
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dodger last edited by

      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
      ξέρει κανείς κάποιο οικονομικό site για ebc (ή κάτι άλλο αξιόλογο) ? ο γνωστός τσιγκούνης HF μήπως;

      check this http://www.sirossport.gr/insideindex.html αλλιως ebay.co.uk ή amazon.co.uk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Ο χρήστης asteris έγραψε:
        Χρειάστηκε να αντικαταστήσω τον σωλήνα που πάει από την υποπίεση στο servo με άλλον εύκαμπτο (η νέα πολλαπλή εισαγωγής είχε σε άλλο σημείο την παροχή για το servo και δεν ταίριαζε πλέον ο μαμά σωλήνας). Ταυτόχρονα μπήκαν και τετραπίστονες, μεγαλύτεροι δίσκοι και μεταλλικά σωληνάκια. Από τότε σαν να έχασα υποβοήθηση και τα φρένα θέλουν λίγο μεγαλύτερη δύναμη στο πεντάλ. Εξαερώσεις γίνανε 2-3 χωρίς διαφορά (το πεντάλ είναι σφιχτό από την αρχή), οπότε θεωρώ ότι η πατάτα έγινε στον εύκαμπτο σωλήνα του servo. Τι τύπου σωλήνα μπορώ να βάλω, ώστε να είναι σχετικά εύκαμπτος για να μπει, αλλά και να μην παραμορφώνεται από το κενό? Αυτοί που έχουν συρμάτινο πλέγμα μέσα τους είναι καλοί για την περίπτωση ή θέλει κάτι άλλο?

        Μήπως η τρόμπα είναι μικρή πια για τις 4πίστονες;

        Στην BMW μου , δεν μπαίνουν πίσω οι 4πίστονες του Performance kit, λόγω της μικρότερης τρόμπας.

        Όχι πως θα απέκλεια και το σερβο, αλλά και η αντλία είναι πιθανή αιτία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν ζεσταίνονται ποτέ σωστά και τρίζουν σαν λεωφορείο.

          Τα τετραπίστονα που έβαλες άλλαξαν τη σχέση πίεσης του πεντάλ με το μέγεθος της τρόμπας, δεν παίζει ρόλο μόνο το μέγεθος της λλά και η μοχλισμός του πεντάλ, αν θέλεις να έχει την ίδια αίσθηση με πρώτα πρέπει να ψάξεις αυτά τα μεγέθη ( τρόμπα, μοχλισμός ) και το servo, ίσως έχει διαρροή, ίσως είναι μικρό, όταν άλλαξες τον σωλήνα σου παρουσιάστηκε το πρόβλημα ? πρώτα με τα τετραπίστονα δεν είχες πρόβλημα ? Μήπως έβαλες τα τετραπίστονα και ταυτόχρονα άλλαξες και το σωλήνα της υποπίεσης ? Ο σωλήνας σαν υλικό δεν είναι πρόβλημα αν δεν υπάρχει διαρροή της υποπίεσης, εννοώ σωλήνας με την ίδια ποιότητα, γιατί αν είναι μαλακός με την υποπίεση κλείνει και φράζει, άρα μας ενδιαφέρει η σκληρότητα του και όχι το είδος του υλικού του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
            Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν** ζεσταίνονται ποτέ σωστά** και τρίζουν σαν λεωφορείο.

            κανα πρωί που θα πηγαίνεις στη δουλειά, θα πατήσεις φρένο σε κανα φανάρι και θα βρεθείς στη μέση της διασταύρωσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

              Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν** ζεσταίνονται ποτέ σωστά** και τρίζουν σαν λεωφορείο.

              κανα πρωί που θα πηγαίνεις στη δουλειά, θα πατήσεις φρένο σε κανα φανάρι και θα βρεθείς στη μέση της διασταύρωσης

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                v-v last edited by

                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν** ζεσταίνονται ποτέ σωστά** και τρίζουν σαν λεωφορείο.

                κανα πρωί που θα πηγαίνεις στη δουλειά, θα πατήσεις φρένο σε κανα φανάρι και θα βρεθείς στη μέση της διασταύρωσης

