-
Παιδια καλησπερα!
Με την ευκαιρια της αποσυρσης σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα ενος αμαξιου αυτο το μηνα και θελω τα φωτα σας!Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3.Οι αναγκες μου ειναι η καθημερινη μεταβαση απ το σπιτι μου στο πανεπιστημιο ,οδικη χρηση,και που και που καμια ταξιδιοτικη διαδρομη (ελαχιστες φορες).Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3 αμαξια:
Honda Civic 1.4 Comfort τιμη με οφελος+αποσυρση : 15.400
VW Polo 1.2 tsi Highline τιμη με αποσυρση:15.000
Seat Ibiza 1.2 tsi Special edition τιμη με αποσυρση :14.000Γενικα το διαθεσιμο budget ειναι 14-15.500 ευρο.Ποιο προτεινε ως καλυτερη λυση?Το honda μου φενεται καλυτερη επιλογη αλλα με προβληματιζει λιγακι ο θορυβος του κινητηρα που επισημαινουν τα reviews.Θα ειναι προβλημα?
-
Παιδια καλησπερα!
Με την ευκαιρια της αποσυρσης σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα ενος αμαξιου αυτο το μηνα και θελω τα φωτα σας!Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3.Οι αναγκες μου ειναι η καθημερινη μεταβαση απ το σπιτι μου στο πανεπιστημιο ,οδικη χρηση,και που και που καμια ταξιδιοτικη διαδρομη (ελαχιστες φορες).Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3 αμαξια:
Honda Civic 1.4 Comfort τιμη με οφελος+αποσυρση : 15.400
VW Polo 1.2 tsi Highline τιμη με αποσυρση:15.000
Seat Ibiza 1.2 tsi Special edition τιμη με αποσυρση :14.000Γενικα το διαθεσιμο budget ειναι 14-15.500 ευρο.Ποιο προτεινε ως καλυτερη λυση?Το honda μου φενεται καλυτερη επιλογη αλλα με προβληματιζει λιγακι ο θορυβος του κινητηρα που επισημαινουν τα reviews.Θα ειναι προβλημα?
-
Παιδια καλησπερα!
Με την ευκαιρια της αποσυρσης σκεφτομαι να προχωρησω στην αγορα ενος αμαξιου αυτο το μηνα και θελω τα φωτα σας!Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3.Οι αναγκες μου ειναι η καθημερινη μεταβαση απ το σπιτι μου στο πανεπιστημιο ,οδικη χρηση,και που και που καμια ταξιδιοτικη διαδρομη (ελαχιστες φορες).Ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3 αμαξια:
Honda Civic 1.4 Comfort τιμη με οφελος+αποσυρση : 15.400
VW Polo 1.2 tsi Highline τιμη με αποσυρση:15.000
Seat Ibiza 1.2 tsi Special edition τιμη με αποσυρση :14.000Γενικα το διαθεσιμο budget ειναι 14-15.500 ευρο.Ποιο προτεινε ως καλυτερη λυση?Το honda μου φενεται καλυτερη επιλογη αλλα με προβληματιζει λιγακι ο θορυβος του κινητηρα που επισημαινουν τα reviews.Θα ειναι προβλημα?
-
κανεις???μηπως υπαρχει κατι καλυτερο στην κατηγορια που δεν εχω κοιταξει?
-
Φίλε μου συγκρίνεις 1 μικρομεσαίο και 2 σούπερμίνι οπότε η επιλογή πρέπει να είναι καθαρά αποτέλεσμα ιεράρχησης αναγκών! Υποθέτω ότι είσαι γύρω στα 20 εφόσον είσαι φοιτητής και δεν έχεις οικογενειακές υποχρεώσεις. Το σιβικ είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και δεν υπάρχει το θέμα του θορύβου που διαβάζεις στα περιοδικά! Στο μέσο όρο κινείται σε θέμα θορύβου...επίσης είναι πιο όμορφο από τα άλλα 2 imho και περισσότερο ευρύχωρο που εσένα όμως υποθέτω ότι δεν σε νοιάζει! Μειονέκτημα η αλλαγή του στο τέλος του 2011 με αρχές του 2012!
Τα άλλα 2 όμως -σε τρίπορτη έκδοση- ταιριάζουν περισσότερο με το προφίλ του νεαρού φοιτητή που υποθέτω ότι είσαι!
Βέβαια είναι vag που για μένα σημαίνει πανάκριβα σε συντήρηση και αμφίβολης αξιοπιστίας αλλά πολλοί εδώ μέσα δεν ασπάζονται την άποψη μου!
Για μένα μείνε στην κατηγορία σουπερμίνι και κοίταξε και σε άλλες εταιρείες!
