-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
εσυ ειπες οτι ειδες τι επαθε και το meganeII με τον τολμηρο σχεδιασμο του.. εσυ επισης μονος σου ειπες οτι η renault ηταν πρωτη σε πωλησεις.. Αν τα συνδεσεις αυτα τα δυο θα δεις οτι η renault ηταν 1η σε πωλησεις και επι εποχης meganeII..
προσεχε λιγο τις παπατζες που γραφεις γιατι αυτοαναιρεισαι μονος σου.. πραγματικα δε με νοιαζει τι εκανε το meganeII σε σχεση με το τοτε golf, αλλα οι παπατζες που εγραψες για τις πωλησεις του meganeII βρισκονται στην προηγουμενη σελίδατωρα περι offtopic και περι ελλειψης επιχειρηματων, δε θα πω οτι εισαι χαζος, αλλα απλα οτι προσπαθεις να καλυψεις τις βλακειες που γραφεις κατα καιρους αλλαζοντας το θεμα..
στοιχεια βρηκες; οχι. το 2005 ποιο megane ειπαμε κυκλοφορουσε; μηπως το ΙΙΙ; ποτε ξεκινησε η πτωση της renault στην ευρωπη;
δεν συζηταμε για την ελληνικη αγορα που ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα, για την ευρωπαικη συζηταμε που ειχε πεσει και 3η θεση.συνεχιζεις βλεπω στην ιδια συχνοτητα. για το golf vii κατι εχεις να πεις;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
To DS3 τι ρε Κιούση. Το αυτοκίνητο πουλάει πολλά παραπάνω κομμάτια από τον αρχικό του στόχο
vel satis τοτε
Αυτό λέει.
οχι καλα μου τη λεει, απλα δεν περιμενα να πουλαει αυτο το πραγμα
(βεβαια δε ξερω ποιοι ειναι οι στοχοι )
avantime
-
Είτε το θέμα θα ξαναγυρισει στο Golf VII είτε θα κλειδωθεί προσωρινά. mod
-
Edit λογω flame bait[mod]
-
Πολυ ωραία όσα λες αλλά mod
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Αν η vw δεν είχε το εξαιρετικό μάρκετινγκ, ο σχεδιασμός των τελευταίων γκόλφ θα σχολιαζόταν ακριβώς όπως αυτός των λίγο παλαιότερων γιαπωνέζικων (πχ κορόλλες, 323, λάντσερ κτλ): όλοι θα λέγανε οτι είναι βαρετά ίδια και το ίδιο βαρετά.Ωστόσο το μάρκετνιγκ και οι καλές σχέσεις με τον τύπο έχει ανάγει το γκολφ, αυτό το μικρομεσαίο που (πλην του πολύ καλού 5) στεκόταν πάντοτε στο μέσο όρο της κλάσης, σε ορόσημο. Ακόμη και...σχεδιαστικά!
Οι υπόλοιποι κατασκευαστές εννοείται πως πρέπει να ρισκάρουν, να παρουσιάσουν κάτι το διαφορετικό, για να τραβήξουν τα βλέματα. Το κατάφερε η Ρενώ αλλά και η Οπελ με το προηγούμενο Αστρα. Αν δει κανείς όμως το Μεγκάν 2 (του 2004 πχ) και το αντίστοιχο γκολφ 4, η διαφορά τους είναι χαώδης. Το γερμανικό απλά δε βλέπεται, το μεγκαν έχει πολύ πιο φρέσκο και πολύ λιγότερο γερασμένο σχήμα.
Το Μεγκάν ΙΙ όταν βγήκε ήταν απλώς πολύ περίεργο έως άσχημο. Τώρα πλέον, είναι εμετικό! Η Ρενώ τόλμησε, αλλά δεν της (πολύ)βγήκε, παρότι πούλησε αρκετά. Γι αυτό και το ΙΙΙ είναι πολύυυυ πιο 'νορμάλ' σχήμα.
Αντίθετα, το Γκολφ -- οποιοδήποτε Γκολφ -- φαινόταν και φαίνεται ένα γνώριμο, μπορεί βαρετό, ναι, αλλά συμπαθητικό σχήμα..
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Αντίθετα, το Γκολφ -- οποιοδήποτε Γκολφ -- φαινόταν και φαίνεται ένα γνώριμο, μπορεί βαρετό, ναι, αλλά συμπαθητικό σχήμα..Ξάπλωσε λίγο και θα σου περάσει.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ξάπλωσε λίγο και θα σου περάσει.
-
Είπαμε, συμπαθητικό.. όχι και Giuletta..
