-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.Μακάρι...
Καλά, χαλάρωσε λίγο... δίλιτρος χρειάζεται για τέτοιες αποδόσεις από τη στιγμή που η ομαλότητα και οι χαμηλοί ρύποι ειναι προαπαιτούμενα.
-
θα βγάλει 1.6 Τ με 240 όταν έχει 2.0 Τ με 211 ; Και ειδικά όταν υπάρχει και ο 1.8 Τ με 160 ; Χλωμό! Απαξιώνει αμέσως 2 μοτέρ και δεν την συμφέρει αυτό.
-
Έχει ανάγκη η VW από νέους βενζινοκινητήρες? Ενα Start-Stop να προσαρμόσει σε όλους για καλύτερες καταναλώσεις και είναι ΟΚ. Κάτι γύρω στα 1000 κυβικά ίσως χρειάζεται για την γκάμα των μικρών αλλά δεν νομίζω να κάθεται κάτι τέτοιο στο Golf εκτός αν στα πλαίσια του downsizing υπάρξει έκδοση με σασί, 4 ρόδες και ένα κάθισμα μόνο!
-
Για την πισω αναρτηση ξερουμε κατι ? τι θα χρησιμοποιηθει?
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.Μακάρι...
Ελα πες την αληθεια...Στο 240 η το 2 η το 4 ηθελες να πατησεις και πατησες και τα δυο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.
Μακάρι...
Καλά, χαλάρωσε λίγο... δίλιτρος χρειάζεται για τέτοιες αποδόσεις από τη στιγμή που η ομαλότητα και οι χαμηλοί ρύποι ειναι προαπαιτούμενα.
Αμφιβάλλω κι εγώ με το ενδεχόμενο να βγει τέτοιος κινητήρας, αλλά διαφωνώ με το σκεπτικό σου.
Ο 1.4 με τα 170 παλιότερα και με τα 180 τώρα δεν απαξιώνει τον 1.8 με τα 160;
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Για την πισω αναρτηση ξερουμε κατι ? τι θα χρησιμοποιηθει?Ημιάκαμπτος αλα VW.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.
Μακάρι...
Καλά, χαλάρωσε λίγο... δίλιτρος χρειάζεται για τέτοιες αποδόσεις από τη στιγμή που η ομαλότητα και οι χαμηλοί ρύποι ειναι προαπαιτούμενα.
Αμφιβάλλω κι εγώ με το ενδεχόμενο να βγει τέτοιος κινητήρας, αλλά διαφωνώ με το σκεπτικό σου.
Ο 1.4 με τα 170 παλιότερα και με τα 180 τώρα δεν απαξιώνει τον 1.8 με τα 160;
Ποιός σου είπε ότι αυτό είναι το σκεπτικό μου;
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Για την πισω αναρτηση ξερουμε κατι ? τι θα χρησιμοποιηθει?
Ημιάκαμπτος αλα VW.
Ποιος τα λέει αυτά;
Ημιάκαμπτο φοράει το Αμερικάνικο Jetta στις βασικές εκδόσεις. Οι μεγαλύτερες φοράνε κανονικά την Ευρωπαϊκή ανάρτηση, με πολλαπλούς.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Για την πισω αναρτηση ξερουμε κατι ? τι θα χρησιμοποιηθει?
Ημιάκαμπτος αλα VW.
Ποιος τα λέει αυτά;
Ημιάκαμπτο φοράει το Αμερικάνικο Jetta στις βασικές εκδόσεις. Οι μεγαλύτερες φοράνε κανονικά την Ευρωπαϊκή ανάρτηση, με πολλαπλούς.
Χιούμορ-χιούμορ
-
Α, οκ, συμπαθάτε με αλλά το έχω δει και αλλού να το λένε (μπερδεμένοι από το Αμερικάνικο Jetta)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.
Μακάρι...
Καλά, χαλάρωσε λίγο... δίλιτρος χρειάζεται για τέτοιες αποδόσεις από τη στιγμή που η ομαλότητα και οι χαμηλοί ρύποι ειναι προαπαιτούμενα.
