-
-
edit mod
-
ξερω και χειρουργο που μερικες φορες του εχει τυχει να δουλεψει στο περιπου και στο νομιζω.
ακομα και οι γιατροι χειρουργοι οταν εχουν μια δυσκολη περιπτωση ασθενη κανουν συμβουλιο και συζητανε στο περιπου ο ενας στο νομιζω ο αλλος για το ποια θα ειναι η θεραπεια.
κανεις δεν ειναι παντογνωστης ,στην δουλεια ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος ειδικα στα απροοπτα.ενταξει οταν κανεις χομπι το πας ανευθυνα αλλα οταν εισαι επαγγελματιας πρεπει να προσεξεις.
καταταλλα συμφωνουμε.
νομιζω
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Προσπέρνα τον φίλε. Δεν μπορεί να ξεχωρίσει το περίπου με το νομίζω. Το νομίζω δεν το αποδέχομαι και εγώ. Μαθαίνω και ενεργώ!. Μα το περίπου?. Οι βαλβίδες μηχανής, οι πλατίνες, τα μπουζί, η ευθυγράμμιση, η στάθμη των λαδιών, δεν έχουν ανώτερο και κατώτερο?. Άρα είναι περίπου με περιορισμό. Μα και το νομίζω υπάρχει σε πειραματικό στάδιο, και μάλιστα στης βελτιώσεις.** Δοκιμάζεις νομίζοντας**, και ψάχνεσαι!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.[/quote]νομίζω [nomízo] -ομαι Ρ2.1 παθ. στη σημ. 2 : 1α.έχω τη γνώμη, πιστεύω: ~ ότι έκανα το καθήκον μου / ότι έχει δίκιο. Tι νομίζεις ότι πρέπει να κάνω; Kάνε όπως νομίζεις (καλύτερα). β. έχω την εντύπωση, υποθέτω:
**Το λεξικό λοιπόν λέει πως νομίζω και υποθέτω, είναι έννοιες ταυτόσημες.
Και όπως έχει πει κάποιος στο παρελθόν:'Η υπόθεση είναι η μητέρα όλων των αποτυχιών'.**
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
edit mod
Προσπέρνα τον φίλε. Δεν μπορεί να ξεχωρίσει το περίπου με το νομίζω. Το νομίζω δεν το αποδέχομαι και εγώ. Μαθαίνω και ενεργώ!. Μα το περίπου?. Οι βαλβίδες μηχανής, οι πλατίνες, τα μπουζί, η ευθυγράμμιση, η στάθμη των λαδιών, δεν έχουν ανώτερο και κατώτερο?. Άρα είναι περίπου με περιορισμό. Μα και το νομίζω υπάρχει σε πειραματικό στάδιο, και μάλιστα στης βελτιώσεις. Δοκιμάζεις νομίζοντας, και ψάχνεσαι!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Μηχανικός είσαι εσύ...??
έτσι στο περίπου φτιάχνονται οι βλάβες...
δεν βαριέσαι , θα δοκιμάσω , θα πειραματιστώ και αν δεν δουλέψει...ε δεν θα σκασω δεν είναι δικό μου έτσι και αλλιώς.... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
….Και η αρχή κάθε ερευνάς, καλέ μου φίλε….
Antonis-team.Aναμφίβολα. Η οποία έρευνα, όταν ξεκινά με όλες τις λάθος προυποθέσεις, είναι μαθηματικά βέβαιο πως θα καταλήξει σε αποτυχία.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
edit mod
Προσπέρνα τον φίλε. Δεν μπορεί να ξεχωρίσει το περίπου με το νομίζω. Το νομίζω δεν το αποδέχομαι και εγώ. Μαθαίνω και ενεργώ!. Μα το περίπου?. Οι βαλβίδες μηχανής, οι πλατίνες, τα μπουζί, η ευθυγράμμιση, η στάθμη των λαδιών, δεν έχουν ανώτερο και κατώτερο?. Άρα είναι περίπου με περιορισμό. Μα και το νομίζω υπάρχει σε πειραματικό στάδιο, και μάλιστα στης βελτιώσεις. Δοκιμάζεις νομίζοντας, και ψάχνεσαι!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Μηχανικός είσαι εσύ...??
έτσι στο περίπου φτιάχνονται οι βλάβες...
δεν βαριέσαι , θα δοκιμάσω , θα πειραματιστώ και αν δεν δουλέψει...ε δεν θα σκασω δεν είναι δικό μου έτσι και αλλιώς....
Στην ερώτηση σου τι να απαντήσω φίλε μου. Δεν ξέρω εσύ τι είσαι. Χρέωσε με κομμώτρια που έφυγε από το μαντρί της. Σιχάθηκε τα σαπούνια και τα αρώματα, και πλακώθηκε στην μουντζούρα!!.
Στο ΙΧ δεν υπάρχει ο πειραματισμός. Εκεί όλα είναι συγκεκριμένα και απόλυτα.
Στο αγωνιστικό όμως….βεβαίως πειραματίζεσαι, και ένας τεράστιος αριθμός με κύπελλα, αποδεικνύουν ότι στο τέλος κάνω το καλύτερο.
