-
παιδες οποιος εκφερει γνωμη να τις εχει δει και απο κοντα και οχι μονο μεσα απο φωτο. Και εμενα οι δευτερες σε φωτο φαινονται τελειες αλλα πο κοντα χανουν πολυ
-
Μιας και τα έχω δει και τα 2 από κοντά ας πω τη γνώμη μου.
Και οι ζάντες είναι πιο ωραίες στο Evo αλλά και σαν σύνολο μου αρέσει περισσότερο.
-
Και οι 2 ζάντες είναι 7x17...
-
Πάντως η Fiat/Abarth έμπραξε πάρα πολύ σωστά που έβαλε τα μηχανικά εξαρτήματα του Esseesse (τουρμπίνα, πολλαπλή, καταλύτη, σωληνώσεις, μπεκ, ψυγείο λαδιού, κλπ.) ΕΞΑΡΧΗΣ στο Punto EVO Abarth. Μπράβο στους Ιταλούς σ'αυτό! Τα πλεονεκτήματα είναι τα εξής: Το αμάξι είναι λίγο πιο γρήγορο (κι ας είχε την ίδια ιπποδύναμη και ροπή με το GP Abarth), θα πιάνει πολύ καλύτερα στις υψηλότερες στροφές, το kit Esseesse θα είναι ΠΟΛΥ πιο φτηνό στην αγορά & εργασία (περίπου στα ίδια λεφτά με το kit του 500 Abarth) όπως και θα θέλει και λιγότερες μέρες εργασίας και τοποθέτησης και δε θα θέλει ολικό ξύλωμα στα μηχανικά, ο κάτοχος θα έχει πολύ πιο λίγα εξαρτήματα να πουλήσει, κλπ. Για μένα, το GP Abarth έπρεπε να τα φοράει αυτά τα εξαρτήματα εξαρχής, όπως κάνει και το 500 Abarth με τ'αντίστοιχα μηχανικά εξαρτήματά του. Σίγουρα, θα ήταν ακριβότερο το GP Abarth, δε λέω, άλλα όχι και πολύ πιο ακριβό. Ίσως γύρω στα 600 € πιο ακριβό περίπου. Όταν με το κλειδί στο χέρι και με πινακίδες το GP Abarth κόστιζε ~19.200 € (τιμή προ διπλής αύξησης Φ.Π.Α.), και μ'αυτά τα μηχανικά να έκανε 19.800 € (πάλι, τιμή προ διπλής αύξησης Φ.Π.Α.) με το κλειδί στο χέρι και με πινακίδες, σε τέτοια κλίμακα τιμής, τα παραπάνω 600 € δεν είναι πολλά λεφτά. Τώρα, από 15.000 € σε 15.600 € για παράδειγμα, εκεί ναι, να το καταλάβω. Το Punto EVO Abarth κοστίζει 1.200 € παραπάνω απ'το GP Abarth. Αν το Punto EVO Abarth κόστιζε 600 € παραπάνω απ'το GP Abarth (με τα εξαρτήματα του Esseesse), δηλαδή, 600 € παραπάνω για ένα αμάξι το οποίο είναι: Facelift, έχει ολοκαίνουριο Multiair κινητήρα με λίγα άλογα παραπάνω, έχει πλεόν TTC, κλπ., έ, εκεί τα αξίζει τα παραπάνω λεφτά. Όχι ότι τώρα που είναι 1.200 € παραπάνω δεν τ'αξίζει. Απλά, λέω.
-
τι έγινε ρε παιδιά...πόλεμος κ εξαφανιστήκατε???
κανένα άλλο νέο απτό puntaki???
το testαρε κανένας? -
το σκέφτεσαι;
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
το σκέφτεσαι;are u talking 2 me?
-
Θα το τεσταρω τις επομενες μερες εγω.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Θα το τεσταρω τις επομενες μερες εγω.Ωραία...να ακούσω ακόμα μία γνώμη
-
Παιδιά έχω φάει τρελό κώλυμα με το PUNTO EVO ABARTH.Έχει κάνει κανεις test drive για να πει εντυπώσεις?
-
-
Ο χρήστης Nikodimoz έγραψε:
Παιδιά έχω φάει τρελό κώλυμα με το PUNTO EVO ABARTH.Έχει κάνει κανεις test drive για να πει εντυπώσεις?Επειδη το ανεφερα και προηγουμενως, ισως Τεταρτη παω να το δω. Αν ναι θα σας πω την αποψη μου.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Παιδιά έχω φάει τρελό κώλυμα με το PUNTO EVO ABARTH.Έχει κάνει κανεις test drive για να πει εντυπώσεις?
Επειδη το ανεφερα και προηγουμενως, ισως Τεταρτη παω να το δω. Αν ναι θα σας πω την αποψη μου.
Ok.Περιμένω εντυπώσεις.