                Αν σταματήσει εκεί θα έχει άγιο.
                Κι αν τον άγιο τον έχει στο τσεπάκι καθημερινά, σε κανένα τρίμηνο θα του τελειώσουν οι δισκόπλακες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  asteris last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                  Τα τετραπίστονα που έβαλες άλλαξαν τη σχέση πίεσης του πεντάλ με το μέγεθος της τρόμπας, δεν παίζει ρόλο μόνο το μέγεθος της λλά και η μοχλισμός του πεντάλ, αν θέλεις να έχει την ίδια αίσθηση με πρώτα πρέπει να ψάξεις αυτά τα μεγέθη ( τρόμπα, μοχλισμός ) και το servo, ίσως έχει διαρροή, ίσως είναι μικρό, όταν άλλαξες τον σωλήνα σου παρουσιάστηκε το πρόβλημα ? πρώτα με τα τετραπίστονα δεν είχες πρόβλημα ? Μήπως έβαλες τα τετραπίστονα και ταυτόχρονα άλλαξες και το σωλήνα της υποπίεσης ? Ο σωλήνας σαν υλικό δεν είναι πρόβλημα αν δεν υπάρχει διαρροή της υποπίεσης, εννοώ σωλήνας με την ίδια ποιότητα, γιατί αν είναι μαλακός με την υποπίεση κλείνει και φράζει, άρα μας ενδιαφέρει η σκληρότητα του και όχι το είδος του υλικού του.

                  Τα τετραπίστονα αλλάχτηκαν σχεδόν μαζί με τον σωλήνα του σέρβο. Σαν μέγεθος πιστονιών πήγα από μονή 48άρα σε τέσσερα 32άρια. Η αλλαγή έγινε λίγο για δυνάμωμα και λίγο για να ρίξω την αναρτώμενη μάζα (5.5 κιλά η μαμά δαγκάνα, 1.1 η Wilwood Powerlite). Οδήγησα Seicento με φρένα από PuntoGT και είχε 10mm νεκρή διαδρομή στο πεντάλ. Εμένα πιάνει από το πρώτο χιλιοστό, οπότε μάλλον δεν έχω θέμα τρόμπας.

                  Ο σωλήνας δεν είναι ίδιο υλικό με τον μαμά, αυτό είναι το θέμα. Ο μαμά ήταν πλαστικός/κοκκάλινος/άκαμπτος τελείως και είχε προκαθορισμένη μορφή που δεν ταίριαζε στην καινούργια εισαγωγή, οπότε αναγκάστηκα και έβαλα εύκαμπτο σωλήνα λαδιού, αυτόν που έχει πλέγμα από κορδονι στο μέσο του. Φαντάζομαι ότι παίρνει παραμορφώσεις υπό κενό και για αυτό δεν κρατάει τόση υποπίεση όση ο μαμά και για αυτό λέω να τον αλλάξω. Απλά θέλω να μου πείτε αν ξέρετε ποιόν τύπο σωλήνα, εύκαμπτο, αλλά μη παραμορφώσιμο μπορώ να βάλω.

                  Σε μεγάλες κατηφόρες, μετά από αρκετό fuel cut overrun, τα φρένα πιάνουν μιά χαρά δυνατά. Ένδειξη ότι ο σωλήνας έχει κάνει όσο κενό μπορεί αφού παραμορφωθεί και δουλεύει σωστά το servo? Αν το servo έχει διαρροή, ακούγεται κάτι στην μέσα μεριά στα πεντάλ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Βάλε την ίδια σωλήνα αλλά με σύρμα μέσα τυλιγμένο, υπάρχει στα βιομηχανικά.
                    Αν έχεις διαρροή της ακούς σαν φύσημα, στην καμπίνα ή στο μηχανοστάσιο.

                    Δες εδώ και υπολόγισε αντλία με έμβολα.

                    Common Brake Problems
                    
                    1. Spongy Pedal
                      (Air – Bleed from the furthest bleed screw from the master cylinder and work in . Bleed screws up)
                      (Caliper brackets not square to rotor causing caliper deflection)
                      (Rubber brake lines deflecting)
                      (Brake fluid too hot)
                      (Pedal ratio too high)
                      (Silicone brake fluid – highly compressible)

                    2. Low Pedal – Have to pump the pedal to get it hard
                      (Master cylinder too low causing fluid drain back to reservoir – install 2 lb. Residual pressure valve or move reservoir higher than calipers)
                      (Warped rotor causing piston knock back)
                      (Excessive rotor runout causing piston knock back)
                      Excessive piston retraction – install square seals)

                    3. Low Pedal – Won’t Pump Up
                      (Bad caliper seals, leaking)
                      (Leak in hydraulic system)
                      (Balance bar too far off center)
                      (Badly worn pads)

                    4. Pedal Hard – Car Won’t Stop
                      (Master cylinder too large, too much volume)
                      (Pedal ratio too small – Insufficient pressure on master cylinder)
                      (Glazed rotors)
                      (Glazed pads)

                    Basic Disc Brake Maintenance

                    1. Inspect for excessive rotor run-out.
                    2. Inspect for warped rotors.
                    3. Inspect for cracked rotors.
                    4. Flush brake fluid before each race.
                    5. Inspect pads for excessive taper or wear.
                    6. Replace caliper seals when you replace pads.
                    7. Inspect for leaking around seals.
                    8. Inspect for any loose bolts.