Αμφιβάλλω κι εγώ με το ενδεχόμενο να βγει τέτοιος κινητήρας, αλλά διαφωνώ με το σκεπτικό σου.
Ο 1.4 με τα 170 παλιότερα και με τα 180 τώρα δεν απαξιώνει τον 1.8 με τα 160;
Ποιός σου είπε ότι αυτό είναι το σκεπτικό μου;
LOL, το μήνυμα του elteo ήθελα να quotάρω.
-
Το ενδεχόμενο οι 1.8 και 2.0 να αντικατασταθούν απο το νεο 1.6 στα πλαισια του downsizing σε ιπποδυνάμεις 160-200? Ισως ο 2.0 να χρησιμοποιείται πλέον μόνο στις κορυφαίες εκδόσεις R, που και αυτός αντικατέστησε τον 3.2!
-
Αν οντως φοραει ημιακαμπτο να δω που θα κρυφτει πολυςςςςς κοσμος....
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Αν οντως φοραει ημιακαμπτο να δω που θα κρυφτει πολυςςςςς κοσμος....που θα κρυφτουν;
το φορουμ αλλωστε διδασκει πως ο ημιακαμπτος ειναι μια χαρα αναρτηση (αρκει να τη φορανε τα 'δικα μας' αυτοκινητα)
οχι οτι προκειται ν' αλλαξει σημαντικα το πλαισιο, αλλα λεμε τωρα
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Αν οντως φοραει ημιακαμπτο να δω που θα κρυφτει πολυςςςςς κοσμος....
που θα κρυφτουν;
το φορουμ αλλωστε διδασκει πως ο ημιακαμπτος ειναι μια χαρα αναρτηση (αρκει να τη φορανε τα 'δικα μας' αυτοκινητα)
οχι οτι προκειται ν' αλλαξει σημαντικα το πλαισιο, αλλα λεμε τωρα
Μια χαρα σκατα ειναι
Ειμαι ετοιμος να κραζω μερα νυχτα αν κανουν τετοιο καραγκιοζηλικι, μιας και στη συγκεκριμενη εταιρια το κραξιμο πιανει τοπο
(Βλεπε esp)Αλλου που δεν κραζει κανεις και ημιακαμπτους και σπορ υβριδικα βλεπεις
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Καλα εγω λεω πως σε περιπτωση που το δουμε αυτο , θα διαβασουμε για το θαυμα...του ημιακαμπτου που για πρωτη φορα χρησιμοποιειται ετσι κ μονο απο την vw k το golf...κλπ κλπ...Σε οτι αφορα το esp δεν εγινε κ τπτ τρομερο οταν οι ανταγωνιστριες εταιρειες το χουν κανει εδω κ μια 5 ετια...Για τα σπορ υβριδικα κ το αν το κραξιμο πιανει τοπο δεν χρειαζεται να πω κατι , το hsv θα μιλησει απο μονο του...
-
Τι εχουν κανει με το esp οι αλλες εταιρειες? Το vag απλα με το κραξιμο αποφασισε να το κανει ξανα απενεργοποιουμενο, αυτο που εκανε τοσα χρονια δλδ
Περι θαυματος ημιακαμπτου δε θα διαβαζες απο μας τουλαχιστον.. ειπαμε
Οσο για τα ζμπορ υβριδικα ,γιατι νομιζεις οτι τρεχουν να τουρμπισουν το crz? Γιατι παει απατο το μπρικι
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Μπα δεν παίζει ημιάκαμπτος από Γκόλφω. Σε κάτι τέτοια είναι σοβαρό το Γκρουπ.
-
Κατσε να ρθει εκεινη η ωρα κ τοτε να δουμε τι θα γραφτει για το golf κ την αναρτηση του...Το esp ολες οι σοβαρες τλαχιστον εταιρειες το απενεργοποιουν πληρως εδω κ χρονια , δεν εκανε κ κανα θαυμα η vw...Πιο πολυ επικοινωνιακο τρικ ειναι τπτ παραπανω.
VW Golf VII