-
Τι προτείνετε για πιο σκληρό από του εργοστασίου, ειδικά στην έκταση;
Το αμάξι έχει τα νορμάλ ελατήρια και είναι αυτό με τους 75 (83?) ίππους -
Τι προτείνετε για πιο σκληρό από του εργοστασίου, ειδικά στην έκταση;
Το αμάξι έχει τα νορμάλ ελατήρια και είναι αυτό με τους 75 (83?) ίππους -
Τι προτείνετε για πιο σκληρό από του εργοστασίου, ειδικά στην έκταση;
Το αμάξι έχει τα νορμάλ ελατήρια και είναι αυτό με τους 75 (83?) ίππους -
bale αυτη του topgun καλη και δοκιμασμενη λυση
-
Από Σέατ απευθείας επομένως.
αυτή η λύση θέλει και ελατήρια όμως γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικά. -
Από Σέατ απευθείας επομένως.
αυτή η λύση θέλει και ελατήρια όμως γιατί νομίζω ότι είναι διαφορετικάπσαξε και σε αντιπρωσοποθς της bilstein eibach νομιζω αυτες βαζουν
ισος εχουν και καλυτερη τιμη απο αντιπροσωπια seat -
εγω ειχα σε πολο bilstein sprint με eibach, μετα εβγαλα τα ελατηρια και επανεφερα τα εργοστασιακα.
Μοπρω να σου πω πως το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο, με σπριντ δηλαδη και νορμαλ ελατηρια,ειναι ανετο δεν κοπαναει οπως με eibach ενω συναμα εχω πολυ καλο κρατημα.Δεν εχω διαπιστωσει τρομερες διαφορες σε σχεση με πριν, λιγο πιο μαλακο ισως.
Οποτε σου προτεινω τα σπριντ.
Εχω την αισθηση οτι τα σπορτ μπιλσταιν θα ειναι πιο μαλακος συνδυασμος με νορμαλ ελατηρια. -
Κάνεις ένα βασικό λάθος.
Η βασική διαφορά Sport με Sprint είναι ότι τα δεύτερα είναι πιο κοντά (για χαμήλωμα). Σκληρότητα ίδιαΠάντως έλεγα να αποφύγω Bilstein γιατί έχω πολύ κακή εμπειρία όσον αφορά την αντοχή τους με μαλακά ελατήρια.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Κάνεις ένα βασικό λάθος.
Η βασική διαφορά Sport με Sprint είναι ότι τα δεύτερα είναι πιο κοντά (για χαμήλωμα). Σκληρότητα ίδιαΠάντως έλεγα να αποφύγω Bilstein γιατί έχω πολύ κακή εμπειρία όσον αφορά την αντοχή τους με μαλακά ελατήρια.
Δε νομιζω, ειμαι 100% σιγουρος οτι τα σπορτ ειναι πιο μαλακα.
-
Πάντως έλεγα να αποφύγω Bilstein γιατί έχω πολύ κακή εμπειρία όσον αφορά την αντοχή τους με μαλακά ελατήρια
egv θα προτεινα να αλλαξεις και ελατηρια , αποτι ξερω το σωστο αυτο ειναι
-
Σου προτείνω ΚΟΝΙ κόκκινα, πολύ κάλα για συνδιασμό με εργοστασιακά ελατήρια. Άλλη επιλογή είναι, όπως αναφέρθηκε, τα Bilstein Sport τα οποία επίσης είναι για εργοστασιακά ελατήρια. Άν θές και ελατήρια πιστεύω πως η καλύτερη επιλογη για άνεση και κράτημα είναι τα HR μπλέ(-3εκ.). Το κόστος είναι περίπου 350, 400 και 160 ευρώ αντίστοιχα.
Σε ίδιο μοντέλο έχω ΚΟΝΙ κόκκινα μαζι με HR και είμαι ευχαριστημένος αν και έχω την εντύπωση πως με κανονικά ελατήρια θα ήταν λίγο πιο άνετο χωρίς απώλεια σε κράτημα.
Καλή επιλογή -
Sachs Performance
Δεν είναι κούτσουρο και βελτιώνει πολύ τα VAG, το νέο Top Gun αυτή φοράει
-
o αδερφος μου εχει το ιδιο ακριβως αυτοκινητο.Εχει βαλει bilstein sport με ελατηρια mad sportive,μια μπαρα θολων καθως και 15αρες ζαντες με λαστιχο 195/50/15.Το αυτοκινητο στριβει ικανοποιητικοτατα και δεν κοπαναει
Τι αμορτισέρ για Ίμπιζα 16V 2001;