                    Formulas, Calculations And Trouble Shooting Answers
                    The following information contains simple formulas, examples, and trouble shooting answers to common disc brake problems that every racer experiences. We hope this will come in handy during the set-up and maintenance of your high performance disc brake system.

                    Basic Formulas:

                    Calculating the Square Inches of Caliper Piston Area
                    Pi times (radius of the piston squared) times (half the number of pistons).

                    Example:
                    Calculate the square inches of piston area of a caliper with four pistons 1.75' each.
                    Pi=3.1417
                    Radius of a 1.75' piston = .875'
                    3.1417 x (.875 x .875) x 2 = 4.81 sq./in. of piston area

                    Calculating the Ratio of a Brake Pedal
                    Divide the length from the pivot point to the push rod (B) into the length from the pivot point to the center of the foot pad (A).

                    Example:
                    (B) Length from pivot point to push rod = 2.0'
                    (A) Length from pivot point to center of foot pad = 14.0'
                    14 divided by 2 = 7
                    Pedal ratio = 7:1

                    Calculating Master Cylinder Line Pressure
                    Pressure = (Leg force on the pedal) x (Pedal Ratio) divided by (Master Cylinder Piston Area).

                    Example:
                    Calculate the line pressure of a 1' bore master cylinder using a 7:1 ratio pedal.
                    Leg Force (Effort) = 150 lbs.
                    Pedal Ratio = 7:1
                    Square Inches of Area (1' Bore Master Cylinder) = .785
                    150 x 7 divided by .785 = 1,337 psi

                    Master-Cylinder Size vs. Piston Area
                    Normal Bore Size Diameter In. Area Sq. In.
                    5/8 in.
                    11/16 in.
                    19mm
                    _ in.
                    20mm
                    13/16 in.
                    21mm
                    22mm
                    22.2mm
                    7/8 in.
                    23mm
                    29/32 in.
                    15/16 in.
                    24mm
                    25.4mm
                    1 in.
                    1-1/32 in.
                    26.6mm
                    1-1/16 in.
                    1-1/8 in.
                    28.6mm
                    1-1/4 in.
                    31.8mm
                    1-5/16 in.
                    1-11/32 in.
                    1-1/2 in.
                    1-3/4 in. 0.6250
                    0.6875
                    0.7480
                    0.7500
                    0.7874
                    0.8125
                    0.8268
                    0.8661
                    0.8740
                    0.8750
                    0.9055
                    0.9063
                    0.9375
                    0.9449
                    1.0000
                    1.0000
                    1.0313
                    1.0472
                    1.0625
                    1.1250
                    1.1260
                    1.2500
                    1.2520
                    1.3125
                    1.3438
                    1.5000
                    1.7500 0.3066
                    0.3712
                    0.4394
                    0.4418
                    0.4869
                    0.5185
                    0.5369
                    0.5892
                    0.5999
                    0.6013
                    0.6440
                    0.6451
                    0.6903
                    0.7012
                    0.7854
                    0.7854
                    0.8353
                    0.8613
                    0.8866
                    0.9940
                    0.9958
                    1.2272
                    1.2311
                    1.3530
                    1.4183
                    1.7671
                    2.4053
                    Listed are diameters of popular mass-produced master cylinders and their areas.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν ζεσταίνονται ποτέ σωστά και τρίζουν σαν λεωφορείο.

                      Χμ... μάλλον δεν τα είπα καλά...

                      Τα Ferodo Racing που έβαλα είναι αντικαταστάτες των DS2500. Εννοείται ότι δε θα έβαζα τα DS3000 για χρήση δρόμου, πόσο μάλλον στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης V.V. έγραψε:

                        Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν** ζεσταίνονται ποτέ σωστά** και τρίζουν σαν λεωφορείο.

                        κανα πρωί που θα πηγαίνεις στη δουλειά, θα πατήσεις φρένο σε κανα φανάρι και θα βρεθείς στη μέση της διασταύρωσης

                        Αν σταματήσει εκεί θα έχει άγιο.
                        Κι αν τον άγιο τον έχει στο τσεπάκι καθημερινά, σε κανένα τρίμηνο θα του τελειώσουν οι δισκόπλακες.

                        Δίκιο έχετε παίδες... δεν έβαλα τα DS3000 όμως... παρεξήγησις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          δεν νομιζω να ειναι αντικαταστατες των 2500.... μια κατηγορια κατω πρεπει να ειναι, αν θυμαμαι καλα!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ο χρήστης aserf έγραψε:

                            Τα DS300 δεν είναι αντικαταστάτες των DS2500, αλλά είναι για καθαρά αγωνιστική χρήση, σε καθημερινή χρήση δεν ζεσταίνονται ποτέ σωστά και τρίζουν σαν λεωφορείο.

