-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Αν δεν ξερετε να μην κατηγορειτε ...!!!οταν μας καλεσαν και μιλησαμε ειπαμε τα αυτοκινητα να τρεχουν σαν Α6 τπτ παραπανω...
οσο για τα κιλα ειναι 850 και 880 τα κιτ καρ.(μιλησα με τεχνικο εφορο)
τωρα ψαλιδια και σειριακα...μαλλον με μπερδευεις με κανεναν αλλο....
τωρα για τον τροπο σου τι να πω...?απο το 1989 που τρεχω δεν εχω δωσει κανενα δικαιωμα για να μιλας ετσι για μενα..Λ.ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ax βρε Λεωνίδα...Μήπως ξεχνάς οτι το αυτοκίνητό σου είναι πλέον ΕΑ6 και οχι Α6?Μήπως ξεχνάς οτι συναγωνίζεσαι τα κιτΚαρ πλέον και οχι την Α6?
Διαβάζεις κανεναν κανονισμό ή απλά μένεις και φτιάχνεις αγωνιστικό αυτοκινητο σύμφωνα με το τι σου είπε ο κάθε Τ.Ε? Αν είναι ετσι, τότε αυτός οταν θα σε πετάξουν εξω μεθαύριο απο βάρος, θα σε στηρίξει ή θα κάνει το παγώνι? Αν πάλι είναι αυτός που θα τα ελέγξει, τότε λυπάμαι αλλα με τους ισχύοντες κανονισμούς είναι ΑΣΧΕΤΟΣ...
Και ξέρεις πολύ καλά οτι δεν σε μπερδεύω, αλλα στη συνάντηση που είχαμε ολοι, κάνατε τα παγώνια, (οταν φώναζα και οριόμουν να μην γίνουν αχταρμάς η SPORT), για να μην χαλάσετε τις φιλίες σας με τον Κο Κατσίνα...Είναι ετσι ή δεν ειναι?
Δεν βγήκες και εσύ να στηρίξεις την αποψη τότε?
Το μόνο που καταφέρατε λοιπόν είναι να κάνετε τα κιτκαρ fomula3 και το Honda νικητή απο τα αποδυτήρια...Αυτές είναι οι 'ισοδυναμίες'?
Αν εσύ τρέχεις απο το 1989, εγώ τρέχω απο το 1992.Ε και? Αυτό είναι το θέμα?Το αν εχουμε δημιουργήσει πρόβλημα η οχι? Τελικά ναι.Εχεις δημιουργήσει θέμα, διοτι δεν ειχες το σθένος να σηκωθείς απο την καρέκλα και να ζητήσεις αυτά που σου ανήκουν...Την κατηγορία σου και τους αγώνες σου.!Φιλικά πάντα, διοτι γνωρίζεις οτι σε εκτιμώ!
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Θα βγω λίγο εκτός ροής ...Στο 8.3.5 του J_253_2011 διαβάζω :
8.3.5 Προστατευτική επικάλυψη
Στα σημεία, στα οποία τα σώματα των επιβατών έρχονται σε επαφή με τον κλωβό ασφαλείας, πρέπει να υπάρχει προστατευτική
επικάλυψη με υλικό ανθεκτικό στη φωτιά.
Στα σημεία, στα οποία τα κράνη των επιβατών έρχονται σε επαφή με τον κλωβό ασφαλείας, η προστατευτική επικάλυψη πρέπει να
είναι σύμφωνη με το πρότυπο 8857-2001 Τύπου Α της ΔΟΑ (βλ. σχετική τεχνική λίστα) και πρέπει να είναι μόνιμα τοποθετημένη
στον κλωβό ασφαλείας .
Εφαρμογή: Για όλες τις κατηγορίες.Άρα χρειαζόμαστε έξτρα προστατευτικό υλικό στις ενισχύσεις πόρτας?
Και τη λίστα με το πρότυπο 8857-2001 Τύπου Α της ΔΟΑ που ακριβώς την έχουμε?Ευχαριστώ a priori ....
