-
Δεν είναι πανάκεια ο παράδρομος γιατί κ εκεί κυκλοφορούν αυτοκίνητα και μάλιστα είναι πιο στριμόκωλες οι καταστάσεις.
Μένω Ραφήνα, επιλέγω εννοείται διαδρομές ασφάλτινες σχετικά έρημες όταν ποδηλατώ με τα σλικ αλλά πάντα κάποιο αμάξι θα εμφανιστεί. Ενας μλκς μάλιστα κόντεψε να με σκοτώσει γιατί μιλούσε στο κινητό του. Εφαγε την κλωτσιά στο κ@λαμάξο του και συνήλθε. Αν κ πιστεύω ότι ούτε την κλωτσιά θα κατάλαβε. -
ρε εσύ με κλώτσησες.... (πλάκα κάνω!!!)
-
-
-
Το Σάββατο που μας πέρασε είχαμε στα Χανιά ποδηλατικό καρναβαλικό αγώνα στα στα πρότυπα του alleycat, με street party Που ακολούθησε μετά. Για την ιστορία ήρθα 5ος (σε 29 συμμετοχές).
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
:omg:Άσχετος είναι....στο 2:57 πατάει πόδι
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Για την ιστορία ήρθα 5ος (σε 29 συμμετοχές). -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
WOW!!!...Πφφφ εγώ τα κάνω και με το κάρμπον κουρσάκι μου
Ωραίο το καρναβαλιστικό alleycat!
-
Mια ερώτηση από τον Κ.Ο.Κ. Αν κάνετε λάθος ίσως να παραείστε ηλικιωμένος για να οδηγείτε.
:
Οι περισσότεροι άντρες απαντούν σωστά!
Ερώτηση: Οδηγείτε σε ένα στενό επαρχιακό δρόμο με απαγόρευση προσπεράσματος για 4 χιλιόμετρα . Έχετε μπροστά σας ένα ποδήλατο. Τι θα κάνετε;
(α) Θα ακολουθήσετε το ποδήλατο ή
(β) θα παραβείτε τον Κ.Ο.Κ. και θα προσπεράσετε;Ποιά είναι η σωστή απάντηση;
--
--
--
--
Προχωρήστε κάτω...
A: Γιατί να ρισκάρεις αναίτια και να σου βάλουν πρόστιμο;
-
την περίπτωση να την χτυπήσουμε και να αρχίσουμε τα φιλιά της ζωής?
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Απλώς (και επειδή διαβάζω από πολλούς προτροπές για συνταγή ΜΤΒ-σλικς) πιστεύω καθαρά και ξάστερα ό,τι MTB και τρακτερωτά λάστιχα είναι δύο έννοιες που πάνε μαζί.
Τα φουσκώνεις στο όριο τους και πάνε μια χαρά στην άσφαλτο (αν δεν πας χώμα) και έχεις και την δυνατότητα στην προσπέλαση σημείων που με τα σλικς δεν μπορείς να έχεις.
Αν καταργήσεις τα τρακτερωτά έχεις ένα ευνουχισμένο ΜΤΒ με τουλάχιστον 40% μειωμένες ικανότητες.
Αν κάποιος θέλει να κινείται κανονικά από τους δρόμους δεν παίρνει ΜΤΒ.
Τα ΜΤΒ είναι όντως πιο κουραστικά ποδήλατα κυρίως λόγο σκελετού - θέσης οδήγησης, αλλά είναι η μοναδική κατηγορία ποδηλάτων που πραγματικά μπορούν να κινηθούν παντού και πάντα με τα φυσικά τους λάστιχα.Συμφωνώ σε όλα. Ωστόσο, έχοντας στο μυαλό τη διαστρεβλωμένη αντίληψη των περισσοτέρων ελλήνων ότι ποδήλατο= mtb, και βλέποντας ότι κοπελίτσα που θέλει ποδήλατο για να πάει στη σχολή π.χ., θα πάρει mtb, κάνω το άλμα και γενικά προτείνω να ρίξουν διάσταση ( να πάνε στο χ1.5) στο mtb τους. Όσοι είναι συνειδητοποιημένοι δε θα επηρρεαστούν.
Ουσιαστικά, η μετάβαση σε σλικ, διορθώνει τη λάθος επιλογή κάποιων που πήραν mtb για πόλη π.χ. ( και είναι πολλοί ).Τώρα που το σκέφτομαι, ένα mtb με σλικς έχει μεν πιο άβολη θέση οδήγησης και είναι πιο αργό από ένα 28άρι/29άρι citybike, αλλά μπορείς να ελίσσεσαι λίγο καλύτερα, να πηδάς σε πεζοδρόμια πιο εύκολα σε ένα εγγενώς πιο ανθεκτικό ποδήλατο. Δε θα το πρότεινα για χρήση πόλης σε κάποιον, αλλά λέμε.
-
πες κάτι για τι φωτο που είδες πιο πάνω... ΜΗΝ ΑΝΑΛΥΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!!!
-
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις φωτογραφίες ή φταίει ο υπολογιστής μου;
-
ωχ χάθηκε ο ποπος!!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
WOW!!!πες κάτι για τη φωτο που είδες πιο πάνω... ΜΗΝ ΑΝΑΛΥΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!!!
, πόσο δίκιο έχεις!
Toν πρόλαβα και έχω να πω ΜΠΡΑΒΟ. Μπράβο. Bravo
-
αφού σας αρέσουν αυτά, πάρτε κι ένα παρόμοιο από αργεντινή νομίζω
(δε μιλάω για κώλους )
-
Χιλή,Βαλπαράιζο(ή πως προφέρεται τεσπά)
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αφού σας αρέσουν αυτά, πάρτε κι ένα παρόμοιο από αργεντινή νομίζω(δε μιλάω για κώλους )
φλώρε...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Απλώς (και επειδή διαβάζω από πολλούς προτροπές για συνταγή ΜΤΒ-σλικς) πιστεύω καθαρά και ξάστερα ό,τι MTB και τρακτερωτά λάστιχα είναι δύο έννοιες που πάνε μαζί.
Τα φουσκώνεις στο όριο τους και πάνε μια χαρά στην άσφαλτο (αν δεν πας χώμα) και έχεις και την δυνατότητα στην προσπέλαση σημείων που με τα σλικς δεν μπορείς να έχεις.
Αν καταργήσεις τα τρακτερωτά έχεις ένα ευνουχισμένο ΜΤΒ με τουλάχιστον 40% μειωμένες ικανότητες.
Αν κάποιος θέλει να κινείται κανονικά από τους δρόμους δεν παίρνει ΜΤΒ.
Τα ΜΤΒ είναι όντως πιο κουραστικά ποδήλατα κυρίως λόγο σκελετού - θέσης οδήγησης, αλλά είναι η μοναδική κατηγορία ποδηλάτων που πραγματικά μπορούν να κινηθούν παντού και πάντα με τα φυσικά τους λάστιχα.Συμφωνώ σε όλα. Ωστόσο, έχοντας στο μυαλό τη διαστρεβλωμένη αντίληψη των περισσοτέρων ελλήνων ότι ποδήλατο= mtb, και βλέποντας ότι κοπελίτσα που θέλει ποδήλατο για να πάει στη σχολή π.χ., θα πάρει mtb, κάνω το άλμα και γενικά προτείνω να ρίξουν διάσταση ( να πάνε στο χ1.5) στο mtb τους. Όσοι είναι συνειδητοποιημένοι δε θα επηρρεαστούν.
Ουσιαστικά, η μετάβαση σε σλικ, διορθώνει τη λάθος επιλογή κάποιων που πήραν mtb για πόλη π.χ. ( και είναι πολλοί ).Τώρα που το σκέφτομαι, ένα mtb με σλικς έχει μεν πιο άβολη θέση οδήγησης και είναι πιο αργό από ένα 28άρι/29άρι citybike, αλλά μπορείς να ελίσσεσαι λίγο καλύτερα, να πηδάς σε πεζοδρόμια πιο εύκολα σε ένα εγγενώς πιο ανθεκτικό ποδήλατο. Δε θα το πρότεινα για χρήση πόλης σε κάποιον, αλλά λέμε.
Κάποιος που αγοράζει τώρα ποδήλατο κυρίως στην πόλη είναι καλύτερα να διαλέξει ποδήλατο trekking, δηλαδή με σκελετό γεωμετρίας mtb και με λάστιχα πόλης. Είναι πιό γρήγορο και ευέλικτο από το κλασικό ποδήλατο πόλης.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
αφού σας αρέσουν αυτά, πάρτε κι ένα παρόμοιο από αργεντινή νομίζω
Η ζωή...ποδήλατο!