                            Χμ... μάλλον δεν τα είπα καλά...

                            Τα Ferodo Racing που έβαλα είναι αντικαταστάτες των DS2500. Εννοείται ότι δε θα έβαζα τα DS3000 για χρήση δρόμου, πόσο μάλλον στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο

                            Tα DS2500 σταμάτησαν δηλαδή να παράγονται?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aserf last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              δεν νομιζω να ειναι αντικαταστατες των 2500.... μια κατηγορια κατω πρεπει να ειναι, αν θυμαμαι καλα!!!

                              Μπορεί και να είναι όντως έτσι...

                              Σίγουρα είναι πάνω από τα premier και τα DS2000, ενώ έχουν μια ειδική επίστρωση που δεν είχαν τα DS2500 έτσι ώστε να είναι φιλικότερα στην καθημερινή οδήγηση Ομολογώ ότι δε ξέρω με σιγουριά αν τα αντικαθιστούν ή όχι Έτσι μου είπαν όταν έψαχνα για τακάκια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Eγώ έβαλα αυτά σε τετρακίνητο turbo, αλλά δεν μπορώ να κάνω άμεση σύγκριση με τα προηγούμενα Ferodo premier που φορούσα γιατί τώρα έχω δίσκους με αλουμινένιες καμπάνες και είναι τελείως διαφορετικά, το ότι πρώτα δεν είχα ποτέ φρένα και τώρα έχω το αποδίδω κατά 90% στις καμπάνες, πάντως τώρα φρενάρω απανωτά από 200 χλμ και έχω φρένα, ενώ πρώτα με 3 πατήματα από τα 200 δεν είχα φρένα και ράγιζαν οι δίσκοι, οπότε είναι από τις καμπάνες.

                                http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/thermoquiet.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Μπορεί να μου πει κάποιος πόσο κοστίζουν εκτός αντιπροσωπείας τα τακάκια του προηγούμενου Leon Cupra, με τα 225 άλογα και τα Βrembo φρένα? Άκουσα μια τιμή αντιπροσωπείας και μου έπεσε το σαγόνι. Ποια τακάκια ακριβώς φοράει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Γνωρίζει κανείς?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bad-boy last edited by

                                      Αυτοκινητο Suzuki Ignis sport
                                      Μπροστα ΧΥΖ 6πιστονα 286Χ26 με DS2500 κ πισω μαμα δισκοι-δαγκανα 258mm με σωληνακια υψηλης

                                      Τι υγρα φρενων να φορεσω? Οταν εβαλα τα φρενα πριν κανα 9μηνο μου βαλαν MOTUL DOT 5.1

                                      Αλλοι μου ειπαν για DOT4 RBF600

                                      Να βαλω παλι DOT 5.1 ή θα εχει προβλημα η τρομπα μου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bad-boy last edited by

                                        Επισης εχω ακουσει οτι καποια DOT 5.1 κανουν μονο για εναν αγωνα κ μετα θελουν αλλαγμα το οποιο σημαινει δεν αντεχουν για καθημερινη χρηση κ να βγαλουν πολλα χιλιομετρα.

                                        Αυτα που ειναι ετσι πως υποδεικνυονται στο μπουκαλι ή δε το αναφερουν??

                                        Εγω θα ηθελα υγρο φρενων που να αντεχει απανωτα κ πολλα φρεναρισματα αλλα να βγαλει κ πολλα χιλιομετρα καθημερινης χρησης...
                                        Υπαρχει καποιο DOT 5.1 με αυτα τα χαρακτηριστικα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Τα 5.1 είναι συμβατό με τα 4. Αυτά που δεν είναι συμβατά με αυτά είναι τα 5 τα οποία μπορεί να κάνουν ζημιά.
                                          Σε όλα τα DOT μπορεί να υπάρχει θέμα διάρκειας αν το μοντέλο υγρού είναι για πιο αγωνιστική χρήση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            costas-athan last edited by

                                            1. Σε μία βελτίωση φρένων (δίσκοι - τακάκια) τι πρέπει να προσεχθεί ώστε να μη χαλάσει η κατανομή πέδησης; Οι διάμετροι των δίσκων του εμπρός και πίσω άξονα;

                                            2. Δεδομένου του μεγέθους της ζάντας υπάρχει μόνο ένας συνδυασμός μεγέθους δίσκου - δαγκάνας που χωράει ή περισσότεροι; (Δηλαδή μικρότερος δίσκος με μεγαλύτερη - στον άξονα της ακτίνας του δίσκου- δαγκάνα και κατά συνέπεια τακάκι).

                                            3. Στα αυτοκίνητα με ABS χρειάζεται πάντα η σύνδεση με το διαγνωστικό της εταιρίας για την εξαέρωση κατά την αλλαγή υγρού φρένων;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 47 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr