-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γυρνάει εύκολα με αυτά τα νούμερα;Όχι, απλά μειώνει την υποστροφή (πιο ουδέτερο είναι τώρα).
Πολύ καλύτερο μπροστινό μέρος χωρίς να επηρεάζεται το πίσω. -
Καλησπέρα,
Παραθέτω τη παρακάτω αγγελία για MX-5 1.8 Base 2009 mod, σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιον.
viewtopic.php?f=9&t=47408
-
Ευκαιρία...
-
τσαμπα αμα σκεφτεις οτι τις προαλλες πηγε ειδε φιλος μιντ διλιτρο με 11000ευρω.......
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
τσαμπα αμα σκεφτεις οτι τις προαλλες πηγε ειδε φιλος μιντ διλιτρο με 11000ευρω.......Φαντάζομαι με λίγα χλμ, ατρακάριστο και σε άριστη κατάσταση...
-
Μπορεί να είναι μοντέλο του 2005. Πάει για 6ετία. Καινούριο είχε 29.000. Άμα έπεσε πείνα, δεν μου φαίνεται περίεργο>Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Καλησπέρα,
Παραθέτω τη παρακάτω αγγελία για MX-5 1.8 Base 2009 mod, σε περίπτωση που ενδιαφέρει κάποιον.
viewtopic.php?f=9&t=47408
Αλλά αυτό παραείναι. Το καινούριο έχει κατάλογο 22.000€. Και σου δίνει -1300€ = 20.700€.Και άμα τα μετρήσεις μπροστά τους, πέφτει λίγο. Και είναι το f/l που έχει πάνω ζάντες και esp σε σχέση με το προηγούμενο... Ούτε στον αιώνα τον άπαντα. Βάλε χοντρικά 20% με το που βγήκε από την αντιπροσωπεία. Και άλλο ένα 10% με το που έκλεισε χρόνο. Και σε 3 μήνες κλείνει 2ο χρόνο...
Στην ΕΛΜΑ να πας, φθηνότερα τα δίνει... -
Εχει εδω κοντα ενα RC με 26000 χλμ 17.500 αν δεν ειχα παρει προσφατα θα το χτυπαγα
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μπορεί να είναι μοντέλο του 2005. Πάει για 6ετία.Το 2006 βγήκε το nc ρε συ!
-
Επειδή η αγγελία μπήκε κάπως βιαστικά χωρίς να τσεκάρουμε ιδιαίτερα τιμές, η τιμή διαμορφώνεται στα 16.500 €, δεδομένου της ηλικίας του αυτοκινήτου και των ελάχιστων χιλιομέτρων που έχει.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Γυρνάει εύκολα με αυτά τα νούμερα;
Όχι, απλά μειώνει την υποστροφή (πιο ουδέτερο είναι τώρα).
Πολύ καλύτερο μπροστινό μέρος χωρίς να επηρεάζεται το πίσω.Το αποτέλεσμα που βλέπεις είναι αυτούσιο ή εμπεριέχει και την αλλαγή των ελατηρίων; Χαμήλωσες αν δεν κάνω λάθος.
Η δική μου ευθυγράμμιση (με ελάχιστη σύγκλιση πίσω) είναι αρκετά ουδέτερη, αν και δείχνει πιο επιθετική. Μούτρα δεν βλέπω παρά μόνο σε ανωμαλίες και τσαλακώματα της ασφάλτου πάνω στη στροφή. Φυσικά, όλα αυτά θα έρθω να τα επιβεβαιώσω με την εκτίμηση του φαναρτζή όταν θα γυρίσει υπό πίεση και δεν θα μαζεύεται.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το αποτέλεσμα που βλέπεις είναι αυτούσιο ή εμπεριέχει και την αλλαγή των ελατηρίων; Χαμήλωσες αν δεν κάνω λάθος.
Η δική μου ευθυγράμμιση (με ελάχιστη σύγκλιση πίσω) είναι αρκετά ουδέτερη, αν και δείχνει πιο επιθετική. Μούτρα δεν βλέπω παρά μόνο σε ανωμαλίες και τσαλακώματα της ασφάλτου πάνω στη στροφή. Φυσικά, όλα αυτά θα έρθω να τα επιβεβαιώσω με την εκτίμηση του φαναρτζή όταν θα γυρίσει υπό πίεση και δεν θα μαζεύεται.