Τώρα το «δεν θα σκάσω» αφορά επαγγελματίες που βρομάει το χνότο τους από την πείνα……
ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ
Antonis-team.Δεν έθιξα τον επαγγελματισμό σου, φίλε μου...Κριτίκαρα την λογική του παραπάνω post σου, ελπίζω να κατανοείς τη διαφορά...
Μπράβο για τις αγωνιστικές σου δάφνες αλλά...
Σε προηγούμενα post σου είχες ανακρίβειες...
Δεν είναι απαραίτητη η παράθεση των σπουδων σου( πολυτεχνειακές???) -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αναμφίβολα φίλε μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Όσο για το «μαθηματικά βέβαιο», θυμήσου εκείνο το 1+1=11!! (σίγουρα ξέρεις ποίος το είπε).
ΑΝΤΩΝΗΣΠοίος το είπε?
-
Έχω την εντύπωση ότι οι επιθέσεις επί προσωπικού δεν είναι καθόλου εποικοδομητικές, είμαστε εδώ για να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο μεταφέροντας κάποιες εμπειρίες και τις όποιες μας γνώσεις, αν κάποιος γράφει ανακρίβειες, ή είναι ανορθόγραφος ας το προσπεράσουμε και ας πάμε παρακάτω, μέσα σε ένα κείμενο σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιες αλήθειες αν δεν το δείς επιφανειακά, το να κάνουμε επίθεση κάθε φορά στον Αντώνη δεν μας τιμά.
-
πολυ ευκολα εκανες την πονηρη διαγνωση γιατρε.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πολυ ευκολα εκανες την πονηρη διαγνωση γιατρε.Εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα............τέλος πάντων, ας το αφήσω καλύτερα.
Θα έλεγα πως στο Forum το ποιόν του καθενός δεν μας αφορά, παρά μόνο τα γραφόμενά του. Οπότε ας μείνουμε στο θέμα (Moderator)
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αναμφίβολα φίλε μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Όσο για το «μαθηματικά βέβαιο», θυμήσου εκείνο το 1+1=11!! (σίγουρα ξέρεις ποίος το είπε).
ΑΝΤΩΝΗΣΠοίος το είπε?
Εγώ ξέρω αυτό το μαθηματικό: κλικ
(τεκμηριωμένο!) -
OK.
-
γουάτ???
-
Για βελτιωση πουντο αβαρτη ΣΣ διαβασα σε γνωστούς βελτιωτες οτι στο 2ο σταδιο βελτιωσης του, μεγαλώνουμε την στοκ τουρμπινα του (Garrett GT1446) αλλαζοντας τον αξονά της αποδειδοντας ακομα πιο πολλούς ιππος με καταλληλο προγραμμα και εξατμιση...Αυτη η διαδικασία ειναι ασφαλης, τι θα επρεπε να προσεξω? να την προτειμούσα ή θα ηταν καλυτερα να παω σε πιο μεγάλη τουρμπίνα?
ευχαριστώ..
-
να πας για αλλη τουρμπινα...με σωστο κομπρεσορ μαπ που θα ειναι υπολογισμενος για τα αλογα που θα θες να βγαλεις ωστε αν δουλευει σωστα η τουρμπινα...
-
δεν ειναι ασφαλές δλδ.. απλα μια νεα τουρμπίνα κανει πολλά και δεν αναφερομαι μονο στη τουρμπίνα (μονη της δεν ειναι ακριβή) αλλα σε όλο το συστημα + εργασία..
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αναμφίβολα φίλε μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Όσο για το «μαθηματικά βέβαιο», θυμήσου εκείνο το 1+1=11!! (σίγουρα ξέρεις ποίος το είπε).
ΑΝΤΩΝΗΣΠοίος το είπε?
Εγώ ξέρω αυτό το μαθηματικό: κλικ
(τεκμηριωμένο!)Ένα και ένα κάνουν έντεκα, απλά μαθηματικά!
Τάκι τσαν είναι ο μαν, ωχ αμάν, αμάν, αμάν... τέλλλος!
-
Μία απορία για όποιον ξέρει μόνο για τους turbo κινητήρες.
Ακινησία του οχήματος ή σπάνια χρήση του οχήματος, επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα;
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα μηχανικό ή οτιδήποτε άλλο; -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μία απορία για όποιον ξέρει μόνο για τους turbo κινητήρες.Ακινησία του οχήματος ή σπάνια χρήση του οχήματος, επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα;
Υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει πρόβλημα μηχανικό ή οτιδήποτε άλλο;Συνήθως κολλάει ο άξονας της τουρμπίνας στα κουζινέτα της, αν όμως γυρίσεις τη φτερωτή με το χέρι και περιστραφεί ελεύθερα μπορείς μετά να ξεκινήσεις τον κινητήρα κανονικά, δηλαδή αν μείνει 2-3 μήνες χωρίς να δουλέψει ο κινητήρας, βγάζεις το φίλτρο αέρα για να μπορείς να βλέπεις τη φτερωτή της τουρμπίνας, αν την ακουμπήσεις και γυρίσει αμέσως δεν υπάρχει πρόβλημα, αν έχει κολλήσει συνήθως ξεκολλάει αν τη γυρίσεις με το χέρι, μόλις γυρίσει ελεύθερα είναι ΟΚ.
Turbo απορίες/διευκρινήσεις