Η επιλογή είναι δική σου και εύχομαι να χαρείς ότι διαλέξεις! Απλά πριν το κάνεις κάνε μια σχετική βόλτα στα φόρα των διαφόρων εταιριών για να έχεις και γνώμη από ήδη ιδιοκτήτες! -
Για το honda τι εννοεις αλλαγη?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φίλε μου συγκρίνεις 1 μικρομεσαίο και 2 σούπερμίνι οπότε η επιλογή πρέπει να είναι καθαρά αποτέλεσμα ιεράρχησης αναγκών! Υποθέτω ότι είσαι γύρω στα 20 εφόσον είσαι φοιτητής και δεν έχεις οικογενειακές υποχρεώσεις. Το σιβικ είναι πολύ καλό αυτοκίνητο και δεν υπάρχει το θέμα του θορύβου που διαβάζεις στα περιοδικά! Στο μέσο όρο κινείται σε θέμα θορύβου...επίσης είναι πιο όμορφο από τα άλλα 2 imho και περισσότερο ευρύχωρο που εσένα όμως υποθέτω ότι δεν σε νοιάζει! Μειονέκτημα η αλλαγή του στο τέλος του 2011 με αρχές του 2012!
Τα άλλα 2 όμως -σε τρίπορτη έκδοση- ταιριάζουν περισσότερο με το προφίλ του νεαρού φοιτητή που υποθέτω ότι είσαι!
Βέβαια είναι vag που για μένα σημαίνει πανάκριβα σε συντήρηση και αμφίβολης αξιοπιστίας αλλά πολλοί εδώ μέσα δεν ασπάζονται την άποψη μου!
Για μένα μείνε στην κατηγορία σουπερμίνι και κοίταξε και σε άλλες εταιρείες!
Η επιλογή είναι δική σου και εύχομαι να χαρείς ότι διαλέξεις! Απλά πριν το κάνεις κάνε μια σχετική βόλτα στα φόρα των διαφόρων εταιριών για να έχεις και γνώμη από ήδη ιδιοκτήτες!το συγκεκριμενο civic ομως δε θα παιρνει τα ποδια του
σιγουρα σαν μικρομεσαιο ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο, ομως το μοτερ ειναι οριακο
-
...ιεραρχείς τα πράγματα με το δικό σου τρόπο! Τα γκάζια δεν είναι αυτοσκοπός γι όλους! (Απλά στην ηλικία αυτή είναι... )
Εγώ απλά προσπάθησα να προτείνω τι θα μου άρεσε αν ήμουν (ξανά) 20άρης και φοιτητής!
Αυτός είναι ο λόγος που πρότεινα σούπερμίνι! Τι να το κάνει το μεγάλο αυτοκίνητο αφού δεν έχει φαμίλια; Για την εξόρμηση του Σκ φτάνουν τα μικρά!
Άσε που με το σούπερμίνι θα παρκάρει και πιο εύκολα στις βραδυνές βόλτες του στο κέντρο της Αθήνας! Άλλα ενδιαφέροντα... -
Το σιβικ σε αποκριση γκαζιου ειναι πιο πισω απο τα αλλα 2?Δεν εχω οδηγησει και πολλα αμαξια στην ηλικια που ειμαι,αλλα μου δοθηκε η ευκαιρια να οδηγησω το civic των 83 ιππων και η αποκριση του στο γκαζι μου φανηκε εξαιρετικη..Επισης σαν αμαξι μου φανηκε αρκετα πιο ευελικτο απ το ibiza 1.2 tsi,και με πολυ πιο ακριβες ,στιβαρο τιμονι..Με αυτο που ειπες για αλλαγη το 2012 τι εννοεις?
-
Δεν θα είναι πιο γρήγορο από τα 2 τούρμπο που ανέφερες! Είναι βαρύτερο και με ατμοσφαιρικό μοτέρ!
Το 83 ίππων που οδήγησες ήταν πολύ ροπάτο χαμηλά λόγω 8βάλβιδων αλλά ανεπαρκές ψηλά! Το είχα οδηγήσει τεστ ντραιβ το 2006! Καμία σχέση όμως με το μεγαλύτερο 1.8 που επέλεξα εγώ! 57 ατμοσφαιρικά άλογα είναι πολλά...
Σίγουρα το 100 ίππων είναι καλύτερο και γρηγορότερο από το παλιό 1300!
Το 2012 θα έχουμε το νέο σιβικ! Κανείς δεν ξέρει όμως πως θα μοιάζει ακόμα ή αν θα είναι ομορφότερο από το υπάρχων! Αν σου αρέσει το υπάρχων σιβικ και το επιλέξεις γνωρίζεις εξαρχής ότι τα τελευταία κομμάτια της παραγωγής είναι και τα καλύτερα αφού λύνονται τα όποια προβλήματα υπήρχαν στα πρώτα μοντέλα! -
Σε αυτά τα λεφτά υπάρχει και το Leon 1.2 Tsi.
-
Ο χρήστης nigio^^ έγραψε:
Το σιβικ σε αποκριση γκαζιου ειναι πιο πισω απο τα αλλα 2?Δεν εχω οδηγησει και πολλα αμαξια στην ηλικια που ειμαι,αλλα μου δοθηκε η ευκαιρια να οδηγησω το civic των 83 ιππων και η αποκριση του στο γκαζι μου φανηκε εξαιρετικη..Επισης σαν αμαξι μου φανηκε αρκετα πιο ευελικτο απ το ibiza 1.2 tsi,και με πολυ πιο ακριβες ,στιβαρο τιμονι..Με αυτο που ειπες για αλλαγη το 2012 τι εννοεις?αποκριση εχει και πιθανοτατα πολυ καλυτερη απο τα vag, γκαζι δεν εχει..
αμα το φορτωσεις δηλαδη και πας ταξιδι θα ζοριστειτα polo/ibiza ειναι σαφως πιο γρηγορα αυτοκινητα , εστω και αν γενικως ειναι λιγοτερο ολοκληρωμενα σαν μοντελα εναντι του civic
παντα η βασικη προτεραιοτητα σε ενα αυτοκινητο για μενα ειναι το μοτερ να κινει αξιοπρεπως το οποιο αυτοκινητο
συμφωνω μαζι σου , οτι ενα σουπερμινι ειναι πιο καταλληλο για την ηλικια αυτη (και ας μη συμπαθω γενικα τα σουπερμινι εναντι των μικρομεσαιων , τα οποια οπως ειπα θεωρω πιο ολοκληρωμενα σαν πακετα), ομως απο την αλλη και τα polo/ibiza δεν ειναι πυραυλοι..
ο 1.2Τ απλα θα κινησει αξιοπρεπως και ισως σβελτα τα συγκεκριμενα αμαξωματα , το civic θα αγκομαχα..
αν ειχε καλυτερο μοτερ δε θα χα κανενα κολλημα να προτεινω το μεγαλυτερο αυτοκινητο (δεν κανενα εχω προβλημα δηλαδη με το οτι ειναι χοντα, αντιστοιχως δε θα προτεινα ποτε και για κανενα λογο ενα 1400 golf ατμοσφαιρα μιας και το χω ζησει απο κοντα ποσο ψοφιο ειναι) μιας και σε βαθος χρονου θα το αξιοποιουσε περισσοτερο -
εντάξει δεν είναι πύραυλοι τα 1200αρακια τούρμπο αλλά δεν τα λες και αργά...
10 δεύτερα τα 100 δεν είναι επίδοση αργού οχήματος! Επιδόσεις gti 20 χρόνια πριν είναι! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
εντάξει δεν είναι πύραυλοι τα 1200αρακια τούρμπο αλλά δεν τα λες και αργά...
10 δεύτερα τα 100 δεν είναι επίδοση αργού οχήματος! Επιδόσεις gti 20 χρόνια πριν είναι!για τα σημερινα δεδομενα τη θεωρω φυσιολογικη, ειναι σιγουρα πανω απο το μεσο ορο , αλλα αυτο δεν ειναι κακο
επισης του δινει ενα καλο περιθωριο , να βαλει φιλους και μπαγκαζια και να παει μια εκδρομη σαν ανθρωπος
στο κατω κατω οταν ολο και περισσοτερα αυτοκινητα πλεον στους δρομους και τις εθνικες εχουν τα γκαζια που δεν υπηρχαν πριν 20 χρονια, καλο ειναι να μπορεις να κινηθεις κι εσυ σε αντιστοιχους ρυθμους (για προσπερασεις κτλ)
και παρολα αυτα ο συγκεκριμενος κινητηρας παραμενει οικονομικος μικρος κινητηρας , δεν ειναι δηλαδη καποια υπερβολη
-
εντάξει μωρέ και με το μικρό σιβικάκι προσπερνας...απλά θα στροφάρεις περισσότερο σε μια προσπέραση...σε τελική ανάλυση ταχύτητες ταξιδιου 120-140 με όλα τις έχεις για πλάκα!
-
απογοητευτικα λιγακι με αυτο που μου ειπε ο φιλος για το civic,οτι δηλαδη βγαινει καινουριο το 2012.Θα διαφερει ριζικα απ το προηγουμενο ή απλα θα γινουν τα καθιερωμενα facelift?To τελευταιο που θα ηθελα ειναι να αγορασω φετος ενα αμαξι και του χρονου να προβαλει 'παλιο'-'ξεπερασμενο' μοντελο...
-
αυτο θα ειναι το καινουριο civic???
-
αυτο ειναι το αμερικάνικο si...δεν έχει σχέση με το επερχόμενο 5θυρο! Κανείς δεν ξέρει πως θα μοιάζει!
-
Το fabia 1.2 γτ δεν μπαινει στην συζητηση ?? Το ιδιο αυτοκινητο κ σαφεστατα πιο φτηνο ..Κ η skoda ειναι απο τις πιο σοβαρες εταιρειες γενικα . Κ λευκο με μαυρη οροφη μια χαρα μου μοιαζει...Το εχω οδηγησει μαλιστα κ ειναι κ αρκετα καλο στο δρομο..
Civic 1.4 comfort VS POLO 1.2 TSI vs Ibiza 1.2 TSI Special