Eμπεριέχει και τα ελατήρια. Να σου πω τι πρόσεξα:
-τρομερή αμεσότητα στο τιμόνι
-πολύ καλύτερο μπροστινό μέρος
-λιγότερη υποστροφή
-λίγο περισσότερη 'νευρικότητα'Εμένα στην πολύ πίεση έβγαλε λίγα μούτρα. Τώρα δεν το έχω στρίψει σε ιδιαίτερα σε κλειστή διαδρομή για να σου πω. Eπίσης εμένα πριν τα ελατήρια είχε λιγότερο κάμπερ από εσένα μπροστά (μάστορας).
-
Σε μένα η απόκλιση μπροστά έχει δώσει πολύ κούνημα στο τιμόνι σε αυτοκινητόδρομο με ταλαιπωρημένη άσφαλτο. Ωστόσο, η απόκριση στην αρχή και η σταθερότητα κατά τη διάρκεια της στροφής έχει αυξηθεί αρκετά για να το καταλάβω.
-
Πάτερ, το αυτοκίνητο είναι αρκούντως παρεμβατικό στην οδήγηση από τον οδηγό και έχει πολύ καλή συμπεριφορά. Ας έχει και λίγο ταξιδιάρικο χαρακτήρα αφού θα τύχει ... να κινηθεί και σε ευθείες Εθνικών Οδών.
-
Στις στροφές είναι πολύ ευχάριστο, δε λέω.
Ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας όμως, απεβίωσε όταν έκανα την ευθυγράμμιση, αφού το τιμόνι του πλέον θυμίζει σε κακό οδόστρωμα
Όποιος έχει πάει βόλτα με λουρί με τέτοιο, καταλαβαίνει.
-
εγω εχω παει απειρες βολτες με τετοιο αλλα παλι δεν καταλαβα
-
Κάπου ανάμεσα σε αυτό (το παραπάνω) και σ' αυτό είναι το ιδανικό.
-
Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
εγω εχω παει απειρες βολτες με τετοιο αλλα παλι δεν καταλαβαΔεν τραβούσε δεξιά-αριστερά ανάλογα με το τι μυρίζει σε απόσταση 500 μέτρων; Σε καταστολή το είχες το σκυλί;
@cosneo
Ουδέν σχόλιο για τη μπομπονιέρα! -
Να δεις αμα εβλεπε αλλο αρσενικο τι εκανε.....
Εγω παντως εχω 0 συγκλιση και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. -
Δοκίμασε πολλή σύγκλιση μπροστά στο σκυλί.
Ασπρούλη, NB ή NC έχεις;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δοκίμασε πολλή σύγκλιση μπροστά στο σκυλί.Ασπρούλη, NB ή NC έχεις;
NB εχω και στην ευθιγραμμιση εχω ενα προβλημα, οταν πηγα και εβαλα την αναρτηση και την εκανα ηθελα να βαλω -1.2,-1.3 καμπερ μπροστα και πισω το ιδιο αλλα ο μαστορας που κατα τα αλλα ειναι κορυφεος δεν μπορουσε να πιασει το καμπερ αυτο μπροστα και μου ειπε οτι παει μεχρι -0.5 μπροστα
κατα τα αλλα καστερ γυρω στο 6 και 0 συγκλιση μπροστα ειμαι πολυ ευχαριστιμενος απο το τιμονι.
Αλλα στην εισοδο της στροφης πολλες φορες εχω υποστροφη που δεν τη θελω με τιποτα.
Βεβαια τωρα ετοιμαζομαι να παω και σε αλλον για ευθηγραμμιση.
Εκτος απο το να ειναι ο μαστορας ασχετος με ευθηγραμμισεις ή με το συγκεκριμενο αυτοκινητο τι αλλο μπορει να παιζει?
Μου πεταξε οτι μπορει να εχει αρπαξει καμια ψηλη το αμαξι απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη αλλα παλι να μην φαινεται πουθενα κατι τετοιο ουτε απο φαναρτζη που το πηγα ουτε απο μηχανικο και να φαινεται μονο στην ευθηγραμμιση?
Mazda MX-5