-
Το 5αρι ηταν το πιο ομορφο Golf,και ηταν πραγματικα ενα κλικ πανω απο ολα στην κατηγορια του.Ομορφο,δεμενο,ποιοτητα που συνανταγες σε αλλη κατηγορια,πολυ καλοι χωροι,ωραια οδηγικη συμπεριφορα και φυσικα εκανε ντεμπουτο πανω του η τεχνολογια TSI και το κιβωτιο DSG.Το 6αρι διπλα του φαινεται πιο παλιο,για να δουμε το 7αρι πως θα ειναι.
-
Νομίζω ότι ένα Golf 6 με την υπάρχουσα επιθετική μούρη και τον κώλο του 5 θα ήταν το καλύτερο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νομίζω ότι ένα Golf 6 με την υπάρχουσα επιθετική μούρη και τον κώλο του 5 θα ήταν το καλύτερο.Αν το διαβάσουν αυτό στο vag, έχεις προσληφθεί...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Νομίζω ότι ένα Golf 6 με την υπάρχουσα επιθετική μούρη και τον κώλο του 5 θα ήταν το καλύτερο.
Αν το διαβάσουν αυτό στο vag, έχεις προσληφθεί...

-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
**ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!!!ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ GOLF 7. **


Γμτ, δεν έχω δει και τον giannis από το Wolfsburg...
Λοιπόν, όλα ξεκίνησαν το 1998 όπου αποφασίστηκε η αγορά μικρομεσαίου.
Οι επιλογές ήταν οι εξής 2: VW Golf IV 1.6 και Peugeot Rallye 1.6.
Τα προγενέστερα αυτοκίνητα ήταν ιαπωνικά.Μετά από ιστορικές μάχες, ο κύβος ερρίφθη: VW Golf IV 1.6. (1999).
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;;;;
2011:
Το VW Golf IV με 412.000 Km είναι όχι απλώς αξιόπιστο, αλλά πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς!!!!
Η μόνη περιποίηση είναι λίγα λαδάκια κάθε 3.500 km και τα τακτικά του service.
Όπως περπάταγε όταν είχε 100.000 km έτσι περπατάει και τώρα με τα 412.000 km και φυσικά ειναι full on duty!!!Το 2006 οι ανάγκες έκαναν επιτακτική την αγορά 2ου αυτοκινήτου.
Με δεδομένη την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του VW Golf IV, η πρόταση (εκτός των άλλων) για αγορά του
VW Golf V GT (170 ps) έγινε με άκρατο ενθουσιασμό αποδεκτή παμψηφεί!!!Σήμερα, το GT με 70.000 km είναι απλά θαυμάσιο και δεν έχει σπάσει ο κινητήρας!!!!!
Αναμένουμε το νέο Golf VII το έτος 2012 - 2013, και αν είναι GOLF, η αγορά του θα γίνει με κλειστά τα μάτια.
Υ.Γ.
- Ποτέ πριν δεν είχαμε VW, δοκιμάσαμε και μείναμε απίστευτα ικανοποιημένοι.
- Για κάντε μια βόλτα γύρω γύρω το τετράγωνο (όχι μεγαλύτερη γιατί θα χάσετε το μέτρημα) και δείτε πόσα VW Golf IV κυκλοφορούν ακόμα.
- Είμαι περίεργος πόσα km θα με κρατήσει το IV, αυτήν την περίοδο κάνω περίπου 350 km την εβδομάδα. Το auto πάει μια χαρά!!!!!
-
**Ο επόμενος που θα γράψει άσχετα με το θέμα έχει φύγει για μπάνιο. **
-
Χειμωνιάτικα?
-
Βλέποντας τον ανατγωνισμό να 'επιστρέφει' σε πιο απλά σχήματα δεν θα με πείραζε καθόλου το νέο Golf να θυμίζει ... Golf. Από την άλλη, με το τωρινό f/l είδαμε την νέα οικογενειακή πρόσοψη και τους παίρνει πλέον να ασχοληθούν λίγο παραπάνω στο καινούριο με το στυλ του ... αλλά μην περιμένουμε και θαυματα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βλέποντας τον ανατγωνισμό να 'επιστρέφει' σε πιο απλά σχήματα...... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Βλέποντας τον ανταγωνισμό να 'επιστρέφει' σε πιο απλά σχήματα......
Νέα C4, νεο Megane ή άλλα που παραμένουν σε απλά σχήματα Auris, Mazda3, Ceed κλπ.
-
Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.
Μακάρι...
VW Golf VII