-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Sub-brand με ηλεκτρικά και υβριδικά...
μην το λες.
Δεν ειμαστε ολοι Ελλαδα με τους τελειους δρομους τους V8 και την φθηνη βενζινη.Υπαρχει και κοσμος τριτοκοσμικος με μεγαλες πολεις στην Ευρωπη την Αμερικη και την Ιαπωνια που χρησιμοποιουν το αμαξι για 50χλμ την μερα πριν γυρισουν να δουλευουν για τους πενιχρους μισθους τους....
Ναι... και οι μεροκαματιάρηδες θα πάρουν ένα ηλεκτρικό/υβριδικό BMW των 40-50 χιλιάδων να κάνουν τη δουλεια τους με οικονομία! Σύνελθε Δημητρη!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το πρόθεμα i το οποίο και προτίθεται να χρησιμοποιήσει η Μπεμβέ για το χαρακτηρισμό των νέων μοντέλων, χρησιμοποιείται ήδη από δύο. Την Χιουντάι στα αυτοκίνητα, και την ...Άπλ στα μηλοπροιόντα.
Βλέπω μηνύσεις αλά Φορντ/Φερράρι.Ξέχασες το βασικότερο.
Intel!
Έχει και ακριβώς το ίδιο όνομα, i3.
Για να δούμε αν θα τους χώσουν καμιά μήνυση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Sub-brand με ηλεκτρικά και υβριδικά...
μην το λες.
Δεν ειμαστε ολοι Ελλαδα με τους τελειους δρομους τους V8 και την φθηνη βενζινη.Υπαρχει και κοσμος τριτοκοσμικος με μεγαλες πολεις στην Ευρωπη την Αμερικη και την Ιαπωνια που χρησιμοποιουν το αμαξι για 50χλμ την μερα πριν γυρισουν να δουλευουν για τους πενιχρους μισθους τους....
Ναι... και οι μεροκαματιάρηδες θα πάρουν ένα ηλεκτρικό/υβριδικό BMW των 40-50 χιλιάδων να κάνουν τη δουλεια τους με οικονομία! Σύνελθε Δημητρη!
αγαπητε!
Εγω δεν μιλαω για την διαφορα στο πορτοφολι του καθενος αλλα για τον τροπο ζωης.
Απο την μια δεν νομιζω να κοστιζει 40χιλ οπως λες και απο την αλλη δεν χρειαζεται να σου πω τιποτα...
απλα δες τις πωλησεις του Σμαρτ στην υπολοιπη Ευρωπη.
Εκει θα χτυπησει η εταιρια αλλα με ενα προιον μπροστα απο την εποχη του.Το ειρωνικο μου σχολιο πηγαινε πιο πολυ σαν απαντηση στο δικο σου...
Δεν λεω αγαπαμε και οι δυο 12κυλινδρους πολυστροφους κινητηρες ( αρκει να δει καποιος τα αβαταρ μας) αλλα σε αλλες χωρες ο κοσμος ακομα και για την καθημερινοτητα του θελει κατι το ξεχωριστο.
Αρα γιατι αυτη η αποδοκιμασια;Για την Ελλαδα δεν το συζηταω καν εμεις ειμαστε απλα ενα ποσοστο για αυτους αμελητεο.
-
Πάμε στοίχημα ότι θα είναι πανάκριβα αγαπητέ; Όταν ένα ταπεινό Volt κοστίζει 40.000 στα εξωτερικά, πόσο λες ότι θα κοστίζουν τα premium BMW? Γιατί κάτι λένε για ανθρακονήματα και αλουμίνιο στην κατασκευή τους...
-
Αυτα τα αγαπητέ, πόσο μου αρέσουν!
ΡΕ δείξτε πόσο macho άντρες είστε!
Ρίχτε καμία Παναγίτσα!!!
-
Με το Δημήτρη ποτέ Παναγίες... αγαπιόμαστε κατά βάθος!
-
Βρε τι έπαθε το RS5 στο Top Gear από την Μ3
...και τι έπαθε ένα Scirocco χθες (TSI) στην Αττική οδό, δε το πίστευα.
Βγαίνω αριστερή...κατά τα 140, βλέπω να πλησιάζει κάτι γρήγορα...κάνω δεξιά αλλά συνεχίζω και ανεβάζω. Πάμε στα 160, μπαίνω πίσω του δεν κουνιόταν για κάμποσα χλμ...κάνει άκρη στα 180 έδινε ακόμα, φαινόταν...τον περνάω, κάνω άκρη για να το ξαναεπαναλάβουμε...φτάνει πάλι, βγαίνω πίσω του...πάλι τα ίδια. Στα 180+ τον περνούσα, σα να ξεψυχούσε ο tsi.
Τα 'i' δε θα είναι φθηνά. Θα έχουν το ίδιο positioning με τα M, μάλιστα το i8 θα είναι φάση Tesla.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με το Δημήτρη ποτέ Παναγίες... αγαπιόμαστε κατά βάθος!μα συμφωνουμε σε πολλα....
πλην ενος...
Νικ αν ειναι ετσι και στοιχιζουν πανω απο 40κ οπως λεει ο ΑληθινοςΔιας τοτε θα δεις οτι και παλι θα κυκλοφορησει πολυ.....
στο welt στο Μοναχο...
@Niko δεν τον χαλασε το τσαγακι!
εδω εδωσα εγω στο ξαδερφακι του το Γκολφ στους λοφους γυρω απο το Pavullo.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το πρόθεμα i το οποίο και προτίθεται να χρησιμοποιήσει η Μπεμβέ για το χαρακτηρισμό των νέων μοντέλων, χρησιμοποιείται ήδη από δύο. Την Χιουντάι στα αυτοκίνητα, και την ...Άπλ στα μηλοπροιόντα.
Βλέπω μηνύσεις αλά Φορντ/Φερράρι.Ξέχασες το βασικότερο.
Intel!
Έχει και ακριβώς το ίδιο όνομα, i3.
Για να δούμε αν θα τους χώσουν καμιά μήνυση.
Μπα.Και κινητό της Νόκια έχει ίδιο όνομα με αυτοκίνητο της BMW.Δεν άκουσα να έγινε κάτι.
-
Eγώ πάω στοίχημα ότι θα είναι πανάκριβα. Και αυτό για τους κάτωθι λόγους
α. Θα έχουν ελαφρά υλικά
β. Θα είναι επαναφορτιζόμενα, άρα θα έχουν ακριβές μπαταρίες
γ. Είναι ολοκαίνουριες πλατφόρμες με πλήθος καινούργιων εξειδικευμένων εξαρτημάτων , άρα έχουν ενσωματωμένο όλο το κόστος εξέλιξης αυτών, χωρίς παράλληλα να μπορούν να κάνουν εκπτώσεις από την αρχή λόγω όγκου
δ. Είναι ΜπεμβέΔεν θα εκπλαγώ αν δούμε αστρονομικές τιμές, τέτοιες που η Λέξους μπροστά της θα επιτελεί κοινωνικό λειτούργημα με το μικρό υβρίδιο που έβγαλε.
-
Συμπλήρωσα 22500 χμ και μου άναψε η ένδειξη για σέρβις λάδια , φίλτρο και μπουζί αλλάζω ή και τίποτα άλλο , κάποια σελίδα με τα κατάλληλα ιξώδη ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Συμπλήρωσα 22500 χμ και μου άναψε η ένδειξη για σέρβις λάδια , φίλτρο και μπουζί αλλάζω ή και τίποτα άλλο , κάποια σελίδα με τα κατάλληλα ιξώδη ;Αν σου άναψε η ένδειξη για λάδια, αλλάζεις λάδια και φίλτρο λαδιού.
Τα μπουζί γιατί να τα αλλάξεις? Είναι ΠΟΛΥ νωρίς σε σχέση με τα χλμ που έχεις κάνει, εκτός αν σου άναψε κάποια ένδειξη.
Βάλε 0-40 ή 5-30. Το 0-40 είναι για πιο σπορ χρήση, πιο λεπτό.
Εγώ βάζω 0-40 στο si.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βάλε 0-40 ή 5-30. Το 0-40 είναι για πιο σπορ χρήση, πιο λεπτό.
Εγώ βάζω 0-40 στο si.
NOT.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βάλε 0-40 ή 5-30. Το 0-40 είναι για πιο σπορ χρήση, πιο λεπτό.
Εγώ βάζω 0-40 στο si.
NOT.
y?
-
'cause
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βάλε 0-40 ή 5-30. Το 0-40 είναι για πιο σπορ χρήση, πιο λεπτό.
Εγώ βάζω 0-40 στο si.
NOT.
y?
http://auto.howstuffworks.com/fuel-effi ... on1641.htm
Δεν είναι σαφές αυτό που λες: είναι πιο λεπτό στους 0 βαθμούς , ενώ είναι πιο χοντρό (παχύρευστο δηλαδή) στους 40 βαθμούς. Αν το διαβάζω σωστά...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
'cause
Τι πάει να πει δηλαδή αυτό?
Explain pls
Ότι σε θερμοκρασία λειτουργίας το 40αρι είναι πιο χοντρό από το 30αρι, γιαυτό και προτείνεται για πιο άγρια χρήση.
-
Ευχαριστώ πολύ , να προτιμήσω castrol ή κάτι άλλο ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ , να προτιμήσω castrol ή κάτι άλλο ;Προσωπικά, βάζω αυτό που συνιστά ο κατασκευαστής, Castrol δηλαδή.
Μπορείς όμως να βάλεις οτιδήποτε έχει προδιαγραφές BMW LL-04.
BMW FORUM