Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VII
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VII
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 89
    • 90
    • 26 / 90
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    1793
    6729
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papatzas last edited by

      Ο χρήστης rafi έγραψε:
      εσυ ειπες οτι ειδες τι επαθε και το meganeII με τον τολμηρο σχεδιασμο του.. εσυ επισης μονος σου ειπες οτι η renault ηταν πρωτη σε πωλησεις.. Αν τα συνδεσεις αυτα τα δυο θα δεις οτι η renault ηταν 1η σε πωλησεις και επι εποχης meganeII..
      προσεχε λιγο τις παπατζες που γραφεις γιατι αυτοαναιρεισαι μονος σου.. πραγματικα δε με νοιαζει τι εκανε το meganeII σε σχεση με το τοτε golf, αλλα οι παπατζες που εγραψες για τις πωλησεις του meganeII βρισκονται στην προηγουμενη σελίδα

      τωρα περι offtopic και περι ελλειψης επιχειρηματων, δε θα πω οτι εισαι χαζος, αλλα απλα οτι προσπαθεις να καλυψεις τις βλακειες που γραφεις κατα καιρους αλλαζοντας το θεμα..

      στοιχεια βρηκες; οχι. το 2005 ποιο megane ειπαμε κυκλοφορουσε; μηπως το ΙΙΙ; ποτε ξεκινησε η πτωση της renault στην ευρωπη;
      δεν συζηταμε για την ελληνικη αγορα που ειναι ανυπαρκτη χρονια τωρα, για την ευρωπαικη συζηταμε που ειχε πεσει και 3η θεση.

      συνεχιζεις βλεπω στην ιδια συχνοτητα. για το golf vii κατι εχεις να πεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        papatzas last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

        To DS3 τι ρε Κιούση. Το αυτοκίνητο πουλάει πολλά παραπάνω κομμάτια από τον αρχικό του στόχο

        vel satis τοτε

        Αυτό λέει.

        οχι καλα μου τη λεει, απλα δεν περιμενα να πουλαει αυτο το πραγμα

        (βεβαια δε ξερω ποιοι ειναι οι στοχοι )

        avantime

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Είτε το θέμα θα ξαναγυρισει στο Golf VII είτε θα κλειδωθεί προσωρινά. mod

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Edit λογω flame bait[mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giosou last edited by

              Πολυ ωραία όσα λες αλλά mod

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cliodriver last edited by

                Ο χρήστης thymios έγραψε:
                Αν η vw δεν είχε το εξαιρετικό μάρκετινγκ, ο σχεδιασμός των τελευταίων γκόλφ θα σχολιαζόταν ακριβώς όπως αυτός των λίγο παλαιότερων γιαπωνέζικων (πχ κορόλλες, 323, λάντσερ κτλ): όλοι θα λέγανε οτι είναι βαρετά ίδια και το ίδιο βαρετά.

                Ωστόσο το μάρκετνιγκ και οι καλές σχέσεις με τον τύπο έχει ανάγει το γκολφ, αυτό το μικρομεσαίο που (πλην του πολύ καλού 5) στεκόταν πάντοτε στο μέσο όρο της κλάσης, σε ορόσημο. Ακόμη και...σχεδιαστικά!

                Οι υπόλοιποι κατασκευαστές εννοείται πως πρέπει να ρισκάρουν, να παρουσιάσουν κάτι το διαφορετικό, για να τραβήξουν τα βλέματα. Το κατάφερε η Ρενώ αλλά και η Οπελ με το προηγούμενο Αστρα. Αν δει κανείς όμως το Μεγκάν 2 (του 2004 πχ) και το αντίστοιχο γκολφ 4, η διαφορά τους είναι χαώδης. Το γερμανικό απλά δε βλέπεται, το μεγκαν έχει πολύ πιο φρέσκο και πολύ λιγότερο γερασμένο σχήμα.

                Το Μεγκάν ΙΙ όταν βγήκε ήταν απλώς πολύ περίεργο έως άσχημο. Τώρα πλέον, είναι εμετικό! Η Ρενώ τόλμησε, αλλά δεν της (πολύ)βγήκε, παρότι πούλησε αρκετά. Γι αυτό και το ΙΙΙ είναι πολύυυυ πιο 'νορμάλ' σχήμα.

                Αντίθετα, το Γκολφ -- οποιοδήποτε Γκολφ -- φαινόταν και φαίνεται ένα γνώριμο, μπορεί βαρετό, ναι, αλλά συμπαθητικό σχήμα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  taurus last edited by

                  Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                  Αντίθετα, το Γκολφ -- οποιοδήποτε Γκολφ -- φαινόταν και φαίνεται ένα γνώριμο, μπορεί βαρετό, ναι, αλλά συμπαθητικό σχήμα..