Μάλλον εννοεί οτι αν οι πλαϊνές μπάρες του ΡολλΜπαρ ερχονται σε επαφή με το σώμα σου(δλδ δεν είναι σε χαμηλότερο επίπεδο απο το κάθισμα), τότε χρειάζεσαι τα προστατευτικά, τα οποία απλά είναι ανθεκτικά στη φωτιά.Δεν σου λέει συγκεκριμένο υλικό.Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν φύλο Carbon.Μόνο για τα κράνη σου λέει.
Βέβαια μπορείς να ισχηριστείς οτι: 'Το σώμα μου δεν ακουμπάει, αλλα τα χέρια μου ή τα πόδια μου... ενώ ο κανονισμός γράφει για ΤΟ ΣΏΜΑ...(αστιεύομαι)'Το προστατευτικό που βάζουμε για τα κράνη, επάνω, είναι χαραγμένη-σταμπαρισμένη η προδιαγραφή.Μόνο ετσι περνάει, αλλιώς δεν το δέχονται...και αυτό είναι και το λογικό.
-
Κάποιος πρέπει να εξηγήσει ότι έρμα 50 κιλών σε ένα μικρό αμάξωμα όπως του 106 είναι επικίνδυνο πράγμα. Εκτός από το ότι επηρεάζει πάρα πολύ σοβαρά τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, δε χωράει σχεδόν πουθενά, δεν μπορεί να διασκορπιστεί σε πολλά σημεία του αμαξώματος και η μόνη λύση είναι τοπική φόρτιση του δαπέδου πίσω από τα καθίσματα, το οποίο δάπεδο δεν αντέχει αυτή τη φόρτιση. Ούτε πάνω από το ρεζερβουάρ, όπου η λαμαρίνα είναι σαν τσιγαρόχαρτο, ούτε ακριβώς πίσω από το κάθισμα. Πριν χρόνια είχα αναγκαστεί να βάλω 35 κιλά έρμα με τη μορφή μεταλλικών πλακών πίσω από τα καθίσματα σε ένα ΑΧ. Ήταν στερεωμένα με βίδες Μ20 και μεγάλες πλάκες αντιστήριξης από κάτω από το αμάξωμα. Μετά από δύο αγώνες το πάτωμα είχε στραβώσει και παρουσίασε ρωγμές και δεν ξέρω τι θα γινόταν αν αρχίζαμε να φέρνουμε τούμπες με αυτά τα κιλά σε μια λαμαρίνα-τσιγκοπάφυλλα. Έγραψα τότε επιστολή στην ΕΘΕΑ εξηγώντας το πρόβλημα. Ευτυχώς την επόμενη χρονιά η τότε ΕΘΕΑ κατέβασε τα κιλά της Ε στα πραγματικά πλαίσια και ξεφορτώθηκα αυτή την καρμανιόλα μέσα από το αυτοκίνητο. Τώρα η σημερινή ΕΘΕΑ αποφασίζει να επαναλάβει τις τότε επικίνδυνες αποφάσεις. Ελπίζω να σκεφτεί καλά πριν υιοθετήσει μόνιμα τέτοιες απερισκεψίες.
-
AAAAAAA και που είσαι ακόμα.Στην Συνάντηση είχε ακουστει και Ερμα 100κιλών Να κουβαλάμε ενα δολοφονικό αντ/μενο μέσα στο αγωνιστικό αυτοκίνητο...Κατα τα αλλα το Hans θα μας εσωζε...
Πάντως Αλλαγή στους κανονισμούς μέχρι τώρα, μια εβδομάδα πριν τον Αγώνα δεν εχει γίνει...
-
Van edw eisai la8os. To erma ama topo8ethmeno sth swsth bash me ton swsto tropo kai milame gia erma agwnistikoy typou, tote den ti8etai 8ema asfaleias.....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
To erma ama topo8ethmeno sth swsth bash me ton swsto tropo kai milame gia erma agwnistikoy typou, tote den ti8etai 8ema asfaleias.....Στο 106 δεν μπαίνουν με ασφαλή τρόπο 50 κιλά ώστε να είναι σίγουρο ότι δε θα αρχίσουν να ίπτανται σε κάποιο ατύχημα. Το πάτωμα του 106 δεν τα αντέχει μακροπρόθεσμα, ακόμα και αν είναι ραμμένο, εκτός και αν φτιαχτεί κολλητό πλαίσιο από μαρσπιέ ως τούνελ ώστε να πατήσουν πάνω του οι πλάκες του έρματος. Άλλα αυτοκίνητα μπορεί να μην έχουν πρόβλημα, αλλά ο συγκεκριμένος 'τσιγκοπάφυλλας' δεν είναι σχεδιασμένος για να αντέχει τέτοια πράγματα. Μετά από 2-3 ράλλυ με κάμποσα άλματα και αναπηδήσεις, ακόμα και σε άσφαλτο, θα αρχίσει να παρουσιάζει ρωγμές το πάτωμα.
Επιπλέον, όταν βάλεις τόσα κιλά πίσω το αυτοκίνητο γίνεται πολύ κακό στη συμπεριφορά του και ελέγχεται δύσκολα όταν υπερστρέψει.
Το να παίρνεις τέτοιες αποφάσεις και την ίδια ώρα να ζητάς άφλεκτα προστατευτικά στο ρολ-κέιτζ, άφλεκτες σκελέες, χανς κ.λπ. αποτελεί τουλάχιστον ειρωνική στάση απέναντι στους αγωνιζόμενους. -
Wpa wpa.... Gia rally milas h gia pista?
-
Αλεξανδρε για ράλλυ μιλάνε, καλα δεν νομίζω οτι και σε πίστα η καρότσα του 106 θα αντέξει έρμα τέτοιου μεγέθους/βάρους.
-
ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΠΟΡΤ????????
ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΗΝ SPORT ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΒΕΙΝΕΙ...... -
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Αλεξανδρε για ράλλυ μιλάνε, καλα δεν νομίζω οτι και σε πίστα η καρότσα του 106 θα αντέξει έρμα τέτοιου μεγέθους/βάρους.Michali sthn pista yparxoyn eideika ballast boxes opoy bidwnoyn ekei poy einai to ka8isma toy synodhgoy kai mesa ekei mpainoyn bidwta oi motorsport plakes ermatos....
Kai otan lew sthn 8esh toy ka8ismatos den ennow sthn mama bash ths karotsas gia to 106 alla stis swlhnes poy erxonte paketo me ta roll cage opoy bidwnoyn ta ka8ismata panw. Kai mhn moy peis oti den einai safe giati fantasoy oti ayta einai gia na kratane kai an8rwpo..... Me thn idia logikh kai enas synodhgos 80-90 kilwn mporei na ginei dolofoniko antikeimeno se periptwsh megalhs proskroyshs....Anyway... Kat eme and for what it is worth, to megalytero la8os einai oti sthn pista mperdeyoun toys kanonismoys twn rally kai rallytzidika aytokinhta me ayta poy 8a eprepe na ka8ara aytopkinhta gia pista.....
An sthn Ellada kyrioi den sas noiazei h taxythta, skotwste thn na teleiwnoyme.... -
Ας αποπειραθώ μια γρήγορη ανάγνωση, του κανονισμού όπως τον διαβάζω για τα βάρη των 'Α/6' αυτοκινήτων (όλες οι αναφορές είναι στην εγκύκλιο 11 τεχνικών κανονισμών -επίσης χρειάζεται ο τεχνικός κανονισμός της κατηγορίας Ε, ο οποίος δεν έχει δημοσιευθεί ακόμα και γιαυτό χρησιμοποιώ τον τεχνικό κανονισμό κατηγορίας Ε
S1600:
Ράλι: 1000 κιλά (σελίδα 2)
Αναβάσεις: 920 κιλά (σελίδα 2)
Ταχύτητες: 920 κιλά (σελίδα 9)A/6 kit kar:
Ράλι: 920 κιλά (σελίδα 2)
Αναβάσεις: 900 κιλά (σελίδα 2)
Ταχύτητες: 880 κιλά αν συμμετέχει στη Sport1600, 900 κιλά διαφορετικά (σελίδα 2 και σελίδα 9)ΕA/6 kit kar:
Ράλι: 920 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Αναβάσεις: 900 κιλά (σελίδα 9 και σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Ταχύτητες: 880 αν συμμετέχει στη Sport1600, 900 κιλά διαφορετικά (σελίδα 9 και σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε. Τα κιλά είναι ίδια ανεξαρτήτως του αν έχει 4πετάλουδη εισαγωγή, το 4πετάλουδο καθορίζει την κλάση, όχι το βάρος)R2B:
Ράλι: 1030 κιλά (σελίδα 2)
Αναβάσεις: 980 κιλά (σελίδα 2)
Ταχύτητες: 980 κιλά (σελίδα 2 και σελίδα 9)A/6:
Ράλι: 920 κιλά (J.255)
Αναβάσεις: 850 κιλά (J.255)
Ταχύτητες: 850 κιλά (J.255)EA/6:
Ράλι: 920 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Αναβάσεις: 850 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Ταχύτητες: 850 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)EE/10:
Ράλι: 820 για 4 βαλβίδες 790 κιλά για 2 βαλβίδες (σελίδα 10 τεχνικού κανονισμού Ε)
Αναβάσεις: 820 για 4 βαλβίδες 790 κιλά για 2 βαλβίδες (σελίδα 10 τεχνικού κανονισμού Ε)
Ταχύτητες: 850 (σελίδα 9) (στον τεχνικό κανονισμό Ε στη σελίδα 10 λέει '820 για 4 βαλβίδες 790 κιλά για 2 βαλβίδες')Εννοείται φυσικά ότι όποιος θέλει να μάθε 'επίσημα' ρωτάει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
EDIT: έκανα μια διόρθωση.
-
Νάσσο, καλημέρα.Μας μπέρδεψες...Αυτά είναι πλέον επίσημα ή απλά πρόταση δική σου?
Διοτι αλλα διαβάζω... εγώ... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
S1600:
Ράλι: 1000 κιλά (σελίδα 2)
Αναβάσεις: 920 κιλά (σελίδα 2)
Ταχύτητες: 920 κιλά (σελίδα 9)A/6 kit kar:
Ράλι: 920 κιλά (σελίδα 2)
Αναβάσεις: 900 κιλά (σελίδα 2)
Ταχύτητες: 880 κιλά αν συμμετέχει στη Sport1600, 900 κιλά διαφορετικά (σελίδα 2 και σελίδα 9)ΕA/6 kit kar:
Ράλι: 920 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Αναβάσεις: 900 κιλά (σελίδα 9 και σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Ταχύτητες: 880 αν συμμετέχει στη Sport1600, 900 κιλά διαφορετικά (σελίδα 9 και σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε. Τα κιλά είναι ίδια ανεξαρτήτως του αν έχει 4πετάλουδη εισαγωγή, το 4πετάλουδο καθορίζει την κλάση, όχι το βάρος)Τα κιτ kαρ, γιατι να εχουν καλύτερη αντιμετώπιση απο τα S1600? Υστερούν σε κάτι?Αντίθετα απο ΔΑ, εχουν και περισσότερες ελευθερίες...οπως πχ ανάρτηση...
EA/6:
Ράλι: 920 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Αναβάσεις: 850 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)
Ταχύτητες: 850 κιλά (σελίδα 4 τεχνικού κανονισμού Ε)Αυτό ακόμα δεν το εχω δει γραμμένο επίσημα οτι ξεχωρίζουν οι κλάσεις και δεν εχω δει τα κιλά...Η εγκύκλιος 11 είναι πιο συγχρονη...Αρα τι ισχύει? Ο ΤΕ ή η Εγκύκλιος 11?
Εννοείται φυσικά ότι όποιος θέλει να μάθει 'επίσημα' ρωτάει στην ΕΠΑ/ΕΘΕΑ
EDIT: έκανα μια διόρθωση.
Αν δεν θέλει να ρωτήσει, αλλα θέλει να διαβάσει και να το εχει γραμμένο, υπάρχει κάτι επίσημο?
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Νάσσο, καλημέρα.Μας μπέρδεψες...Αυτά είναι πλέον επίσημα ή απλά πρόταση δική σου?
Διοτι αλλα διαβάζω... εγώ...Φυσικά και δεν είναι 'επίσημο', είναι η δική μου ανάγνωση των κανονισμών.
Ενα e-Mail στην ΕΘΕΑ (auto-kart@elpa.gr) νομίζω θα τύχει μιας κανονικής 'επίσημης' απάντησης. -
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ 2011
4.4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Aυτοκίνητα Παραγωγής (Oμάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)
- Aυτοκίνητα Tουρισμού (Oμάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC
- Aυτοκίνητα Oμάδας E (βλέπε τεχνικό κανονισμό της ΕΠΑ/EΘEA).
- Αυτοκίνητα της ομάδας ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (βλέπε Παράρτημα Κ)
- Αυτοκίνητα της Κατηγορίας (Τ1, Τ2, Τ3, Τ6, Τ7, Τ8, Τ9, Εμπορίου, SUV) (στους αγώνες όπου αυτά γίνονται δεκτά)
- Αυτοκίνητα ομάδων που έχουν προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ στους αγώνες που προσμετρούν για τα αντίστοιχα πρωταθλήματα. (βλέπε αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς).
- Αυτοκίνητα Ομάδας R.
― Τίτλοι 47oυ Πρωταθλήματος Αγώνων Ράλλυ
- 47ο Πρωτάθλημα Oδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A -R - Ε )
2. Πρωτάθλημα Oδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A –R - Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα - Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A – R-Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R - Ε)
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A –R - Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A – R-Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα
Δηλαδή απο φέτος μετρούν στο Πρωτάθλημα τα Α8,τα WRC, αλλα και τα ΕΕ 12-WRC?
Πάλι ξαναγυρνάμε πίσω...
Αρα το Πρωτάθλημα δεν ειναι μέχρι Ν4-S2000 που συζητάγαμε σε προηγούμενο post με τον EL-EM... ή κάνω λάθος? Που δεν το νομίζω...Δεν καταλαβαίνω τότε γιατι αφήνουμε τα Α8, τα ΕΑ8, τα ΕΕ12, οπως πχ 3,4 γνωστά Escort WRC και δεν αφήνουμε και τα Group B, οπως ενα πολύ ομορφο Audi, να διεκδηκήσουν Πρωτάθλημα? Ωραία εξέλιξη... Και οικονομική... 'Τσιγκουνιές' στην βενζίνα, γιατι κάναμε τότε?
-
Που εισαι βρε ΛουΜου μας ?
Τι R4 συζηταγες να επιτραπουν ? και να πετανε τα παιδια ευρω στο δρομο .....
Οριστε , με ενα wrc παλιο -φτηνο -και μπολικο απο μια Ιταλικη ομαδα εχεις παρει το ....βαρυτιμο ,και χωρις φρυγανια το καφεδακι , με το καλη μερα !
ΑΥΤΗ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ .....πολυ μ'αρεσει
Μ'οτι γουσταρετε τρεχτε , στα παπαρια μας (λεει η νεα ταξη πραγματων , αρκει να τρεξετε ) ε αυτο δεν θελατε ?
Τωρα το'χετε
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ! ΖΗΤΩ !
Τρεχατε να προλαβετε μονον , διπλα πουλανε τετοιους κροκκοδειλους φτηνους (εχει κατι focus wrc 99 μμμμ γκαϊναρια ,και 206 χωρις παντλς ), μην τα χασετε ! θα εχουν ψωφισει ολοι εκει πανω οι παλιοι με τα , κι εσεις θα τρεχετε ακομα ,γιατι οι ...............κοιτανε μακρια βρε κοροιδαααααα !
-
FORD ESCORT WRC - GREEK CHAMPION 2011
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Που εισαι βρε ΛουΜου μας ?Τι R4 συζηταγες να επιτραπουν ? και να πετανε τα παιδια ευρω στο δρομο .....
Οριστε , με ενα wrc παλιο -φτηνο -και μπολικο απο μια Ιταλικη ομαδα εχεις παρει το ....βαρυτιμο ,και χωρις φρυγανια το καφεδακι , με το καλη μερα !
ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ,ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ WRC ΤΟ ΒΑΡΥΤΙΜΟ ΤΟ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ!!!,
ΑΛΛΩΣΤΕ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ) ΤΑ WRC ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ. ΜΟΝΟ ΤΑ Α/8 ΜΕΤΡΑΝΕ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕ ΤΑ ΄/4.ΑΥΤΗ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ .....πολυ μ'αρεσει
Μ'οτι γουσταρετε τρεχτε , στα παπαρια μας (λεει η νεα ταξη πραγματων , αρκει να τρεξετε ) ε αυτο δεν θελατε ?
Τωρα το'χετε
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ! ΖΗΤΩ !
Τρεχατε να προλαβετε μονον , διπλα πουλανε τετοιους κροκκοδειλους φτηνους (εχει κατι focus wrc 99 μμμμ γκαϊναρια ,και 206 χωρις παντλς ), μην τα χασετε ! θα εχουν ψωφισει ολοι εκει πανω οι παλιοι με τα , κι εσεις θα τρεχετε ακομα ,γιατι οι ...............κοιτανε μακρια βρε κοροιδαααααα !
ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης van έγραψε:
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ 2011
4.4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
- Aυτοκίνητα Παραγωγής (Oμάδας N - Ν1, Ν2, Ν3, Ν4)
- Aυτοκίνητα Tουρισμού (Oμάδας A - Α5, Α6, Α7, Α8), συμπεριλαμβανομένων των WRC
- Aυτοκίνητα Oμάδας E (βλέπε τεχνικό κανονισμό της ΕΠΑ/EΘEA).
- Αυτοκίνητα της ομάδας ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ (βλέπε Παράρτημα Κ)
- Αυτοκίνητα της Κατηγορίας (Τ1, Τ2, Τ3, Τ6, Τ7, Τ8, Τ9, Εμπορίου, SUV) (στους αγώνες όπου αυτά γίνονται δεκτά)
- Αυτοκίνητα ομάδων που έχουν προταθεί και εγκριθεί από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ στους αγώνες που προσμετρούν για τα αντίστοιχα πρωταθλήματα. (βλέπε αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς).
- Αυτοκίνητα Ομάδας R.
― Τίτλοι 47oυ Πρωταθλήματος Αγώνων Ράλλυ
- 47ο Πρωτάθλημα Oδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A -R - Ε )
2. Πρωτάθλημα Oδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A –R - Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα - Πρωτάθλημα Οδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A – R-Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ της κατηγορίας (N - A - R - Ε)
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F2 της κατηγορίας (N - A –R - Ε) μέχρι 2000 cc δικίνητα
- Πρωτάθλημα Συνοδηγών Pάλλυ αυτοκινήτων F3 της κατηγορίας (N - A – R-Ε) μέχρι 1600 cc δικίνητα
Δηλαδή απο φέτος μετρούν στο Πρωτάθλημα τα Α8,τα WRC, αλλα και τα ΕΕ 12-WRC?
Στους αγώνες του 47ου Πρωταθλήματος βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα Α8 και Ε12 (εκτός των WRC).
Από το ίδιο κείμενο, λίγο παρακάτω Προκήρυξη 2011
Δεν έχει αλλάξει κάτι νομίζω, ως προς αυτό.
-
Επεσα τυχαία πάνω του όταν έψαχνα το θέμα της προκήρυξης παραπάνω
Τεχνικοί κανονισμοί 2011