-
Παιδες εχω το αμαξι εδω και ενα μηνα , και μπορω να πω πως ειλικρινα τα 'ΣΠΑΕΙ'.
Δεν ειναι μονο οτι εχει σπορ χαρακτηρα , και ανεβαζει τις στροφες στα bam οταν το χρειαζεσαι
αλλα εχει και αριστη οδιγικη συμπεριφορα ... στριβει παντου και φρεναρει τελεια (να ναι καλα h Brembo).
Στο normal mode εχεις ενα αυτοκινητο με καλη αυτονομια και γενικα πολυ ανετο για πολη , στο Sport mode
το αμαξι μεταμορφωνεται , το γκαζι γινεται πιο αμμεσο 'σχεδον αποτομο' και σε τρελενει.
Προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος , αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη για το αυτοκινητο , και μια σημειωση
στις photos φενεται αρκετα εντυπωσιακο , αλλα αν δεν το δεις απο κοντα η αν δεν μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις ...
Γνωμη μου οσοι το κοιτανε αξιζει μια βολτα σε αντιπροσωπια ΑΒΑRΤΗ για μια γνωριμια ...Thnx gia ton xrono sas !!!
-
Ο χρήστης Abarth_7 έγραψε:
Παιδες εχω το αμαξι εδω και ενα μηνα , και μπορω να πω πως ειλικρινα τα 'ΣΠΑΕΙ'.
Δεν ειναι μονο οτι εχει σπορ χαρακτηρα , και ανεβαζει τις στροφες στα bam οταν το χρειαζεσαι
αλλα εχει και αριστη οδιγικη συμπεριφορα ... στριβει παντου και φρεναρει τελεια (να ναι καλα h Brembo).
Στο normal mode εχεις ενα αυτοκινητο με καλη αυτονομια και γενικα πολυ ανετο για πολη , στο Sport mode
το αμαξι μεταμορφωνεται , το γκαζι γινεται πιο αμμεσο 'σχεδον αποτομο' και σε τρελενει.
Προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος , αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη για το αυτοκινητο , και μια σημειωση
στις photos φενεται αρκετα εντυπωσιακο , αλλα αν δεν το δεις απο κοντα η αν δεν μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις ...
Γνωμη μου οσοι το κοιτανε αξιζει μια βολτα σε αντιπροσωπια ΑΒΑRΤΗ για μια γνωριμια ...Thnx gia ton xrono sas !!!
ολα τα ανωθεν ισχυουν και για το προηγουμενο που εχω εγω απλα το Evo ειναι πιο φουσκωμενο, ασχημοτερο μπροστα ομορφοτερο πισω, το μεσα ειναι ιδιος εκτος απο την κονσολα που εχει αλλαξει.
-
Μου τρέχουν τα σάλια
-
Ο χρήστης Abarth_7 έγραψε:
Παιδες εχω το αμαξι εδω και ενα μηνα , και μπορω να πω πως ειλικρινα τα 'ΣΠΑΕΙ'.
Δεν ειναι μονο οτι εχει σπορ χαρακτηρα , και ανεβαζει τις στροφες στα bam οταν το χρειαζεσαι
αλλα εχει και αριστη οδιγικη συμπεριφορα ... στριβει παντου και φρεναρει τελεια (να ναι καλα h Brembo).
Στο normal mode εχεις ενα αυτοκινητο με καλη αυτονομια και γενικα πολυ ανετο για πολη , στο Sport mode
το αμαξι μεταμορφωνεται , το γκαζι γινεται πιο αμμεσο 'σχεδον αποτομο' και σε τρελενει.
Προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος , αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη για το αυτοκινητο , και μια σημειωση
στις photos φενεται αρκετα εντυπωσιακο , αλλα αν δεν το δεις απο κοντα η αν δεν μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις ...
Γνωμη μου οσοι το κοιτανε αξιζει μια βολτα σε αντιπροσωπια ΑΒΑRΤΗ για μια γνωριμια ...Thnx gia ton xrono sas !!!
Καλοτάξιδο Abarth_7
Από κατνάλωση τί λέει εντος πόλης; -
Ο χρήστης michael owen έγραψε:
Παιδες εχω το αμαξι εδω και ενα μηνα , και μπορω να πω πως ειλικρινα τα 'ΣΠΑΕΙ'.
Δεν ειναι μονο οτι εχει σπορ χαρακτηρα , και ανεβαζει τις στροφες στα bam οταν το χρειαζεσαι
αλλα εχει και αριστη οδιγικη συμπεριφορα ... στριβει παντου και φρεναρει τελεια (να ναι καλα h Brembo).
Στο normal mode εχεις ενα αυτοκινητο με καλη αυτονομια και γενικα πολυ ανετο για πολη , στο Sport mode
το αμαξι μεταμορφωνεται , το γκαζι γινεται πιο αμμεσο 'σχεδον αποτομο' και σε τρελενει.
Προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος , αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη για το αυτοκινητο , και μια σημειωση
στις photos φενεται αρκετα εντυπωσιακο , αλλα αν δεν το δεις απο κοντα η αν δεν μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις ...
Γνωμη μου οσοι το κοιτανε αξιζει μια βολτα σε αντιπροσωπια ΑΒΑRΤΗ για μια γνωριμια ...Thnx gia ton xrono sas !!!
Καλοτάξιδο Abarth_7
Από κατνάλωση τί λέει εντος πόλης;Ο κατασκευαστης δινει εντος πολης 8.1 / 100 km/h
Εγω θα πω το εξης . Πρώτον το αμαξι βρισκεται ακομα σε σταδιο στρωσιματος ,αυτο σημαινει πως το παω γενικα χαλαρα.
Δεν παω και σαν κοτα ουτε του σκιζω τα ραματα (ακομα) normal συνθηκες οδηγησης με ανοιγματακια . Επισης επιδη το περνω καθημερινα στην εργασια μου η οποια ειναι χαλανδρι και εγω ειμαι πειραια καταλαβαινεται οτι τρωω στην μαπα ΟΛΗ την Θησεως Καλιροης Κιφησιας ... Χωρις λοιπον το start and stop ( το οπιο δουλευει αψογα χωρις να κουραζει ) ο μεσος ορος καταναλωσης 'σε κινηση ' ειναι γυρω στο 10 με 11 λιτρα ανα 100 κ/μ .Δλδ υπερκομπλε αν σκεφτουμε το σταματα ξεκινα , υπολογισε πως με το start and stop σε λειτουργεια γλυτωνεις και ενα 10% επιπλεον . π.χ στα 10 λιτρα το 1 οποτε πεφτεις στα 9 ... Μιλαω παντα γενικα με εναν μεσο ορο χωρις να υπερβαλω στις τιμες ... -
10-11?...
εχεις κανα τουβλο απο κατω για να το πατας ισα ισα?.. -
Ο χρήστης Abarth_7 έγραψε:
Παιδες εχω το αμαξι εδω και ενα μηνα , και μπορω να πω πως ειλικρινα τα 'ΣΠΑΕΙ'.
Δεν ειναι μονο οτι εχει σπορ χαρακτηρα , και ανεβαζει τις στροφες στα bam οταν το χρειαζεσαι
αλλα εχει και αριστη οδιγικη συμπεριφορα ... στριβει παντου και φρεναρει τελεια (να ναι καλα h Brembo).
Στο normal mode εχεις ενα αυτοκινητο με καλη αυτονομια και γενικα πολυ ανετο για πολη , στο Sport mode
το αμαξι μεταμορφωνεται , το γκαζι γινεται πιο αμμεσο 'σχεδον αποτομο' και σε τρελενει.
Προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος , αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη για το αυτοκινητο , και μια σημειωση
στις photos φενεται αρκετα εντυπωσιακο , αλλα αν δεν το δεις απο κοντα η αν δεν μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις ...
Γνωμη μου οσοι το κοιτανε αξιζει μια βολτα σε αντιπροσωπια ΑΒΑRΤΗ για μια γνωριμια ...Thnx gia ton xrono sas !!!
Καλοτάξιδο Abarth_7
Από κατνάλωση τί λέει εντος πόλης;Ο κατασκευαστης δινει εντος πολης 8.1 / 100 km/h
Εγω θα πω το εξης . Πρώτον το αμαξι βρισκεται ακομα σε σταδιο στρωσιματος ,αυτο σημαινει πως το παω γενικα χαλαρα.
Δεν παω και σαν κοτα ουτε του σκιζω τα ραματα (ακομα) normal συνθηκες οδηγησης με ανοιγματακια . Επισης επιδη το περνω καθημερινα στην εργασια μου η οποια ειναι χαλανδρι και εγω ειμαι πειραια καταλαβαινεται οτι τρωω στην μαπα ΟΛΗ την Θησεως Καλιροης Κιφησιας ... Χωρις λοιπον το start and stop ( το οπιο δουλευει αψογα χωρις να κουραζει ) ο μεσος ορος καταναλωσης 'σε κινηση ' ειναι γυρω στο 10 με 11 λιτρα ανα 100 κ/μ .Δλδ υπερκομπλε αν σκεφτουμε το σταματα ξεκινα , υπολογισε πως με το start and stop σε λειτουργεια γλυτωνεις και ενα 10% επιπλεον . π.χ στα 10 λιτρα το 1 οποτε πεφτεις στα 9 ... Μιλαω παντα γενικα με εναν μεσο ορο χωρις να υπερβαλω στις τιμες ...Μήπως δουλεύεις κοντά σε κατι Mcdonalds γιατί ειδα ενα PUNTO EVO ABARTH πριν μερικές μέρες?
Abarth Punto Evo