                  Ξάπλωσε λίγο και θα σου περάσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Z
                    zisis1992 last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:

                    Ξάπλωσε λίγο και θα σου περάσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cliodriver last edited by

                      Είπαμε, συμπαθητικό.. όχι και Giuletta..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        marinos-regata last edited by

                        Το 5αρι ηταν το πιο ομορφο Golf,και ηταν πραγματικα ενα κλικ πανω απο ολα στην κατηγορια του.Ομορφο,δεμενο,ποιοτητα που συνανταγες σε αλλη κατηγορια,πολυ καλοι χωροι,ωραια οδηγικη συμπεριφορα και φυσικα εκανε ντεμπουτο πανω του η τεχνολογια TSI και το κιβωτιο DSG.Το 6αρι διπλα του φαινεται πιο παλιο,για να δουμε το 7αρι πως θα ειναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Νομίζω ότι ένα Golf 6 με την υπάρχουσα επιθετική μούρη και τον κώλο του 5 θα ήταν το καλύτερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thymios last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Νομίζω ότι ένα Golf 6 με την υπάρχουσα επιθετική μούρη και τον κώλο του 5 θα ήταν το καλύτερο.

                            Αν το διαβάσουν αυτό στο vag, έχεις προσληφθεί...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης thymios έγραψε:

                              Νομίζω ότι ένα Golf 6 με την υπάρχουσα επιθετική μούρη και τον κώλο του 5 θα ήταν το καλύτερο.

                              Αν το διαβάσουν αυτό στο vag, έχεις προσληφθεί...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sonath last edited by

                                Ο χρήστης thymios έγραψε:
                                **ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!!!

                                ΔΙΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ GOLF 7. **

                                Γμτ, δεν έχω δει και τον giannis από το Wolfsburg...

                                Λοιπόν, όλα ξεκίνησαν το 1998 όπου αποφασίστηκε η αγορά μικρομεσαίου.
                                Οι επιλογές ήταν οι εξής 2: VW Golf IV 1.6 και Peugeot Rallye 1.6.
                                Τα προγενέστερα αυτοκίνητα ήταν ιαπωνικά.

                                Μετά από ιστορικές μάχες, ο κύβος ερρίφθη: VW Golf IV 1.6. (1999).

                                ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;;;;

                                2011:
                                Το VW Golf IV με 412.000 Km είναι όχι απλώς αξιόπιστο, αλλά πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς!!!!
                                Η μόνη περιποίηση είναι λίγα λαδάκια κάθε 3.500 km και τα τακτικά του service.
                                Όπως περπάταγε όταν είχε 100.000 km έτσι περπατάει και τώρα με τα 412.000 km και φυσικά ειναι full on duty!!!

                                Το 2006 οι ανάγκες έκαναν επιτακτική την αγορά 2ου αυτοκινήτου.
                                Με δεδομένη την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες του VW Golf IV, η πρόταση (εκτός των άλλων) για αγορά του
                                VW Golf V GT (170 ps) έγινε με άκρατο ενθουσιασμό αποδεκτή παμψηφεί!!!

                                Σήμερα, το GT με 70.000 km είναι απλά θαυμάσιο και δεν έχει σπάσει ο κινητήρας!!!!!

                                Αναμένουμε το νέο Golf VII το έτος 2012 - 2013, και αν είναι GOLF, η αγορά του θα γίνει με κλειστά τα μάτια.

                                Υ.Γ.

                                1. Ποτέ πριν δεν είχαμε VW, δοκιμάσαμε και μείναμε απίστευτα ικανοποιημένοι.
                                2. Για κάντε μια βόλτα γύρω γύρω το τετράγωνο (όχι μεγαλύτερη γιατί θα χάσετε το μέτρημα) και δείτε πόσα VW Golf IV κυκλοφορούν ακόμα.
                                3. Είμαι περίεργος πόσα km θα με κρατήσει το IV, αυτήν την περίοδο κάνω περίπου 350 km την εβδομάδα. Το auto πάει μια χαρά!!!!!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  **Ο επόμενος που θα γράψει άσχετα με το θέμα έχει φύγει για μπάνιο. **

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Χειμωνιάτικα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Βλέποντας τον ανατγωνισμό να 'επιστρέφει' σε πιο απλά σχήματα δεν θα με πείραζε καθόλου το νέο Golf να θυμίζει ... Golf. Από την άλλη, με το τωρινό f/l είδαμε την νέα οικογενειακή πρόσοψη και τους παίρνει πλέον να ασχοληθούν λίγο παραπάνω στο καινούριο με το στυλ του ... αλλά μην περιμένουμε και θαυματα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        konstantinos last edited by

                                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                        Βλέποντας τον ανατγωνισμό να 'επιστρέφει' σε πιο απλά σχήματα......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                                          Βλέποντας τον ανταγωνισμό να 'επιστρέφει' σε πιο απλά σχήματα......

                                          Νέα C4, νεο Megane ή άλλα που παραμένουν σε απλά σχήματα Auris, Mazda3, Ceed κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sonath last edited by

                                            Κάτι έχει ακουστεί για κινητήρα 1.6 Τ με 240 hp.

                                            Μακάρι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 26 / 90
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr