Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    90's vs 00's
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 90's vs 00's
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    45
    125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefos last edited by

      Συμφωνω αλλα οταν αναφερεσαι σε αυτοκινητα οπως το EVO και γραφεις:

      ...αφου οι εταιριες κατασκευης εχουν ''κολλησει'' με τα ηλεκτρονικα. Τετοιου ειδους συστηματα ειναι χρησιμα, εως και απαραιτητα, για οικογενειακα αυτοκινητα αλλα οχι για να ευχαριστιεσαι την οδηγηση.

      Εισαι 100% λαθος. Τα ηλεκτρονικα ελεγχομενα διαφορικα δεν στερουν τιποτα απολυτως απο την απολαυση κατα την οδηγηση...

      Και σε καμμια περιπτωση δεν ειναι το ιδιο πραγμα το S-AYC του EVO ή το DCCD του Impreza με τα καθε λογης ESP, VSC, ABCDEFG που μπαινουν για να 'γλυτωσουν' τον οδηγο απο εξοδο. Αν δεν το λεει η καρδια σου, δεν μπορεις να οδηγησεις γρηγορα ενα EVO ουτε ενα Impreza με Suretrack διαφορικο το οποιο και ειναι τρομερα αποτομο και απαιτει την 100% προσοχη του οδηγου.

      Και δεν νομιζω οτι το μπροστοβαρο Quattro ή το Punto GT + Fiat Coupe προσφερουν μεγαλυτερη ευχαριστηση απο ενα EVO VI ή ενα Impreza STi... Μονο η Integrale μπορει να προσφερει αναλογες συγκινησεις επειδη ειναι της ιδιας... σχολης (WRC)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:

        Και δεν νομιζω οτι το μπροστοβαρο Quattro ή το Punto GT + Fiat Coupe προσφερουν μεγαλυτερη ευχαριστηση απο ενα EVO VI ή ενα Impreza STi... Μονο η Integrale μπορει να προσφερει αναλογες συγκινησεις επειδη ειναι της ιδιας... σχολης (WRC)

        για το Φίατ Κουπέ μην παίρνεις όρκο

        Σπύρος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theofaman last edited by

          lefos-WRX εγραψε

          Τα ηλεκτρονικα ελεγχομενα διαφορικα δεν στερουν τιποτα απολυτως απο την απολαυση κατα την οδηγηση...

          Αφου το εχεις οδηγησει ισως να εχεις δικιο, αλλα προσωπικα δεν μου αρεσει το γεγονος οτι η συμπεριφορα ενως αυτοκινητου αλλαζει με το πατημα ενος κουμπιου( π.χ. στο EVO με τις επιλογες Gravel, Snow κλπ.). Οπως προειπα καποιους αυτο μπορει να μην τους ενοχλει οπως εσενα. Δεν διαφωνω οτι το EVO ή το οποιοδηποτε EVO μπορει να πετυχει απολυτους χρονους αλλα θα προτιμουσα αυτους τους απολυτους χρονους να τους πετυχαινε χωρις την αμεση παρεμβαση της E.C.U. και η απολαυση να μην καθοριζοταν απο αυτην εστω και αν η παρουσια της δεν γινεται αμεσα αντιληπτη.

          Παντως, γουστα ειναι αυτα και ο καθενας διαλεγει οποια ''σχολη'' θελει. . Εγω διαλεγω την ''παλια'', προ τα τελη 90's.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
            Για μένα clio williams αλλά και απλό 1.8 με τους 137 ίππους, crx και vti(αλλά μόνο για ευθείες διότι δεν έστριβαν ), όλα τα 205 rallye, gti 1.6 και 1.9, mazda 323 gtx, toyota celica carlos sainz, mazda mx5, nissan 200sx, toyota mr2, corrado g60, renault 5 gt (turbo).

            Τα έγραψα όπως μου έρχονταν στο μυαλό......

            Πολύ μου αρέσει που από αυτά που αναφέρεις έχω στην κατοχή μου δύο: 323 GTX και ΜΧ5

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

              Για μένα clio williams αλλά και απλό 1.8 με τους 137 ίππους, crx και vti(αλλά μόνο για ευθείες διότι δεν έστριβαν ), όλα τα 205 rallye, gti 1.6 και 1.9, mazda 323 gtx, toyota celica carlos sainz, mazda mx5, nissan 200sx, toyota mr2, corrado g60, renault 5 gt (turbo).

              Τα έγραψα όπως μου έρχονταν στο μυαλό......

              Πολύ μου αρέσει που από αυτά που αναφέρεις έχω στην κατοχή μου δύο: 323 GTX και ΜΧ5

              Ωραίοοοοοοοοοοοοος ο νέος....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lefos last edited by

                Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                lefos-WRX εγραψε

                Τα ηλεκτρονικα ελεγχομενα διαφορικα δεν στερουν τιποτα απολυτως απο την απολαυση κατα την οδηγηση...

                Αφου το εχεις οδηγησει ισως να εχεις δικιο, αλλα προσωπικα δεν μου αρεσει το γεγονος οτι η συμπεριφορα ενως αυτοκινητου αλλαζει με το πατημα ενος κουμπιου( π.χ. στο EVO με τις επιλογες Gravel, Snow κλπ.). Οπως προειπα καποιους αυτο μπορει να μην τους ενοχλει οπως εσενα. Δεν διαφωνω οτι το EVO ή το οποιοδηποτε EVO μπορει να πετυχει απολυτους χρονους αλλα θα προτιμουσα αυτους τους απολυτους χρονους να τους πετυχαινε χωρις την αμεση παρεμβαση της E.C.U. και η απολαυση να μην καθοριζοταν απο αυτην εστω και αν η παρουσια της δεν γινεται αμεσα αντιληπτη.

                Παντως, γουστα ειναι αυτα και ο καθενας διαλεγει οποια ''σχολη'' θελει. . Εγω διαλεγω την ''παλια'', προ τα τελη 90's.

                ΟΚ, συμφωνουμε απολυτα!

                για το Φίατ Κουπέ μην παίρνεις όρκο

                Σπύρος

                Μπορει να ειναι ενα πολυ καλο (και ομορφο) αυτοκινητο αλλα με τιποτα δεν θα το συγκρινα με το EVO. Δεν το εχω οδηγησει αλλα τουλαχιστον στην Ελλαδα, τοσα αλογα μπροστα δεν μπορουν να συγκριθουν με την μεταδοση του Mitsu. Αλλη φιλοσοφια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 3
                • 3 / 3
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr